Skocz do zawartości

AnnaES

Firma
  • Zawartość

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Normalna

O AnnaES

  • Ranga
    Nowy użytkownik

Informacje osobiste

  • Firma
    Widoczni
  • Imię
    Ania

Metody kontaktu

  • Strona WWW
    http://widoczni.pl

Informacje profilowe

  • Płeć
    Kobieta
  • Skąd
    Poznań
  1. Blogi o pozycjonowaniu?

    Blogi to super źródło, ale raczej przy optymalizacji treści stron pod kątem pozycjonowania, a to bardzo powierzchowne. Ja uwielbiam blogi, szczególnie zagraniczne, ale w żadnym wypadku bym nie stwierdziła, że to jest jakiś rodzaj podręcznika do nauki seo. raczej sposób na bycie na bieżąco ze zmianami, jakieś takie źródło inspiracji bardziej niż wiedzy Polecam moz.com/blog i search engine land
  2. Nie do końca musi być tak jak piszesz. Mam doświadczenie w 80% tylko z lokalnym biznesem - tematycznie wachlarz jest naprawdę szeroki od lekarza, przez farby do ścian, na wynajmie biura kończąc i widać, że ludzie może faktycznie pójdą kupić w sklepie, ale do którego sklepu się udadzą zależy często od informacji z Googla. Skuteczne pozycjonowanie czy Adwords może dawać efekty także offline, co oczywiście trudniej zmierzyć w 100%. Nie przekreślałabym więc pozycjonowania, szczególnie, że wraz z liczbą odwiedzin na stronie koszty miesięczne nie rosną. Opony to całkiem dobry towar. Skoro przez internet sprzedają się takie rzeczy jak namioty magazynowe, to dlaczego nie opony?
  3. Nawet jeśli chcecie pozycjonować się tylko lokalnie to ograniczanie się do fraz z miejscowościami wcale nie jest konieczne. Pamiętaj, że Google dopasowuje wyniki wyszukiwania także pod lokalizację użytkownika. W przypadku reklam wyboru lokalizacji możecie dokonać na 2 sposoby - wybierając opcję geolokalizacji lub stosując frazy z nazwą miejscowości, np. opony bochnia. To pozwoli Wam trafić w większości do użytkowników lokalnych. Wyjątkiem są urządzenia z internetem mobilnym - większość numerów na kartę ma lokalizację zapisaną w Warszawie, mimo że przebywa w innym mieście. Do doboru fraz jest mnóstwo bezpłatnych narzędzi, m.in. keyword planner Googla.
  4. Tu chyba zadziała zasada, że co specjalista to teoria Z mojego doświadczenia wiem, że nie tylko warto, żeby tekst miał min. 1200 znaków, ale jeszcze, żeby był dobrze i przejrzyście zedytowany na stronie. Google idzie w stronę oceniania stron pod kątem tego, czy zawarta na niej treść zaspokoi ciekawość użytkownika. Można się domyślić, że krótki, zbity w ciasny akapit tekst nie będzie najlepszym pomysłem w takiej sytuacji Podkreślam, że to wynika z mojego doświadczenia, pewnie każdy z was może opowiedzieć swoją historię
×