Skocz do zawartości

amator

Użytkownicy
  • Zawartość

    144
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

-2 Coś nie tak

2 obserwujących

O amator

  • Ranga
    Stały użytkownik
  1. ddos na vps

    Powoli sytuacja stabilizuje się, dzięki za pomoc. Strona była niedostępna równo trzy doby, teraz jeszcze są przerwy ale wraca do normy. Szczerze, to mając na względzie, że to firma ze Stanów to jestem ogromnie zdziwiony ich podejściem... Rozumiem gdyby to był root serwer ale olać klienta zarządzanego hostingu to coś niesłychanego (może tylko dla mnie)... Nawet jeśli to jakiś wyjątkowy atak to powinni go w pierwszej kolejności rozwiązać i później np. rozwiązać/zmienić umowę (jeśli nie dają rady lub obawiają się o resztę klientów). Odnośnie cloudflare to dostał od nich takie info, że z obawy o innych klientów na razie nie mogą/nie chcą pomóc, więc wcale nie jest tak różowo z tym rozwiązaniem. Inna sprawa, że może chodzi im o ciągłą ochronę a nie o dochodzenie tylko w przypadku ataku (wtedy faktycznie mogą mieć jakieś negatywne skutki dla całego interesu?)... P.S. Jak wygląda w szczegółach atak ddos? Czy on idzie po dns-ach, ip czy domenie? Czy rozwiązaniem może być zmiana dns-ów i ip (takim rozwiązaniem na szybko)? Jeśli dobrze rozumiem to ktoś jakieś dane dla bota musiał wklepać, jeśli je zmienić to atak trafia w próżnię... Myślę dobrze czy źle?
  2. ddos na vps

    OK, może polecisz mi kogoś (sprawdzonego) kto przyjrzałby się temu problemowi z bliska (oczywiście za $), podobno ma dostęp root... Dałbym namiary na niego (znajomość angielskiego wymagana ). Szuka firmy (tak mu wiredtree polecił) i koszt zaśpiewali 499$ za miesiąc (ochrona przed ddos)... Paranoja...
  3. ddos na vps

    Powoli wygląda na to, że ten hosting nie jest najwyższych lotów... Dałem mu radę odnośnie wycięcia tego ruchu, podobno odpisali mu, że nie mogą tego zrobić. Dziwna sprawa, nawet jak teraz czytam ten jego stary wątek (problem jest ten sam, od tamtego momentu były 2 lub 3 takie ataki) to wydaje mi się, że chyba mają cienko zabezpieczone swoje maszyny. Po prostu czekają aż ataki ustaną i tyle... Od niedzieli od południa strona jest niedostępna i końca nie widać. Gdyby to był jeszcze jakiś warez czy porno, jakieś śmieciówki... a to jest serwis dewelopera wordpress (komercyjne motywy), kilka tysięcy stałych klientów. Odpowiedź supportu na forum wht.com (stary wątek, atak tego samego typu): To jest normalne podejście, standardowe? Ma zarządzany hosting więc jego możliwości są ograniczone a support pisze o jakiś specjalistach...
  4. ddos na vps

    cloudflare nie wydołał... już tego próbował użyć Niestety, jest to chyba zarządzany vps, może nawet hybryda z ich oferty, nie wiem dokładnie. Raczej nie oszczędza na serwerach itp. szuka najlepszych rozwiązań... na wht.com mu tą firmę widocznie polecono... Znalazłem nawet jego stary wątek - http://www.webhostingtalk.com/archive/index.php/t-1003865.html Nie wiem, przykro patrzeć jak strona cyklicznie co kilka miesięcy leży przez 3-5 dni, zastanawia mnie to po prostu. Wydaje mi się, że support w ciągu doby powinien potrafić uporać się z tego typu problemami... Przecież można wyciąć/zbanować połączenia/ip...
  5. ddos na vps

    Witajcie Co prawda nie ja mam problem ale mój znajomy. Posiada vps-a w wiredtree i cyklicznie, raz na kilka miesięcy ma totalny przestój z serwisem. Niestety, trwa on zazwyczaj kilka dni, podobno w tym czasie support wytrwale walczy z problemem ale nie wiem czy te zapewnienia coś znaczą... Czy realne jest to, żeby w przypadku ataku na vps-a przestój trwał (jak teraz) od niedzieli? Może to zła konfiguracja ich serwerów itp. Ataki wyglądają w ten sposób, że jest po prostu mnóstwo zapytań na sekundę... leci transfer, łącze nie wyrabia, serwis w rezultacie nie działa. Moglibyście coś poradzić lub przynajmniej uspokoić, że jest to normalne i walka z ddos-em może tyle trwać... Z góry dzięki za pomoc.
  6. Z ciekawości doczytałem ten wątek i wychodzi na to, że klient miał prawo zdenerwować się. Jeśli nie dostał informacji o jakiś zmianach w wyniku których zauważył pogorszenie jakości usług to o czym tu pisać? Inną sprawą jest podejście samego klienta i sposób (jak przypuszczam dość ostry) stawiania swoich żądań. Jednak jeśli oferuje się usługi o określonych cenach to raczej świadomie uderza się w pewien typ klienta. Naukowo stwierdzone zostało, że klient w krawacie jest mniej awanturujący się... uderzcie może więc w tym kierunku.
  7. Standardowa skórka

    Wchodzę na forum po kilku miesiącach i dostaje oczopląsu, dla mnie wygląda to fatalnie. Oczywiście to kwestia gustu ale wybrałbym standardowy motyw.
  8. Podobno klient nasz Pan, osoba reprezentująca firmę powinna przełknąć każdy tekst i odpowiedzieć na poziomie. Przy tego typu wypowiedziach nie wydałbym na Wasz hosting nawet złotówki i zapewne smrodek pozostanie na dłużej. Piszę to jako zupełnie bezstronna osoba, czytająca co jakiś czas forum, mogę wczuć się w potencjalnego klienta. Nie ma tu żadnego znaczenia czyja jest racja, jakiś poziom należałoby trzymać...
  9. Koszt utrzymania serwera w domu

    Tak na chłopski rozum to najbardziej ekonomicznie domowy serwerek zrobić z jakiegoś laptopa. Mnóstwo jest staroci za kilka groszy, energii taki pobiera sporo mniej niż zwykły pecet a dodatkowo minimum kilkadziesiąt minut (starocie) pochodzi na baterii. Polska to nie Afryka i dłuższe braki prądu raczej się nie zdarzają. Dobrze myślę?
  10. Współpraca

    9zł na miesiąc i jest takie coś jak eurosportplayer. Wszystkie kanały eurosportu przez internet. Jakość bardzo dobra, język polski, do wyboru jeszcze kilka.
  11. webhostingtalk.cz

    Czechy to 10mln ludzików, malutki rynek. Może jeszcze otworzyć forum litewskie? Sens miałoby dla kraju typu Rosja czy Turcja. Takie jest moje zdanie.
  12. Firma... ale za granicą

    Wszyscy przenieście firmy za granice a w kraju dziadujcie na starość, hehe. Jeśli nie przebywasz za granicą to raczej unikanie zus-u nie opłaca się. Musisz podać jakąś siedzibę firmy, więc w razie kontroli cienko to wygląda. To samo z korespondencją.
  13. Przedstawiłeś konkretne wyliczenia, nie wiem w takim razie jakim cudem można oferować vps-y za 20-30zł. Może jakaś amerykańska firma która kupuje sprzęt bezpośrednio u producenta w dużych ilościach i z dużymi rabatami da radę. Do tego jakiś zautomatyzowany proces nadzoru tego wszystkiego. Z drugiej strony ceny kształtuje rynek, więc jeśli klienci chcą kupować niepełnowartościowy produkt to i tak to zrobią. Później w razie problemów obsmarują firmę na forach i kółko się zamyka. Wynika z tego, że vps-y z administracją poniżej 100zł to marzenie (zakładając, że chcemy dostać takie parametry jakie mamy na papierze).
  14. Znalazłem najtańszy? zarządzalny na hitme.net.pl za 89zł z transferem 60 gb. Ja pisze o transferze na poziomie 20 gb. Oczywiście nie wiem jak to jest z opłacalnością, w to nie wchodzę, jednak trochę te gb-ty kosztują i może tutaj dałoby się zejść z ceny. Jeszcze przyszła mi na myśl taka propozycja marketingowa. Dla osób opłacających vps-y z góry na rok (zakładam, że opłata miesięczna również będzie dostępna) hekko mogłoby oferować instalacje i konfiguracje gratis (jednorazowo, oczywiście klient wykupuje sobie potrzebne licencje). Później do awarii korzysta już według cennika. Propozycja także dla innych firm.
  15. Parafia Hitme.net.pl

    Co to za różnica czy ma 20, 30 czy 40 lat. Poza tym, temat jest bardziej humorystyczny niż realny, więc śmiejmy się dalej. Mam nadzieję, że na właścicieli hostingów nie padł blady strach przed intencjami mszalnymi.
×