Skocz do zawartości
regdos

do wyboru: prohost, hekkonet, sisco, firehost

Polecane posty

Po problemach opisanych przy opini o hostings.pl szukam czegoś pewniejszego w ramach konta reselerskiego.

Dotychczasz po przejrzeniu forum i poczytaniu i opini na forum i stron mój wybór będzie w ramach prohost, hekkonet, sisco i firehost (albo tak mi się wydaje, jeżeli cos innego polecacie to jestem otwarty).

 

Moje wymagane parametry to: 12-15GB HDD / 60-80 GB transfer/ MySql 5 (chętnie Postgresql) / domeny,subdomeny,maile,ftp,bazy zasadniczo bez limitu / PHP 5 / Panel DA (koniecznie) / możliwość własnych wpisów w DNS / wilcard / Mod_rewrite / serwery miło by było jak by były w PL / szybki i weekendowo-nocny serwis / cena do 1000 zł / rok

 

Wybrane firmy niekoniecznie mają takie pakiety, które by pasowały idealnie ale to kwestia elastyczności mojej i firm.

 

W związku z problemamy pocztowymi jakie mam teraz chciałbym zapytać jak wygląda sprawa filtrowania spamu i czy zdarzyło sie, że serwer z którego korzystacie w którejś z firm trafił kiedys do bazy RBL, a jesli tak to jak szybka i skuteczna była reakcja ?

 

Z tych firm co wymieniłem zapewne każdy a swoje zdanie że taka a nie inna jest najlepsza ale jednak liczę na jakąś pomoc i podpowiedź.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Poświeciłem jeszcze trochę czasu i przeczytałem regulaminy. parę punktów mnie zaniepokoiło np.

 

hekko - "14c. Limit plików w pojedynczym folderze to 3000, na całym koncie to 150 000."

 

co przy koncie reselerskim wcale nie jest trudne do uzyskania, szczególnie ta druga wartość przy wyższych pakietach

 

firehost - "2. FireHost zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu bez poinformowania o tym

klientów

2a konsument ma prawo odmówić akceptacji nowego regulaminu. Jednak nie wiąże się to

ze zwrotem nie wykorzystanego abonamentu"

 

czyli opłacę abonament na rok, po miesiącu firma zmieni regulamin na mniej korzystny i nie poinformuje mnie, a ja nie zaakceptuje tego regulaminu (choć z drugiej strony skąd będę wiedział co się zmieniło jak mnie nei poinformują) i nie dostanę zwrotu kasy za 11 miesięcy.

 

sisco - "2.2.5.4 Niewysyłania poczty do większej liczby odbiorców niż 10 odbiorców jednocześnie."

 

to dość trudne a wręcz niemożliwe żeby to wymóc od klientów przy koncie reselerskim

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Panel DA (koniecznie)
No to Ci mocno ograniczy pole manewru.

 

Prohost to sprawdzona już firma (ale póki co mają cPanel, DA w przygotowaniu), hekkonet to młody gracz ale z dobrymi perspektywami. Więc te dwie firmy można śmiało polecić :)Jeszcze niedawno myślałem, że tak dobrze zapowiada się mega w sisco ale coś znajomi ostatnio narzekają :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Poświeciłem jeszcze trochę czasu i przeczytałem regulaminy. parę punktów mnie zaniepokoiło np.

 

hekko - "14c. Limit plików w pojedynczym folderze to 3000, na całym koncie to 150 000."

 

co przy koncie reselerskim wcale nie jest trudne do uzyskania, szczególnie ta druga wartość przy wyższych pakietach

 

Na koncie resellerskim tworzysz nowe konta, prawda ? I dla każdego z tych kont 150k, bezwzględnie respektowane. Oczywiście nie kasujemy danych czy też nie blokujemy Twoich kont. Najpierw informujemy poprzez system ostrzeżeń o zaistniałej sytuacji, dajemy kilka dni na zmiany, potem myślimy co z tym dalej zrobić jeśli klient jest oporny/nie kontaktuje się z nami mimo iż logowania na konto występują.

 

Nie taki diabeł straszny :) - Zapraszam do testów.

 

 

Ale to co prezentuje Firehost w swoim regulaminie raczej znajduje się na liście klauzul niedozwolonych..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hekko - "14c. Limit plików w pojedynczym folderze to 3000, na całym koncie to 150 000."

150 tysięcy plików per konto hostingowe to mało?

biorąc pod uwagę standardową wielkość pojedyńczego bloku danych

w systemach plików używanych przez Hekko,

a także zakładając że kupiłeś u nich najdroższy pakiet o 9 GB pojemności,

musiałbyś tworzyć TYLKO pliki o wielkości 62 KB i mniejsze aby wyczerpać ten limit...

jako posiadać najtańszego konta nie jesteś w stanie wyczerpać tego limitu w ogóle

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Na koncie resellerskim tworzysz nowe konta, prawda ? I dla każdego z tych kont 150k, bezwzględnie respektowane. Oczywiście nie kasujemy danych czy też nie blokujemy Twoich kont. Najpierw informujemy poprzez system ostrzeżeń o zaistniałej sytuacji, dajemy kilka dni na zmiany, potem myślimy co z tym dalej zrobić jeśli klient jest oporny/nie kontaktuje się z nami mimo iż logowania na konto występują.Nie taki diabeł straszny :) - Zapraszam do testów.Ale to co prezentuje Firehost w swoim regulaminie raczej znajduje się na liście klauzul niedozwolonych..
No tak nie do końca z tym tworzeniem bo większością serwisów, które mam, to sam się opiekuję i podpinam to pod jedno konto, daltego tutaj taka sytuacja może wystąpić. Dodatkowo mam 1-2 konta gdzie klinet sam chce sobie administrować. Hmm w sumie to może mi reseller mi nie potrzebny a wystarczy zwykłe konto www. Tylko znowu tutaj ten limit na pliki.Myślę, że z testów skorzystam.
150 tysięcy plików per konto hostingowe to mało?biorąc pod uwagę standardową wielkość pojedyńczego bloku danychw systemach plików używanych przez Hekko,a także zakładając że kupiłeś u nich najdroższy pakiet o 9 GB pojemności,musiałbyś tworzyć TYLKO pliki o wielkości 62 KB i mniejsze aby wyczerpać ten limit...jako posiadać najtańszego konta nie jesteś w stanie wyczerpać tego limitu w ogóle
W sumie to masz rację, jakoś tak sobie w głowie policzyłem i wyszło mi, że mało ale teraz sprawdziłęm sobie na lokalnym moim testowym serwerze i przy większości serwiosów wraz z ekstra plikami wyszoło 137 tysięcy plików przy 7,33 GB więc faktyczneiz tym nie powinno być problemów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
firehost - "2. FireHost zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu bez poinformowania o tym

klientów

2a konsument ma prawo odmówić akceptacji nowego regulaminu. Jednak nie wiąże się to

ze zwrotem nie wykorzystanego abonamentu"

 

coś mocno mi się wydaje, że UOKiK już dawno stwierdził, że tak nie można i ten punkt jest niezgodny z polskim prawem (co mówi też wiele o firmie)

 

regulamin jest integralną częścią umowy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
coś mocno mi się wydaje, że UOKiK już dawno stwierdził, że tak nie można i ten punkt jest niezgodny z polskim prawem (co mówi też wiele o firmie)

No też i mi się tak wydaje, choć jak pod tym względem przeglądałem regulamin hekko to tam jest podobnie, tylko przy zmianie regulaminu jest nacisk na cenę.

 

z ciekawych rzeczy w hekko znalazłem jeszcze punkt:

"22.Robienie kopii bezpieczeństwa pozostaje w gestii klienta i to on jest odpowiedzialny za jej aktualność. Usługodawca wykonuje regularne backupy, lecz udostępnione zostają tylko w razie awarii serwera lub za uiszczeniem należnej opłaty zgodnie z cennikiem "

 

Kurczę przejrzałem całą stronę i nie znalazłem cennika ;) i nie wiem ile to kosztuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość patrick

Regulamin hekko dość przyjazny więc nie wiem po co się czepiać.

Cenę za przywrócenie backupu pewnie uzyskasz po przez kontakt z biurem więc nie siej zamętu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
No też i mi się tak wydaje, choć jak pod tym względem przeglądałem regulamin hekko to tam jest podobnie, tylko przy zmianie regulaminu jest nacisk na cenę.

Dlaczego podobnie skoro tak nie jest ?

Informujemy klientów odpowiednio wcześniej o zmianie i każdy klient może wypowiedzieć umowę w takim momencie odzyskując wpłaconą kwotę.

 

 

z ciekawych rzeczy w hekko znalazłem jeszcze punkt:

"22.Robienie kopii bezpieczeństwa pozostaje w gestii klienta i to on jest odpowiedzialny za jej aktualność. Usługodawca wykonuje regularne backupy, lecz udostępnione zostają tylko w razie awarii serwera lub za uiszczeniem należnej opłaty zgodnie z cennikiem "

 

Kurczę przejrzałem całą stronę i nie znalazłem cennika ;) i nie wiem ile to kosztuje.

20 zł netto od backupu za konto, w cenniku brak jest tylko w pomocy: http://pomoc.hekko.pl/index.php?action=art...&artlang=pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dlaczego podobnie skoro tak nie jest ?

Informujemy klientów odpowiednio wcześniej o zmianie i każdy klient może wypowiedzieć umowę w takim momencie odzyskując wpłaconą kwotę

 

OK, dziękuję za informację i wyjaśnienie, po prostu w regulaminie nie ma tego wprost napisane a punkt 27 mówi o braku zwrotu.

 

 

patrick: Zgadzam się z Tobą, faktycznie regulamin hekko jest najbardziej przyjazny a, że skłaniam się najbardziej w kierunku hekko to go bardzo uważnie starałem się się prześledzić i dlatego moja wypowiedź się pojawiła i nie miała na celu siać zamętu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze da u nas nie ma w ofercie reseller. Narazie tylko na vpsach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chciałbym dodać że wkrótce regulamin zostanie zmodyfikowany właśnie ze względów prawnych, te 2 zapisy zostaną usunięte.

 

 

//edit

Zostało zmienione

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A ja Ci powiem tak jak reseller to tylko w SISCO ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Reseller sisco jest godny polecenia testowałem i nie było z nim problemów. Co do hostings.pl to nie mam z nim większych problemów (wieloletnie doświadczenie z nimi) chociaż ostatnio serwery pocztowe znalazły sie na jednym istotnym BRL-u. Zobaczymy jak rozwiążą ten problem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

2 godziny oczekiwania i sprawa blokowanych IP na serwerze poczty załatwiona wiec na support w hostings.pl nie mogę narzekać. nie wiem co autorowi tematu nie pasuje w hostings.pl ale po moich przygodach z innymi usługodawcami jestem z usług zadowolony jedyny minus to Cpanel ale sa tez wersje uslugi z DA

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
2 godziny oczekiwania i sprawa blokowanych IP na serwerze poczty załatwiona wiec na support w hostings.pl nie mogę narzekać. nie wiem co autorowi tematu nie pasuje w hostings.pl ale po moich przygodach z innymi usługodawcami jestem z usług zadowolony jedyny minus to Cpanel ale sa tez wersje uslugi z DA

Dokładnie to mi nei pasuje -> http://www.webhostingtalk.pl/index.php?s=&...st&p=102663

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

U mnie są w zasadzie podobne problemy z hostings.pl mimo ze jestem na serv6. Ale uwazamam, że to się da przeżyć. Jeśli nie byłeś na innych tego typu wynalazkach to nie wiesz ze może być o WIELE gorzej, łącznie z utratą danych, przejmowaniem twoich klientów, czy "codzienną konserwacją" serwera. Niedługo będę sie kolokował w małej, sprawnej serwerowni i wtedy zestawie sobie wszystko tak jak chce teraz muszę sie dostosować.

 

Co do sisco to maszyna dobra, łącze dobre, konfiguracja dość dobra, Niestety w Sisco jest bardzo słaby support dla resellerów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Co do sisco to maszyna dobra, łącze dobre, konfiguracja dość dobra, Niestety w Sisco jest bardzo słaby support dla resellerów.

 

 

Masz jakieś argumenty na poparcie tej tezy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Masz jakieś argumenty na poparcie tej tezy?

Trzymiesięczne korzystanie z usługi.

Maszyna: IBM z Xeonem i SCSI (wszystko niezbyt dociążone i działa szybko)

Łącza: BGP we własnej serwerowni obok biura.

Konfiguracja: Direct Admin plus bardzo standardowy LAMP co jest ważne dla resellerów.

Support: czasami po 2 dniach nie ma odpowiedzi (ale nie zawsze) Jednak w hostings.pl jest sporo lepiej w tej kwestii.

 

Mam nadzieje ze wyjaśniłem. Ogólnie polecam SISCO bo jak sie nic nie psuje (a sie nie psuje) To kontakt z supportem jest mało potrzebny.

 

W sumie mogli by popracować nad powiekszeniem pakietów bo obecne są trochę małe i drogie. Ale jakość kosztuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mam nadzieje ze wyjaśniłem. Ogólnie polecam SISCO bo jak sie nic nie psuje (a sie nie psuje) To kontakt z supportem jest mało potrzebny.

 

W sumie mogli by popracować nad powiekszeniem pakietów bo obecne są trochę małe i drogie. Ale jakość kosztuje.

 

A jak w praktyce jest egzekwowany punkt regulaminu:

sisco - "2.2.5.4 Niewysyłania poczty do większej liczby odbiorców niż 10 odbiorców jednocześnie."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
A jak w praktyce jest egzekwowany punkt regulaminu:

sisco - "2.2.5.4 Niewysyłania poczty do większej liczby odbiorców niż 10 odbiorców jednocześnie."

Jedna linijka w pliku konfiguracyjnym MTA.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Support: czasami po 2 dniach nie ma odpowiedzi (ale nie zawsze)

 

 

Delikatnie mówiąc, mijasz się z prawdą.

 

 

Chyba, że piszesz w święto na adres BOK to nie dziw się, że nie ma odpowiedzi. Na stronie (http://www.sisco.com.pl/hosting-da.html) masz podany kontakt techniczny. W żadnej firmie nie ma sensu pisać na BOK jeśli jest podany kontakt bezpośredni. Na BOK zwykle siedzą ludzie, którzy i tak sami nic nie zrobią.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×