Skocz do zawartości

lord

WHT Pro
  • Zawartość

    15
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    1

Posty napisane przez lord


  1. Szukam administratora linux do współpracy w zakresie optymalizacji serwera vps oraz wykonania kilku prac na serwerze (phpmyadmin, monitoring, bezpieczeństwo) i do przyszłych interwencji zgodnie z bieżącymi potrzebami.

    Stawka do uzgodnienia.

     

    Oczekiwania:

    doświadczenie w zlecanym zakresie, dobra komunikacja, znajomość również mysql, możliwość wykonania prac również w godzinach nocnych. Preferowane rozliczenie: btc.

     

    Więcej szczegółów na PW.

     


  2. Nie zauwazylem na forum watku o firmie webangel

     

    url: http://www.webangel.ie

     

    a mysle ze warto sie nad ta firma zatrzymac. Jest to firma irlandzka ale prowadzona przez naszego rodaka, takze support polski jest. Testowalem przez ostatnie lata mnostwo kont hostingowych ale najlepsze skojarzenia mam wlasnie z webangel. Mam tutaj konto vps juz od okolo roku, i przez ten czas nie mialem sie do czego przyczepic; zero padow, swietny kontakt z kompetentnym administratorem rowniez online, ktory mimo iz nie mam konta zarzadzanego, zawsze chetnie pomagal mi w moich problemach. Serwery nie sa przeciazone a mam 2 fora i jeszcze kilka stronek.

     

    Jakby ktos wiec szukal vpsa albo zastanawial sie nad hostingiem typu shared to mysle, ze warto przetestowac te firme, tym bardziej ze jest mozliwosc skorzystania z okresu testowego (14-dniowego). ;)


  3. Jakbys sie wczytal w moj pierwszy post to bys zauwazyl, ze nie jest on tylko negatywny, wiec jak sam widzisz jestes niesprawiedliwy w swojej ocenie. Napisalem szczerze, ze Masternet jest fajnym serwisem jesli chodzi o trzymanie domen, bo jest tani i wszystko dziala bezproblemowo, ale to jak dzialal mi hosting platny wola o pomste do nieba.

     

    Panie Adrianie, caly problem polega na tym, ze nie skonfrontowales sie z ani jednym argumentem padajacym ze strony Twoich klientow, tak jakby Twoje uslugi dzialaly perfekcyjnie, dodzwonic sie zawsze mozna, serwery dzialaja blyskawicznie, a support jest zawsze uprzejmy. Postepujac tak wzbudzasz jeszcze wieksze niezadowolenie a wrecz zlosc i poczucie niesprawiedliwosci, zamiast napisac: "Przepraszamy za niedogodnosci, postaramy sie im wyjsc na przeciw gdyz opinia naszych klientow jest nam bardzo droga". Chyba, ze naprawde jestes w stanie z czystym sumieniem potwierdzic, ze to my sie mylimy w 100% w kazdym z punktow?

     

    Mowisz o postach jednych i tych samych osob? Nie bardzo wiem co masz na mysli, masz tutaj przedstawione w krotkim czasie opinie kilku osob, ktore negatywnie oceniaja uslugi Masternet. Co sie musi stac, aby Pan Adrian uderzyl sie w piers i zaczal jednak pracowac nad tymi opiniami? Ma nas zalac na forum fala tysiaca niezadowolonych uzytkownikow?

     

    Argument typu, ze mamy tysiac uzytkownikow i te kilka opinii nie ma znaczenia nie jest trafny, bo jak zapewne wiesz namowic kogos do rejestracji na forum nie jest latwo, i tez naturalne jest, ze jak jest dobrze to sie nie odzywamy a krzyczymy dopiero jak cos jest nie tak. Tego nie zmienisz. W ten sposob moze sie bronic kazda firma na tym forum, bo negatywne opinie chocby nie wiem ile ich bylo sa zawsze tylko wycinkiem opinii klientow.


  4. W ciuciubabke możecie bawić się kolegami na podwórku.

    Jak nie chcecie podać adresów stron żeby potwierdzić, że wolno działają, to po co ciągniecie tą paplanine?

    Ja tutaj nie pisze po to, zeby cokolwiek komus udowadniac, czy wierzysz czy nie to twoja sprawa, najwyzej bedziesz sobie pluł w brode.

     

    Ja nie podam swoich stron bo to nie ma sensu, gdyz juz dawno wszystkie przenioslem na normalnie dzialajace serwery.


  5. A na forum wyświetlany jest tylko nick autora posta i przeszukiwać bazę kilku tysięcy Klientów pod kątem występowania tego nicku w adresach e-mail... cyrk :(

     

    Proszę Was.. nie piszcie czegoś o czym nie macie większego pojęcia albo w ostateczności wymyślajcie coś bardziej inteligentniejszego :(

    Bardziej liczylem na Twoja inteligencje, skoro cytuje odpowiedzi z boku w calosci to sobie latwo mozesz to sprawdzic jakie mam konto u Ciebie.

     

     

    Konkurencja nie śpi, nie trudno więc zarejestrować na forum i napisać złą opinię.

     

     

     

     

    No naprawde, niezla konkurencja, ktora wykupuje hosting na rok i ocenia go dopiero po roku czasu.

     

    N3T5kY zanim sie kolejny raz "madrze" wypowiesz napisz chociaz czy jestes klientem masternet.

     

    Pawel_15 - podaj swoje strony, ktore hostujesz w masternet.


  6. @Refin to podaj adres swojej strony aby wszyscy mogli sprawdzić działanie strony.

     

    Ciekawe dlaczego nikt z wyższej opisywanych autorów swoich negatywnych postów nie przedstawi adresu swojej strony która to chodzi mu jak żółw aby każdy mógł zweryfikować w 100% wiarygodność swojej negatywnej opinii, bo przecież na pewno autor nie ma nic do ukrycie i nie wyolbrzymia ;-)

    Dlatego chociazby, ze juz dawno wszystkie moje strony sa na innym serwerze, a jak pracuja teraz w tej samej niemieckiej serwerowni mozesz sobie sprawdzic po adresie e-mailowym w swojej bazie klientow. Wkrotce przedstawie firme z ktorej teraz korzystam, bo widze ze jeszcze nie ma o nim watku na forum a naprawde warto sie zapoznac z oferta.


  7. Uważam jednak, że powinien się Pan bliżej przyjrzeć działaniu serwerów gdyż ich jakość ostatnio bardzo się zdegradowała.

     

     

     

     

    Ale po co? Przeciez klientow przybywa, wiec nie ma sensu czegokolwiek zmieniac czy miec sobie cos do zarzucenia. Trzymajac sie jednak takich argumentow niczego tej firmie dobrego wrozyc nie mozna. Zamiast bic sie we wlasne piersi szukamy przyczyn paranormalnych jak nagonka, spisek, zmowa, tak jakby problem wogole nie istnial a wszelkie negatywne odczucia sa wyssane z palca. Ale takie praktyki mozna przeslaniac statystykami tylko do czasu, krotkiego czasu.


  8. Backup zrobilem sam wiec nikomu nie kazalem go robic a ponadto nigdzie nie napisalem ze Masternet mial obowiazek mi go przesylac, ile razy mam powtarzac? Czytajcie ze zrozumieniem. Przyznaje jedynie, ze byl to dla mnie juz moment zapalny, gdyz przemilczalem przez caly rok jakosc uslug, ale kolejny rachunek za chec kompromisowego sie pozegnania to juz troche bylo dla mnie za wiele.

     

    No miesięcznie dużo więcej niż 5 zł nie wychodzi. Zmień hosting na taki, na którym będziesz płacił 100 zł miesięcznie.

     

    Chcesz powiedziec ze wszystkie serwery w Twojej ofercie ponizej 10zl/miesiac sa beznadziejnej jakosci bo to jest norma?

     

    Ja rozumiem ze bronisz kolege po fachu ale nie przesadzaj. Dla moich 2-3 stronek gdzie glownie text i kilka obrazkow nie bede wykupywal serwera za 1200 zl!

     

    Jak nie potrafisz zaoferowac jakosci za dana cene to podwyz cene albo poinformuj o slabej jakosci, w innym wypadku bedzie sie to tak konczyc jak w tym temacie.

     

    Nie wszyscy oczekuja konta bez limitu za nie wiem jakie pieniadze, wiec nie tedy droga.


  9. Mylisz się, skoro usługa nie została przedłużona, firma nie ma obowiązku udostępniać CI plików, ma także prawo usunąć konto bez powiadomienia.

     

    Mylilbym sie gdybym napisal, ze Masternet mial ustawowy obowiazek przeslac mi ten plik. Nic takiego nie napisalem, chyba ze mamy na mysli obowiazek moralny. Backup byl zrobiony na dysku, wystarczylo go udostepnic albo przeslac mailem (cale 150Kb), tyle pracy co i odpowiedz na moj post tutaj.

     

    Świadczy to tylko o tym że jesteś typowym przedstawicielem gatunku zwanego polactwem które uważa że wszystko im się należy za 5 PLN. Po jaką cholerę w takim razie brałeś tam skoro uważasz że przepłaciłeś ? Było wziąć coś za 5 PLN per rok i byś nie miał odczucia że przepłaciłeś (Irek, nie czynię do ciebie aluzji). Płacisz 5 PLN za usługę która nie działa przez 8 dni w tygodniu i jest super. Ludzie, czy wy myślicie że jak zapłacicie 5 PLN rocznie to będziecie mieli super wypas konto ? Zacznijcie normalnie w końcu myśleć, nie liczy się to że jest TANIO i DUŻO tylko liczy się J A K O Ś Ć.

     

    Wiesz, jakos nie mam ochoty wchodzic w dyskusje z kims kto prawie wogole nie jest w temacie, a ma tyle do powiedzenia, szczegolnie ktos kto potrafi oceniac ludzi po 2 postach.

     

    Po pierwsze nie 5 a okolo 100zl, po drugie przeczytaj swoj post i postaraj sie go zrozumiec, po trzecie jak ktos oferuje hosting slabej jakosci, to niech go opisze "zdychajacy", albo "na smieci" a nie nazywa go "PREMIUM".

     

    Nie ma czegoś takiego jak uprzejmy cham. To jest paradoks, jedno jest zaprzeczeniem drugiego i jedno z drugiego nie może wynikać. Wspomniany Pan Tomasz napisał ci 100000000% prawdę. Jeżeli twój operator neta jest dupa operator to nie ma się co dziwić że połączenia do DE nie chcą działać poprawnie. Przejście na serwer w PL w 95% rozwiązuje takie problemy. A że są różnice między serwerem w DE a w PL to już inna bajka. Za JAKOŚĆ trzeba płacić.

     

     

     

     

    Popracuj troche w supporcie albo na jakims tele to sie szybko nauczysz tej umiejetnosci jak uprzejmie komus powiedziec zeby spierd...

     

    Naprawde, nie Tobie oceniac gdzie lezy prawda szczegolnie przy czestych komunikatach "server overloaded". Z tym mam isc do operatora?

     

    Przerzucilem strony na serwery w tej samej serwerowni, a operatora nie zmienialem, roznica w jakosci - niebo i ziemia.

     

    Przejscie na inny dobrze dzialajacy serwer to powinna byc obligaroryjna darmowa propozycja dla wszystkich niezadowolonych klientow.


  10. Bardzo dziwne podejście - dostęp do danych masz przecież jak masz aktywną usługę.

     

    Nie pisze, ze nie mieli prawa mi tak odpisac, pobieraczek czy domeny.pl tez maja prawo balansowac na granicy prawa, tu chodzi mi o cos wiecej, za tak beznadziejna przeplacona usluge to firma powinna z przeproszeniem przeslac mi dostep do malego pliczku sql i czuc sie zadowolona, ze mogla zadoscuczynic temu, jaki poziom uslug mi oferowali, oczywiscie robic tego nie musza ale dla mnie o czyms to swiadczy jednak.

     

     

     

     

    Ale co ty się czepiasz ? Napisali ci tak jak jest i zrobili to w grzecznej formie.

     

    A gdzie ja napisalem, ze nie robia tego w grzecznej formie? Istnieje takie pojecie jak uprzejmy cham. Skup sie na tresci a nie na stylu. Jezeli ja zglaszam, ze jakas usluga nie dziala prawidlowo a w odpowiedzi otrzymuje oferte wykupienia innego hostingu to to jest bezczelnosc.

     

     

    Poza tym jak jesteś taki skrzywdzony i w ogóle to przejdź do innej firmy i przestań chrzanić. Masz wybór, firm hostingowych w PL masz pełno. Wybór jest...

     

    Zapoznaj sie z tematem tej kategorii a potem sie wypowiadaj. Czy tu sie oczekuje tylko na pozytywy?


  11. Chyba jasno napisalem, ze po wygasnieciu serwera, wiec sprawe opisalem uczciwe a ocene pozostawiam kazdemu. Moja jest taka, ze za odpisywanie mi na maila tez powinniscie pobierac jakies stawki. Klientem waszym byc nie przestalem, bo mam tez inne aktywne uslugi, jednak taka praktyka jest dla mnie wyraznym sygnalem, w jakim powazaniu macie klienta.

     

    Dla mnie natualne jest, ze po wygasnieciu uslugi daje sie klientowi mozliwosc zabrania jego wlasnych rzeczy. To tak jakbys przespal sie w hotelu, zapomnial rano zabrac bagazu, a hotel pobral pieniadze za to, ze Ci odda ten bagaz.

     

    Poinformowanie przez kolegę w supporcie, iż świadczenie usługi wygasło po zakończeniu abonamentu jest rzeczywiście bezczelnym zachowaniem..

     

    Nie o tym pisalem, ale nie chcialem juz wklejac wszystko co wasz BOK wypisuje, ale prosze bardzo. Na skarge dotyczaca zenujacego poziomu dzialania serwera dostalem odpowiedz:

     

     

     

     

    Nie notujemy obecnie problemów bezpośrednio po stronie serwerów, co może wnioskować, iż przyczyna leże po stronie łącz dostępowych/operatorskich ze względu, iż jest to lokalizacja Niemieckiej serwerowni.Zachęcamy do zapoznania się z ofertą serwerów lini biznesowych które zlokalizowane są w Polskiej serwerwowni co automatycznie wyklucza 99% przypadków problemów na łączach.

     

    Klient zawsze ma wybór i to nawet nie jeden.

     

    Zgadzam sie, jednak warto swoim doswiadczeniem pomagac innym w tym wyborze, bo jak widze dla Was opinia klienta jak malo wazna.


  12. Zdecydowanie odradzam korzystanie z hostingu w tej firmie, serwery przeciazone, niektore darmowe lepiej mi pracuja.

     

    Jedynie na co mozna zwrocic uwage w tej firmie to zarzadzanie domenami ze wzgledu na cene ich przedluzenia, ale to i tak tylko jak sie nie ma do czynienia z BOKiem, ktory momentami jest wrecz bezczelny (pozdrowienia dla Pana Tomasza). Glowne ich zadanie to tlumaczenie sie dlaczego jest zle i dlaczego to nie jest ich wina. Co mnie obchodzi ze serwer jest polozony tu czy tam? JA nie pamietam abym przy zakupie mial jakis wybor. To juz problem Masternet aby wszystkie uslugi dzialaly mi prawidlowo, za to im place, szczegolnie gdy kupuje serwer typu PREMIUM a co mi oferuje Masternet? Zakup innego serwera polozonego Polsce...

     

    Mam kilka serwerow w Hetznerze i zaden nie powoduje podobnych problemow (wczytywanie prosciutkiej strony przez 10-20s czy czytanie komunikatow typu server overloaded a predkosc transferow to nawet kilkadziesiat Bajtow).

     

    Dodam jeszcze, ze po wygasnieciu serwera poprosilem o dostep do malego sqla, abym mogl przeniesc strone, na co zostal mi wystawiony rachunek 24.60zł brutto... Rzadko kiedy wystawiam takie laurki, ale jest pewna granica przyzwoitosci ktorej sie nie przekracza. MAsternet gdzies sie w swojej polityce zagubil i nic dobrego nie wroze tej firmie.

×