Skocz do zawartości

CzyszczenieBIK_pl

Użytkownicy
  • Zawartość

    1
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Normalna

O CzyszczenieBIK_pl

  • Ranga
    Nowy użytkownik

Informacje osobiste

  • Firma
    Kancelaria Finansowa Dariusz Orzechowski
  • Imię
    Dariusz
  • Nazwisko
    Orzechowski
  1. Przekierowanie poczty

    Witam, zastanawiam się jak rozwiązać pewien problem, być może będziecie mogli mi pomóc - o co gorąco proszę. Korzystamy z Thunderbirda. Domeny i pocztę mamy na serwerach "nazwa.pl" Moim pracownicy będą wysyłać maila do kontrahentów, jednakże nie chcę, aby poczta z odpowiedzią od kontrahentów trafiała do nich z powrotem. Można oczywiście ustawić "Odpowiedz do", ale jest to obarczone sporym ryzykiem, że ktoś zapomni, albo przez pomyłkę tego nie zrobi. Myślałem nad różnymi rozwiązaniami, nic sensownego nie przychodzi mi do głowy. Zrobiłem skrzynkę "docelową" na którą miały być wysyłane te maile - np. pracownik X - wysyła maila na skrzynkę firmową Y i ta skrzynka - ma ustawienia na serwerze, które przekierowują pocztę na wcześniej zdefiniowany na nazwie.pl adres mailowy, ale testy pokazują, że kontrahent - otrzymuje maila w którym nadawcą jest pracownik X - a nie skrzynka Y, zatem każda odpowiedź i tak trafia do pracownika X a nie na skrzynkę mailową Y. Myślałem o stworzeniu nowego adresu mailowego, z którego wysyłany jest mail i w ustawieniach Thunderbirda zmienić port poczty przychodzącej, aby nie mogli tych maili odbierać - ale ponownie obarczone jest to ryzykiem, że pracownik przy wysyłaniu maila może nie zmienić siebie jako nadawcy na nowo zdefiniowaną skrzynkę nadawczą + Thunderbird cały czas w tle próbuje pobrać wiadomość. Macie jakiś inny - lepszy pomysł? Pozdrawiam serdecznie Darek
×