Skocz do zawartości

Polecane posty

Hitme...

po 2 tygodniach użytkowania postanowiłem wrzucić swoje 3 grosze.

 

Wygląda to tak

 

MINUSY

- komunikacja jest słaba i nieprofesjonalna. Chaotyczna. Nie czytają maila, odpowiadają mało precyzyjnie i nie do końca na pytania. Mam wrażenie, że się trochę starają, ale efekt jest taki, że właściwie nie można liczyć na kontakt z nimi. Nie mówię tu o pomocy technicznej, rozumiem, że to oferta budżetowa, nie liczę na nią. Ale ja próbowałem dowiedzieć się o warunki oferty - o ceny dodatkowych usług. Trwało to parę dni nim doczekałem się maila. To chyba już trochę dziwne nie?

- w święta czekałem 5 dni, poza świętami ok doby z tego co pamiętam. Nasuwa się pytanie czy gdybym miał faktycznie poważny pad to czy by zareagowali szybciej. Nie wiem, mam nadzieję, że się nie dowiem. Wcześniej pisałem już na forum, że brak kontaktu ws. szczegółów oferty i któryś z forumowiczów w "uśmieszkach" napisał, że przecież są święta i pewnie mają coś innego do roboty. Szkoda komentować nawet taką paplaninę, hosting to biznes 24/7 i kropka. U mnie hitme zaliczył jedną totalną wpadkę.

- na stronie nie ma szczegółów oferty. Nie wiadomo ile kosztuje pakiet dodatkowego ruchu (a jest taki jak się dowiedziałem z maila), ile kosztuje przekroczenie transferu (0,5 zł. za 1GB, również na mail), nie ma informacji, że w budgetvps.pl nie ma obsługi DNS i jest extra płatna 5 zł. miesięcznie

 

WĄTPLIWOŚCI

- trochę szybko bije mi transfer w panelu. Staram się to jakoś zweryfikować. Był błąd w Xen więc może jest coś na rzeczy, więcej o tym błędzie tu http://forum.lxlabs.com/index.php?t=msg&am...h=xen+bandwidth (nb. tam również hitme.pl się w temacie pod koniec udziela)

 

PLUSY

- bardzo (bardzo!) dobra wydajność serwera (a nie jest to jedyny VPS jakiego używam)

- doskonały PING (serwery w Warszawie zdaje się) na poziomie 14-20ms, w tym samym czasie np. ionic.pl miał 150-200, ewidentnie większy tam ruch na łączach

- najlepsza cena jaką znalazłem za jakość od strony technicznej

 

PODSUMOWUJĄC

I tutaj zagwozdka z tą całą usługą. Jeżeli support jest do bani, trudno się czegoś sensownego dowiedzieć to szczegółach oferty to należy od takiej oferty uciekać! Jednak sam poziom usługi technicznej - w tej chwili - jest super. Gdybym tylko miał co do jednej rzeczy pewność - że jeżeli padnie maszyna to rzeczywiście sprawnie ją postawią od nowa, a nie będzie jak z innymi sprawami czekało 2 lub 20 dni... No więc gdybym do tego jednego aspektu miał pewność to polecałbym tę usługę. Na razie korzystam i ciągle się zastanawiam czy zaryzykować - mam VPSa z czasem gwarancji 4h i średnim czasem odpowiedzi na maila ok. 30 min. więc jest co porównywać.

Ah, jeszcze taki drzemie we mnie niepokój, że teraz jest super bo na maszynach za bardzo ruchu nie ma, ale jak się usługa rozbuja to nie wiem czy tak dobry komfort pracy się utrzyma.

 

Może hitme.pl by zabrało głos i trochę doprecyzowało ofertę na stronie (budgetvps.pl)? Bo wygląda tak jakby z bardzo dobrej oferty wyjąć połowę podstawowej części i tym handlować. Sami zdecydujcie czy to Wam odpowiada.

 

Pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
doskonały PING (serwery w Warszawie zdaje się) na poziomie 14-20ms, w tym samym czasie np. ionic.pl miał 150-200, ewidentnie większy tam ruch na łączach

 

HitMe ma serwery w Nephax'ie w Gdansku, natomiast ionic.pl (mowa o RootVPS) w DE  :o

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja mam kupiony BudgetVPS Little - spisuje się idealnie. Pingi na wysokim poziomie (znaczy się niskie :P ) Ode mnie (przez całą Polskę z Podkarpacia) ~15ms. Ogólnie jeżeli chodzi o VPSy firma godna polecenia ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Panie @mlen, prosił bym aby prywatne dyskusje załatwiał Pan raczej via PW, bo chyba do tego właśnie stworzone są prywatne wiadomości.

 

Mam przyjemność poinformować o kilku zmianach ważnych z punktu widzenia naszych klientów:

 

- Zmieniliśmy system supportu na dający nam paradoksalnie większe możliwości niż stosowany obecnie, nowy system jest dostępny w systemie bilingowym,

- Tworzymy własny panel do obsługi serwerów VPS. Obecnie każdy nowy VPS OpenVZ zamawiany na HitMe.net.pl tworzony jest już na nowym panelu, panel będzie obsługiwał Xen wkrótce (obecnie w fazie testów),

- Podnieśliśmy wydajność serwerów Windows VPS,

- Uruchomiliśmy nową stronę Internetową,

- Dodaliśmy możliwość zostawienia wiadomości w przypadku niepodjęcia rozmowy przez Infolinię.

 

Wszystkie zgłoszenia (zarówno telefoniczne, jak i wprowadzone w systemie billingowym) monitorujemy na bieżąco (kopie otrzymujemy niezwłocznie po wprowadzeniu zgłoszenia), na pilne zgłoszenia reagujemy z wyższym priorytetem. W dzień roboczy czas odpowiedzi na zgłoszenie nie powinien przekroczyć 24 godzin, pracujemy nad możliwością dodatkowego skrócenia tego czasu.

 

Zapraszam zatem do testowania i korzystania z naszych usług - jestem przekonany, że odniosą Państwo bardzo pozytywne wrażenie, zarówno w kwestii jakości, co zostało już wyżej pochwalone, jak i w kwestii supportu, z czym faktycznie ostatnio były problemy, które powinny być już rozwiązane.

 

Pozdrawiam,

Marek Bajerski

HitMe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Budgetvps... od ~22 grudnia 2008

 

Czas się wypowiedzieć w końcu w opiniach

 

+ ceny , dobre pakiety

+ szybkie serwery , lokalizacja

- "support" (czyli coś co w przypadku awarii nie z naszej winy / której my nie możemy naprawić zareaguje i to zrobi) = 0

 

1 awaria ( trwała 24 ) ... problem z brakiem dostępnego miejsca na dysku

2 po ich przerwie technicznej nagle przestały działać interfejsy , oczywiście oni po sobie nie posprzątają

- winę zwalą na Ciebie

- temat zamykają tekstem "Informuję, że każda kolejna wiadomość w tej sprawie będzie objęta opłatą za konsultację techniczną w wysokości 15 zł od sztuki." lub jak się nie podoba to proszę zmienić sobie usługę na hitme ( wątpię ,że po takim traktowaniu ktokolwiek chciał korzystać z takich usług)

 

 

Wszystko dyskwalifikuje kontakt z tą firmą...

 

( proszę o nie pisania żadnej odpowiedzi przez pracownika firmy na problem 2 jaki wystąpił dzisiaj ... racja jest jak d. każdy ma swoją .. a klienta trzeba szanować )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@up

 

Szczególnie, że budgetvps (AFAIK) jest TAKI tani, dzięki temu, że nie ma obowiązkowej administracji przez pracowników HitMe :lol:. Nie ma się co dziwić... Jeżeli jest jakaś awaria, to szybko naprawiają, a coś większego to dostajesz info na maila vide 4/5 maj i łączą (każdy klient chyba dostał info). Jak dla mnie troche bez sensu 'płacz' o brak supportu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@Rys, proponuję aby nie pisał Pan kłamstw pod rygorem odpowiedzialności karnej.

 

Klient po awarii jako jedyny niby zgubił interfecac'y sieciowe, co w praktyce sprowadziło się do nadpisania konfiguracji sieci (/etc/revdns.conf i pliki od konfiguracji adresacji sieci), co jak wszystkim wiadomo nie mogło nastąpić w wyniku wyłączenia serwera przez shutdown -h now (jedyne co robiliśmy z tym VPSem podczas przerwy). Dodatkowo w /etc/resolv.conf była adnotacja o tym, że plik został wygenerowany przez DHCP client (dziwne, bo my nigdy nie instalujemy dhcp klienta domyślnie, a sieć jest konfigurowana statycznie w tym typie usług).

 

W normalnej sytuacji pomogli byśmy, jednak w związku z wyjątkowo niemiłym zachowaniem klienta w stosunku do technika i wysuwaniu roszczeń pomimo braku podstaw (regulamin, brak supportu) technik zgodnie z umową (regulaminem) odmówił wykonania operacji bezpłatnie.

 

Rozwiązaniem problemu z naszej strony było wykonanie kopii zapasowej dysku twardego i reinstalacja systemu. Po 5 minutach od reinstalacji klient otrzymał dostęp do kopii zapasowej.

 

Problem mógł zostać rozwiązany przez klienta poprzez konsolę awaryjną.

 

Nie ma tutaj żadnej winy z naszej strony, BudgetVPS nie ma żadnego supportu, proponowaliśmy klientowi przejście do HitMe.nnet.pl gdzie taką pomoc by otrzymał jednak nie wyraził zainteresowania.

 

W związku z działaniem na naszą szkodę przez klienta wszystkim zainteresowanym chętnie udostępnimy (ograniczoną - zgodnie z prawem) dokumentację problemu wraz z dokładnymi cytatami wypowiedzi naszego pracownika.

 

Przykro nam, że taka sytuacja wystąpiła, jednak niestety jeśli ktoś płaci grosze, korzysta z oferty Budgetowej, bez supportu, jeszcze wysuwa żądania o support i zwala na nas winę za swoje błędy jest wyłącznie sam sobie winien.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Śmiech nie firma;) Na pytanie ile kosztuje dodatkowy transfer czekam już ponad miesiąc. Zdążyłem zrezygnować z usług i nadal nie uzyskałem odpowiedzi ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Śmiech nie firma;) Na pytanie ile kosztuje dodatkowy transfer czekam już ponad miesiąc. Zdążyłem zrezygnować z usług i nadal nie uzyskałem odpowiedzi ;)

 

Aj pieprzy* bzdury aż się czytać tego nie da...

Testowałeś usługi? Jak nie to po co głupoty gadasz...

 

Od lutego używam VPSa z BD i sprawuje się wyśmienicie. Support? Odpowiada - nie po 5 minutach ale odpowiada i to konkretnie a nie jakimiś zaimkami, a to ważne.

 

To że akurat przysyłają informację że znaleziono lukę w jakimś skrypcie i proponują aktualizację to spam? W łeb jeden z drugim się puknąć, a nie sądami straszyć... Nie podoba się taka pomoc? To wio... Za takie groźby sam bym takiego klienta wywalił...

 

 

Z resztą czego Wy wymagacie za takie pieniądze? Jakoś jest na prawdę wysoka, maszyny nie są przeciążone, nie ma serwerów gier, łacza śmigają, serwery w Polsce - więc po co te gadanie?

 

To że jeden z drugim jest ślepy - tak - i nie potrafił przeczytać regulaminu to już tylko jego wina. Jasno napisane jest że to oferta bez supportu. Zapłaćcie 100 zł albo sio za granicę.

 

Nie faworyzuje firmy ale takie pisanie głupot az mnie osłabia...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Aj pieprzy* bzdury aż się czytać tego nie da...

Testowałeś usługi? Jak nie to po co głupoty gadasz...

 

Od lutego używam VPSa z BD i sprawuje się wyśmienicie. Support? Odpowiada - nie po 5 minutach ale odpowiada i to konkretnie a nie jakimiś zaimkami, a to ważne.

 

To że akurat przysyłają informację że znaleziono lukę w jakimś skrypcie i proponują aktualizację to spam? W łeb jeden z drugim się puknąć, a nie sądami straszyć... Nie podoba się taka pomoc? To wio... Za takie groźby sam bym takiego klienta wywalił...

 

 

Z resztą czego Wy wymagacie za takie pieniądze? Jakoś jest na prawdę wysoka, maszyny nie są przeciążone, nie ma serwerów gier, łacza śmigają, serwery w Polsce - więc po co te gadanie?

 

To że jeden z drugim jest ślepy - tak - i nie potrafił przeczytać regulaminu to już tylko jego wina. Jasno napisane jest że to oferta bez supportu. Zapłaćcie 100 zł albo sio za granicę.

 

Nie faworyzuje firmy ale takie pisanie głupot az mnie osłabia...

 

lol opanuj się człowieku, i naucz czytać ze zrozumieniem. Miałem vpsa w hitme przez 4 miesiące, spisywał się bardzo dobrze ale support to tragedia i tyle:) Jak nie na pytanie o ipv6 nie dostałem odpowiedzi do dziś (ok. 2 miesięcy) to wspomniana wyżej sytuacja;) Dlatego zrezygnowałem a ty się tak nie denerwuj bo ci żyłka pęknie haha:P Każdy ma swoje zdanie i swoje doświadczenia z tą firmą więc nie wpajaj wszystkim swoich, masz jakieś bonusy za to:D Śmiech na sali z niektórych:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
łacza śmigają

Zależy komu :) BudgetVPS ma z tego co pamiętam kiepskie wpięcie do tpnetu. Przetestowalem to sam i szybko sie przeniosłem na ofertę z HitMe.net.pl . Sytuacja z supportem na początku była świetna, kontakt mailowy okey, telefoniczny też dobrze. Potem przez miesiąc nie potrzebowałem żadnych konsultacji, ale już po tym okresie gdy np. faktury proforma nie dostalem, to musialem pisac i laskawie czekac na odpowiedz. Byly takze inne maile, z tego co pamiętam jeden tez odnosnie transferu ;) Cena niska więc support nie musi być rewelacyjny, tyle, że ludzie mylicie pojecie support z bok. Supportu nie ma owszem w BudgetVPS.pl ale to nie znaczy, że boku także ma nie być :) Pytania odnośnie takich rzeczy jak transfer czy faktura proforma (z tego co pamietam nie tylko ja jej nie dostalem) nie są związane z działaniem supportu, tylko są to zapytania do boku. Jeśli tak działa bok, to wolę nie wiedzieć co sie dzieje z supportem obecnie.

 

I koniec tego tematu, bo jak narazie jeden wielki OT. Nie podoba się, droga wolna. Nikt i nic Was nie trzyma w HitMe ;) 

 

@JarekMk przystopuj troche ;)

@wesolak akurat swoimi tekstami to Ty pokazałes wszystkim brak inteligencji :) Radzę na spokojnie przemyśleć cały temat i puknąć sie raz porządnie młotkiem w łeb, choć zapewne to i tak nie pomoże  ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@wesolak, sprawdź spam. Wszystkie maile które do nas fizycznie dotarły, a nie miały żadnych odpowiedzi przypisanych otrzymały w odpowiedzi zapytanie o aktualności zapytania.

 

Dodam jeszcze odnośnie BOK, że obecnie czas odpowiedzi nie przekracza 24h, w sprawach pilnych kiedy usługa nie działa z nieważne czyjej winy nie przekraczamy 4h, problemy wcześniej były głównie softwareowe, część osób otrzymywała odpowiedzi niezwłocznie, część osób później, część w ogóle, w zależności czy i kiedy system supportu prezentował nam informacje o zgłoszeniu - tak było.

 

Obecnie żadnego problemu nie ma, nowy system obsługujący zgłoszenia sprawuje się bardzo dobrze zatem i czas odpowiedzi jest znacznie krótszy. Polecam przetestowanie chociażby zgłaszając problem/zapytanie związane z bezpłatnym serwerem testowym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam.

 

Od 2 miesięcy mam dwa serwery VPS - jeden budżetowy do celów prywatno/naukowo/testowych oraz drugi produkcyjny w hitme.net.pl.

 

Póki co to złego słowa o firmie nie mogę powiedzieć - oba serwery śmigają bardzo sprawnie, łącze do internetu jest wprost genialne, bardzo niskie pingi i duża przepustowość. Po pracach konserwacyjnych był problem z kontem budżetowym, ale po wysłaniu zgłoszenia do BOKu serwer został naprawiony w ciągu godziny.

 

Powiem tak: w tej cenie chyba nic lepszego nie ma.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
(...) łącze do internetu jest wprost genialne, (...)

Wiem, że to nie na temat ale to stwierdzenie strasznie razi, przymiotnik "genialne" nie może się odnosić do łącza. Genialny to niezwykle utalentowany, wspaniały, znakomity. Łącze do internetu może być co najwyżej szybkie, niezawodne, bezawaryjne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wiem, że to nie na temat ale to stwierdzenie strasznie razi, przymiotnik "genialne" nie może się odnosić do łącza. Genialny to niezwykle utalentowany, wspaniały, znakomity. Łącze do internetu może być co najwyżej szybkie, niezawodne, bezawaryjne.

 

Heh. Dobrze - łącze jest bardzo dobre. Jednak chciałem powiedzieć, że jest więcej niż dobre. Wcześniej korzystałem z usług home.pl, progreso.pl, OVH, vps4less no i teraz trafiłem na hitme. Według mnie w porównaniu z tych wszystkich firm hitme ma najlepsze łącza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam

Wiecie może jak teraz można zapłacić za VPS?

Do tej pory opłacałem płatnościami online DotPay.pl.

Właśnie chciałem jak zwykle zapłacić i przy próbie wejścia w panelu na rachunek do zapłaty wywala mi następujący błąd: Gateway Module is Missing.

Tym samym nie ma możliwości opłaty tego rachunku.

Na infolinię z komórki nie można się dodzwonić dlatego więc tutaj się pytam.

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Na infolinię z komórki nie można się dodzwonić dlatego więc tutaj się pytam.

 

ze strony hitme

Telefon: 0 801 081 247 (telefony stacjonarne, koszt połączenia 35 gr. brutto / min)

lub 0 56 669 89 70 (telefony komórkowe, połączenia międzynarodowe)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No to spróbuj się dodzwonić. Ja próbowałem 8 razy i za każdym razem mnie wywaliło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Niestety ten post nie będzie pozytywny. Mam konto VPS w hitme.net.pl. Zostalo zreszta mi polecone tutaj na tym forum. Na początku szło wszystko sprawnie i miałem nadzieję że tak zostanie.

 

Jednak kiedy przepiąłem DNSy z domeny która mam wykupiona gdzie indziej na te od hitme zaczely sie problemy. Po pierwsze okazalo sie ze VPS ma domeny hitme.pl a nie hitme.net.pl i juz kilka dni w tyl. A nigdzie informacji o tym znalezc nie moglem.

 

Przelaczylem DNSy a strona jak nie dziala tak nie dziala. Kontaktuje sie juz z obsluga od tygodnia i zero odzewu. Wysylam mejle, dostaje odpowiedzi ze zostanie to przekazane technikowi itd., ale ostatecznie nic sie nie dzieje. A strona jak lezy tak lezy.

 

Probowalem sie dodzwonic tez na ktorys numer ze strony i zaden z 4 numerow nie byl otwarty. Na jeden dostalem nawet "nie ma takiego numeru". To mnie troche zbilo z tropu.

 

W kazdym badz razie jezeli cos robie to chce to robic dobrze i tego samego oczekuje od innych. I moje poczatkowe doswiadczenia byly pozytywne, nawet podwyzszylem konto do wyzszej wersji. Ale teraz kiedy jest pierwszy, krytyczny problem, kontakt z firmą leży.

 

Poza tym znajomy ostatnio zakladal normalny hosting w hitme za moim poleceniem. Myslalem ze bedzie dobrze. Ale okazalo sie ze po wyslaniu SMS i jakichs tam informacjach na stronie nie ma zadnych mejli ani informacji co dalej z hostingiem. W kazdym bardz razie bylo mi wstyd i musialem znajomemu zalozyc konto gdzie indziej.

 

Takze moje ostatnie doswiadczenia sa nie najlepsze. Wciaz ludze sie ze to tylko chwilowe trudności. Ale od poprzedniego dostawcy odszedlem bo tez nie mialem z nim kontaktu. Wiec i tym razem juz wacham sie czy nie zrezygnowac kiedy mam jeszcze taka mozliwosc i moja strona nie siedzi do konca na miejscu.

 

Takze jezeli to jest dzial "Opinie o firmach hostingowych" to to jest moja opinia, zmieszana i wstrząśnięta na temat obecnej sytuacji w której się znalazłem z moim przedsięwzięciem internetowym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Niestety nie można edytować własnych postów.

Teraz to nawet nie można się zalogować do panelu klienta wywala błąd:

License Validation Failed.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Przez adres https://ssl.hitme.net.pl/billing zalogowalem się prawidlowo ;)

 

Odnośnie modułu DotPay, został on przeoczony podczas aktualizacji WHMCS do 4.0 - został już przywrócony. Przepraszam za kłopot.

 

 

 

 

Odnośnie Pana bear007 - domyślam się, że to dotyczy sprawy serwera VPS, dla którego domenę próbował Pan oddelegować na dnsy hostingowe, w tej sytuacji wyjaśniam - hosting www i serwery VPS mają zupełnie inne serwery DNS, podane w panelu HyperVM.

 

Propos konta znajomego Pana bear007 - jest coś takiego jak support - zapraszam do kontaktu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witam,

Przez adres https://ssl.hitme.net.pl/billing zalogowalem się prawidlowo ;)

 

Odnośnie modułu DotPay, został on przeoczony podczas aktualizacji WHMCS do 4.0 - został już przywrócony. Przepraszam za kłopot.

 

Owszem już działa i nawet dostaję odpowiedzi od Pana Dominika.

A właściwie już sprawę nawet załatwiłem pomimo problemu z potwierdzeniem płatności w panelu. Odpowiedzi były na bieżąco.

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Odnośnie Pana bear007 - domyślam się, że to dotyczy sprawy serwera VPS, dla którego domenę próbował Pan oddelegować na dnsy hostingowe, w tej sytuacji wyjaśniam - hosting www i serwery VPS mają zupełnie inne serwery DNS, podane w panelu HyperVM.

 

Propos konta znajomego Pana bear007 - jest coś takiego jak support - zapraszam do kontaktu.

 

Witam,

 

Panie marekxbx, DNSy ustawiłem na takie jakie podaliscie i nie działają.

 

A co do znajomego, Panie marekxbx: było wysyłane zgłoszenie 2x z systemu supportowego i ma dotychczas odpowiedzi. W SPAMie tez nie wyladowalo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

×