Skocz do zawartości

Network Communication

Firma
  • Zawartość

    29
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    1

Network Communication wygrał w ostatnim dniu 5 Kwiecień 2011

Network Communication ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

8 Normalna

1 obserwujący

O Network Communication

  • Ranga
    Czasami na forum

Informacje osobiste

  • Firma
    Network Communication

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  1. NCGroup, Livenet.

    Awaria została usunięta, jeszcze raz przepraszamy za problemy. Zespół Network Communication Sp. z o.o.
  2. NCGroup, Livenet.

    Może numer jest źle wpisywany lub jest blokada tego typu numerów?
  3. NCGroup, Livenet.

    Odnośnie infolinii to najpierw należałoby zgłosić problem do własnego operatora, gdyż podstawowe pytanie to czy komunikat błędu jest otrzymywany od Państwa operatora (może on nie może osiągnąć danego numeru?) czy od naszego operatora (może jest jakiś problem?).
  4. NCGroup, Livenet.

    Szanowni Państwo, Przed około 20 minutami nastąpił poważny problem dotyczący światłowodów dochodzących do naszego Data Center, spowodowany przez firmę podwykonawczą prowadzącą prace. Problem jest w trakcie rozwiązywania. Niestety usunięcie tak poważnej usterki może potrwać ok 2h. Za wszelkie problemy przepraszamy. Zespół Network Communication Sp. z o.o.
  5. [opinia] Ncgroup.pl

    Wpis dodany do kategorii: Prace planowe | Data dokonania wpisu: 8 Maj, 2011 Szanowni Państwo, W związku z pracami modernizacyjnymi w dniu 12.05.2011 od godziny 04.00 do godziny 08.00 mogą wystąpić przerwy w dostępie do sieci TPSA. Ewentualne przerwy są spowodowane pracami modernizacyjnymi w szkielecie sieci. Za utrudnienia przepraszamy. Status: W realizacji Termin realizacji: 12.05.2011
  6. [opinie] slaskdatacenter.pl Livenet Sp. z o.o.

    Witam, Pana serwer został przeniesiony bezpłatnie w ramach umowy między nami dotyczącej migracji. Został Pan poinformowany że serwer nie posiada usługi administracji. Nasi pracownicy nie mają prawa zalogować się na Pana serwer bez każdorazowego zlecenia. Usługa serwera dedykowanego polega na zapewnieniu Panu sprawności maszyny od strony sprzętowej, dostarczenia łącza, zasilania. Wszystko co dzieje się na Pana serwerze z oprogramowaniem nie wchodzi w zakres naszych kompetencji. Ponieważ dokonywaliśmy migracji danych z poprzedniej lokalizacji zapewne sądził Pan że w przypadku awarii apacha, mysql itp będziemy bezpłatnie usuwać usterki. Został Pan poinformowany że tego typu usługi dodatkowe są płatne. Godzina pracy administratora to koszt od 29 zł brutto. Osobiście nie sądzę że jest to wygórowana kwota. Wiele osób kupujących serwery dedykowane oszczędza na wykupieniu usługi administracyjnej, w momencie pierwszych trudności lub awarii sądzi że nasi pracownicy będą bezpłatnie usuwać tego typu problemy. Niestety tak nie jest. I jeżeli prowadzi się działalność gospodarczą opartą np o świadczenie usług hostingowych nie można liczyć na to że panel DirectAdmin czy Plesk nigdy nie odmówi posłuszeństwa. Nasze usługi są jednymi z najtańszych na rynku. Jednocześnie staramy się zapewnić maksymalną niezawodność. I to nam się udaje. Od momentu zakończenia migracji serwerów do Łodzi klienci posiadający usługi w Livenet.pl nie mieli ani jednej awarii łącza czy zaniku zasilania. Jednak trzeba pamiętać że wykupując serwer dedykowany płaci się za określony zakres usług. Każda dodatkowa usługa jest płatna zgodnie z cennikiem usług dodatkowych. A jeżeli ktoś ma pretensje że musi zapłacić za godzinę pracy administratora 29 zł brutto. Z czego korzysta najczęściej raz na kilka miesięcy to może zamiast 170 zł brutto abonamentu płacić nam za ten sam serwer dedykowany 299 zł miesięcznie. W takim przypadku obiecuję że drobne interwencje administracyjne nie przekraczające dwóch godzin w miesiącu będziemy wykonywać "gratis". Pozdrawiam,
  7. [opinia] Ncgroup.pl

    Witam, Złość piękności szkodzi... A co do Pana rewelacji: http://www.robtex.com/dns/rainbowtours.pl.html#records Reszty to już się nie chce nawet komentować.
  8. [opinia] Ncgroup.pl

    Witam, Wchodzi Pan na wszystkie fora i umieszcza ten sam tekst... Nie wiem jaką usługę miał Pan u nas wykupioną ale jeżeli był to serwer dedykowany lub serwer VPS proszę się nie dziwić że nie miał Pan wsparcia administracyjnego. Można oczywiście taką usługę wykupić jednak jest to opcja płatna. Nie świadczymy bezpłatnie usług administracyjnych. Natomiast jeżeli miał Pan hosting współdzielony pomoc jaka wchodzi w zakres naszych obowiązków jest dostępna dla wszystkich klientów. Nie wiem też z kim się Pan kontaktował ale każda wiadomość email wysłana przez nas posiada podpis ( Imię i nazwisko ) osoby z którą Pan rozmawia. Jeżeli podczas jakiegoś kontaktu któryś z naszych pracowników się nie przedstawił, nic nie stoi na przeszkodzie aby zadać takie pytanie. Nie występuje też żaden problem z wystawianiem faktur VAT. Każdy klient w panelu klienta ma do dyspozycji wszystkie faktury VAT. Można je wydrukować w dowolnym momencie. A jeżeli faktycznie ktoś odmówił Panu wystawienia faktury, w co osobiście wątpię to proszę zgłosić to do odpowiedniego Urzędu Skarbowego. Do dyspozycji klientów jest kilka metod kontaktu. Kontakt telefoniczny na numer Infolinii Kontakt na numer telefonu komórkowego ( numer znajduje się na naszej stronie internetowej ) Kontakt poprzez email Kontakt poprzez system HelpDesk dostępny w panelu klienta. Nie widzę też potrzeby posiadania na stronie 30 numerów telefonów jeżeli dzwoniąc na numer infolinii można połączyć się z odpowiednim działem. A jeżeli kontakt rzekomo urwał się po dwóch dniach proszę o przesłanie numeru zgłoszenia w systemie HelpDesk. Są ta zapisywane wszystkie czasy odpowiedni naszych pracowników. Pozdrawiam, Przemysław Solecki Network Communication Sp. z o.o. NETWORK COMMUNICATION SP. Z O.O. I Oddział w Łodzi - Biuro obsługi klienta: Ul. Piłsudskiego 135 92-318 Łódź II Oddział w Łodzi - Siedziba firmy: Ul. Piotrkowska 270 90-361 Łódź Informacja handlowa: Czynne od poniedziałku do piątku w godzinach 10.00 - 20.00 Infolinia: 801 000 820 Email: info@ncgroup.pl Pomoc techniczna: Czynne całą dobę pod numerem Infolinii: 801 000 820 Numer telefonu alarmowego: 0 507 009 099 ( Tylko zgłoszenia awarii ) Email: bok@ncgroup.pl
  9. Network Communication Sp. z o. o.

    Network Communication Group jest spółką kapitałową działającą od 2001 roku. Ncgroup jako jedna z pierwszych firm w Polsce wprowadziła do swojej oferty usługi serwerów dedykowanych. Obecnie spółka składa sie z trzech filarów oferujących usługi z branąy IT dostosowane do potrzeb szerokiego grona odbiorców. Począwszy od usług dla osób indywidualnych koncząc na instytucjach finansowych i panstwowych. Z pełną ofertą proponowanych rozwiązan moąna zapoznaa sie na łamach serwisów Internetowych: www.networkcommunication.pl – usługi dla przedsiebiorstw, instytucji panstwowych, finansowych www.ncgroup.pl – usługi dla małych i średnich przedsiebiorstw www.livenet.pl – usługi dla klientów indywidualnych Do zakresu głównych usług świadczonych przez spółke Network Communication moąna zaliczya: - Dzierąawa pomieszczen i boksów DataCenter - Usługi kolokacji szaf technologicznych RACK 19 - Usługi kolokacji serwerów i urządzen teleinformatycznych - Sprzedaą serwerów dedykowanych Dell PowerEdge - Usługi wsparcia administracyjnego i wdroąeniowego - Realizacja projektów UE Spółka jako jedna z nielicznych firm działających na Polskim rynku dysponuje własnym obiektem DataCenter o powierzchni 5 000 m2 pozwalającym na dalszą rozbudowe powierzchni kolokacyjnych o kolejne 12 000 m2. Wspomniany obiekt jest realizacją inwestycji pod nazwą Network Bussines Park, obecnie konczy sie pierwszy etap inwestycji o wartości przekraczającej 21 mln PLN.
  10. Witam, Zapraszam również do zapoznania się z ofertą serwerów VPS dostępnych na stronie http://vmware.pl Abonament promocyjny obowiązuje przez cały okres korzystania z serwera. Pozdrawiam,
  11. [Opinia] LiveNet

    Ale ja nie mogę się zgodzić z Pana wypowiedzią dotyczącą opłaty instalacyjnej. Która jest też poruszana w systemie HelpDesk. Natomiast, wypowiedź Pana Grzegorza jest dla mnie jasna. Proszę jednak nie brać dosłownie każdego słowa napisanego na forum. Jeżeli ktoś będzie chciał otrzymać inny sprzęt niż posiadał w Tarnowskich Górach ( mocniejszy pod względem parametrów ) to nie oznacza że otrzyma wszystko czego zapragnie bez ponoszenia dodatkowych kosztów. Wypowiedź Pana Grzegorza dotyczyła migracji i serwerów proponowanych w nowej lokalizacji. To nie jest tak, że jak ktoś posiadał w Tarnowskich Górach procesor DualCore E2180 dysk 80GB i pamięć 1 GB to teraz może otrzymać procesor Intel i7 8 GB pamięci, i 2 dyski 1000 GB. Za to możemy zaproponować procesor mocniejszy niż E2180 który jest dostępny obecnie u dystrybutora, pamięć ram 1 Gb i dysk 500 GB ( ponieważ mniejsze dyski już praktycznie nie występują w sprzedaży ). Tak więc w stosunku do serwera w poprzedniej lokalizacji, nowy będzie miał mocniejsze parametry. Pan także mógł otrzymać serwer na takiej samej zasadzie. Ustalił Pan jednak z Panem Grzegorzem że przy okazji migracji zmodyfikuje Pan swoje serwery. Zaproponowana została dopłata którą Pan zaakceptował. Owszem nastał taki czas. Niestety wszystko wymaga czasu i dochodzenie do normalności po tym co zastaliśmy w Tarnowskich Górach także nie jest wyjątkiem. W najbliższym czasie zostanie uruchomiony nowy system opłacania usług w Livenet.pl Z poważaniem, Przemysław Solecki Network Communication sp. z o. o.
  12. [Opinia] LiveNet

    Nie dało się szybciej ponieważ nic o tym nie wiedziałem. I nie sądzę też że teraz, w reakcji na wypowiedź na forum magicznie wpłata znajdzie się na koncie jutro rano. Mogę jedynie poprosić księgową aby pamiętała o wpłacie. Księgowa zajmie się tematem zapewne w wolnej chwili. Kiedy to będzie miało miejsce tego niestety nie wiem. Nie widzę też obawy ze strony Policji czy Urzędu Skarbowego. Co najwyżej mogę się zdziwić gdy zapuka do nas Narodowa Gwardia Rezerwowa. Przez wszystkie lata naszej działalności, ani jedna kontrola Urzędu Skarbowego nie wykazała nieprawidłowości, nie sądzę aby tym razem miało być inaczej. Jeżeli się Pan obawia że wpłacone 240 zł zostanie zmalwersowane a następnie wszyscy, łącznie z księgową z tak zasobnym portfelem uciekniemy za granice, mogę zapewnić że nic takiego nie będzie miało miejsca. Po prostu, otrzymujemy codziennie sporą ilość przelewów. Część jest wpłacana bez tytułu, część ma podane opisy po których nie jesteśmy wstanie zlokalizować opłacanej usługi. Niektórzy klienci wpłacają inną kwotę niż wynika z faktury. Albo mniej albo więcej i proszą o rozliczenie w kolejnym miesiącu. Część nowych klientów najpierw wpłaca do nas abonament miesięczny a po kilku dniach zamawia dopiero serwer. Usługi hostingowe to także wpłaty w wysokości od 5 do 600 zł. A teraz dochodzą do tego wpłaty które wcale nie powinny do nas trafić. I niestety w związku z tym, jeżeli już ktoś dokonał złej wpłaty to musi się uzbroić w cierpliwość. Z tego co wiem, obecnie są jeszcze 3 wpłaty za serwery dedykowane które należy zwrócić mało rozgarniętym użytkownikom, oraz dwie czy trzy za usługi hostingowe na kwoty od 5 zł do 60 zł. Kilka zostało już też cofniętych do nadawców. Z poważaniem, Przemysław Solecki Network Communication Sp. z o. o.
  13. [Opinia] LiveNet

    A ktoś wcześniej pisał na forum o błędnie wykonanym przelewie ? Nie zauważyłem ale sporadycznie odwiedzam forum. NetDC.pl - No niestety nie mogę się zgodzić z Pana skromnym zdaniem B)
  14. [Opinia] LiveNet

    O jaką wpłatę chodzi i czego ona dotyczyła. Proszę też podać numer konta na który została dokonana. Jeżeli serwer został zamówiony w Livenet.pl to powinien zostać już zrealizowany. Obecnie na realizację zamówienia oczekuje tylko jeden serwer który zostanie przygotowany w poniedziałek. Jeżeli natomiast wpłacił Pan pieniądze na nasze konto a posiada Pan serwer w Tarnowskich Górach, pieniądze zostaną zwrócone przez księgowość. Nie będzie to niestety w ciągu kilku godzin. Przy tej ilości wpłat odszukanie przelewu który trafił do nas przez pomyłkę zajmuje sporo czasu. Brak dokładnego opisu przelewu lub podawanie lakonicznych tytułów wpłat "za serwer" nie ułatwia przyporządkowania przelewu przychodzącego do danego klienta. Proszę więc na przyszłość dokładnie sprawdzać gdzie zostaje dokonany przelew, wysyłanie pieniędzy na pierwszy napotkany numer konta może niestety powodować problemy. Z poważaniem, Przemysław Solecki Network Communication Sp. z o. o.
  15. www.LiveNet.pl - Wielkie zmiany.

    Witam, Chętnie odpowiemy na wszystkie pytania dotyczące migracji zasobów do nowej serwerowni. W tym celu zapraszam do kontaktu telefonicznego lub na adres skrzynki pocztowej bok@livenet.pl. Jeżeli ktoś z Państwa do tej pory nie kontaktował się z naszym przedstawicielem w celu dokonania migracji, serdecznie zapraszam. Sytuację każdego klienta staramy się rozpatrywać indywidualnie, w związku z tym chciałbym uniknąć uogólniania dotyczącego metody migracji ( a więc czy będziemy w stanie zaproponować nowy serwer o wyższych parametrach, czy też zaproponujemy przeniesienie obecnej maszyny). Także, sam czas migracji jest kwestią indywidualnych ustaleń. Oczywiście nie będziemy przenosić zasobów klienta który nie wyraża na to zgody, a obecnie oferowana jakość usług jest dla niego wystarczająca. Padło także pytanie dotyczące wysokości czasów ( pingów ). Obecnie testujemy łącza od dodatkowych operatorów. Sprawdzamy także jak sprawdzą się obecni operatorzy przy wyższych wolumenach. Prawdopodobnie już w poniedziałek będziemy w stanie uruchomić produkcyjnie dodatkowe łącza. Proszę jednak o nieco wyrozumiałości. Cały proces przejęcia marki LIVENET.PL nie odbędzie się z dnia na dzień. Nie chcemy też wprowadzać dodatkowych utrudnień firmie Sitel, operatorowi marki slaskdatacenter.pl która to zobowiązała się do zapewnienia świadczenia usług, do końca umów dla klientów którzy nie będą zainteresowani przeniesieniem swoich usługo do nowego Centrum Danych.
×