Skocz do zawartości

UnixStorm.org

WHT Pro
  • Zawartość

    291
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    9

UnixStorm.org wygrał w ostatnim dniu 10 Wrzesień 2017

UnixStorm.org ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

327 Lider

3 obserwujących

O UnixStorm.org

  • Ranga
    Stały użytkownik

Informacje osobiste

  • Firma
    Unix Storm
  • Imię
    Michał
  • Nazwisko
    Gottlieb

Metody kontaktu

  • Strona WWW
    https://www.unixstorm.org

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Jawor
  1. Problem z działaniem top100.wht.pl.

    Wysłałem adres pliku na PW. Właśnie chodziło mi o zmianę adresu URL. Przesyłałem ją mailowo i przez formularz kontaktowy, ale jak wspomniałem - bez odzewu. Nie wiedziałem, że został kontakt tylko via PW ani też z kim się indywidualnie kontaktować, stąd moje pytanie. Skrypt, który pobiera ten plik z domenami niestety nie reaguje na 301 i prawdopodobnie poddaje się, jeśli otrzyma inny kod z serwera niż 200. Z tego powodu przestało nas wczytywać (było 301 na HTTPS). PS. Jak często są wczytywane te pliki? Z logów wygląda, jakby było raz na tydzień. Kiedyś chyba było codziennie w nocy?
  2. Witam, Z kim i w jaki sposób należy obecnie kontaktować się w sprawie nieprawidłowo działającego top100.wht.pl, tudzież niewczytywania plików z listą domen? Próbowałem przez formularz kontaktowy i mailowo na admin@webhostingtalk.pl, admin@wht.pl. Wszędzie bez odzewu.
  3. Opinie o firmach hostingowych

    W sensie, że to niby ja Ciebie pomawiam na innych forach? Bez jaj... I kto tu widzi "brzozę"... Nie, to nie ja. Nie udzielam się na żadnych forach. Przykro mi, te inne opinie są też prawdziwe. Bartek, tutaj jest scachowana ta, o której mowa powyżej.
  4. Opinie o firmach hostingowych

    Kłamiesz. Większość Waszych pozytywnych opinii jest napisana przez osoby, które nie podały żadnych weryfikowalnych danych, ale są pozytywne, więc ich nie usuwasz. Dlaczego? Generalnie moje pytanie jest ciągle takie samo i proszę tylko o wyjaśnienie, w jaki sposób uznałeś, że wszystkie dotychczasowe negatywne opinie na Wasz temat są fałszywe (a pozytywne nie są)? Bo nie lubię cwaniactwa, a takich rzeczy, jakie Ty robisz i wypisujesz nie widziałem chyba jeszcze nigdy w tej branży. Serio, są pewne granice. I to nie jest tylko moja opinia. Takich jest więcej, od innych osób, na stronach, na których nie możesz usuwać komentarzy. Wystarczyłoby przyznać się do błędu, przeprosić za tę sytuację i spróbować ten błąd naprawić zamiast pogrążać się dalej i brnąć w swoją "rację", z którą nikt oprócz Was się nie zgadza.
  5. Opinie o firmach hostingowych

    Nie, nie pisałeś, ciągle odpowiadasz wymijająco. Usunąłeś opinię bez żadnych podstaw. Niestety. Takim właśnie poziomem reprezentujesz siebie, to forum i własną firmę. Żal patrzeć, współczuć tym, którzy będą mieli to nieszczęście mieć z Tobą do czynienia. Oby nie biznesowo przynajmniej.
  6. Opinie o firmach hostingowych

    Znaczy się jakiego klienta nie ma? Przecież nie podał żadnych szczegółów. Nie podał swojej usługi, strony WWW, danych osobowych. Po czym stwierdziłeś, że to jest wymyślony człowiek z wymyślonym problemem? Poprzednie negatywne opinie o Zenbox też usuwałeś, bo nie podali takich danych? W jakim Ty świecie żyjesz...?
  7. Opinie o firmach hostingowych

    A według Ciebie opinia fałszywa bo co? Nie podał adresu strony? Ty tak na serio? Cytuję Ciebie: Jak widać sam zakładasz, że każdy, kto negatywnie opiszę Waszą firmę, ten kłamie. Tomaszu, poziom Twojego pojmowania i traktowania klientów jest tak dramatyczny, że aż mi ciężko uwierzyć. Może od razu ustaw, aby wystawienie negatywnej opinii o Zenboksie było niemożliwe, albo wymagało przesłania skanu dowodu osobistego i kopii faktury VAT od Was? To wystarczy, czy nadal będzie musiał wystawiać opinię w trakcie korzystania z Waszego serwera? Bo my nie kłamiemy. Nie usuwamy negatywnych opinii. Nie boimy się krytyki. Mamy jaja, jak to mówią. To takie proste...
  8. Opinie o firmach hostingowych

    Marek, może i masz rację, że nie ma sensu o to walczyć tym bardziej, że jak widać chyba nic się tutaj nie zmieni, ale jednak drażni to, że większość firm musi naprawdę pracować latami na swoją opinię, a tutaj nagle jedna osoba nie potrafi się pogodzić z krytyką i próbuje wykreować swoją firmę na nowego lidera polskiego rynku... usuwając prawdziwe negatywne opinie na swój temat. To nie jest w porządku. Zaczniemy tolerować coś takiego na, jakby nie patrzeć forum, które reklamuje się jako obiektywne źródło informacji o firmach hostingowych to co będzie dalej? Każdy z nas ciężko pracował na to, co ma. Bez oszukiwania. Tomasz usilnie jednak próbuje ukrywać fakty zamiast pozwolić na uczciwą konkurencję. No bo przecież jak nic widać, że to nie była fałszywa opinia. Chyba, że dla Tomasza wszystko co negatywne o ZenBoksie to kłamstwo, bo przecież tam wszystko jest, było i zawsze będzie wspaniałe. Jak ktoś twierdzi inaczej to kłamie. Jeśli tak ma wyglądać obiektywny ranking to według mnie nie powinno go być w ogóle.
  9. Opinie o firmach hostingowych

    Ranking byłby bardziej wiarygodny, gdyby usunięte opinie nie znikały, tylko np. były zostawiane z wyjaśnieniem i jakoś oznaczone. Wtedy każdy widziałby co się z tą opinią stało i dlaczego została "anulowana". Tak jak pisałem, takie metody są stosowane na każdej cywilizowanej stronie, jak chociażby allegro i wtedy nie ma takich wątpliwości. Usuwanie bez jakiejkolwiek informacji i zostawienia jakiegokolwiek śladu jest absurdalne i nigdy nie będzie wiarygodne. Raczej wygodne dla tych, którzy mogą to robić kiedy zechcą.
  10. Opinie o firmach hostingowych

    No bo jak mają być, skoro wszystkie są usuwane? ;-)
  11. Opinie o firmach hostingowych

    Nie, nie widziałem brzozy, ale to chyba Ty ją widzisz, skoro wszystkie negatywne opinie o Was są według Ciebie fałszywe. Rozumiem, że ktoś się podszywa i wymyśla o Was niestworzone historię. I tylko o Was. Straszna to musi być bestia, że tak się uwziął. PS. Już wiem, to na pewno ktoś z "wielkiej trójki" (może prezesi home.pl?!) tak Was oczernia w opiniach bo czuje się zagrożony przez pędzący po nich pociąg w postaci Zenboksa.
  12. Opinie o firmach hostingowych

    Jak stwierdziłeś w takim razie, że wszystkie do tej pory wystawione Wam negatywne opinie były fałszywe? Uznałeś, że ta domena nie jest na Waszych serwerach w tej chwili, więc można usunąć opinię? No i nie dasz szansy innym, aby zweryfikowali czy masz rację, bo nie da się już tego nigdzie sprawdzić? Naprawdę myślisz, że jesteście aż tak ważni, że cała konkurencja się zgadała i pisze Wam fałszywe, negatywne opinie? Powiem Ci co ja myślę. Dostaliście negatywne opinie (było przynajmniej kilka, które widziałem), zasłużone. Zamiast jednak zmierzyć się z krytyką, usunęliście je tak, aby nie było po nich żadnego śladu, tłumacząc się jednostronną weryfikacją z Waszej strony. I wszyscy mają to łyknąć na słowo. No cóż... sam sobie odpowiedz jak traktowałbyś sprzedawcę, który zbiera o sobie opinię na własnej stronie i usuwa wszystkie negatywne tłumacząc się, że zostały zmyślone bo... on to wie! PS. Moja "druga połówka" jakiś czas temu skrytykowała na fanpagu dwa studia tatuażu, nie bez powodu. Na obu usunęli jej komentarze i zablokowali dalszą możliwość pisania. Myślałem wtedy, że takie zagrywki na polskim rynku to już przeszłość. Jak bardzo się myliłem...
  13. Opinie o firmach hostingowych

    Raz mi się zdarzyło napisać do Was prośbę o usunięcie zdublowanej opinii (oryginał został, nie chciałem go usuwać), bo jeden użytkownik zamiast dodać komentarz, zacząć dodawać kolejne negatywne opinie dotyczące tej samej sprawy. W innych przypadkach do głowy mi nawet nie wpadło, aby prosić o usuwanie negatywnych opinii. Wolę przyjąć na klatę każdą krytykę i jak najbardziej obiektywnie na nią odpowiedzieć. Być może takie podejście przychodzi z doświadczeniem, może wynika z własnego, wrodzonego ego i fantazji, nie wiem. Wiem za to, że nikt, nigdzie, w żadnym rankingu zbierającym opinie nie usuwa komentarzy. Tylko Wy to robicie. Mało tego, mając bezpośredni dostęp do tego, możecie je usuwać bez żadnej kontroli, nie zostawiając po nich ani jednego śladu. Przecież można chociażby stosować politykę w stylu allegro i zostawiać komentarze, ale po wyjaśnieniu oznaczać je w inny sposób? Przykro mi, że mimo faktu, że każdy tłumaczy Was co jest nie tak, Wy dalej drążycie temat na swój sposób i nie potraficie zrozumieć problemu (albo nie chcecie?). Usuwacie opinie jak chcecie. Bez kontroli. Na podstawie samodzielnie wymyślonych weryfikacji, na podstawie własnej decyzji i dotyczących Waszej własnej firmy. Poważnie nie widzisz w tym nic, co byłoby nie ok?
  14. Opinie o firmach hostingowych

    Nie uczepiłem się tylko Was, bo jak pisałem, taka sytuacja dotyczy bądź dotyczyła kilku firm. Piszę o Was, bo Wy tutaj się w tej sprawie udzieliliście. Jak też pisałem, część opinii negatywnych u nas była również pisana w momencie, kiedy domeny już u nas nie były. Nie zostały jednak usunięte. Mechanizm weryfikacji więc nie działał dla nas, czy po prostu sami decydujecie, które opinie należy usunąć? Przecież taka weryfikacja jest niepoważna. Normalne, że klienci pisząc negatywną opinię będą czasami podawać fikcyjną domenę lub w momencie, kiedy już się wynieśli do konkurencji. Jeśli na tej podstawie jest to weryfikowane to gratuluję wyobraźni i powodzenia życzę w dalszym naciąganiu faktów.
  15. Opinie o firmach hostingowych

    Rozumiem więc, że nigdy nie dawaliście żadnego przedłużenia usługi ani rabatu za wystawienie opinii Waszym klientom? Szukałem o tym mechanizmie i trochę ciężko znaleźć mi jakąś konkretną specyfikację. Znalazłem, że jest to sprawdzane po tym, czy domena podana w opinii jest obecnie hostowana w danej firmie. O to chodzi? Serio? To proszę o usunięcie wszystkich naszych negatywnych opinii bo żadna z nich nie przechodzi weryfikacji. Każda z nich jest obecnie utrzymywana na serwerach innych firm. Mało tego, większość pewnie była pisana, kiedy te domeny już nie były u nas. Są więc nieważne. Kiedy zostaną usunięte?
×