Skocz do zawartości

Widmo

Użytkownicy
  • Zawartość

    31
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Normalna

1 obserwujący

O Widmo

  • Ranga
    Czasami na forum

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    W-wa
  1. Licencja Cpanel - pytania

    czyli w sumie oplaca sie kupic na rok dzieki wielkie
  2. Witam, 2 pytania: http://www.cpanel.net/purchase/cpwhm_pricing.htm Czy to sa ceny z VATem ? 425 $ w przeliczeniu na PLNy wynosi 850. Daje to ~70 pln miesiecznie za Cpanel. Wszedzie piszecie ze cpanel to okolo 120 pln misiecznie i bardzo sie oplaca przez firmy w gruipowych licencjach brac jak to jest? Druga sprawa: moze glupie pytanie, ale da sie zmienic IP w raz wykupionej licencji ? Sa jakies ograniczenia w ilosci IP na rok? Dzieki
  3. od ostatniej (osobistej awarii dyskow) o dziwo wszystko ladnie smiga. dziwi mnie tylko to ze wszystkie dwurdzeniowe pentiumy z obecnej oferty mają 2 GB ramu, a mój ma w standardzie tylko 1 GB... Jeżeli wszystko bedzie dzialalo tak dalej to uwazam ze serwerydedykowane.pl się nadają na serweorwnie
  4. zgoda, tamtego wieczoru nie dzwoniłem, ale dzwoniłem kilkanascie innych wieczorów i jedyne co mogła osoba z ktora rozmawiałem, to przyjac numer zgłoszenia. natomiast, dzwonilem nastpnego dnia i otrzymałem naprawde szybka pomoc, jestem zadowolony. edit: mam jeszcze tylko zal do technika, ze po tym, jak poprosilem o platna interwencje w celu odzyskania danych, powiedzial za dysk A jest popsuty, a odtwarzalismy dane z A w B i w ogole nic sie nie da odzyskac z dysków. wystarczylo odmontowac dyski od RAIDA i podmontowac w nowym systemie kazdy osobno - z dysku A udalo sie odzyskac 100% danych, i jest wciaz w 100% sprawny, dysk B zawiera okolo 95% poprawnych danych - dysk jest uszkodzony.
  5. powiedzcie mi jak jest w innych serwerowniach, czy wszystko zalatwia sie godzinami przez maila? czy w livenet lub ovh dzwoni sie do klienta?
  6. Czy MTRG w panelu wyznacza wielkość ruchu i na tej podstawie się to liczy ?
  7. a gdzie nalezy tego pilnować ? MRTG w panelu ?
  8. zwał jak zwał. warez, legal, nielegal - IMO bez różżnicy. Jezeli nie trzymał plików nielegalnych to jest czysty. ale nie mi to oceniać
  9. słuchaj, ja tak z osobna, jako wolny strzelec, niezrzeszony z własnym zdaniem: to co ktos ma na serwerze to serwerowni nic do tego. powinni zrobić wszystko aby oszczedzic serwer i transfer. a dopiero PO FAKCIE EWENTUALNIE powinni na spokojnie porozmawiac co tam jest i jak na to sie patrzy.
  10. przewiduje ze SD niedługo straci chyba wszystko co sie rusza... zapowiadała się firma ciekawie...
  11. Kolokacja W Datahouse

    dołączam sie do pytań
  12. no - faktycznie. ludzie płacą za serwer miesiecznie tyle ile niektorzy zarabiają miesiecznie w tym kraju. ja nie chce zeby moj osobity technik stał na baczność przy serwerze czy jest potrzeba czy nie i czekał by przy złotym telefonie na to az zadzwonie cz nie, tylko zeby w nocy tez przebywała tam JEDNA KOMPETENTNA osoba ktora potrafi zareagować. jasne, mozna by robic tak jak do tej pory: (autentyk) coś sie zwiesiło - wystarczy zresetować, a zresetowanie w weekend kosztuje 199 netto, bo jak powiedział konsultant trzeba otworzyć budynek. Tez bym chciał otwierać budynki za 199 pln a jeszcze poza tym - RESCUE jest po to zeby nie ganiac technika i jak potrafisz, to mozesz naprawić sobie serwer sam zdalnie. tylko że to NIE DZIAŁA od miesiaca :/ też wina non-profit ?
  13. U mnie też od początku same jazdy... Ostatnio już się sporo polepszyło, dołożyłem RAMu, serwer sie nie przycina - jest ok, nowe łącze działa lepiej, cacy. ale wczoraj w godzinach wczesno - wieczornych padł serwer - nie pinguje - nie dziala, zadzwonilem do serwerowni miły koleś obiecał mi, że dziś o 7 rano serwer ruszy. powodem awari najpierw byla sieciówka, potem plyta główna. mamy godzine 13:30 jestem po telefonie do SD, i dowiedzialem sie że technik bedzie o 14 :/ Gdybym to JA był prezesem takiej firmy i chciał bym, zeby działa dobrze, to kazał bym tam komuś zamieszkać :] a jak nie zamieszkac to jakies dyżury 24 godzinne prowadzic. No nie moze byc tak, ze padł sprzęt i nie ma komu tego zrobic. a wczoraj konsultant na linii owszem, powiedział ze chetnie wymieni mi karte zeby bylo szybko - ale nie wiadomo czy znajdzie jakąś no niech mi nikt nie mowi ze w serwerowni nie ma czesci zamiennych a moze technik bedzie o 14 poniewaz komputronik otwierają o 13 i trzeba czesci kupic do mojego serwera :] są i pozytywne strony... jest JEDNA osoba ktora ZAWSZE odpowiada mi na pytania rzeczowo i konkretnie. wiecie może kim jest w SD pan Aleksander Mach (bo o nim mowa)? konsultant? admin? technik? własciciel? pisze z SD z wieloma osobami tak naprawde, a zawsze modle się zeby to on mi odpowiedział. aha, jeszcze jedno pytanie. od samego poczatku gdy przesiadlem sie na szybszy serwer w pakiecie mam opcje RESCUE. ona nie działa już miesiac. zgłaszałem to ale nic z tego nie wynikło. czyli zgodnie z regulaminem, nie działająca usługa, podlega reklamacji tak? więc miesiac 570 zł za serwer, nie działa 720 z 720 godzin, czyli 570 pln * 300% = 1710 PLN czy są mi winni 1710 pln ?
  14. i znow mnie zaskoczyli... naprawili najważniejsze rzeczy za darmo, powiedzieli co jest zle, zaproponowali migracje na nową maszynę, i darmowy trydzień na migrację... :) Zauważyłem jeszcze jedną rzecz. Pan Dariusz Mach zawsze wychodzi z rzeczowymi i konkretnymi propozycjami - inni nie koniecznie.... Więc chyba warto się kierować do niego
×