Skocz do zawartości
Gość Bartosz Gadzimski

Opinie progreso.pl

Polecane posty

Gość Spanner

Witaj,

powiem Ci czego ludzie chcą ;). Miałem tam konto i zdarzyło się że serwer baz danych nie działał. Napisałem do helpdesku, to mi odpisali po 3 dniach. Poza tym w styczniu przeniosłem wszystkie dane do innej firmy, to dostałem maila z progreso, że moje konto generuje zaczęło generować za duże obciążenie i konto zostanie zablokowane i nie będzie można przedłużyć jego ważności pod koniec marca. Stwierdziłem, że nie ma problemu, bo przecież i tak już przeniosłem wszystko gdzieś indziej. Wczoraj dostałem maila z progreso, że jeśli nie opłacę faktury przedłużającej ważność serwera to konto zostanie zablokowane a następnie usunięte z serwera. Hmm.... gdzie tu sens i logika, najpierw piszą że mnie blokują i że nie będę mógł przedłużyć serwera a później piszą żebym jednak opłacił. Porażka... A tak na marginesie to ciesz się, że masz tam tak dobrze ja pod koniec miałem już dość strony muliły strasznie i co któryś raz się nie otwierały.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość RuFiK

Ludzie nie pisza, tylko algorytm sam generuje wiadomosci.

Kwestia poprawy ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Niestety poziom usług bardzo słaby. Od kilku tygodni nie mogę się dodzwonić. Zgłaszałem problemy przez formularz kontaktowy - zero reakcji. Dopiero stworzenie ticketa z informacją o przenosinach serwisów do innego operatora, zmusiła Admina do odpowiedzi. Założyłem drugi ticket z opisem problemu - znów głucho.

Ktoś miał może podobne problemy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam.

 

Z progreso jestem od kilku lat, w ciagu ostatniego roku nastapilo dramatyczne pogorszenie jakosci uslug, zwlaszcza czasu odpowiedzi na tickety, moj wyslany dnia 2010-04-14 / 18:44 do dzis nie dostal zadnej odpowiedzi. Dzwonilem tez do nich w tej sprawie, obiecali odpowiedziec w ciagu 24h - do dzis nic - to bylo tydzien temu.

 

Najsmieszniejsze jest to ze w moim tickecie chodzi o to ze zaplacilem za serwer i jedna z domen karta i do dzis te faktury pokazuja sie jako nieoplacone w extranecie.

 

 

Poprzednie ticekty tez byly zalatwiane w podobnym tempie. Moze pisanie tu cos da?

 

Moj nick z progreso: karpiknet.....

 

Moze ktos z progreso sie obudzi i dla odmiany zajmie sie obsluga klienta?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

U mnie ten sam problem. Zapłaciłem za serwer, jednak faktura do dziś zaznaczona jako nieopłacona. Brak odpowiedzie od tygodnia, zarówno na maila, jak i na zgłoszenie w extranecie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość adamszendzielorz

Witam,

 

Istotnie mamy opoznienie kilkudniowe w zakresie obslugi platnosci kartami kredytowymi - Ecard sie reorganizuje i powstaly pewne techniczne problemy z przyjmowaniem platnosci. Problem powinien byc do jutra rozwiazany. Jezeli chodzi o serwery - na pewno zaden z powodu tych opoznien nie zostanie zablokowany. Uzytkownicy zostana poinformowani w zgloszeniach w momencie kiedy problem zniknie (mysle, ze najpozniej jutro).

pozdr.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Istotnie mamy opoznienie kilkudniowe w zakresie obslugi platnosci kartami kredytowymi - Ecard sie reorganizuje i powstaly pewne techniczne problemy z przyjmowaniem platnosci. Problem powinien byc do jutra rozwiazany. Jezeli chodzi o serwery - na pewno zaden z powodu tych opoznien nie zostanie zablokowany. Uzytkownicy zostana poinformowani w zgloszeniach w momencie kiedy problem zniknie (mysle, ze najpozniej jutro).

pozdr.

 

Tylko dlaczego dowiaduje sie tego na forum a nie w moim ignorowanym tickecie?

 

Zadnego komentarza ze strony progreso na temat nie odpowiadania na maile....

 

Wlasnie przestala dzialac domena..... Dziekujemy Ci progreso.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie!

 

A ja nie marudzę - mam kilka lat konto, faktycznie w tym roku był mały problem z płatnością za domenę, ale w ramach rekompensaty została mi za darmo przedłużona na kolejny rok - dla mnie to okej, świat się nie zawalił.

Ważne, że serwery działają i nie obserwuję "zadyszek", ponadto nikt nie pisał do mnie, że zbyt duże obciążenie generuję - a trochę popularnych serwisów tam trzymam.

 

Na tickety dostaje dość szybko odpowiedź, raz miałem włamanie zareagowali w kilka godzin :D

 

Owszem są wyjątki od tej zasady np. teraz 5 dzień czekam na odpowiedź na moje zgłoszenie - ale rozumiem łamigłówka większa, bo sam też nie wiem dlaczego nie działa symphony - nie mniej uważam, że dobrą praktyką jest kontakt z klientem w stylu "cały czas pracujemy nad problemem" wtedy klient wie, że coś ciągle się dzieje :-)

 

Podsumowując jak problem zostanie rozwiązany to na pewno z wielką chęcią opłacę serwer na kolejny rok :D

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A ja najprawdopodobniej stracielm domene z winy progreso.

Dalej brak odpowiedzi i kontaktu poza krotka notka tu, moze progreso daruje sobie tickety i bedzie uzywac tego forum do supportu. Czesciej sprawdzaja co kto o nich napisze niz tickety od klientow.

 

Moj ticket wyglada tak:

 

Data zgłoszenia2010-04-14 / 18:44clock.gifCzas od momentu zgłoszenia12 dni 17 godzin

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość adamszendzielorz

A ja najprawdopodobniej stracielm domene z winy progreso.

Dalej brak odpowiedzi i kontaktu poza krotka notka tu, moze progreso daruje sobie tickety i bedzie uzywac tego forum do supportu. Czesciej sprawdzaja co kto o nich napisze niz tickety od klientow.

[...]

 

Co do domeny - nic nie straciles (domena jest juz odswiezona), niemniej trudno nam sie poczuwac do winy za tymczasowa jej niedostepnosc, jezeli pieniazki wplaciles 14 kwietnia, gdy termin platnosci faktury pro forma za te domene (wystawionej 4-go marca) minal 4-go kwietnia! Zaplaciles 10 dni po terminie i masz do nas pretensje o niedostepnosc ? :D

 

Co do zgloszen - nie ma zadnego powiazania miedzy tym forum, prosze wiec o niewykorzystywanie tego forum jako supportu - to dzial opinii, a nie zglaszania do nas problemow. Trzymajmy porzadek :D

pozdr.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kilkanaście postów wcześniej (jakiś rok temu) broniłem Progreso bo rzeczywiście nie miałem z nimi najmniejszych problemów. Teraz też cała platforma działa stabilnie lecz nadal nie ma możliwości edytowania DNSów. Utworzyłem zatem ticket który leży ponad 22 godziny (priorytet 1), zadzwoniłem również na infolinie uzyskują informację, że nikt z pracowników nie jest teraz dostępny. Trosze się pogorszyło :angry:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Do chwili obecnej jestem jeszcze klientem progreso nieprzerwanie 2,5 roku. Na samym początku były ohy i ahy a teraz im dłużej, tym gorzej - równia pochyła.

 

- Maszyna na której jest moje konto działa jak żółw, problem został zgłoszony i przez pół roku wodzono mnie za nos wizją przenosin na nowy serwer która do chwili obecnej przenosiny się nie odbyły. Warunki pracy wiele się nie zmieniły.

 

- Aktualności "MySQL 5 w Progreso!" wszystko ładnie wygląda a działa tak: "brak połączenia z systemem bazodanowym, spróbuj później..." spróbuj później trwa od kilkunastu dniu.

 

- Obsługa hmm w tym momencie wisi zgłoszenie w extranecie od 7 dni 23 godziny i 0 reakcji.

 

Na koncie w sumie działają dwie domeny, małe forum około 100 aktywnych userów także wymagania nie są wielkie... cóż, na chwilę obecną poszukuję nowego dostawcy.

 

Zgłoszenie wisi sobie od 2008-12-29, dnia 2009-01-07 pojawiła się odpowiedź iż zmieni się to lada dzień, dziś mamy 2010-06-15 i nie zmieniło się nic. Do końca abonamentu zostało 7 dni, ale mnie już tam nie ma.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja osobiście w maju 2010 zrezygnowałem z Progreso z powodów zdarzających się padów serwera. Na serwerze znajdowała się baza sklepu internetowego, której zapomniałem przenieść (klient sam nie wiedział czy chce go dalej prowadzić). Pojechałem na wakacje i dziś ( po niespełna 3 miesiącach ) poprosiłem o kopię bazy mimo iż regulamin mówi o kopii z jednego miesiąca.

 

Kopię otrzymałem w ciągu 2 godzin. Być może zdarzają się na progreso usterki techniczne, ale jeśli chodzi o pomoc działu technicznego w takich sytuacjach jak moja, stawiam firmie Progreso dużego plusa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja z usług Progreso korzystam dwa lata. Wsparcie techniczne bardzo dobre. Obecnie nie przedłużam hostingu bo przechodzę na swojego VPS-a.

 

Kilku rzeczy brakowało (jak to bywa w "hostingu dla mas") np. webmaila po SSL. Co prawda POP3 i SMTP mają możliwość TLS co jest plusem ale np. często zmuszony jestem do sprawdzania poczty poza swoim kompem i wówczas webmail po SSL jest bardzo przydatny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dramat to malo powiedziane, progreso chyba jest w stanie likwidacji bo totalnie totalnie olewa klientow. W tej chwili nie dziala mi FTP w ogole, ticket wisi od 2 dni, moze pisanie tu cos da jak ostatnio.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kolejne problemy to w sumie cały czas to samo jednak w innej odsłonie, mianowicie problem z mailami które w obrębie jednej domeny potrafią iść nawet kilka godzin w godzinach pracy stały się w sumie normą. Zawsze jak zakładam w tej sprawie ticketa odpisują w miarę szybko (po około dniu) ale treść jest zaskakująco infantylna i dla mnie osobiście obraźliwe w stylu : teraz kolejki są puste, łatka na pocztę została wstawiona. (każda odpowiedź tak wygląda)

 

Suma sumarum firma nie może funkcjonować bez maila i stanęło na tym że przenosimy wszystko do innego operatora.

 

Jeśli chodzi o sam hosting to mam tam kilka aplikacji bazodanowych i nie jest źle, ale też czasem się zdarza, że serwer padnie ale to dość rzadko.

 

P.S. Wczoraj założyłem ticketa u nich o tym aby zmienili dane kontaktowe dla domen kupionych przez progreso na maila którego mogę odebrać i cisza :P

Tak daleko progreso nie pociągnie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Istotnie mamy opoznienie kilkudniowe w zakresie obslugi platnosci kartami kredytowymi - Ecard sie reorganizuje i powstaly pewne techniczne problemy z przyjmowaniem platnosci. Problem powinien byc do jutra rozwiazany. Jezeli chodzi o serwery - na pewno zaden z powodu tych opoznien nie zostanie zablokowany. Uzytkownicy zostana poinformowani w zgloszeniach w momencie kiedy problem zniknie (mysle, ze najpozniej jutro).

pozdr.

 

Ubawiłem się nieźle czytając tego posta :P

 

Miałem w Progreso serwer jakieś półtora roku temu (dosłownie na chwilę) i widzę, że nic się nie zmieniło. Kłopot z płatnościami przez eCard już wtedy istniał. Wyjaśnianie nielegalnej transakcji na mojej karcie płatniczej przez Progreso trwało 3 miesiące. Ogólnie obsługa była na żenująco niskim poziomie a właścicel firmy w rozmowie telefonicznej bardzo opryskliwy.

 

Czytając bieżące opinie o Progreso dochodzę do wniosku, że rezygnacja z ich usług była najlepszym posunięciem, jakie mogłem zrobić. Na szczęście ja męczyłem się z nimi tylko miesiąc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z Progreso korzystam kilka lat . Jutro kończy mi się kolejny okres który nie przedłużam bo przechodzę na VPS-a.

 

Generalnie jak na moje skromne potrzeby usługa się sprawdziła, dobry kontakt z Adamem Szendzielorzem.

 

Ze skromnych potrzeb robią się większe, chciałbym dziś wykupić VPSa wraz z licencją DA.

Na początku chciałbym postawić sam portal informacyjny ale później wzbogacić o radio internetowe i kamerę video-live .

 

Czytając Wasze opinie, chyba się zdecyduje na VPSa od nich http://www.webhostingtalk.pl/topic/14161-opinie-ionicpl/page__hl__ionic.pl__st__60

 

pozdrawiam Adam Przewoźnik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bardzo dobry wybór! Mam u nich VPS już prawie pół roku i jestem bardzo zadowolony.

 

 

również dołączam się do grona zadowolonych , po zakupie, po konfiguracjach, po testach i wszystko śmiga jak należy!

 

pozdrawiam Adam Przewoźnik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

behemoth & visst: chwalicie ionic.pl w wpisie od progreso.pl...jeżeli ktoś nie zagłębi się w temat, tylko wyrywkowo przeczyta opinie to może odnieść wrażenie, że chodzi właśnie o progreso

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

WIELKI NEGATYW!!! I PROSZE PRZECZYTAC I OMIJAC ICH DALEKO!

 

Jestem klientem Progreso od czasu kiedy byli konta.pl i zaczeli sie rozwiajac - podziwialem ich nawet. Zwiazalem sie z nimi mocno bo byli pomocni i serwis byl super.

 

Niestety to bylo pare lat temu.

 

Serwer ktory wykupilem byl slabo uzywany, ale przez ostatnie 6 miesiecy zrobil sie zryw i zmienilem taktyke jak rowniez przyszle plany mojej firmy.

 

Firma Progreso prowadzaca przez Szyne jak i Raszmana okazala sie totalna klapa i lamerka. Moje cale 6 miesiecy zdjec i innych rzeczy poszly sobie na marne.... jak to skomantowal gdzies jeden z ich wlascicieli "Szyna" w tym watku"by nie istnieli jak by nie robili kopi zapasowych". Niestety to jest prawda - ONI ICH NIE ROBIA!! wyglada na to ze sobie robia segregacje, wybieraja te ktorym robia a tak gdzie wystepuje malo ryzyko nie! U mnie przez to wszytko stracilem!!!

 

Mialem problem chcialem odzyskac dane z zeszlego dnia. Okazalo sie ze nie maja kopi zapasowej z ostatnich 24h - ktore niby robia? Poprosilem 2 dni w wstecz tech nie. Wgrali cos na serwer co moim zdaniem wyglada na cos co jest powyzej 6 miecsiecy. Wgrali na serwer i przeprosili - to jest jakis zart!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Placilem im przez pare lat co okazalo sie totalna ignorancja brakiem obsugi ze strony serwisu i jak rowniez lamerka odnosnie braku backup.

 

Wykupilem sobie konto na hostnine.com Pomoc techniczna to jest to co oczekujesz od nich, odpowiadaja na kazde twoje pytanie, i jak dotyczas to do max 30 minut nawet o 4 rano. I pomoga tobie nawet jak nie wiesz jak cos skonfigurowac i potrzebujesz pomoc!!

 

Progreso.pl nigdy wiecej, przenigdy! Wisi tam jeszcze moja jedna domena tylko dlatego bo z nask to zajmuje wiecej czesu na nameservers.

 

Jezeli ktos chece wiecej info, skonatktuj sie ze mna....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

To ja powiem tylko tyle, że w przypadku hostnine będziesz płakał, gdy Ci więcej osób na stronę przyjdzie, lub będą intensywnie korzystać.

Przerabiałem to :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

Racja, akurat to jest przejście z deszczu pod rynnę, albo przynajmniej jest ogromne ryzyko na taką sytuację...

 

BTW. Nie ma co rozpaczać, już na święta nowy panel w progreso : )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

×