Skocz do zawartości

Polecane posty

Wiecie co się dzieje? bo coś planowałem zakupić serwer. Pisałem do nich e-mail, ale nic nie odpisują już kilka dni. Na forum też pisałem PW i cisza

 

Proszę o informacje na PW z jakiego adresu - na maile odpisujemy na bieżąco więc taka sytuacja nie powinna mieć miejsca.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Niestety ale i ja muszę się poskarżyć ;)

 

 

kupilem u nich VPS, polecilem komus hosting od paru dni maile zamarly, telefony nie odbierane ;)

 

 

Tak się nie buduje marki Panowie.

 

 

PS. co do jakości VPS brak zastrzeżeń.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Orientujecie się, czy w tej firmie dla kont www istnieje jakiś okres testowy?

Wczoraj złozyłem zamówienie i jedeny mail jaki mi przyszedł to z danymi do panelu klienta, a serwer ma wciąż status oczekującego. Co prawda kosztuje grosze, ale mimo wszystko kota w worku kupował nie będe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dzisiaj są przenosiny serwera więc dobrze Ci radze zostaw to do jutra ;) A na pewno nie pożałujesz;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Niestety ale i ja muszę się poskarżyć ;)

 

 

kupilem u nich VPS, polecilem komus hosting od paru dni maile zamarly, telefony nie odbierane :)

 

 

Tak się nie buduje marki Panowie.

 

 

PS. co do jakości VPS brak zastrzeżeń.

 

Proszę o podanie numeru zgłoszenia na PW, na maile odpisujemy na bieżąco więc powinna być odpowiedź, sprawdzę to.

 

Telefony w godzinach pracy odbieramy zawsze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Więc w takim razie poczekam, ale jutro zadzwonie do firmy że by uzyskać informacje u źródła.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Trochę robi się to już żenujące. Rano patrzę, a strony nie działają. Do tej pory żadna ze stron nie działa, nawet FTP nie może ruszyć. Cpanel pokazuje błędy, o nameserverze, a BOK śpi ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość patrys
a BOK śpi

No przecież sobota była pfuu nawet ostatki ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Problemu by nie było gdyby czytał Pan maile, które wysyłaliśmy dobre kilka dni przed zmianą lokalizacji ;)

 

Problemu również by nie było gdyby wpisywał Pan poprawny host ftp, a więc swoją domenę.

 

FTP cały czas pracuje, wystarczy tylko poprawnie się do niego podłączyć, to nie jest takie trudne ;)

 

Panie Manieq, nie podoba się Panu nasza usługa, nie musi Pan z niej korzystać. Zapraszam do wyboru providera, który świadczy BOK pod hosting www "za grosze" (czego zresztą nam się odechciewa po takich postach) w trybie 24 godziny 7 dni w tygodniu włączając w to święta, a do tego przed każdym dotknięciem serwera zadzwoni do Pana i zapyta czy przypadkiem może teraz podjąć prace i zapyta się czy aby na pewno nie ma Pan jakiś pytań odnośnie obsługi usługi.

 

Otrzymał Pan odpowiedzi mailowe na swoje zapytania.

 

Dodatkowo zapraszam do zapoznania się z tytułem wątku, raczej nie dotyczy on tego co Pan tu wypisuje.

 

Moderatora proszę o usunięcie postów nie na temat.

 

@patrys, a wręcz niedziela, pomimo tego odbieraliśmy telefony i odpisywaliśmy na maile B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Po awarii(przywrócono backup plików sprzed dwóch miesięcy) zero przeprosin, nic w zamian nie dali. Kontakt z nimi jest oporny, nie odpowiadają na maile. Ponadto wysyłają mailingi, które trafiają w niebo i w kluczowych sprawach klient jest zdany sam na siebie, jak miało miejsce ostatnio gdy zmienili adres baz danych. Nie polecam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam,

@marizei ewidentnie mija się z prawdą. Kontakt telefoniczny jak i mailowy był zachowany, mailing został rozesłany co mogą potwierdzić pozostali klienci. Ponadto informacje o zmianie hosta zostały umieszczone w newsach w cPanelu widocznych zaraz po zalogowaniu.

 

Rekompensaty zwykle daje się na koniec miesiąca, a nie w środku, jeszcze w czasie kiedy wszyscy ciężko pracują nad przeniesieniem usług do innego Centrum Danych na nowe, lepsze maszyny.

 

Sytuacja z kopią zapasową rzeczywiście miała miejsce, dotyczyła hostingu www, gdzie w regulaminie zaznaczona była odpowiedzialność użytkownika za wykonywanie kopii bezpieczeństwa, zatem Pan marizei albo celowo oczernia firmę aby zrzucić winę za swoje błędy albo nie przeczytał regulaminu przed jego akceptacją.

 

Na serwerze miała miejsce niezależna od nas awaria sprzętowa, podczas której system kopii zapasowych wykonał kopię zapasową nieuwzględniającą wyłącznie katalogów domowych użytkowników. Oczywiście pozostałe rzeczy takie jak np. kopia bazy danych były aktualne z momentu awarii, zatem tutaj celowe pominięcie faktu.

 

Oczywiście serwery są już zabezpieczone przez kopię wielokrotną przed takimi przypadłościami, a dodatkowo dyski spięte są w macierz RAID 1, która dodatkowo podnosi bezpieczeństwo danych.

 

W kluczowych sprawach jak i błahostkach zapraszamy każdego klienta jak i wszystkich zainteresowanych do kontaktu z naszym pomocnym BOK (o czym świadczą opinie pozostałych użytkowników, również wypowiadających się w tym temacie). Chętnie odpiszemy na Państwa pytania i pomożemy rozwiązać problem.

 

Panie marizei, kiedy już na siłę stara się Pan kogoś oczernić proszę chociaż być uczciwym, a opinie które Pan wygłasza życzę Panu aby były obiektywne, a nie składające się wyłącznie z celowo wybranych faktów.

 

Z serdecznymi pozdrowieniami,

Marek Bajerski

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Opinie które Pan wygłasza życzę Panu aby były obiektywne, a nie składające się wyłącznie z celowo wybranych faktów
i dobra flaszka na zgodę :) Chyba macie Wp w filtrze, bo ostani mój mail również nie dotarł :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Raczej wp.pl filtruje jak dostaje kilka podobnych wiadomości do swoich serwerów. Rozmawialiśmy z nimi, twierdzą że to normalne, co z tego że to nie jest spam, ale nic nie zrobią... Uroki darmowej poczty...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Active-Hosting
Raczej wp.pl filtruje jak dostaje kilka podobnych wiadomości do swoich serwerów. Rozmawialiśmy z nimi, twierdzą że to normalne, co z tego że to nie jest spam, ale nic nie zrobią... Uroki darmowej poczty...

 

My tak mamy z onet i interia....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

niestety moja opinia na temat firmy Hitme.net.pl ostatnio bardzo się zmieniła. O ile nie mam żadnych zastrzeżeń co do działania usług, to czas reakcji na zgłoszenia firmy Hitme.net.pl jest na zaskakująco niskim poziomie. Wysłałem wczoraj e-maila o problemie i do tej pory nie dostałem żadnej odpowiedzi oprócz wiadomości z systemu która została wysłana bodaj automatycznie. To juz druga taka sytuacja, i po raz drugi byłem zmuszony wynająć administratora w własnym zakresie, ponieważ sprawa nie cierpiała zwłoki. Mam nadzieję że osoba odpowiedzialna w firmie za support weźmie się wkońcu do roboty i przynajmniej w przyszłości ktoś odpisze na zgłoszenie w przeciągu 24 H.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam. Ja już czekam na odpowiedź od BOK'u 4 dni. Sprawa również nie może czekać. Próbowałem skontaktować się telefonicznie ale nie mogę się niestety dodzwonić. Co do działania samej usługi nie mam zastrzeżeń.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Dzisiaj do wieczora na pewno wszystkie połączenia były odbierane.

 

Wszystko u nas dzieje się prawidłowo. Panie Rz3zNiK, czy ma Pan u nas konto managed że wymaga Pan obsługi technicznej w określonym czasie? Sam napisał Pan, że musiał Pan wynająć administratora. Zatem problem był wewnątrz VPSa, mógł zostać naprawiony przez Pana i nie wymagał ingerencji naszego administratora, zgadza się ?

 

Co do Pana bilan, zapraszam do podesłania numeru zgłoszenia na PW. Nie wiem o czym rozmawiamy, zatem nie jestem w stanie się ustosunkować.

 

Swoją drogą bardzo łatwo obsmarowywać firmę na forum, nie próbując skutecznie w normalnych godzinach się skontaktować. Jeśli nawet nie telefonicznie to chociaż tutaj na forum, ale po co :) Najlepiej wylać wiadro pomyj na dostawcę i zwalić na niego całą winę za swoje problemy. Trochę to chyba nie w porządku prawda?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wszystko u nas dzieje się prawidłowo. Panie Rz3zNiK, czy ma Pan u nas konto managed że wymaga Pan obsługi technicznej w określonym czasie?

 

Ano tak to jest, panie Marku, jak to się wciska klientom VPSa z opcją "podstawowych konfiguracji gratis".

 

 

Te posty powinny pozostać jako przestroga dla potencjalnych klientów, jak to wygląda ta gratisowa usługa konfiguracji, o którą p. Marek tak bardzo zawzięcie swego czasu się ze mną wykłócał...

Ale widząc reakcję niektórych modów na jakiekolwiek informacje o hitme, to pójdzie zapewne do kosza bez podania powodu, albo z enigmatycznym [KOSZ!] bo to "nie są jakieś ważne informacje".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ano tak to jest, panie Marku, jak to się wciska klientom VPSa z opcją "podstawowych konfiguracji gratis".

 

 

Te posty powinny pozostać jako przestroga dla potencjalnych klientów, jak to wygląda ta gratisowa usługa konfiguracji, o którą p. Marek tak bardzo zawzięcie swego czasu się ze mną wykłócał...

Ale widząc reakcję niektórych modów na jakiekolwiek informacje o hitme, to pójdzie zapewne do kosza bez podania powodu, albo z enigmatycznym [KOSZ!] bo to "nie są jakieś ważne informacje".

 

Jest Pan naszym klientem ? Nie.

 

Na tym zamykam temat.

 

 

 

Witam. Ja już czekam na odpowiedź od BOK'u 4 dni. Sprawa również nie może czekać. Próbowałem skontaktować się telefonicznie ale nie mogę się niestety dodzwonić. Co do działania samej usługi nie mam zastrzeżeń.

 

System supportu po wysłaniu wiadomości nie oznaczył zgłoszenia jako Otwarte. Zgłoszenie pozostało w stanie oczekuje na odpowiedź klienta. Niestety log niewiele mówi o tym problemie, zgłosiliśmy sprawę producentowi.

 

Przy czym nie próbował się Pan z nami kontaktować po wysłaniu tej wiadomości, a jeden mail by wystarczył żeby rozwiązać ten problem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witam,

Dzisiaj do wieczora na pewno wszystkie połączenia były odbierane.

 

Wszystko u nas dzieje się prawidłowo. Panie Rz3zNiK, czy ma Pan u nas konto managed że wymaga Pan obsługi technicznej w określonym czasie? Sam napisał Pan, że musiał Pan wynająć administratora. Zatem problem był wewnątrz VPSa, mógł zostać naprawiony przez Pana i nie wymagał ingerencji naszego administratora, zgadza się ?

 

Panie Marku, oferta hitme.net.pl miała być ofertą z podstawowym supportem. Z tym określonym czasem odpowiedzi to faktycznie - nie było ustalone. Ale są chyba jakieś granice rozsądku ? Człowiek nie będzie czekał w nieskończoność by ktoś się zajął jego sprawą. Jeśli uważacie że dany problem nie leży w waszych kompetencjach i użytkownik powinien sobie poradzić z nim sam to może odpiszcie, a nie omijacie problem szerokim łukiem i milczycie.

 

Swoją drogą bardzo łatwo obsmarowywać firmę na forum, nie próbując skutecznie w normalnych godzinach się skontaktować. Jeśli nawet nie telefonicznie to chociaż tutaj na forum, ale po co :) Najlepiej wylać wiadro pomyj na dostawcę i zwalić na niego całą winę za swoje problemy. Trochę to chyba nie w porządku prawda?

 

Telefonów nie odbiera nikt, drogą e-mailowa czasami ktoś odpisze ale też nie zawsze. Forum? Przecież zaczął Pan ostatnio bardzo konsekwentnie wprowadzać zasade "forum to nie BOK", i tego się trzymajmy. A pozatym, nikt Pana firmy nie chce obsmarować. Tutaj poprostu są stwierdzone fakty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Panie Marku, oferta hitme.net.pl miała być ofertą z podstawowym supportem. Z tym określonym czasem odpowiedzi to faktycznie - nie było ustalone. Ale są chyba jakieś granice rozsądku ? Człowiek nie będzie czekał w nieskończoność by ktoś się zajął jego sprawą. Jeśli uważacie że dany problem nie leży w waszych kompetencjach i użytkownik powinien sobie poradzić z nim sam to może odpiszcie, a nie omijacie problem szerokim łukiem i milczycie.

 

 

 

Telefonów nie odbiera nikt, drogą e-mailowa czasami ktoś odpisze ale też nie zawsze. Forum? Przecież zaczął Pan ostatnio bardzo konsekwentnie wprowadzać zasade "forum to nie BOK", i tego się trzymajmy. A pozatym, nikt Pana firmy nie chce obsmarować. Tutaj poprostu są stwierdzone fakty.

 

 

I jest oferta z podstawowym supportem. Widzi Pan, to co Pan pisze to nie jest prawda. Stwierdzane są fakty? Nie powiedział bym. Dlatego się wypowiadam.

 

Niczego nie omijamy jak to Pan napisał szerokim łukiem.

 

Na telefony cały czas ktoś odbiera (chyba, że jest zajęty inną osobą, albo traci czas na ripostowanie nieprawdziwych tudzież delikatnie częściowo prawdziwych, (z naciskiem na delikatnie) wypowiedzi na tym forum. Chyba że jest to wybitnie nietelefoniczna godzina.

 

To samo z mailami - nie ma opcji czekania więcej niż kilka, a tym bardziej kilkanaście godzin - chyba, że zgłoszenie się gdzieś zagubi (Thanks to SupportSuite) z niewiadomych przyczyn jak w przypadku Pana bilana.

 

Jak na razie tego co Pan pisze absolutnie nie uznaję za fakt - nie przedstawił Pan podstawowego dowodu - numeru zgłoszenia na PW.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
I jest oferta z podstawowym supportem. Widzi Pan, to co Pan pisze to nie jest prawda. Stwierdzane są fakty? Nie powiedział bym. Dlatego się wypowiadam.

 

Faktem jest, że spamuje Pan swoją ofertą. Ktoś chce shared? Pan mu wciska vpsa z takim właśnie podstawowym supportem. A jak klient się czegoś domaga, to dostaje odpowiedź, że nie ma managed-vps i niech się pocałuje w ...

 

 

Z resztą - dyskutowaliśmy o tym kiedyś w jakimś temacie.

 

 

Na telefony cały czas ktoś odbiera (chyba, że jest zajęty inną osobą, albo traci czas na ripostowanie nieprawdziwych tudzież delikatnie częściowo prawdziwych, (z naciskiem na delikatnie) wypowiedzi na tym forum. Chyba że jest to wybitnie nietelefoniczna godzina.
Cóż... Przecież hitme to taka wielka firma z mnóstwem departamentów i obiegiem informacji między nimi prawie jak w TP :)  (na forum były informacje - że po wybraniu niewłaściwego na odpowiedź nie można było się w sensownym czasie doczekać), więc chyba stać ją na zatrudnienie troszkę większej ilości ludzi do supportu :) co by odbierać wszystkie telefony...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

witam,

 

jestem klientem Hitme od grudnia 08.

posiadam opcje managed vps 256.

 

niestety też mam problem z tzw. BOK firmy Hitme.

i niestety nie polecam tej firmy nikomu. owszem, serwery działają ok. natomiast komunikacja z firmą jest niemożliwa (ostatnio), albo pochłania zbyt dużo czasu na załatwienie czegokolwiek.

 

wiadomości wysyłam do odp. "departamentu" (bok@hitme.NET.pl), a mimo to na odpowiedzi czekam po kilka dni, albo i zupełnie ich nie otrzymuje. ostatni przykład:

5 dni temu napisałem w sprawie skonfigurowania mojej domeny w ich DNS'ie. 5 długich dni mineło, name serwery dalej nie przyjmują mojej domeny, a mój serwis czeka gotowy i powinien już działać.

 

2 dni temu napisałem z pytaniem jak się ma moje poprzednie zgłoszenie. po 1 dniu dostałem wiadomość systemową(sic!). Natomiast odp. z supportu nie ma!

 

Próbowałem też kontaktować się telefonicznie (bodajże we wtorek, ~15:30) - niestety nikt nie odbiera, włącza się sekretarka.

 

Numery zgłoszeń:

HNPL BOK #JEZ-817319 (wisi od 5 dni)

HNPL BOK #YDT-520506 (od 2 dni)

 

 

Dodam, iż to nie jest pierwszy raz kiedy taka sytuacja ma miejsce. Już w tej krótkiej współpracy z Hitme zdarzało się, że pan Dominik N. odpisywał na moje wiadomości o 2:30 w nocy, z częstotliwością raz na dobę, więc załatwianie czegoś trwało nawet i 8 dni. A dni abonamentu lecą...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

×