Skocz do zawartości

Polecane posty

Witam,

 

Na wstępie od razu zaznaczam iż korzystam z ich PP. Nie ukrywam tego, wyrażam swoją opinię o niżej przedstawionej firmie, a jak kogoś to zachęci do kupna, będę wdzięczny za użycie mojego refa po prostu smile.gif

 

Szukałem ostatnio taniego i w miarę solidnego hostingu na wschodnim wybrzeżu USA (wiadomo, aby pingi były jak najmniejsze).

 

Duże nadzieje pokładałem w http://site5.com bo do nich pingi były na granicy ~ 120ms i w konsekwencji strony ładowały się całkiem przyzwoicie. Niestety firma przeniosła się do nowego DC w Texasie theplanet.com, przez co znacznie ucierpiały pingi i teraz wynoszą >180ms w porywach do 300ms.

 

http://dreamhost.com skreśliłem od razu, z racji mojej już dwuletniej "przygody" z tą firmą i już gruntownie wyrobionej opinii.

 

I tak moją uwagę przykuła dość znana na zachodzie firma hostnine.com.

 

Mamy tam do wyboru pakiety od shared po resellery aż do dedyków. Najtańszy shared 5GB/100GB to koszt ok 4$/m.

 

Firma jako jedna z nielicznych daje nam możliwość wyboru lokalizacji naszego konta. Mamy do wyboru:

map.jpg

 

Co mnie bardzo mile zaskoczyło to właśnie DC położone w UK, do którego pingi mamy na poziomie ~50ms. Czyli tak upraszczając:

Cena Amerykańska, Jakość Europejska smile.gif

 

Do każdego konta mamy możliwość uzyskania dostępu ssh a dla wyższych pakietów mamy już jeden dedykowany IP w standardzie.

 

Żeby nie było tak różowa ww firma ma również i wady smile.gif

1. Wolny Support - Czas odpowiedzi od paru godzin do paru dni. Jest to hosting raczej dla ludzi obeznanych z tworzeniem stron i ich wymaganiami. Im konkretniejsze jest nasze pytanie, tym szybszą uzyskujemy odpowiedź.

2. Panel cPanel - Dla jednych to wada, dla innych zaleta. Ja za nim nie przepadam, pomimo iż dostajemy do dyspozycji najnowszą 11 odsłonę.

3. Brak RVSkin w resellerze i web hosting - Więc niestety możemy zapomnieć o polskim języku obsługi.

4. SSH wyłącznie na konkretne IP - Dostęp SSH dostajemy poprzez ticket na konkretne IP i każda jego zmiana wymaga nowego ticketa. Jest to więc uciążliwe dla osób korzystających z Neostrady itp.

 

Szerszą recenzję hostnine.com znajdziecie na moim blogu pod adresem http://blog.fiedoruk...jemy-konto-www/.

 

Moja opinia była z jednej strony stronnicza, z racji uczestniczenia w PP jak pomyślą niektórzy, ale wypunktowane wady dadzą Wam szerszą perspektywę na tę konkretną firmę i ewentualny zakup w niej konta.

 

Moduł dodawania opinii o firmie: http://www.webhostingtalk.pl/opinie/dodaj_opinie/154-hostnine-com/

Profil firmy: http://www.webhostingtalk.pl/katalog/firma/154-hostnine-com/

Dyskusje o ofercie i firmie: TUTAJ

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@ UP Może :lol:

 

A teraz moja opinia - mam tam wykupiony hosting pod swoje forum oraz serwis i muszę powiedzieć, że nie jest do końca tak różowo jak napisał to BOSS (wiem że to jakiś czas temu już było). Przez jakiś miesiąc były problemy z uptimem, nie można było się połączyć przez parę godzin dziennie, później kilka dni strasznie spadał transfer. Plusem za to jest Support - odpowiedź nadchodzi tego samego dnia (choć zwykle każą czekać na statystyki do końca miesiąca).

 

To ostatnie dało się przeżyć ale ten pierwszy problem zniechęcił mnie do wykupienia następnych miesięcy.

 

Nie wiem - może tylko nieliczni tak mieli ale opisuję czego doświadczyłem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Od 2 miesięcy mam u nich konto reseller pod zaplecza, na razie nie miałem żadnych problemów i nie odnotowałem żadnych padów. Nazbierałem ponad unikalnych 20 IP i na razie mi wystarczy. Polecam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Żeby nie było tak różowa ww firma ma również i wady :)

1. Wolny Support - Czas odpowiedzi od paru godzin do paru dni. Jest to hosting raczej dla ludzi obeznanych z tworzeniem stron i ich wymaganiami. Im konkretniejsze jest nasze pytanie, tym szybszą uzyskujemy odpowiedź.

2. Panel cPanel - Dla jednych to wada, dla innych zaleta. Ja za nim nie przepadam, pomimo iż dostajemy do dyspozycji najnowszą 11 odsłonę.

3. Brak RVSkin w resellerze i web hosting - Więc niestety możemy zapomnieć o polskim języku obsługi.

4. SSH wyłącznie na konkretne IP - Dostęp SSH dostajemy poprzez ticket na konkretne IP i każda jego zmiana wymaga nowego ticketa. Jest to więc uciążliwe dla osób korzystających z Neostrady itp.

 

RVskin jest instalowane za darmo na życzenie;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Właśnie zakupiłem hosting w tej firmie lok. NY. Zapłaciłem PayPalem wszystko ladnie poszło tylko nie mam danych do cPanelu. Wie ktoś może jak je uzyskać lub mzoe sami przysyłają?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witam,

Właśnie zakupiłem hosting w tej firmie lok. NY. Zapłaciłem PayPalem wszystko ladnie poszło tylko nie mam danych do cPanelu. Wie ktoś może jak je uzyskać lub mzoe sami przysyłają?

 

sami powinni przyslac ja czekalem ok 1 godziny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem dlaczego ale część maili aktywacyjnych do Polski nie dochodzi :/ Jak po kupnie po upływie ~4h nie macie nic na skrzynce, piszcie do supportu aby przesłali ponownie. Za drugim razem zawsze dochodzi :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Od kiedy przeistoczyli się w hosting unlimited??

 

Dam sobie rękę uciąc, że w zeszłym tygodniu zaglądałem do nich i był stary hosting 5GB HDD, itp. A dzisiaj patrzę, a tam unlimited :] i do tego w UK...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

I nic nie piszą, że jest to "promocja czasowa", tylko raczej na stałe :]

 

 

BTW

W którym etapie zakładania konta wybiera się lokalizację serwera?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość craker

mam nadzieje, że nie bo chce sprzedać serwerek w progreso i się przenieść do nich

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

H9 udostępniło limity:

 

http://www.hostnine.com/terms-and-conditions/

Server Limits
25% cpu and or memory for 3 minutes.
Combined 5% CPU & RAM over 24 hours.
250 email limit per domain per hour.
50 concurrent database connections at one time.
Apache threads to be open no longer then 999 seconds.
Php upload limit of 15 megs.
Max php session time of 300 seconds or less.

 

Tak dla szybkiego porównania limity sit5.com:

 

http://www.site5.com/support/rup

Processes
Processes invoked by the web server, cron, shell or any other method should not exceed the following limitations:

* Consume more than 16 MB of RAM.
* Utilize in excess of 15 seconds of CPU time.
* Number of open files should not exceed 64.
* Create core dumps.
* Number of simultaneous processes should not exceed 5.
* Execute a script/binary that forks in a way to create a fork bomb.
* Programs may not run in the background or listen on a network port. If you require a bot, service or daemon, you should consider a dedicated server, as very few shared web hosts allow this type of program.

Database Restrictions

* All users are restricted to 15 concurrent MySQL connections.
* Each database is restricted to 2 GB of disk space.
* Database queries should not exceed 3,000 per hour.
* Database changes (insert/update/delete) should not exceed 1,000 queries per hour.
* Database servers should not be used as a hosted solution. Database access should only be used for the web site hosted by Site5.
* Remote database access is for administrative purposes only.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
25% cpu and or memory for 3 minutes

 

 

bez konkretnego hackowania kernela nie da się mierzyć użycia CPU i pamięci,

 

aby podawać to w formie jak wyżej zacytowane i na tej podstawie egzekwować,

 

stąd jest to zapis wirtualny, tym bardziej, że kernele są stockowe jak pamiętam...

 

jak dla mnie to kolejny limit aka "kto częściej w top-ie ten wyleci" :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Rozrywkowa firma. Wysłałem im ticket z pytaniem o postgresa. "At this time we do not offer Postgresql I apologize for the confusion. Blake" To im pokazuję linka z ich oferty w którym jest wymieniony. "I apologize for the confusion from Blake. PostgreSQL is offered at this time..." Support na "wyjątkowym" poziomie. To było z 10h temu i dalej nic nie wiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Polecam kontaktować się przez ich chacie:) Mam tam konto ponad rok i tylko raz kontaktowałem się drogą mailową, wszystko załatwiałem przez livesupport a jak trafi się nam "leń" bo kilku takich tam od czasu do czasu siedzi na tym chacie i powie, że on jest tylko od sprzedaży i trzeba pisać maila i czekać na odpowiedź to wklejcie napis ze strony głównej "24x7 Customer Support

365 days a year via Toll-Free Phone, Live Chat, Instant Messenger, and Help Desk." i po sprawie, załatwią wszystko od ręki:) Chyba, że coś wymaga pewnego czasu jak np. instalacja RVskin do 24h:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

×