Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
baciarek

Prawie już wybrałem VPS ale

Polecane posty

Jestem zielony z administrowania serwerem, co prawda widziałem UNIXa i coś tam mu nawet klepałem w czoło ale nie można nazwać tego admnistrowaniem. Moge się nauczyć podstaw ale muszę mieć jakieś opisy najlepiej po Polsku.

Dostane czysty serwer i co dalej ?

 

Czeka mnie przeniesienie baz i stron

 

Narazie najbardziej mi odpowiada VPS premium z webh

 

Chyba, że znacie coś innego. Najgorsze jest to, że w nazwie.pl mam panel i nic mnie nie interesi. Tak naprawdę poza początkowym skonfigurowaniu nic mi więcej nie potrzeba bo nic nie kombinuje na codzień - poprostu strony mają śmigać.

 

Jakieś sugestie, pdfy , opisy cokolwiek.

 

Jak wszystko zlece zrobić za mnie to mnie ogolą jakbym zapłacił za 5 miechów odrazu ....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie bardzo rozumiem po co to napisałeś ;) Albo zrobisz sobie sam albo zapłacisz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Porozmawiaj z webh na temat ich ewentualnej administracji VPS'a. Z tego co słyszałem mają mieć VPSy z opieką administracyjną w dość dobrej cenie. Wtedy w razie czego będziesz miał pomoc, oraz możliwość nauki i szkolenia się w zakresie systemu Linux.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nie bardzo rozumiem po co to napisałeś ;) Albo zrobisz sobie sam albo zapłacisz.

 

To akurat wiem.

 

Bardziej chodziło mi o jakieś pdfy, może ktoś gdzieś opracował jakiś wątek na temat stawiania, konfiguracji itp. serwera. Ale widzę, że marne szanse. Szkoda ale rozumiem, że za brak wiedzy się płaci ....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

zapraszam na gg:7874795 :D naprowadzę gdzie co można szukać :)

 

 

Z tego co słyszałem mają mieć VPSy z opieką administracyjną w dość dobrej cenie

 

 

Niestety to jeszcze trochę potrwa :/

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post