Skocz do zawartości

s_matysik

Użytkownicy
  • Zawartość

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Posty napisane przez s_matysik


  1. Dnia 30.01.2023 o 18:54, nowy84 napisał:

    pozycjonowanie one page jest trudne jeśli nie prawie niemożliwe ale takie strony trochę bardziej mi się podobają i wydają mi się bardziej funkcjonalne

    Pierwsza sprawa - onepage działają w SEO coraz gorzej. Z uwagi na to, że:

    - coraz ważniejszy staje się podział fraz na osobne podstrony, nawet w przypadku małych branż lokalnych

    - coraz ważniejszy staje się tzw. topical authority, czyli wypełnienie tematyki w obrębie danej branży przez daną domenę

    - coraz ciężej rankować jednym urlem na dużą ilość fraz kluczowych

    - bardzo dużo daje odpowiednie linkowanie wewnętrzne z odpowiedniej struktury strony: onepage to uniemożliwia

    - słaba dywersyfikacja ruchu: jak poleci strona główna to tracisz cały ruch, jak masz x podstron to rzadko kiedy może zdarzyć się, że wszystkie spadną w tym samym czasie

    - onepage rankują obecnie dużo gorzej niż jeszcze kilka lat temu

     

    Dnia 30.01.2023 o 18:54, nowy84 napisał:

    Dodatkowo chcę założyć dwie strony skupiające się na dwóch różnych usługach w domenie com.pl - powiedzmy usluga1.com.pl i usluga2.com.pl. Do tego dwa blogi o tych usługach - w domenie .blog - usluga1.blog i usluga2.blog. Tak to sobie wymyśliłem, żeby łatwiej trafić do klientów na te dwie główne usługi. I tu pojawiają się pytania:

    Jeśli nie masz dużego budżetu na LinkBuilding to lepiej zrobić to na jednej domenie jeśli jest taka możliwość.


  2. Czy w SEO można mieć szybko super efekty?

     

    Oczywiście, że można - jedyny problem to odpowiednio się do tego przygotować. 

    W SEO, jeśli chce się być dobrym, trzeba dużo testować - to chyba fakt oczywisty dla każdego seowca. Dlatego wpadliśmy na pomysł, żeby testować dużo więcej niż zawsze, i to jeszcze testować inaczej niż zwykle.

    No więc testowaliśmy: całą drugą połowę 2020 roku i cały rok 2021. Jasnym jest, że wiele testów nie wypaliło, kilka miało dziwne wyniki, ale najważniejsze jest to, że kilka testów udało się
    w 100%.

    Co ważniejsze powtarzanie tych czynności przynosi zawsze te same wyniki - nadzwyczaj dobre. Co z nich wynika? Jest jeden wspólny wniosek: budowa autorytetu domeny stała się najważniejszym elementem każdej kampanii SEO.

     

    Na mityczny autorytet domeny wpływa bardzo dużo czynników. Jednak nie uda się tego zrobić bez prawidłowej budowy struktury strony. Odpowiedniej optymalizacji i strategii fraz kluczowych.

    Jak to wygląda w praktyce? Oczywiście wszystkiego nie powiemy ale zapraszam do zapoznania się z nowymi osiągnięciami naszej agencji.

     

    Przykłady ostatnich wzrostów na domenach które pozycjonujemy:

     
    1. Serwis w branży turystycznej
    turystyka-sierpien2022.png
     
     
    2. Przykład nowego klienta przejętego po innej agencji seo na koniec roku 2021
    po-innej-agencji.png
     
     
     
    3. Serwis w branży rozrywkowej
    rozrywkowa-sierpien.png
     
    4. Serwis w branży żeglarskiej
     
    zeglarstwo.png
     
     
     

     

    Szukasz sprawdzonej Agencji SEO dla swojej strony? Napisz maila biuro@seomood.pl lub zadzwoń +48 736 090 601

     

     

     

    Co nas cechuje?

    • CZAS - skutecznie dowozimy szybkie i stabilne wyniki
    • RZETELNOŚĆ - wywiązujemy się z powierzonych nam zadań wspólnie ustalonych z klientem
    • STABILNE POZYCJE - wszystkie nasze metody są na bieżąco testowane i przynoszą stabilne efekty
    • NAJWYŻSZEJ JAKOŚCI USŁUGI - stale monitorujemy algorytm, zmieniający się z miesiąca na miesiąc.

     

    Zapraszam do kontaktu!
     
    Dane kontaktowe:
    tel. +48 736 090 601

    e-mail: biuro@seomood.pl

     


    Dane firmy:
    SEOMOOD sp. z o.o. sp.k.
    Cyfrowa 6
    71-441 Szczecin
    NIP: 8513218429


  3. Przy prawidłowo zoptymalizowanej stronie z odpowiednio przygotowaną strukturą i strategią podstron jesteśmy w stanie dowozić bardzo szybkie i stabilne wyniki.

    Wykonujemy działania mocno zwiększające autorytet całej domeny, co przekłada się na duże wzrosty pozycji w krótkim okresie czasu.

     

    Niestety duża część klientów która do nas przychodzi nie ma odpowiednio przygotowanej strony, stąd też wykonujemy kompleksowe działania przygotowawcze które obejmują:

    • wykonanie pełnego audytu
    • przygotowanie strategii Contentowej
    • opracowanie wszystkich fraz kluczowych
    • przygotowanie skutecznej strategii LinkBuildingowej

     

    Przykłady case study szybkich efektów naszej pracy:

    Frazy ubezpieczenie + duże miasto

     

    Zrzut-ekranu-2021-06-8-o-10.28.56.png

     

    Kategorie główne w sklepach internetowych:

     

    Zrzut-ekranu-2021-06-8-o-10.40.26.png.         Zrzut-ekranu-2021-06-8-o-10.40.54.png          Zrzut-ekranu-2021-06-8-o-10.39.01.png     Zrzut-ekranu-2021-06-8-o-10.40.41.png  

     

     

    Efekty jakie robimy na świeżych domenach w ciągu 1-2 miesięcy:

     

    1. Serwis na Polskę

     

    Ahrefs:

     

    spacer.png

     

    Search Console:

     

    spacer.png

     

    2. Projekt na rynki zagraniczne na bardzo konkurencyjne frazy - suplementy diety

     

    Ahrefs:

     

    Zrzut-ekranu-2021-06-8-o-11.14.34.png

     

    Search Console:

     

    Zrzut-ekranu-2021-06-8-o-10.37.21.png

     

     

    Ile trwa pozycjonowanie?
    W pozycjonowaniu sklepów lub portali internetowych skupiamy się przede wszystkim budowaniu widoczności na dużą liczbę wraz oraz na wzroście ruchu. Efekty wzrostu widoczności oraz ruchu sklepu lub portalu osiągamy po 3-4 miesiącach współpracy. W pierwszym miesiącu wykonujemy audyt, przygotowujemy strategię Contentową i LinkBuildingową. W drugim i kolejnych miesiącach piszemy teksty, które bardzo dobrze rankują i linkujemy według przybranej strategii.

    Jeśli pozycjonowany sklep lub serwis jest już prawidłowo zoptymalizowany i ma przygotowaną strategię to pierwsze efekty możliwe są już w pierwszym miesiącu współpracy co pokazują wyżej pokazane case study.
     
    Jakie są ceny?

    Ceny uzależnione są przede wszystkim od branży oraz trudności fraz kluczowych, które są dostosowywane do potrzeb związanych z branżą klienta.  Kluczowym czynnikiem, który obecnie decyduje o kosztach oraz o poziomie trudności działań, które należy wykonać, jest wiek domen znajdujących się w top 10 wyszukiwań bezpośrednio powiązanych z daną domeną. W przypadku sklepów i portali staramy się pozycjonować domenę na wszystkie frazy w danej branży co przynosi bardzo dobre efekty.

    Cena pozycjonowania sklepów i serwisów internetowych zaczyna się u nas od 1800 zł netto miesięcznie. Ostateczna cena zależna jest od ilości tesktów do napisania, wielkości serwisu/sklepu i ilości pracy do wykonania przy nim, kosztów linkowania.

     

    Co nas cechuje?

    • CZAS - skutecznie dowozimy szybkie i stabilne wyniki
    • RZETELNOŚĆ - wywiązujemy się z powierzonych nam zadań wspólnie ustalonych z klientem
    • STABILNE POZYCJE - wszystkie nasze metody są na bieżąco testowane i przynoszą stabilne efekty
    • NAJWYŻSZEJ JAKOŚCI USŁUGI - stale monitorujemy algorytm, zmieniający się z miesiąca na miesiąc.

     

    Zapraszam do kontaktu!
     
    Dane kontaktowe:
    tel. +48 736 090 601

    e-mail: biuro@seomood.pl


    Dane firmy:
    SEOMOOD sp. z o.o. sp.k.
    Cyfrowa 6
    71-441 Szczecin
    NIP: 8513218429

×