Skocz do zawartości

Polecane posty

Gość nrm

Sądzi Pan, że Masternet jest starym maluchem? ; )

Nie, wręcz przeciwnie. Przecież NIC takiego nie napisałem.

 

I czy ktoś kupuje malucha za 5 zł rocznie czy mercedesa za 5000 zł miesięcznie ma prawo oczekiwać, że mu usługa będzie działać. Jeśli jakiś dostawca wychodzi z założenia, że klientowi za 5 zł można zapewnić wadliwie działającą mimo obietnic usługę, bo mało płaci

Ta dyskusja dalej nie ma sensu. Można sobie płuca wypluć kolejnymi argumentami, a i tak jak grochem o ścianę. Swoją drogą zapisuje sobie temat do notatnika w celu późniejszego popełnienia artykułu na ten temat. Wiem, że do upartych nic nie trafi ale może choć jedna osoba się nad tym zastanowi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Korzystam od niedawna, jak się trochę informacji nazbiera to opiszę :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zdecydowanie odradzam korzystanie z hostingu w tej firmie, serwery przeciazone, niektore darmowe lepiej mi pracuja.

 

Jedynie na co mozna zwrocic uwage w tej firmie to zarzadzanie domenami ze wzgledu na cene ich przedluzenia, ale to i tak tylko jak sie nie ma do czynienia z BOKiem, ktory momentami jest wrecz bezczelny (pozdrowienia dla Pana Tomasza). Glowne ich zadanie to tlumaczenie sie dlaczego jest zle i dlaczego to nie jest ich wina. Co mnie obchodzi ze serwer jest polozony tu czy tam? JA nie pamietam abym przy zakupie mial jakis wybor. To juz problem Masternet aby wszystkie uslugi dzialaly mi prawidlowo, za to im place, szczegolnie gdy kupuje serwer typu PREMIUM a co mi oferuje Masternet? Zakup innego serwera polozonego Polsce...

 

Mam kilka serwerow w Hetznerze i zaden nie powoduje podobnych problemow (wczytywanie prosciutkiej strony przez 10-20s czy czytanie komunikatow typu server overloaded a predkosc transferow to nawet kilkadziesiat Bajtow).

 

Dodam jeszcze, ze po wygasnieciu serwera poprosilem o dostep do malego sqla, abym mogl przeniesc strone, na co zostal mi wystawiony rachunek 24.60zł brutto... Rzadko kiedy wystawiam takie laurki, ale jest pewna granica przyzwoitosci ktorej sie nie przekracza. MAsternet gdzies sie w swojej polityce zagubil i nic dobrego nie wroze tej firmie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Prawdziwą bezczelnością jest żądanie dostępu do usługi za którą się nie płaci :|

Tak jakbyś wszedł do sklepu i z niego wyszedł nie płacąc za to co się schowało do kieszeni..

 

Poinformowanie przez kolegę w supporcie, iż świadczenie usługi wygasło po zakończeniu abonamentu jest rzeczywiście bezczelnym zachowaniem..

"kilkadziesiat Bajtow" - bez komentarza.

Klient zawsze ma wybór i to nawet nie jeden.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chyba jasno napisalem, ze po wygasnieciu serwera, wiec sprawe opisalem uczciwe a ocene pozostawiam kazdemu. Moja jest taka, ze za odpisywanie mi na maila tez powinniscie pobierac jakies stawki. Klientem waszym byc nie przestalem, bo mam tez inne aktywne uslugi, jednak taka praktyka jest dla mnie wyraznym sygnalem, w jakim powazaniu macie klienta.

 

Dla mnie natualne jest, ze po wygasnieciu uslugi daje sie klientowi mozliwosc zabrania jego wlasnych rzeczy. To tak jakbys przespal sie w hotelu, zapomnial rano zabrac bagazu, a hotel pobral pieniadze za to, ze Ci odda ten bagaz.

 

Poinformowanie przez kolegę w supporcie, iż świadczenie usługi wygasło po zakończeniu abonamentu jest rzeczywiście bezczelnym zachowaniem..

 

Nie o tym pisalem, ale nie chcialem juz wklejac wszystko co wasz BOK wypisuje, ale prosze bardzo. Na skarge dotyczaca zenujacego poziomu dzialania serwera dostalem odpowiedz:

 

 

 

 

Nie notujemy obecnie problemów bezpośrednio po stronie serwerów, co może wnioskować, iż przyczyna leże po stronie łącz dostępowych/operatorskich ze względu, iż jest to lokalizacja Niemieckiej serwerowni.Zachęcamy do zapoznania się z ofertą serwerów lini biznesowych które zlokalizowane są w Polskiej serwerwowni co automatycznie wyklucza 99% przypadków problemów na łączach.

 

Klient zawsze ma wybór i to nawet nie jeden.

 

Zgadzam sie, jednak warto swoim doswiadczeniem pomagac innym w tym wyborze, bo jak widze dla Was opinia klienta jak malo wazna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dla mnie natualne jest, ze po wygasnieciu uslugi daje sie klientowi mozliwosc zabrania jego wlasnych rzeczy

Bardzo dziwne podejście - dostęp do danych masz przecież jak masz aktywną usługę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Pokuć

Ale co ty się czepiasz ? Napisali ci tak jak jest i zrobili to w grzecznej formie. Przez ponad rok siedziałem w MasterNET i choć rzadko bo rzadko korzystałem z supportu to odpowiedzi na zadane pytanie były grzeczne i kulturalne. Jeżeli więc jeździsz po firmie i wylewasz szambowóz na pracownika supportu to nie dziw się że człowiekowi puszczą w końcu nerwy i dostaniesz zdecydowaną odpowiedź (pozbawioną wulgaryzmów rzecz jasna).

 

Poza tym jak jesteś taki skrzywdzony i w ogóle to przejdź do innej firmy i przestań chrzanić. Masz wybór, firm hostingowych w PL masz pełno. Wybór jest...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bardzo dziwne podejście - dostęp do danych masz przecież jak masz aktywną usługę.

 

Nie pisze, ze nie mieli prawa mi tak odpisac, pobieraczek czy domeny.pl tez maja prawo balansowac na granicy prawa, tu chodzi mi o cos wiecej, za tak beznadziejna przeplacona usluge to firma powinna z przeproszeniem przeslac mi dostep do malego pliczku sql i czuc sie zadowolona, ze mogla zadoscuczynic temu, jaki poziom uslug mi oferowali, oczywiscie robic tego nie musza ale dla mnie o czyms to swiadczy jednak.

 

 

 

 

Ale co ty się czepiasz ? Napisali ci tak jak jest i zrobili to w grzecznej formie.

 

A gdzie ja napisalem, ze nie robia tego w grzecznej formie? Istnieje takie pojecie jak uprzejmy cham. Skup sie na tresci a nie na stylu. Jezeli ja zglaszam, ze jakas usluga nie dziala prawidlowo a w odpowiedzi otrzymuje oferte wykupienia innego hostingu to to jest bezczelnosc.

 

 

Poza tym jak jesteś taki skrzywdzony i w ogóle to przejdź do innej firmy i przestań chrzanić. Masz wybór, firm hostingowych w PL masz pełno. Wybór jest...

 

Zapoznaj sie z tematem tej kategorii a potem sie wypowiadaj. Czy tu sie oczekuje tylko na pozytywy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
beznadziejna przeplacona usluge to firma powinna z przeproszeniem przeslac mi dostep do malego pliczku sql

Mylisz się, skoro usługa nie została przedłużona, firma nie ma obowiązku udostępniać CI plików, ma także prawo usunąć konto bez powiadomienia.

Równie dobrze możesz mieć pretensje do kablówki, gdzie nie zapłaciłeś abonamentu i wyłączyli Ci telewizję w połowie oglądania serialu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Pokuć

Świadczy to tylko o tym że jesteś typowym przedstawicielem gatunku zwanego polactwem które uważa że wszystko im się należy za 5 PLN. Po jaką cholerę w takim razie brałeś tam skoro uważasz że przepłaciłeś ? Było wziąć coś za 5 PLN per rok i byś nie miał odczucia że przepłaciłeś (Irek, nie czynię do ciebie aluzji). Płacisz 5 PLN za usługę która nie działa przez 8 dni w tygodniu i jest super. Ludzie, czy wy myślicie że jak zapłacicie 5 PLN rocznie to będziecie mieli super wypas konto ? Zacznijcie normalnie w końcu myśleć, nie liczy się to że jest TANIO i DUŻO tylko liczy się J A K O Ś Ć.

 

Nie ma czegoś takiego jak uprzejmy cham. To jest paradoks, jedno jest zaprzeczeniem drugiego i jedno z drugiego nie może wynikać. Wspomniany Pan Tomasz napisał ci 100000000% prawdę. Jeżeli twój operator neta jest dupa operator to nie ma się co dziwić że połączenia do DE nie chcą działać poprawnie. Przejście na serwer w PL w 95% rozwiązuje takie problemy. A że są różnice między serwerem w DE a w PL to już inna bajka. Za JAKOŚĆ trzeba płacić.

 

Pozytywy są mile widziane. Krytyka ? Jak najbardziej. Ale ma to być konstruktywna krytyka a nie wylewanie zawartości szambowozu na firmę i płacz z lamentem na forum. Na tego typu wyskoki jak twój, nie ma tutaj miejsca ani przyzwolenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mylisz się, skoro usługa nie została przedłużona, firma nie ma obowiązku udostępniać CI plików, ma także prawo usunąć konto bez powiadomienia.

 

Mylilbym sie gdybym napisal, ze Masternet mial ustawowy obowiazek przeslac mi ten plik. Nic takiego nie napisalem, chyba ze mamy na mysli obowiazek moralny. Backup byl zrobiony na dysku, wystarczylo go udostepnic albo przeslac mailem (cale 150Kb), tyle pracy co i odpowiedz na moj post tutaj.

 

Świadczy to tylko o tym że jesteś typowym przedstawicielem gatunku zwanego polactwem które uważa że wszystko im się należy za 5 PLN. Po jaką cholerę w takim razie brałeś tam skoro uważasz że przepłaciłeś ? Było wziąć coś za 5 PLN per rok i byś nie miał odczucia że przepłaciłeś (Irek, nie czynię do ciebie aluzji). Płacisz 5 PLN za usługę która nie działa przez 8 dni w tygodniu i jest super. Ludzie, czy wy myślicie że jak zapłacicie 5 PLN rocznie to będziecie mieli super wypas konto ? Zacznijcie normalnie w końcu myśleć, nie liczy się to że jest TANIO i DUŻO tylko liczy się J A K O Ś Ć.

 

Wiesz, jakos nie mam ochoty wchodzic w dyskusje z kims kto prawie wogole nie jest w temacie, a ma tyle do powiedzenia, szczegolnie ktos kto potrafi oceniac ludzi po 2 postach.

 

Po pierwsze nie 5 a okolo 100zl, po drugie przeczytaj swoj post i postaraj sie go zrozumiec, po trzecie jak ktos oferuje hosting slabej jakosci, to niech go opisze "zdychajacy", albo "na smieci" a nie nazywa go "PREMIUM".

 

Nie ma czegoś takiego jak uprzejmy cham. To jest paradoks, jedno jest zaprzeczeniem drugiego i jedno z drugiego nie może wynikać. Wspomniany Pan Tomasz napisał ci 100000000% prawdę. Jeżeli twój operator neta jest dupa operator to nie ma się co dziwić że połączenia do DE nie chcą działać poprawnie. Przejście na serwer w PL w 95% rozwiązuje takie problemy. A że są różnice między serwerem w DE a w PL to już inna bajka. Za JAKOŚĆ trzeba płacić.

 

 

 

 

Popracuj troche w supporcie albo na jakims tele to sie szybko nauczysz tej umiejetnosci jak uprzejmie komus powiedziec zeby spierd...

 

Naprawde, nie Tobie oceniac gdzie lezy prawda szczegolnie przy czestych komunikatach "server overloaded". Z tym mam isc do operatora?

 

Przerzucilem strony na serwery w tej samej serwerowni, a operatora nie zmienialem, roznica w jakosci - niebo i ziemia.

 

Przejscie na inny dobrze dzialajacy serwer to powinna byc obligaroryjna darmowa propozycja dla wszystkich niezadowolonych klientow.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mylilbym sie gdybym napisal, ze Masternet mial ustawowy obowiazek przeslac mi ten plik. Nic takiego nie napisalem, chyba ze mamy na mysli obowiazek moralny. Backup byl zrobiony na dysku, wystarczylo go udostepnic albo przeslac mailem (cale 150Kb), tyle pracy co i odpowiedz na moj post tutaj.

Wiedziałeś kiedy kończy się abonament na konto? No zapewne tak. Poza tym robienie backupów nie należy do obowiązków usługodawcy. Ty powinieneś zrobić sobie backup plików we własnym zakresie.

 

Tak jak Irek wspominał o kablówce. Jak wyłaczą Ci kablówke w połowie serialu to zarządzasz od usługodawcy włączenia jeszcze na pół godziny?

 

Po pierwsze nie 5 a okolo 100zl

No miesięcznie dużo więcej niż 5 zł nie wychodzi. Zmień hosting na taki, na którym będziesz płacił 100 zł miesięcznie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Backup zrobilem sam wiec nikomu nie kazalem go robic a ponadto nigdzie nie napisalem ze Masternet mial obowiazek mi go przesylac, ile razy mam powtarzac? Czytajcie ze zrozumieniem. Przyznaje jedynie, ze byl to dla mnie juz moment zapalny, gdyz przemilczalem przez caly rok jakosc uslug, ale kolejny rachunek za chec kompromisowego sie pozegnania to juz troche bylo dla mnie za wiele.

 

No miesięcznie dużo więcej niż 5 zł nie wychodzi. Zmień hosting na taki, na którym będziesz płacił 100 zł miesięcznie.

 

Chcesz powiedziec ze wszystkie serwery w Twojej ofercie ponizej 10zl/miesiac sa beznadziejnej jakosci bo to jest norma?

 

Ja rozumiem ze bronisz kolege po fachu ale nie przesadzaj. Dla moich 2-3 stronek gdzie glownie text i kilka obrazkow nie bede wykupywal serwera za 1200 zl!

 

Jak nie potrafisz zaoferowac jakosci za dana cene to podwyz cene albo poinformuj o slabej jakosci, w innym wypadku bedzie sie to tak konczyc jak w tym temacie.

 

Nie wszyscy oczekuja konta bez limitu za nie wiem jakie pieniadze, wiec nie tedy droga.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Niestety muszę z przykrością stwierdzić, że jakość usług Masternet.pl ostatnio bardzo się pogorszyła. Nie mam najtańszego konta na tym serwerze: mam usługę z linii biznesowej a mimo wszystko często czuję się jak na darmowym hostingu. Serwer regularnie się restartuje, są częste (chociaż chwilowe) problemy z dostępnością usług (http, mail, webmail...), które wybitnie utrdudniają życie. Co z tego, że przerwa trwa 3 sekundy, jeśli zdarza się często i powoduje zerwanie sesji: w przypadku pracy z webmailem albo edycji czegoś np. CMSie oznacza utraconą pracę.

BOK to fikcja. Kilka dni z rzędu próbowałem się dodzwonić (próby ponawiane, w różnych godzinach pracy infolinii): bezskutecznie. Odpowiedzi mailowe zazwyczaj zdawkowe i domniemujące moją winę czy imaginację.

 

Byłem bardzo zadowolony z tej firmy. Ceny są przystępne (zarówno na serwery jak i domeny), niestety widać, że nigdy nie ma za dobrze: będzie trzeba poszukać innego usługodawcy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@tuomollo szanowny Panie, jeżeli na prawdę posiada się serwer w linii biznesowej to na 100% nie posiadasz usługę w PL przed wprowadzeniem nowej serwerowni, tylko DE.

W aktualnościach panelu Klienta jak byk jest napisane co zrobić aby przenieść się na nowe serwery które działają stabilnie od ponad pół roku (uruchomienia) i cieszą się ogromnym zainteresowaniem.

Czasem wystarczy czytać i stosować się do otrzymywanych informacji niż ciągle stać przy swoim, ludzie w supporcie na prawdę są po to aby pomóc.

 

Odpowiedzi supportu nigdy nie są zdawkowe, są sytuacje gdy Klient zwyczajnie nie potrafi lub też nie chce pewnych spraw zrozumieć, chociaż człowiek w supporcie się stara to na koniec i tak zostanie nawet zwyzywany..

 

Jak widać przyszedł czas nagonki na MasterNET.pl jak co jakiś czas na każdą inną firmę :)

 

Z drugiej strony, każdego dnia rośnie licza Klientów, musi też rosnąć proporcjonalnie liczba zadowolonych (którzy się nigdy nie wypowiadają na forach :P ) i mniej zadowolonych :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Panie Adrianie,

 

zgadza się. Mam konto jeszcze w starej serwerowni. Między innymi w tej sprawie chciałem się skontaktować telefonicznie, niestety nie dane mi było się połączyć.

Staram się w mailach do BOK opisywać objawy usterki, jednak nie zawsze jest to możliwe (np. webmail daje tylko zdawkowe komunikaty o błędzie). Ponadto, często awaria jest na tyle krótkotrwała, że w supporcie nikt mi nie wierzy. Przykładowo, przez kilka sekund serwer zwraca error 500 i za chwilę jest OK. Zgłoszenie tego po fakcie skutkuje odpowiedzią, że awarii nie ma.

 

Proszę mi wierzyć, przez długi czas byłem zadowolonym klientem (pomimo bycia cały czas na serwerze zagranicznym), poleciłem też masternet kilku znajomym. Uważam jednak, że powinien się Pan bliżej przyjrzeć działaniu serwerów gdyż ich jakość ostatnio bardzo się zdegradowała.

 

Jeszcze jedno. Pisze Pan, że 'nadszedł czas nagonki na masternet'. Otóż czas ten może i nadszedł ale mam nieodparte wrażenie, że nie bez przyczyny. Niestety prawda jest taka, że jak firma jest młoda i mała to każdy jeden klient się liczy i ewentualne żale użytkowników są gruntownie analizowane. Jak firma się rozrośnie to nagle okazuje się, że ci, którym coś nie działa giną w tłoku i się już o nich zapomina. Nie jesteście pierwszą firmą z której usług korzystam i niestety ten schemat już któryś raz się powtarza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uważam jednak, że powinien się Pan bliżej przyjrzeć działaniu serwerów gdyż ich jakość ostatnio bardzo się zdegradowała.

 

 

 

 

Ale po co? Przeciez klientow przybywa, wiec nie ma sensu czegokolwiek zmieniac czy miec sobie cos do zarzucenia. Trzymajac sie jednak takich argumentow niczego tej firmie dobrego wrozyc nie mozna. Zamiast bic sie we wlasne piersi szukamy przyczyn paranormalnych jak nagonka, spisek, zmowa, tak jakby problem wogole nie istnial a wszelkie negatywne odczucia sa wyssane z palca. Ale takie praktyki mozna przeslaniac statystykami tylko do czasu, krotkiego czasu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ponadto, często awaria jest na tyle krótkotrwała, że w supporcie nikt mi nie wierzy. Przykładowo, przez kilka sekund serwer zwraca error 500 i za chwilę jest OK. Zgłoszenie tego po fakcie skutkuje odpowiedzią, że awarii nie ma.

 

Każdy błąd 500 powinien być logowany i to nie powinna być kwestia wiary lub niewiary, a sprawdzenia przez support w logach czy błędy rzeczywiście wystąpiły.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Każdy błąd 500 powinien być logowany i to nie powinna być kwestia wiary lub niewiary, a sprawdzenia przez support w logach czy błędy rzeczywiście wystąpiły.

 

To prawda. Widać, dobrą praktyką będzie zapisywanie dokładnej daty i godziny występowania błędu, żeby nie być gołosłownym podczas rozmowy z supportem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Odradzam komukolwiek korzystanie z usług firmy Masternet

Firma idzie na ilość klientów i na kasę jaką oni w firmie zostawią. Jakość usługi jest dla firmy bardzo mało istotna, a klienta traktuje jak wroga.

Odnośnie obsługi klienta: telefon stacjonarny zajęty/nie istniejący. Na komórkę próbowałem się dodzwonić 3 dni- bez sukcesu- wiecznie włączająca się poczta głosowa.

Jedyny sposób kontaktu to email, na który odpowiada ktoś jakby to on mi płacił, a ja obudziłem go w środku nocy i w ogóle mu przeszkadzam- dosłownie takie wrażenie podczas kontaktu. Kontakt polega na wypieraniu się, że u nich coś nie tak, co złego to nie oni i w ogóle mam odejść.

 

Prędkość serwerów to też jakaś magia. Pakiet PREMIUM to rozpacz. Prosta strona z kilkoma zdaniami tekstu, 4 podstronami i 2 obrazkami ładowała się średnio 3 sekundy z groszem, czasem aż do ~30 sekund(o ile już w ogóle strona była dostępna). Ale serwer jest w Niemczech, więc czego mam wymagać. To prawie tak daleko jak na Marsa. A za pakiet PREMIUM płaciłem tylko 97,60 rocznie więc czego wymagać? Przeniosłem się więc na pakiet z dumnie brzmiącej lini: "Linia biznesowa". Serwer w Polsce, pakiet PROFESSIONAL. W tej chwili poczułem się dumny- nie dość, że biznesmen to jeszcze profesjonalista. Chciałem postawić sobie prostą stronkę za parę złotych i aż tak daleko zabrnąłem. Pakiet Professional kosztował mnie około 120zł bez vatu więc grosze prawda? I z tego pakietu można powiedzieć, że jestem prawie zadowolony. Przed chwilą strona nie działała mi przez co najmniej pół godziny(przynajmniej od czasu, aż zorientowałem się, że strona nie działa). Poza tym ten wspomniany wyżej BOK sprawia, że mam świadomość zerowego kontaktu z firmą. Nawet już nie próbuję się z nimi kontaktować- szkoda nerwów i czasu.

 

Jako ciekawostkę dodam, że dla porównania wykupiłem w innej firmie serwer za 20zł i wierzcie mi lub nie, ale jest lepszej jakości niż ten za ~120zł w Masternecie. I za te 20zł mam miły BOK, między innymi przez GG. Można? Można.

 

Zanim wykupiłem usługę w Masternecie przeczytałem opinie z tego forum i to one mnie zmyliły. Były bardzo dobre. Podejrzewam, że firma od pewnego czasu ma zbyt wielu klientów i przestała po prostu o nich jakkolwiek dbać. Mi to obojętne, bo niedługo całe szczęście kończy mi się aktywność tej BIZNESOWEJ PROFESJONALNEJ usługi i na pewno nie będę kontynuował współpracy z tą firmą.

 

Jeśli ktoś nie wierzy jakiej jakości są serwery oferowane przez tą firmę niech sobie skorzysta z dwutygodniowego darmowego okresu testowego, wrzuci na serwer stronkę i sobie obserwuje jak to "cudo" działa. Co do BOK niedowiarki mogą sobie spróbować się dodzwonić bo i tak się nie uda.

Sprawdzenie jakości kontaktu e-mailowego z BOK może być utrudnione gdyż przyznam- bywał miły i treściwy jeśli nie było problemu, np. jak zgłaszałem się z zapytaniem typu "Na które konto przelać pieniądze".

 

Jeśli ktoś ceni swój czas, nerwy i pieniądze radzę omijać tę firmę z daleka :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Pokuć

20 PLN rocznie za usługę lepszą niż w MasterNET.pl ? Podziel się z nami tą wiedzą. Generalnie opinia mało znacząca...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

20 PLN rocznie za usługę lepszą niż w MasterNET.pl ? Podziel się z nami tą wiedzą. Generalnie opinia mało znacząca...

 

Generalnie mało znaczące jest jaka to firma. Lepszych od Masternet znalazło by się wiele darmowych opcji.

 

A czy opinia mało znacząca... Może i Twoim zdaniem. Z Tobą dyskusja jak z Szanownym Panem Adrianem- jak się domyślam prezesem firmy Masternet. A mianowicie polega na wyłapaniu z wypowiedzi jednego, często najsłabszego argumentu i obaleniu go. Mało znacząca wydaje mi się być Twoja opinia. Jeśli podejmujesz temat, podważ też inne moje argumenty, jeśli nie, proponuję się nie wypowiadać bo mało wniosłeś w tej chwili do tematu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Pokuć

Konkrety, jaka firma za 20 PLN rocznie daje lepsze warunki od MasterNET.pl ? Chętnie zobaczę tą ofertę i może się skuszę. A darmówki są do dupy jak każdy zapewne wie.

 

Mało znacząca bo ledwo co wpadłeś na forum i wylałeś kolumnę szambowozów na MasterNET. Opinie jednopostowców którzy wychwalają firmę pod niebiosa albo wylewają rzekę pomyj traktuje się jak wodę w kiblu - spłukuje się je.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Do masternetu zdarzyło mi się zadzwonić chwilę przed północą a mój problem został rozwiązany praktycznie od ręki (jak na nietypowy problem) - nie jestem w stanie uwierzyć w problemy jakie opisujesz. Tyle w temacie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

×