Skocz do zawartości

Tomasz Fiedoruk

WHT Pro
  • Zawartość

    4585
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    5

Posty napisane przez Tomasz Fiedoruk


  1. Witam zastanawiam się nad wyborem. I tu jest kwestia taka serwer ma obsługiwać proste strony www i małe sklepiki

     

    Netdc server VPS z directadmin (link)

    Podobno też na VPS można istalować Noda ale na stronie netdc nie znalazłem informacjii

    vs

    zenbox pakiet 5k (link)

     

    . Zenbox podoba mi się z powody statystyk i podobno jest szybki.

     

    Ale limit 5000 unikalnych użytkowników - czy to dużo.

     

    Masz u nas 14 dni na testy bez zobowiązań w zenbox.pl, możesz przekonać się, że warto. :) 5 000 UU jest rozliczanych w skali miesiąca, czy to dużo czy mało zależy jak na to patrzeć, ceny ustaliliśmy aby zachować jak najlepszą korelację cena/jakość i nie konkurujemy z budżetowymi rozwiązaniami. :)


  2. Dodatkowo jest jeszcze atthost w bardzo przystępnej cenie i sam póki co nie narzekam. A jeżeli chodzi o wybór zenbox vs mydevil to wygląda to podobnie, ale brałbym mydevil, bo zenbox w niektórych przypadkach ma dziwne ograniczenia.

    Jedyne co jest u nas dziwne, to to, jak tak dobry support oferujemy tak tanio. ;) A poważniej, limity masz jak w każdym hostingu shared, niemniej ani dziwne ani niskie. :)

     

    Witam, od wczorajszego postu (dotyczącego podpinania domeny pod gmail) uznałem, że lepszym rozwiązaniem będzie zakup dodatkowego serwera (w moim przypadku współdzielony) używanego głównie do poczty oraz 2-3 malutkich stron.

    Moje potrzeby względem oferty:

    - ze względu na potrzebę - niski koszt chciałbym przeznaczyć max 15zł miesięcznie

    - dostęp do ssh(!)

    - dysk minimum 20Gb

    - fajnie by było gdyby był idywidualny IP, ale w cenie, której szukam nie wymagam cudów

    Przejrzałem kilka ofert firm i wybrałem te: MyDevil.net NetDC.pl ZenBox.pl

    Wszystkie mają bardzo dobre opinie, więc chciałbym byście pomogli mi w owym wyborze. Co sądzicie o wyborze tych 3 firm? A może jakaś inna?

    Zapraszam do nas, na pewno się nie zawiedziesz. :) Przetestuj swobodnie przez 14 dni i podejmij decyzję.

     


  3. No generalnie są dobrze ale wczoraj dali ciała. Nie działała cały dzień poczta wszystkim klientom...

    Był fuckup jasna sprawa, przeprosiliśmy, ale w gwoli ścisłości:

     

    1. Nie cały dzień jako taki (na całe szczęście), była kolejka maili, ale schodziła sukcesywnie, poczta maile zbierała, serwery/skrzynki działały - można było do nich wysłać maile.

    2. Nie wszystkim, jak pisaliśmy w mailu (nie wiem, czy otrzymałeś już od nas mailing w tej sprawie z wyjaśnieniami, bo tam to zebraliśmy w podsumowaniu + jakie pozytywne zmiany to przynosi dalej), ale wiadomo, czy 1 czy 100 000 nie ma znaczenia, wszystkim powinno zawsze działać i taki mamy cel, niemniej na całe szczęście w nieszczęściu problem nie był na skalę globalną.

     

    Nie zmienia to faktu, że był problem i bijemy się w pierś. :)


  4.  

    No zgłosiłem, skorzystałem z naszego prawa i jakoś nie ma odzewu ze strony administracji, doczekam się do końca 2014 roku?

    W sensie tu? Pisz do Bartka na maila jak coś.

     

    I to nie jest tylko moja opinia. Takich jest więcej, od innych osób, na stronach, na których nie możesz usuwać komentarzy.

    Straszne, ale uwierz mi jakoś się z tego otrząsnę. :) Ja niestety nie mam czasu ani chęci, aby pomawiać Ciebie na innych forach, mam ciekawsze zajęcia.


  5. Odpisałem wyżej co jest powiązane z opiniami i takie zasady są od początku, opinie niepełne / nieprawdziwe / nieweryfikowalne mogą być usuwane i wielokrotnie były. Żeście się uczepili zen, gdzie były 2 może 3 przypadki, już nie pamiętam, od początku Opinii, a inne firmy też wielokrotnie z tego korzystały. I to nie jest oszustwo, jak to poniektórzy próbują argumentować tylko rzetelność rankingu, aby pojawiały się tam opinie weryfikowalne.

     

    Każda firma ma do tego prawa zgłaszać opinie do wyjaśnienia, zacznijcie też z tego korzystać.

     

    Ale co innego to, co innego ciągle wycieczki osobiste Michała w moją stronę, serio nie mam zamiaru dyskutować na takim poziomie. Nie będę na podstawie 1 opinii wysłuchiwać, że oszukujemy po całym internecie chyba i w ogóle to żal ze mną współpracować. C'mon jak w piaskownicy.

     


  6. Jak widać sam zakładasz, że każdy, kto negatywnie opiszę Waszą firmę, ten kłamie.

     

    Tomaszu, poziom Twojego pojmowania i traktowania klientów jest tak dramatyczny, że aż mi ciężko uwierzyć. Może od razu ustaw, aby wystawienie negatywnej opinii o Zenboksie było niemożliwe, albo wymagało przesłania skanu dowodu osobistego i kopii faktury VAT od Was? To wystarczy, czy nadal będzie musiał wystawiać opinię w trakcie korzystania z Waszego serwera?

     

     

    Bo my nie kłamiemy. Nie usuwamy negatywnych opinii. Nie boimy się krytyki. Mamy jaja, jak to mówią. To takie proste...

     

    Nie zakładam, że każdą (znowu problemy z logiką) tylko akurat przy tej tak bo nie ma takiego klienta i nie było ani z taką usługą, ani adresem, ani domeną. Simple as that. Wystarczy, że COKOLWIEK by się zgadzało. Po coś te wymogi rankingu są.

     

    No widzę widzę, na swoje to taczkę już potrzebujesz. ;) Zanim zarzucisz nam kłamstwo, oszustwo, pomyśl.


  7. Dzięki temu postowi potwierdziłeś że grzebiecie w systemie opinii i je usuwacie. Co potwierdza stawianą przez niektórych tutaj tezę o znikających opiniach, tym samym wyszło na jaw że ten system nie jest wiarygodny i godny zaufania.

    Jedyne co mogło tu być teraz potwierdzone, to to, że nie przeczytałeś ze zrozumieniem. KAŻDA firma ma prawo do zgłoszenia opinii i jej dodatkowej weryfikacji, wiele z nich korzysta. I nie mówimy tu o kasowanie jakichkolwiek prawdziwych opinii, kumasz? Nie usuwamy, bo komuś się nie spodoba, tylko w przypadku naruszenia zasad rankingu i prawdziwości opinii.

     

    I dlatego ten ranking jest właśnie wiarygodny, że istnieje możliwość oraz system weryfikacji, a nie wszystkie są dodawane jak leci jak katalog seo co najmniej.


  8. A daj znać kiedy pisałeś / jakie ID, może coś nie doszło?

     

    Z negatywnymi opiniami też można coś więcej zrobić. W przypadku gdy trudno i wszystko się zgadza (klient prawdziwy) ale w przypadku jak z Mzone, gdzie wg mnie klient nie ma racji a firma ma, żeby istniała możliwość usunięcia tej opinii jako rankingowej, zostawiając jej wyświetlenie.

     

    Np ta. http://www.webhostingtalk.pl/opinie/firma/14-mzone-net-eu/zobacz_opinie/23291/

     

    Dodać pieczątkę "ponownie zweryfikowano" WHT etc.

     

    El to taka moja luźna propozycja, pod dyskusję, bo kwestia co by decydowało o tym, żeby taką negatywną wygasić. Może głosy moderatorów itd.


  9. Tomasz Fiedoruk: dlatego, że lubisz przyjmować opinie na klatę wyłączyliście też po napływicie takowych reviews na FB? Nie rób ludziom wody z mózgu.. szukałem i u Was czegoś na zastępstwo dla hekko, ale po poczytaniu tego typu historii to poszukam dalej ;)

     

    Jedno nie ma związku z drugim, pomyśl, idąc tym tokiem rozumowania to tam też moglibyśmy kasować - przyjęliśmy za moduł opinii WHT a nie Fb gdzie te opinie przy zmianie polityki mogą zniknąć za miesiąc czy dwa. Kanały w social mediach służą nam do kontaktu z klientami a nie budowania contentu / modułów. Jak już jesteś przy fejsie to zobacz, że my o każdym problemie informujemy i z każdym klientem rozmawiamy, więc akurat politykę ukrywania problemów trudno nam zarzucić.

     

    A też lekko przyjąłeś "argumenty" jakby nie patrzeć firmy konkurencyjnej. Widzę, że niektórym ciężko idzie zrozumienie, że takich opinii złych może nie być. :)

     

    No dajcie spokój :

    http://www.webhostingtalk.pl/topic/38807-firmy-ktore-maja-userow-wht-za-deili-maja-sie-dobrze/?p=328752

    W żywe oczy firma pisze że daje gratis za opinię ... nie trzeba być głupkiem że za negatywa nikt nie dostanie dodatkowego okresu...

     

    Nie no tutaj zarzut pojawił się w naszą stronę, stąd pisałem, co inni robią nie wiem, ale jak widać forumowicze wolą się skupić na niewinnych. ;)


  10. Acha czyli to wg nas fikcyjne i były zasłużone (jako nasz wierny klient wiesz w końcu najlepiej). Brzozy tam nie widziałeś?

     

    Super te obrazowe historie, to też Ci ułatwię pewną analogią. Jak przychodzi do Ciebie "Albert Einstein", to też dodasz opinię i przyjmiesz na klatę? ;)

     

    POJMIJ że to nie były opinie niezadowolonych klientów, tylko osób które fizycznie nie miały u nas nigdy żadnej usługi i zostało to zweryfikowane. Wierz w co chcesz, nie będę na ten temat z Tobą dalej dyskutować.

     

    EOT


  11. Każde z narzędzi ma x funkcji to czy będziesz korzystał z 90% z nich czy z 50%, zależy od Ciebie. WHT nie jest od tego aby pilnować Twoich opinii, a od tego żeby ewentualnie interweniować przy weryfikacji. Jeśli, jak rozumiem po Twoich słowach o zasadach, nie czyniłeś żadnych kroków w tym kierunku (kontakt z Bartkiem i wyjaśnianie, w momencie dodania negatywnej opinii czyli w okresie kiedy weryfikacja jej byłaby ułatwiona), nie rozumiem, dlaczego masz pretensje do firmy, która to uczyniła. Nikt Ci nie broni robić tego samego. Widzisz? Reaguj. A nie zbieraj screeny na konkurencję i zarzuty, że co najmniej spisek.


  12. NIE. Fajnie właśnie jakbyśmy mogli porozmawiać jak dorośli, ja Twojej firmy o nic nie oskarżam, a Ty nie licząc wrzuciłeś z 3 różne. Mamy najmniej opinii z TOP3 (bo właśnie nie spamujemy tak o opinie, żeby uniknąć nawet fikcyjnych zarzutów), ale to jakoś do nas się uczepiłeś. Rozumiem, żeby to był jakiś dzieciak z hostingiem, ale po Tobie takich wycieczek się nie spodziewałem.

     

    Pytanie co było w momencie dodania opinii, a nie co jest teraz.


  13. To dlaczego nie odpowiedzieliście na nią merytorycznie, tylko ją usunęliście? Kto decyduje o tym, co jest lewe, a co nie jest?

    To nie jest pierwsza znikająca opinia, o czym wiem ja i wie dużo innych użytkowników WHT.

     

    Niestety, nie mam wyrobionego zwyczaju robienia screenshotów opinii, a chyba powinien zacząć go sobie wyrabiać.

     

    Prawda jest taka, że robicie co chcecie i co Wam pasuje. To nie jest obiektywne forum, tylko zaplecze marketingowe ZenBoksa i tyle.

     

    I Tomku, proszę Cię, nie strasz mnie. Nie schodźmy do poziomu przedszkolaków. Obaj już mamy za dużo na karku aby na takim poziomie dyskusje prowadzić.

     

    Nie schodźmy do poziomu przedszkola? Super, tylko spójrz wpierw na siebie i Twoje fikcyjne zarzuty, którymi pozwalasz sobie operować bez wysiłku "dorosłego" człowieka, więc sorry ale dla mnie to jest dziecinne. Zapleczówka? szemrane "cele"? i kto niby daje coś za opinie?

     

     

    A skąd wiecie że dana opinia jest lewa? Macie detektor kłamstw zamontowany w tym module?

     

    O mechanizmie weryfikacji opinii pisane było wielokrotne, poszukaj sobie. Domena/mail/ip etc.


  14. Witam.

    Panowe jesteście w stanie wyjaśnić dlaczego w zenboksie prestashop instaluje się dużo wolniej niż na innych współdzielonych hostingach?

    Chodzi mi o instalację samodzielną, nie z obrazu czy jakiś inny preinstall.

    W ofercie piszą, że bazę mają szybszą do 3x szybszą niż standard, więc jak nie baza, to co ?

    Pytam, bo nie umiem tego wyjaśnić, a sprawdzam sobie właśnie oferty różnych firm.

    Na zenboksie pasek postępu posuwa się wolno. U innych nie ma takiego objawu.

     

    Próbowałeś Instalatronem, przed chwilą wykonywałem testowe i max 6-7s.

     

     

    Akurat wpadłem na stronę http://kariera.zenbox.pl/ i myślę, że zawarte tam informacje mogą naświetlać to, skąd biorą się bóle głowy związane z zenboxem.
    Mogę się mylić, ale przy pracy zdalnej chyba ciężko szybko reagować na fizyczne problemy związane z serwerami, prawda?
    "kojarzenie 99,99% polskiej Blogosfery" -- jesli popatrzeć na portfolio klientów zenbox to jest wśród nich np. kominek.in, antyweb czy niezgrani. Nie wiem, jak mają się poszczególne rodzaje aplikacji PHP, ale na oko laika wygląda to tak, że nastawieni sią po prostu na blogi, stąd nie po drodze im z forami internetowymi ani sklepami.

     

    Gdzie widzisz jakieś masowe bóle głowy? ;)

     

    Co do Twojej mylnej interpretacji:

     

    1. Prowadzimy tutaj KONKRETNĄ rekrutację, mamy pracowników zdalnych, mamy i stacjonarnych. Oczywiście reagujemy 24/7 czy to online czy offline.

     

    2. Zapis o Blogosferze był żartobliwy, w ogłoszeniu były też ukryte dwa inne żarty. BOK radzi sobie u nas z wieloma nietypowymi zgłoszeniami, stąd szukamy ludzi, którzy będą potrafili się odnaleźć w różnych sytuacjach i podchodzili kreatywnie do życia.

     

    Blogi są widziane w social mediach, mało się pisze o sklepach w kontekście tego gdzie są i co z tym się wiąże.

×