Skocz do zawartości

kubek

Użytkownicy
  • Zawartość

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Normalna

1 obserwujący

O kubek

  • Ranga
    Nowy użytkownik

Informacje osobiste

  • Imię
    Jakub
  1. Jednak problem z odpaleniem leżał po mojej stronie - jakis program blokowal ssh. Zostało to z ich strony naprawione, więc cofam ostatnie posty aczkolwiek kontakt mógłby być szybszy.
  2. @ nie wiem czy mam się płakać czy śmiać - dostałem odpowiedź, że serwer został zrestartowany i że odpowiada na ping - a co najlepsze serwer wciąż leży i kwiczy ciekawe czy będę musiał czekać następne 24h na ponowny restart (bo pewnie znowu jutro przeczytają mój ticket) - reasumując uruchomienie serwera w firmie SLASK DATA CENTER trwa około 48 godzin, tragedia, padaka nie wiem co jeszcze napisać...
  3. Witam, Miesiąc temu zakupiłem u nich serwer dedykowany - na początku zostałem mile zaskoczony średnio odpowiedzi na bok dostawałem w kilkanaście minut. Niestety po miesiącu wszystko dramatycznie się zmieniło i najprawdopodobniej od przyszłego miesiąca będę musiał zrezygnować z tej firmy. Dlaczego? 0 kontaktu, 0 odpowiedzi na bok od tygodnia, wczoraj zawiesił mi się dedyk (niestety nie da się nawet samemu zrestartować sprzętu bo po rebbocie serwer sie nie wlacza) napisałem do nich prosząc o restart serwera - 0 odpowiedzi, 0 reakcji wszystkie 3 telefony milczą a dziwne bo jak na stronie pisze: Dział Techniczny bok@slaskdatacenter.pl +48 32 450 88 88 (24 godziny na dobę i 7 dni w tygodniu) oraz Zapewniamy konkurencyjne cenowo usługi, najwyższą jakość obsługi klienta. [/font] [font="Arial, sans-serif"]Nasz zespół administratorów, złożony z wysokiej klasy specjalistów, pracuje nieprzerwanie nad zapewnieniem nieprzerwanego działania państwa usług. Fakt faktem ceny dedyków z oferty wyprzedażowej kuszą jednak chyba juz wiem dlaczego... dziwi mnie, że takie firmy mogą sobie pozwalać na coś takiego...
×