Skocz do zawartości

emay

Użytkownicy
  • Zawartość

    30
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Normalna

1 obserwujący

O emay

  • Ranga
    Czasami na forum
  1. adres domenowy

    Zazwyczaj po chwili działa.
  2. adres domenowy

    Polecam:Nazwa.pl goddady.com może ovh Możesz zawsze nie korzystać z tych dodatkowych opcji. Robisz tylko redirect A HOST i tyle. Za PL zapłacisz 1 zł albo 0 zł za pierwszy rok. Później 120 zł +- 10 zł. M
  3. Zaproszenie do testów VPS

    Na razie nie mogę zdradzić położenia. Wszystko jest w fazie pre pre pre alpha
  4. Cześć. Chciałem zaprosić dwie osoby które chciałby przetestować moje VPS za darmo do końca kwietnia 2016. Trochę info: - Lokalizacja Wrocław - 1 publiczny adres IP z możliwością ustawienia RevDNS. - Dystrybucja Linux - 1 GB RAM ( 2 GB swap ) na start - Dostęp przez SSH - 20 GB Dysk SATA ( może będzie SSD ) - Łącze 50 Mbit - Brak limitu transferu - 1 x 2,4 Ghz - 24/7 Kto pierwszy ten lepszy Proszę pisać PW. 2 osoby są. Temat można zamknąć
  5. Będę płakał za każdym razem jak VPS padnie. Jeszcze: Ważność usługi VPS-LITE 1 miesiąc 9 dni 2 godziny 47 minut U mnie jest już wiadomo z czym jest problem ale support działa w tej sprawie bardzo opieszale. Zdiagnozowali już: - Oba dyski fizyczne w maszynie dedykowanej po badaniu przez support hic! programem smart - Ogólne pady sieci w sprintdatacenter - Niby jakiś bug w kernel, ale to uważam za niewiedzę i zwykłe ściemnianie. Jakiś czas temu wklejałem, że support prosił o zgodę na przeniesienie VPS na inny serwer. Zgoda wyrażona. VPS przeniesiony albo i nie ?? Ja nawet nie wiem bo support w ogóle nic nie odpowiada. Moje posty po prostu pokazują jak często u nich coś się złego dzieje. To jest przestroga dla innych. Zauważyłem, że support szybciej odpowiada na profilu facebook niż na złożone zgłoszenie serwisowe, co jak dla mnie jest kpiną i nie do zaakceptowania.
  6. Serwer wrócił do żywych. Brak jakiejkolwiek odpowiedzi od supportu, co było powodem itd, itp. Padł VPS: Jan 20 09:59:01 Wstał VPS: Jan 21 09:28:36
  7. VPS dalej leży i kwiczy. Brak odpowiedzi z supportu. Żenada
  8. Znowu padł VPS, dalej mi go nie przenieśli na innego dedyka. Brak połączenia ze strony maszyny
  9. Wczoraj jak grom z jasnego nieba support nareszcie pomyślał i odpowiedział: Dominik Pakuński (Support)2016-01-11 17:42:22 Proszę o informację czy wyraża Pan na podjęcie prac na serwerze i przeniesienie go na inną matkę. Z poważaniem Dominik Pakuński
  10. Chce tak jak Ty korzystać za coś za co zapłaciłem! Usługodawca już dawno zmieniony, a że zostało mi jeszcze trochę czasu na korzystanie to ciągle testuję, sprawdzam. Swoimi postami chce przestrzec innych aby nie przenosili swoich usług na serwery microvps. Filipsiu masz szansę uratować siebie i innych. Tylko wykup ode mnie tego vps`a: http://www.webhostingtalk.pl/topic/53315-vps-lite-przekazanie-vpsa/
  11. Cześć. Za 10 zł przekażę w pełni VPS - LITE microvps.pl: Proszę pisać emay(at)poczta.fm
  12. Utwierdzę Ciebie, że jesteś w błędzie: Od tego się wszystko zaczęło - http://www.webhostingtalk.pl/topic/52997-microvps-brak-odpowiedzi-supportu/
  13. Żeby Wam działało to komuś musi nie działać. Na bank tak jest.
  14. Dzisiaj znowu padł VPS . Leży i kwiczy, wysłano zapytanie do supportu... Próba zatrzymania/uruchomienia z Panelu klienta skutkuje wyświetleniem się komunikatu: Problem z połączeniem do sieci, sprawdź za chwilę.
  15. VPS padł: Jan 8 02:26:23 VPS wstał: Jan 9 16:26:32 Oczywiście nie otrzymałem odpowiedzi na zgłoszenie od pomocy technicznej. Takiego podejścia do klienta jeszcze nigdzie nie spotkałem - są pionierami . Chyba wynajmę sobie dydyka i postawie kilka VPS. Otworzę firmę kszak i będę robić ludzi w bambuko. Dodam jeszcze, że już nic na tym nie trzymam. Nie mam zamiaru tłumaczyć się z wywałki i co najgorsze nie wiedzieć kiedy usługa będzie ponownie dostępna...
×