Skocz do zawartości

Pertexx

Użytkownicy
  • Zawartość

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

1 Normalna

O Pertexx

  • Ranga
    Nowy użytkownik
  1. Atak DDoS? Dedyk, mysql, cloudflare

    Zacznę od tego, ze kompletnie się na tym nie znam, ale w tym momencie nie mam kogo zapytać więc zapytam Was, bo wiem, że macie sporą wiedzę. Chcę zabezpieczyć swoją stronę, żeby nie dopuścić do kolejnych prób włamań. Szukałem systemów i trafiłem tutaj https://greywizard.com/tarcza ale nie wiem, czy ta tarcza jest faktycznie taka skuteczna jak o niej piszą. Wyrazicie swoje zdanie?
  2. Koszt pozycjonowania

    Na koszt pozycjonowania wpływa cała masa różnych czynników chociażby takich jak kondycja strony internetowej, ilość błędów, które należy poprawić, konkurencyjność. Trzeba wziąć pod uwagę również to, że obecnie mało która agencja rozlicza się w modelu za "efekt" i nie wynika to wcale z tego, że agencje, które nie oferują takiego rozliczenia chca oszukać klientów, a wręcz przeciwnie, bo zazwyczaj jeśli macie model pakietowy, to co miesiąc otrzymujecie od nich raport z przeprowadzonych działań, które miały na celu poprawę pozycji strony. Na pewno na początku niezbędne jest przeprowadzenie audytu seo.
  3. Niestety nie napisałeś nazwy domeny, nie napisałeś budżetu jakim dysponujesz. Nikt tutaj nie może w ciemno podać Ci wyceny, bo nikt nie wie jak dużą konkurencje ma strona, jak wysoko jest w wynikach wyszukiwania, jakie błędy występują na stronie. Wiele jest czynników, które wpływają na ostateczną wycenę. Polecam Ci skorzystać z darmowej wyceny SEO jaką znajdziesz tutaj https://www.semtec.pl/wycena-seo/ wystarczy, ze podasz kilka informacji i pracownicy agencji przygotują ja dla Ciebie. Innego rozwiązania w Twoim przypadku nie widzę.
  4. kampania AdWords

    Nie "bawcie" się wprowadzenie kampanii. No chyba, ze macie za dużo pieniędzy i nie macie co z nimi robić wtedy to może i ma jakiś sens. Przecież obsługa kampanii nie jest wcale taka droga, chyba stać Was na wydanie tych kilkuset złotych na wynajęcie agencji, która to zrobi profesjonalnie i dzięki której będziecie mieli zyski. Tutaj https://www.semtec.pl/wycena-adwords/ możecie zlecić darmową wycenę AdWords. Przekonacie się, że nie jest to wcale taki duży koszt.
  5. Wyżej w wynikach Google

    Seowcy to też fajna grupa, ale z tego co kojarzę, to dość długo czeka się na akceptacje członkostwa.
  6. Marketing szeptany

    To przykład marketingu szemranego, który występuje w Polsce
  7. Wyżej w wynikach Google

    Widać, że włożyliście w stronę wiele pracy, ale prawdę mówiąc nie zatrzymałaby mnie ona na dłużej głównie ze względu na krótkie artykuły, które nie wyczerpują tematu. Ok niektóre newsy ze świata technologii mogą być krótkie, ale jeśli kogoś interesuje np. recenzja produktu, to chciałby przeczytać dość specjalistyczny artykuł, który pomógłby mu w podjęciu decyzji o zakupie produktu zwłaszcza jeśli dany produkt kosztuje kilka tysięcy złotych. Nie macie ich też zbyt dużo na stronie, bo aż 3, a bardzo dużo użytkowników szuka wywiadów i recenzji. Powinieneś też przed napisaniem artykułu robić research fraz kluczowych i używać ich w treści artykułów. Tylko nie upychaj ich na siłę zwłaszcza w nagłówki, bo artykuł ma być napisany przede wszystkim pod użytkowników a dopiero później pod roboty Google. Najbardziej wiarygodne dane co do liczby wyszukiwania danej frazy kluczowej podaje planer słów kluczowych AdWords, ale jeśli nie wydajesz dużych sum pieniędzy na AdWords, to niestety Planer nie pokaże Ci dokładnych danych. Z innych narzędzi mogę Ci polecić chociażby Semstorm. Nie jest to darmowe narzędzie, ale oferują 14dniowy bezpłatny okres testowy w pełnej wersji programu. Kolejna sprawa to linki, których delikatnie mówiąc nie masz za dużo, bo według Ahrefsa aż 11 z 5 domen… Z taką ilością nie masz szans wybić się ze swoją stroną… Nie chodzi tutaj o to, żebyś pozyskiwał linki skąd popadnie i w jak największej ilości, bo jak już tutaj Rafiki dobrze stwierdził ważniejsza jest jakość linków od jej ilości i często jeden link może dać Ci więcej niż kilkuset kiepskiej jakości linków. Jest wiele miejsc, z których możesz za darmo je dodać. Mam tu na myśli fora internetowe, portale, w których możesz utworzyć profil, portale ogłoszeniowe, w których możesz dodać ogłoszenie itp. Nie spodziewaj też się efektów od razu, bo pozycjonowanie to długi proces. Dużo czytaj, poszerzaj wiedzę, testuj. W Internecie masz całą masę blogów poświęconą pozycjonowaniu, jest też sporo grup chociażby na facebooku. Warto też zaglądać na blogi firmowe Agencji SEO. Np. tutaj https://www.semtec.pl/wszystko-o-pozycjonowaniu-stron/ masz świetny poradnik dotyczący pozycjonowania. Prawdę mówiąc nie wiem, czy jest w sieci lepszy artykuł.
  8. kampania AdWords

    Budżet budżetem. W Adwords masz takie magiczne coś jak nieprawidłowe kliknięcia.
  9. Lista portali ogłoszeniowych

    Pojechałeś z tymi ścisłymi frazami
  10. Albo uda im się uzyskać wyniki i wtedy firma wypowie umowę i agencja niczego nie zarobi
×