Skocz do zawartości

Etitek

Użytkownicy
  • Zawartość

    37
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Posty napisane przez Etitek


  1. 22 godziny temu, marekxbx napisał:

    Etitek, dziękuję za feedback. Tak jak w zgłoszeniu "nie migrujemy na testy " wychodzi, że źle się rozumieliście w zgłoszeniu. Nigdy nie jest za późno i zawsze możesz wątek dalej kontynuować. 

    Odnośnie testów, to oczywiście dla naszych klientów tym bardziej dajemy możliwości aktywacji sobie niektórych naszych usług na okres testowy. Naszym celem zawsze było dostarczenie dla klientów jednakowych - najlepszych wypracowanych warunków i tak dla Ciebie zaproponowaliśmy - najlepsze możliwe opcje i najlepszy wybór :-) 

    Panie Marku już jest za późno na dalsze negocjacje bo klient jest już przeniesiony i opłacił hosting na kolejny rok. Co do zrozumienia to tylko chyba Pan Hubert i Pan Łukasz mieli z tym problem. Ja chciałem zostawić mojego klienta na Państwa hostingu i dlatego napisałem zgłoszenie do Państwa. Pan Hubert jak i Pan Łukasz od samego początku utrzymywali że nikomu nie dają na testy swoich usług i wręcz byłoby to nie w porządku wobec innych klientów. Dzwoniłem do Pana Panie Marku ale Pan nie odbierał telefonu więc skończyło się przeniesieniem strony klienta. Panie Marku proszę mnie nie zrozumieć źle ale dlatego prosiłem o testy na kilka godzin bo nie do końca wierzyłem że zostało coś poprawione a upór Pana pracowników tylko mnie o tym utwierdził. Strona wolno działała jak i panel. Obecnie po przeniesieniu strony nawet nie trzeba było jej specjalnie optymalizować by działała szybko i sprawnie. Ja dziękuję za współpracę chodź pozostał mi jeszcze jeden klient u Państwa na hostingu i mam nadzieje że nie powtórzy się taka więcej sytuacja.

    • Like 1

  2. 1 godzinę temu, Tomasz I. napisał:

    @Etitek gdyby z każdym klientem się tak cackali to by nigdy na plus nie wyszli. W każdych usługach tego typu liczy się efekt skali, czyli najwięcej mają pracy i kosztów przy uruchomieniu i chwilę po, kiedy klient się zapoznaje z tematem. A potem co raz mniej wsparcia i dzięki temu po roku, dwóch latach wychodzą na plus.

    Na pewno też dla nich ma znaczenie co to za serwer. Inaczej się patrzy na klienta, który zostawia rocznie 120zł, a inaczej na takiego, co zostawia 4 000. I niezależnie jak każdy będzie się chwalił, to zawsze tak zrobi. To się nazywa zasada Pareta. 20% klientów generuje Ci 80% zysku. Czasami koszty zdobycia klienta czy jego utrzymania są za wysoki w stosunku do zysków. Niestety to czysta ekonomiczna kalkulacja ;)

    Gdyby każda firma w taki sposób liczyła jak tyś tu to przedstawił to pewnie daleko by nie zaszła. Większość firm utrzymuje się z drobnych klientów nie dużych firm. Dla mnie strata klienta to utrata dochodu.

    Tak jak pisałem wyżej każda firma posiada jakąś własną politykę a mi się ona bardzo nie podoba. Napisałem by inni sami sobie wyciągnęli wnioski czy chcą podjąć z współpracę z taką firmą. Ja tu nikogo nie namawiam ani nie zniechęcam. Każdy ma swój rozum.  


  3. Kiedyś ta firma mimo słabych serwerów to jeszcze się starała zatrzymać klienta u siebie a dziś to jakaś kpina. Kończył się hosting ostatnio mojego klienta i wysłałem do nich zapytanie czy są wstanie coś poprawić bo jakość hostingu nas nie zadowala. Otrzymałem odpowiedź że mogą mnie zmigrować na nowy hosting który ma więcej ramu. Poprosiłem o kilka godzin na testy bym mógł potwierdzić że poprawili jakość swoich hostingów to otrzymałem odpowiedź że 

    ,,niestety ale nie przydzielamy zasobów na testy, natomiast z uwagi na lepszą technologię sprzętową hostingu NVMe, powinien Pan widzieć poprawę''

    Po kolejnych e-mailach z prośbą by jednak firma zrobiła wyjątek powołała się na uczciwość wobec innych klientów :D . Skończyło się tym że klient został przeniesiony na inny serwer i strona dostała skrzydeł. 

    Podsumowując dziwię się Panu Markowi że na to pozwala by klient nie mógł przetestować nawet kilku godzin nowych ponoć lepszych usług. Jak ktoś nie ma nic do ukrycia to raczej zachęca do testowania tak jak to robią inne firmy hostingowe. 

    Jednak każdy ma swoją politykę prowadzenia działalności :)


  4. Widzę że ładnie się dzieje ja mam problem ostatnio z pocztą u nich. Wpada mi do spamu jak wysyłam e-maila. I też otrzymałem informację że:

     

    Z naszej strony dokonaliśmy kompleksowych poprawek, nie mamy jednak wpływu na klasyfikacje wiadomości przez popularne skrzynki. Posiadają one własne filtry i reguły i niestety nie jesteśmy zależni od klasyfikacji poczty.

     

    Dla mnie jest to jedno wielkie nieporozumienie. Rozumiem gdybym wysyłał masowo duże ilości wiadomości to filtry mogły by mnie wyłapać i potraktować jako spam a ja po prostu korzystam jak muszę. Zaznaczę że problem jest z każdym e-mailem którego mam przypisanego do danej strony.

×