Skocz do zawartości

Piotr Szymański

Użytkownicy
  • Zawartość

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Normalna

1 obserwujący

O Piotr Szymański

  • Ranga
    Nowy użytkownik
  1. [dyskusje] Logout.pl / biznes-host.pl

    Dobrze ale tutaj już nie chodzi o chodzenie całego serwera tylko o to jak się jest w takiej sytuacji traktowanym. Ja także mam swoich klientów na serwerze i od nich też muszę wysłuchiwać, nie mam potrzeby kupowania VPS czy DEDYKA - może był bym wtedy lepiej traktowany?
  2. [dyskusje] Logout.pl / biznes-host.pl

    Biznes-host.pl - niepolecam! Po przeczytaniu opini na forum - nie powiem zachęciłem się nimi - wybrałem Konto Osobiste na start z opcją zrobienia go jako konta Resellerskiego. Mam na nim parę stron , wszystko chodziło dobrze do czasu.... W ostatnich dniach był problem z bazą danych - siadał dysk 2 dni z rzędu o tej samej porze - po kontaktach z BOKiem dysk został wymieniony na nowy SSD. 2 - 3 dni później siadł znów ale nim napisałem do BOKu +- 30 min. znów ruszył cały serwer. Ale to co stało się dziś przeszło me oczekiwanie... - serwer znów padł około godziny 10 jak zwykle napisałem do BOKu niestety nie podając innego maila a obecny nie chodził gdyż serwer padł. Ale liczyłem, że szybko uporają się z problemem ale cóż po 2 h nic więc zadzwoniłem na infolinię tam odebrał jakże miły Pan, poinformowałem go o serwerze jednocześnie informując o tym, że dany problem się powtarza już któryś raz i jestem nie zadowolony z danego faktu i w odpowiedzi usłyszałem uwaga: "Żebym nie wymagał za wiele za serwer za 61 ZŁ na rok". Ja nie wymagam za wiele - czy chęć tego, aby serwer chodził 365 DNI w roku to za wiele?! Opowiedź Pana tak mnie zagięła że niewiedziałem co odpowiedzieć. Można powiedzieć, że od danej chwili czuję się jak klient drugiego sortu . . . Po moim telefonie na stronie pojawiła się piękna informacja dla klientów z drugiego sortu, u których serwery nie muszą chodzić:
×