Skocz do zawartości

Helpdesk Domena.pl

Użytkownicy
  • Zawartość

    1
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Normalna

1 obserwujący

O Helpdesk Domena.pl

  • Ranga
    Nowy użytkownik

Informacje osobiste

  • Firma
    Agnat Sp. z o.o.

Ostatnio na profilu byli

662 wyświetleń profilu
  1. Witaj, wymogiem do działania poczty e-mail przez połączenie szyfrowane SSL w naszym systemie, jest utrzymanie nazwy domeny na naszych serwerach DNS: ns1.domena.pl ns2.domena.pl ns3.domena.pl Zalecamy zmienić serwery DNS na powyższe, a certyfikat zainstalować w panelu zarządzania serwerem. Istnieje też możliwość aktywowania certyfikatu Let's Encrypt. Po szczegóły zapraszamy do kontaktu z naszym działem technicznym https://www.domena.pl/kontakt . Pozdrawiamy Dział Techniczny Domena.pl
  2. [dyskusje] Domena.pl

    Szanowni Państwo, serdecznie witamy wszystkich użytkowników forum. Jako zespół Domena.pl chcielibyśmy się ustosunkować do wypowiedzi poprzedników. Mamy nadzieję, że nasze informacje uznacie Państwo za rzeczowe. PHP na serwerach Posiadamy serwery z różnymi wersjami PHP począwszy od 4 do 5.3. Dla nowych klientów oczywiście standardowo dostępne są najnowsze lub prawie najnowsze stabilne wydania wersji PHP (obecnie 5.3). Klienci, którzy nie wyrazili aprobaty dla upgrade’u wersji są na innym serwerze ze starszą wersją. Safe_mode jest domyślnie włączone tylko na jedynym serwerze obsługującym PHP 4. Wszystkie pozostałe nasze serwery obsługują PHP od 5.2 w górę. Zmiana wersji PHP na wydanie najnowsze jest możliwa i wykonywana na podstawie zgłoszenia w BOK. Samo uzyskanie informacji na ten temat trwa dużo szybciej. A już brak informacji niestety musimy uznać, przepraszamy, ale za niemożliwy. Dbamy o wysoki standard obsługi Klienta i nie możemy sobie pozwolić na takie rażące odstępstwa od wypracowanych przez lata norm. Kod autoryzujący domenę Utrudnianie realizacji wydań kodów to działanie na własną szkodę. Zapewniam, że nie stosujemy takich praktyk i głęboko je potępiamy. Może dochodzić do sytuacji, kiedy proces trwa dłużej niż 24h ale jedynie z uwagi na uchybienia przy składaniu wniosków, niezależne od nas. Spowodowane to jest natomiast względami bezpieczeństwa i pełną odpowiedzialnością za domeny naszych Klientów. Pozdrawiamy -- Karolina Jekel Kierownik Biura Obsługi Klienta
×