Skocz do zawartości

yama

Użytkownicy
  • Zawartość

    1
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Normalna

1 obserwujący

O yama

  • Ranga
    Nowy użytkownik
  1. Z: [opinia] Ncgroup.pl / Is-partners

    A jakos nie widze nawiazujac do wczesniejszej rozmowy informacji o tym w dziale komunikatow technicznych, a jak widac operacja moze miec wplyw na dzialanie skryptw na serwerach pozdr. Marcin
  2. Z: [opinia] Ncgroup.pl / Is-partners

    ten klient to ja wydawalo mi sie ze dosc czytelnie wyjasnilem dlaczego problemem nie mogla byc nazwa bazy, ale widocznie jednak nie zreszta gdyby faktycznie to byl problem tak jak zostalo mi przedstawione to jeszcze kilka innych serwisow by nie chodzilo ; ) ze nie wspomne iz jeden w dalszym ciagu ma baze o nazwie ktora powinna generowac problem a nie generuje chyba ze chodzilo o TE konkretnie jedna baze srednio interesowala mnie dyskusja o przyczynach, cieszylem sie ze w koncu ruszlo owszem, tylko ze sa duzo rzadziej niz wystepuja problemy poza tym informacja np z 22.05 iz tego wlasnie dnia nastapi zmiana domyslnego interpretatora faktycznie daje czas na przygotowanie serwisow do tego i sprawdzenie a to nie jedyna taka sytuacja o informowaniu w dniu lub juz po fakcie niestety, ale nie przesada, moze po prostu mam konto na pechowej maszynce, ale mialem na tyle dosc komunikatow od uzytkownikow ze serwisy nie sa dostepne, iz od pewnego czasu monitoruje jeden z nich i trudno o dzien bez przerw (jeszcze pojedyncze krotkie sa akcpetowalne bo rozumiem ze czasem trzeba zrestartowac maszyne, ale prawie codziennie? ), a co pewien czas dluzsze przerwy, czesto jest tak iz serwer jest pingowany ale http nie dziala, w razie czego moge podeslac informacje. Nie rozumiem sformulowania i juz ,czyli juz dziala czy caly czas dzialalo? Informacje umiescilem nie na podstawie gdybania tylko na podstawie kilku wykonanych zgloszen na ktore nie dostalem odpowiedzi z automatu, ktore kiedys wystepowaly, ani odpowiedzi z helpdesku. byc moze ale raczej zauwazam tendencje realizacji po telefonach a osobiscie jakos sie przyzwyczailem ze otrzymuje jakas informacje zwrotna gdy zglaszam komus problem Tez na to licze, swoje problemy z dostepnoscia serwisow zwalam gdzies w myslach na maszyne a nie firme i licze ze gdzies przy jakichs zmianach w koncu ona tez sie zmieni i problemy sie skoncza i ogolnie jakos to dziala, choc jak pisalem chcialbym zeby dzialalo tak abym kiedys mogl umiescic na koncie takze klientow a nie tylko znajomych z niekomerycjnymi stronami. pozdrawiam, Marcin
  3. Z: [opinia] Ncgroup.pl / Is-partners

    Jestem klientem ncgroup od kilku okresow rozliczeniowych, ciagle jestem wiec nei jest tragicznie, ale nie na tyle dobrze zebym odwazyl sie wykorzystywac swoje VIRTUAL10 do dzialalnosci komercyjnej, nie umiescilbym na tym koncie zadnego klienta, powody: - na rozwiazanie niektorych problemow, drobych technicznie typu brak statystyk itp czekalem czasem kilka miesiecy, przypominajac sie kilkukrotnie - brakuje informacji technicznych na stronei pomimo ze sa deklaracje ze na tej i tej stronei beda (np jest, pad, przerwa a informacji zero) - strony na koncie (lacznie z panelem administracyjnym) sa czesto niedostepne (czesto to pojecie wzgledne, ale wporownaniu z innymi kontami u innych providerow to naprawde czesto), np teraz od 4rech godzin moje konto jest w kosmosie, ogolnie ostatnio wlaczylem monitoring z ciekawosci, nie ma dnia bez przerw, czasami lacznie kilkugodzinnych w ciagu doby - ostatnio problemy z poczta wysylana, zgloszenie nic nie daje, juz sie chyba z tym pogodzilem ze mam jednostronna poczte - wysylanie zgloszen na helpdesk nie powoduje nawet automatycznej informacji zwrotnej o przyjeciu przez system kiedys to dzialalo - wprowadzanie istotnych zmian bez informowania uzytkownikow kont, chyba ze dowiem sie po fakcie ze strony. Wszytkie problem zglaszam, ale rzadko sa rozwiazywane szybciej niz po kilku miesiacach i zgloszeniach, niektore nigdy. Na plus: - bardzo mila obsluga w infolinii i przynajmniej wykazuje chec pomocy, nei zawsze moze bo temat idzie do "administratora" i ginie, dlatego ciesze sie ze nastepuja w tamtym dziale zmiany. - oczywiscie cena Ciagle jestem klientem bo mam nadzieje na zmiany, dwa nie mam tam zadnych stron ktore wolalyby o normalna usluge, ale to nie powoduje ze nie chcialbym, w koncu place i chcialbym miec oferowana usluge. Trzy z lenistwa i braku czasu nie chce mi sie tego wszystkiego co jest przerzucac gdzies indziej. Dlatego pozostaje w nadziei na pozytywne zmiany i ze nie bede musial zmianic, a taka ochota nastepuje zawsze gdy przychodzi mi placic za nastepny okres i probuje wyegzekwowac reakcje na zgloszone w okresie abonamentowym problemy. powodzenia Marcin PS No i sobie wykrakalem, godzina prawie 23 a serwisy i Plesk ciagle w kosmosie ;(
  4. Z: [opinia] Ncgroup.pl / Is-partners

    Jestem klientem od ponad roku (virtualka), ogolnie zadowolonym, choc za kazdym przedluzeniem abonamentu zastanawiam sie czy przedluzac, lenistwo i niechec do przenosin powoduje ze zostaje, ale przyjalem zasade trzymania tam mniej waznych serwisow i poczty. Dlaczego? - potwierdzam problemy z kontaktem, telefoniczny nie zawsze dziala a mailowy w wiekszosci przypadkow jest jednostronny - na usuwanie usterek nawet drobnych trzeba poczekac i trzeba sie najczesciej przypominac - przezylem 2-3 zmiany na serwerow i systemow, kazdorazowo musialem pilnowac co sie dzieje z poszczegolnymi uslugami i zawsze okupowalem te zmiany min. kilkudniowym niedzialaniem ktorychs z nich - wystepuja przerwy w dostepie do uslug (np wlasnie teraz), na szczescie nie za czesto, ale jak napisalem wyzej nieczesto tez tam zagladam i nie monitoruje ze wzgledu na mniejsze znaczenie tego co tam trzymam Co mnie trzyma? - ogolnie dziala, - przynajmniej jest zludzenie kontaktu - faktycznie zawsze odbiera jedna osoba ale przynajmniej ja mam pozytywne odczucia, osoba jest mila i chetna, niestety wiekszosc i tak trafia do admian ktory mam czasem wrazenie ze jest wielkim nieobecnym czasem zagladajacym Trudno mi polecac uslugi bo sam nie zdecydowalem sie i raczej nie zdecyduje na nic powaznego na tych serwerach lub wymagajacego ciaglej, stabilnej pracy lub pod obciazeniem, choc mam nadzieje ze w ktoryms okresie abonamentowym firma mnie w koncu zaskoczy. Ale dla osob szukajacych taniego, dzialajacego hostingu mysle ze to dobra alternatywa. Na plus takze zaliczylbym wczesniej podawanego PLESKA
  5. net.is-partners.com

    Ogolnie nie narzekalbym, nie mam wielkich wymagan, rzadko zagladam do serwisow ktore utrzymuje na tym serwerze, ale jakos dziwnie za czesto sa one niedostepne, ostatnio ponad dzien wszystko bylo offline - wczesniej opisana zmiana DNSow (jako klient i uzytkownik nic o tym nie wiedzialem i nie zostalem poinformowany), po tej zmianie machnalem reka, ok przynajmiej pingi ladnie chodza, ale nie minelo wiele zagladam dzisiaj profilaktycznie i znowu wszystko w kosmosie lacznie z domenami ISP, byc moze znowu jakies prace nad czyms, moze nowy system, moze nowe dyski, ale niestety znowu jako klient nic o tym nie wiem. Na maile czasem dostaje odpowiedz czasem nie, ale z tego co pamietam wiekszosc rzeczy jest robiona z moich maili tylko ze nie jestem informowany iz moge juz cos uruchomic bo usunieto problem, moze chodzi o efekt niespodzianki? Ogolnie jak napisalem na poczatku nie narzekalbym. zwlaszcza biorac pod uwage cene uslugi, gdyby nie fakt, ze przy tak czestych padach i czasie ich trwania nie moge myslec o postawieniu tam zadnego powazniejszego serwisu lub faktycznie uzywanych kont pocztowych, praktycznie serwer nadaje sie tylko jako poletko do testow. Choc wciaz licze, ze moze nastapi faktycznie zmiana na lepsze. ************** Posta pisalem o drugiej w nocy gdy off-line juz pewnei troche trwal, teraz mamy 13-ta a serwery wciaz off-line, biorac pod uwage ze jest niedziela to pewnie dopiero od poniedzialku bede mogl sie cieszyc www i poczta Wysłany Nie Kwi 17, 2005 3:49 pm: No i wystartowaly, jednak w niedziele Sklamalem czesciowo mowiac o braku informacji poniewaz wlasnie doszperalem sie w aktualnosciach na stronie firmy informacje z 15 kwietnia ze do 7 rano 16tego moga serwery nie pracowac, po prosto prawopodobie wydluzylo sie o poltorej doby Ale to tez dobra informacja bo dzialaja w koncu aktualnosci (wczesniej jak wchodzil osi ena podstrone to jej nie bylo) dlatego przestalem zagladac w ostatnich dniach i to zdanie to nie ironia, naprawde mam nadzieje ze to oznaka zmian na lepsze.
×