Skocz do zawartości

Polecane posty

Fajnie po spamowaliście... a nadal żadnych informacji nie otrzymaliśmy.

 

około 18 znów nastąpił pad. Czym jest to spowodowane, kiedy to naprawicie do porządku, bo pady są po 30min.

 

Dla mnie każda sekunda jest ważna.

 

Nie piszcie głupich postów typu: czas zmienić hosting, bo efuturo jest git, przynajmniej jeszcze mam taką opinie.

Ale przydałyby się informacje, lub jakaś strona z kontaktem, bo na gg nie odpisuje Pan Sebastian, a ja jako admin swojej gry nie wiem co mam napisać swoim graczom.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dla mnie każda sekunda jest ważna.

To sobie weź w dzierżawę serwer w starym browarze za kilka razy takie pieniądze ...

Ludzie to już się robi nudne, narzekacie na usługi które kosztują prawie nic w stosunku do tego czego oczekujecie ...

Każdy pad opisujecie 5 postami bez sensu ....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
około 18 znów nastąpił pad.

 

 

O godzinie ~18 nie było żadnej przerwy.

 

 

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
To sobie weź w dzierżawę serwer w starym browarze za kilka razy takie pieniądze ...

Ludzie to już się robi nudne, narzekacie na usługi które kosztują prawie nic w stosunku do tego czego oczekujecie ...

Każdy pad opisujecie 5 postami bez sensu ....

 

 

Tego typu posty są żenujące?

 

W sumie tu tylko powinni odpisywać osoby odpowiedzialne za te firmy//dostawę i osoby,które posiadają tam serwer a mają jakiś problem,pytanie.

 

Twój post nic nie wnosi do tematu prócz krytyki firmy, a do tego służy inny dział.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie krytykuję efuturo/webh (czytanie ze zrozumieniem się kłania ;) ) - za te pieniądze usługa i tak działa na wysokim poziomie, czy tak trudno to pojąć ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Moim skromnym zdaniem ten temat, to jeden wielki offtop. Można śmiało stwierdzić, że ~70% userów na WHT (jeśli nie więcej) oczekuje cudów za niewielką opłatą albo jak to się ostatnio okazuje - za free  :D Ludzie zrozumcie, że tak się nie da :D Chcecie mieć profesjonalny server - kupcie sobie dedyka menaged za wysoką kasę :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

 

po naszej stronie jest wszystko ok. Proszę zrestartować VPS-a z poziomu Panelu HyperVM.

 

 

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witam,

 

po naszej stronie jest wszystko ok. Proszę zrestartować VPS-a z poziomu Panelu HyperVM.

 

Pozdrawiam

 

Proszę zwrócić uwagę na godzinę publikacji postu.

Wtedy wszystko dalekie było od ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dzisiaj wszystko działało ok, nie było żadnej przerwy.

 

Nie ładnie, nie ładnie.

Na mojego porannego SMS-a z pytaniem, kiedy awaria zostanie usunięta (VPS nie działał, nie dało się go nawet zresetować z poziomu panelu) otrzymałem odpowiedź: "Już robimy. Za chwilę będzie działać".

Zewnętrzny serwis monitorujący działanie moich stron przesłał mi raport, że moje serwisy były niedostępne przez 6 godzin (od godzin nocnych). Zadałem nawet pytanie na maila vps@webh.pl w sprawie weryfikacji czasu awarii. Po trzech godzinach otrzymałem odpowiedź: "Twoje zgłoszenie Czas trwania awarii o numerze ID SVW-61355-867 zostało zamknięte.", czyli nie otrzymałem żadnej odpowiedzi na postawione w mailu pytanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ale webh chodziło o to, że serwery działały cały czas. A problem pewnie dotyczył tylko Pana VPS'a.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ale webh chodziło o to, że serwery działały cały czas. A problem pewnie dotyczył tylko Pana VPS'a.

 

 

 

Dokładnie o to mi chodziło ;-) Gdyby była to jakaś awaria u nas, zobaczyłbyś więcej postów w tym temacie ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Już wstał, z godzinę chyba nie działał. Teraz przepisz sobie nr telefonu żebyś miał na przyszłość ;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ale biorąc pod uwagę, iż jest święto to chyba całkiem dobry czas reakcji ;) ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ale biorąc pod uwagę, iż jest święto to chyba całkiem dobry czas reakcji ;) ??

 

Mi nadal nie działa VPS z windowsem, zgłosiłem do webh ale chyba nie pomogło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mi nadal nie działa VPS z windowsem, zgłosiłem do webh ale chyba nie pomogło.

 

A mi vps działa, czyli problem tylko u ciebie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ale biorąc pod uwagę, iż jest święto to chyba całkiem dobry czas reakcji ;) ??

 

Hehe profesjonalna firma hostingowa;) "Święto", od tego też powinni być ludzie pracujący w ten dzień i reagujący jak w tygodniu:) Hosting jak stacja benzynowa zawsze czynna:P i tego się trzymajmy a nie wymigujmy świętami:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Widać, masz błędne pojecie o tematyce. Biorąc pod uwagę, iż serwer miał awarię sprzętową, czas reakcji i usunięcia jej wydaje mi się dość szybki.

 

Poza tym masz SLA, które reguluje takie sprawy. Odsyłam do regulaminu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Widać, masz błędne pojecie o tematyce. Biorąc pod uwagę, iż serwer miał awarię sprzętową, czas reakcji i usunięcia jej wydaje mi się dość szybki.

 

Poza tym masz SLA, które reguluje takie sprawy. Odsyłam do regulaminu.

 

Ale broń Boże nie mówię, że zeszliście poniżej SLA, bądź czas reakcji przykładowo był dłuższy niż zawarty w regulaminie. Po prostu chciałem napisać, że tego typu posty są śmieszne, że jest święto bo nie ma ono kompletnie nic do rzeczy z czasem reakcji:) Jeżeli usterka wymagałaby 5 minutowej naprawy to napisałbyś, że jest świetnie bo święto a Ty naprawiłeś w 5 minut:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tego typu posty są śmieszne, że jest święto bo nie ma ono kompletnie nic do rzeczy z czasem reakcji:)

Taak. Spróbuj sobie zgłosić awarię telefonu (np. Netia), kablówki (np. Multimedia), wody, wylewającego szamba w dzień ustawowo wolny od pracy... Co najwyżej od callcenter dostaniesz potwierdzenie, a naprawa na 99% przypadków będzie w dniu roboczym ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×