Skocz do zawartości

SEOwiedzacy.pl

Użytkownicy
  • Zawartość

    19
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Posty napisane przez SEOwiedzacy.pl


  1. Kiepski response time serwera może wpływać negatywnie na pozycje strony w Google. Tylko, że u Ciebie wygląda to przyzwoicie bardzo.

    Google Speed Insight Test

    Pingdom Tool

     

    Strona też ładnie wygląda, prowadzisz aktywnie blog i kanały social media. Czepiłbym się jedynie optymalizacji. Każdy meta tytuł zaczyna się od nazwy domeny, a powinien od najważniejszego słowa kluczowego, strona nie zoptymalizowana pod frazy lokalne. Spróbuj pokombinować w tym temacie, a powinno być dobrze.

     


  2. HTML Ratio ma znaczenie w pozycjonowaniu treścią, natomiast z drugiej strony nie warto wciskać na siłę tego tekstu jeśli nie ma takiej potrzeby. W tej chwili na stronie głównej posiadam HTML Ratio na poziomie 17% z tym że spora ilość tekstów na mojej stronie głównej wynika właśnie z takiej potrzeby.

     

    Z drugiej strony Google podchodzi do każdego serwisu indywidualnie. Chodzi mi o to, że jeśli w Twoim przypadku HTML Ratio na stronie głównej jest za niski, to ten fakt nie będzie miał przełożenia na ogólną ocenę autorytetu strony przez Google. Jedynie może gorzej się pozycjonować SG.

    Jeśli jest tak jak mówisz, że pozostałe zasoby witryny są dobrze opisane, to jak najbardziej masz szansę osiągnąć dobre pozycje w wyszukiwarce.

     

     


  3. Jeśli kogoś interesuje lokalna reklama produktów - Adwords umożliwia opcję „Włącz reklamy lokalnego asortymentu produktów”, dzięki której możesz promować produkty w lokalnym sklepie. Polecam zaznajomić się z tematem na oficjalnej stronie Google Adwords >> LINK

    Oprócz tego proponuję pozycjonować lokalnie sklep internetowy. Polecam założyć wizytówkę firmy/sklepu do Google Moja Firma i pozycjonować się w mapach Google.

    Warto także rozwijać swoje kanały społecznościowe, głównie Facebook. Używana odzież, jak każdy produkt, się zużywa. Wyobrażam sobie, że skoro handlujesz używaną odzieżą i masz kanał Facebook o znaczącej ilości polubień - masz też dzięki temu potencjalną liczbę stałych klientów, którzy cyklicznie będą sięgać po Twoje produkty.


  4. Jak ktoś potrafi robić szeptankę, to jak najbardziej polecam. Ale trzeba wiedzieć jak to się robi, trzeba znać zachowania internautów. Taka prosta wiedza, żeby nie pisać w stylu "Polecam Wam ten sklep, bo jest najlepszy na świecie - tutaj LINK" to powinien wiedzieć każdy z własnego doświadczenia, bo sami nie publikujemy takich postów.

     

    Żeby marketing szeptany przyniósł efekt trzeba go robić mądrze, to nie jest tradycyjna reklama więc próby słabej szeptanki zostaną automatycznie zauważone i skrytykowane.

×