Skocz do zawartości

MasterNETpl

Firma
  • Zawartość

    2038
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    6

Posty napisane przez MasterNETpl


  1. @Łukasz bardzo wyraźnie widać jak bardzo starasz się wyjątkowo aktywnie uczestniczyć tylko i wyłącznie negatywnie w każdym tu temacie o mojej firmie,
    cała taka akcja na 100% ma "jakiś Twój cel", w innych tematach nie jesteś taki aktywny.

    Konkurecja jak zawsze ma najwięcej do powiedzenia - na tym forum, bardzo to widać, nie trzeba specjalnie szukać.
    Właśnie z powyższego powodu, bardzo dawno temu przestałem aktywnie uczestniczyć w rozwoju tego forum, jak i również wiele innych firm które nie przejmują się jakimiś wypowiedziami na jakimś publicznym forum, tylko w spokoju prowadzą swój biznes.

    To forum nie jest żadnym wyznacznikiem rynku.

    Moja firma nie ma żadnych zewnętrznych reklam, a nie ma dnia aby nie zarejestrował się nowy klient - z polecenia.

    Nie będę dalej uczestniczył w tym teatrzyku na jakimś publicznym forum, gdzie konkurencji lub osób ściśle współpracująych nie jest znane pojęcie etyki.


  2. Właściciel na tym forum już nie wypowiada się systematecznie jak kilka lat temu.
    Kilka lat temu na tym forum, było wiele bardzo wiele ciekawych tematów do rozmów.
    Obecnie ich nie ma, proszę sprawdzić ostatatnie tematy,nie ma nic innego jak tylko
    wytykanie, co firma X może i jest w stanie zrobić dla "konkurencj" oczywiście negatywnego.

    Najwięcej tradycyjnie ma do powiedzenia konkurencja - ona wie wszystko najelepiej jak działa firma - konkurencja X Y Z.

    Dziękuje, moja firma ma się bardzo dobrze, każego dnia, rejestrują się nowi klienci,
    a to forum nie jest zródłem pozyskiwania nowych klientów, oraz żadnym wyznacznikiem.

     

    • Upvote 1

  3. P.s Tak z ciekawości spytam - skąd ten pomysł na opłatę aktywacyjną dla kont www? To chyba unikat w polsce, jak nie na świecie ;)

     

    Żaden unikat.

    Sądzę, iż z czasem będzie to coraz bardziej popularniejsze.

    Choćby taki freeconet.pl - VOIP:

    - nieformalnie: aby w ogóle być ich klientem/zarejestrować się, musisz im płacić 1zł/mc, chociaż nie musisz nigdzie dzwonić, opłata i tak zostanie pobrana, frytek do tego klient nie dostanie :)

    - formalnie: Opłata za prowadzenie konta -1zł netto/mc

    Przy odpowiedniej ilości klientów - ekstra ładny miesięczny dochód

    :)


  4. Nie wiem w jakiej firmie, nie mam czasu co chwilę sprawdzać każdej domeny gdy się ich ma pod sobą ponad kilkadziesiąt tysięcy.

    Użytkownicy jasno piszą, iż ich dostawca hostingu wymaga kodu authinfo aby zweryfikować uprawnienia do domeny którą chcą podpiąć, po authinfo można sprawdzić dane abonenta.

    Być może taka domena jest zbyt ważna lub podejrzana dla dostawcy hostingu i aby ją zaakceptować mają takie procedury, nie wnikam.


  5. ..Dlaczego nie odblokowali jej od razu skoro poprosiłem o authinfo i oczywistym jest, że będę robić transfer..

     

    Nie jest oczywiste, większość przypadków wydania kodu authinfo, dotyczy dostawców hostingu którzy wymagają podania authinfo celem weryfikacji abonenta w przypadku podpinania zewnętrznej domeny do swojego hostingu.

    Pomijając już całkowicie i zupełnie specyficzne zasady realizacji transferu domen globalnych...

     

    Pisze to osoba z konkurencji?

    • Firma:FHU Edart

      Bez komentarza.

     


  6. Sory za wtrącenie.

    Istnieją procedury które obowiązują wszystkich i kwota nie ma tu znaczenia, a to że klient sie do nich nie stosuje, to cóż.

    #kori wielokrotnie byłeś informowany o procedurach, do dziś abonent się do nich w ogóle nie zostasował, brak formalnej winy po stronie usługodawcy, nie zdziwie się, że abonentem tamtej opcji nie jesteś Ty tylko np ktoś znajomy, a Ty bezprawnie szkalujesz publicznie dobre imię firmy, kiedyś pewna firma jak się wkurzy może pociągnąć takiego człowieka do odpowiedzialność za powyższe.

    Nie będę dalej drążył tego tematu.


  7. @kori, wszystko zostało Ci wyraźnie wyjaśnione, a mimo to żadna reklamacja/pismo zgodnie z regulaminem nie wpłynęło.

    Twoje trolowanie kradzioną kasą, złodziejami w stronę firmy jest sprzecznym z prawem działaniem i sam możesz sobie narobić problemów, z całą pewnością nikt takiego zachowania tolerował dalej nie będzie. To to samo jakbyś szedł ulicą i ktoś obok Ciebie krzyczał, że ukradłeś pieniądze chociaż nie zrobiłeś.

     

    Pieniądze zostaną zwrócone po dopełnieniu przez klienta formalności.


  8. spóźniona wpłata na opcję domeny i zamiast zwrócić kasę

    poje.... wystawiają fakturę na jakieś punkty

     

    a teraz każą sobie wysyłać pisma by kase otrzymać spowrotem

     

    zdecydowanie odradzam tę firmę

     

    Opinia pisana ewidentnie pod wpływem emocji.

    W przypadku dowolnych płatności, faktury wystawiane są automatycznie w chwili wpłynięcia środków, skoro taka już została wystawiona,

    aby otrzymać zwrot stosuje się faktury korygujące/reklamacje, przecież usługodawca nie będzie płacił podatków 'za nic'.

    Abonent musiał widzieć, że opłaca usługę po terminie płatności, dyspozycję zwrotu wpłaty zlecił dopiero po wielu dniach, gdyby jeszcze tego samego dnia to co innego.

    Mało tego, abonent cały czas ma możliwość uruchomienia opcji.

    Pewne procedury obowiązują wszystkich.

     

    Ciekawe co autor miał na myśli pisząc "poje....", z pewnością miała to być fraza pełnej kulturki :)

    Wszystkie parametry ocenione na 1, chociaż z większości z nich autor opinii w ogóle nie korzystał.

     

    Dalszego komentarza w tej sprawie nie będzie.

    • Upvote 1

  9. Nie ma takiego testu.

    W obecnej godzinie wykonasz test szybkości wczytywania strony na różnych serwerach, za dwie godziny ponownie ten sam test - wyniki będą różne, ponownie ten sam test w następnym tygodniu w tych samych godzinach - wyniki pewnie też będą inne.

    Na to wszystko ma wpływ ogrom różnych zmiennych i jeszcze więcej innych zmiennych które są niezależne od dostawcy hostingu.

     


  10. Transfer w przypadku domen .pl to wyłącznie zmiana rejestratora - firmy która obsługuje domenę.

    Zmiana danych abonenta, w tym przypadku z prywatnego na firmowego to cesja która jest odrębną procedurą.

    Pewnie można wszystko załatwić za pomocą jednego kliknięcia z powyższych, tylko potem udowodnij swoją rację i miej dowody w przypadku zgłoszenia sporu o nazwę domeny do nasku, a jeżeli nie będziesz miał wiarygodnego potwierdzenia wykonania cesji z obu stron tylko samego transferu to cóż - Twój problem.


  11. Robisz cesję domeny/występujesz o authinfo/cesję dowolnych innych usług w dowolnej branży, najwięksi rejestratorzy oraz bardzo wiele innych rejestratorów wymaga pisemnego wniosku ze skanem dowodu - przesyłasz bez problemu, a w celu aktualizacji niepełnych danych podanych przy rejestracji nagle robi się wielkie halo - co oni chcą ? !

×