Skocz do zawartości

i365.pl

Użytkownicy
  • Zawartość

    16
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Normalna

1 obserwujący

O i365.pl

  • Ranga
    Nowy użytkownik

Informacje osobiste

  • Firma
    i365.pl

Metody kontaktu

  • Strona WWW
    http://www.i365.pl

Informacje profilowe

  • Zainteresowania
    Jedzenie ciasteczek.
  1. Majdan, rzeczywiście, overselling mamy ogromny . Dane z serwera na którym masz/miałeś konto: s8tivi@s8.tivi.net.pl [~]# df -h Filesystem Size Used Avail Use% Mounted on [...] /dev/sda7 426G 64G 341G 16% /home Reszty pozwolę sobie nie komentować. spokeros: jeśli był jakiś problem z mailem (choć over quota wydaje się dość nieprawdopodbny na tyle, że cała domene i365.pl obsługje skrypt ticketów) zawsze można do nas zadzwonić, w ciągu dnia nasi konsultanci są także dostępni telefonicznie. Pozdrawiam.
  2. Witam, mamy takie samo prawo do sprostowania nieprawdziwych informacji, jak Pan do pisania na tym forum i oczerniania nas w każdym możliwym temacie (w dziale opinie, czy też w koszu..) - proszę jednak zrozumieć, że liczba połączeń SQL (zwłaszcza takich z trawającymi setki sekund queries) = zużyciu procesora = zużyciu pamieci => obciążenie serwera. Wydaje mi się, że naprawdę nie jest to taka czarna magia. Pozdrawiam. Pat.
  3. Witam, proponuję rozróżnic termin "ruch" i termin obciążenie - bo po przestudiowaniu ticketów widzę, że o tym była mowa. Źle napisany skrypt może nawet przy małej liczbie odzwiedziń "zajeździć serwer" - zresztą, dość ładnie opisał to Steven z Home.pl ostatnio na łamach forum PiO - zainteresowani znajdą te informacje . Konto nie było w żaden sposób blokowane - została jedynie naniesiona blokada do maksymalnie 20 połączeń SQL na danego użytkownika (co przy tym gdy z tego loginu potrafiło wisieć i 300 połączeń blokując ruch na całym serwerze było niestety wymagane). Konsultant z naszego BOKu odpisał także, w jakich wypadkach wedle regulaminu Użytkownikowi przysługuje zwrot pieniędzy. Pozdrawiam z i365. Pat.
  4. Witam serdecznie, nigdy nie negowaliśmy żadnych opinii tylko staraliśmy się do nich należycie ustosunkować. Nawet teraz kiedy problem dotyczący spadku wydajności (serwera s9) jest jak dziś chwilowy (znów rebuild macierzy RAID5 z powodu padu jednego dysku w trybie online) i powoduje zwolnienie serwera, który od 30 dni z loadami rzędu 3-4 działał bez żadnych problemów wystarczy, że ktoś tylko wyśle do BOK pytanie dlaczego strona ładuje się o kilka sekund dłużej czy zadzwoni a otrzyma rzeczową odpowiedź. Najpierw trzeba jednak wykonać ten krok . Niestety takie awarie się zdarzają i nie mamy na to większego wpływu, ale zawsze można się spodziewać, że w 10 minut po wystąpieniu problemu pojawi się więcej postów na ten temat na hostingowych forach niż zgłoszeń dotyczących problemu bezpośrednio do BOK firmy - coż, taka specyfika tej branży. Pozdrawiam serdecznie.
  5. Szukam Stabilnego Serwera Dla MaŁej Firmy

    Witam, nigdy nie mieliśmy trwającej 4 dni awarii, dlatego prosiłbym nie wprowadzać czytelników tego forum w błąd - jeśli chodzi o Pańskie konto to został Pan na własne wyraźne życzenie przeniesiony ze Stanów poza kolejką na świeżo uruchomiony serwer niemiecki, który z powodów problemów z kombatybilnością sterowników 3Ware od RAID z 64 bitowym środowiskiem notował kilkumintowe przestoje, jednak rozwiązaliśmy ten problem tak szybko jak to było możliwe. Pozdrawiam z i365.pl
  6. gt8: Wysłałem Panu godzinę temu e-maila z wszelkimi informacjami dotyczącymi tego konta, przepraszam za opóźnienie, ale nie da się zbadać niektórych spraw w 12 godzin, zwłaszcza jeśli chodzi o to jak konto obciąża serwer i kiedy. pozdrawiam z i365.pl
  7. Witam, a jeszcze lepiej po prostu napisać do nas na info (at) firma.i365.pl, naprawdę nie gryziemy! (choć odswieżenie dnsów po operacji zmiany serwera to ważna sprawa, bo różnie z tym u providerów poszczególnych bywa). pozdrawiam z i365.pl
  8. gt8: niestety nie podałeś nawet URLa, a jeśli jest to serwis o którym myśle (ze stopki) - coż, nie widzę tam żadnych informacji o czasie generowania strony na forum, więc trudno mi jakoś pomóc (poza sprawdzeniem, że "Top Process %CPU 23.0 [php5] " jeślic chodzi o Twoje konto). W razie dalszych pytań proszę o PW, nie dyskusje tutaj bo tak jak pisałem to nie jest odpowiednie miejsce (i nie ma to nic wspólnego z tym czy opinia jest dobra czy zła). A co do supportu - póki nie napiszesz i nie zgłosisz problemu nie będziemy w stanie go sprawdzić i rozwiązać, im szybciej to zrobisz - tym szybciej pomożemy - to naprawdę prosta zależność i po to jesteśmy. Pozdrawiam z i365.pl
  9. gt8: Jeśli masz jakieś problemy z kontem proszę napisz do nas na support, to forum nie jest forum i365.pl i nie służy do rozwiązywania problemów z hostingiem czy skryptami. Nie wydaje mi się także, żeby należało je traktować jako bloga pod tytułem "w ile sekund o danej porze wygenerowała mi się strona" w 10 różnych postach bo z tematu z opiniami robi się po prostu śmietnik - zresztą zwróciłem się już do moderatora z prośbą o połączenie postów i przeczyszczenie zbędnych topiców. Pozdrawiam.
  10. Witam, jeśli błędy występuja po naszej stronie (tak jak było z ubiegłotygodniowymi problemami z serwerem s4) to zawsze wysyłamy odpowiadnie informacje na adres kontaktowy w CPanelu - wystarczy go ustawić. Teraz niestety wina leży po stronie Telekomunikacji i nie działa 50% stron zza Oceanu. Prosiłbym także o nie robienie z tego tematu forum "supportu" - od tego służy nasz BOK i tam czekają 24/7 nasi konsultanci. polskiewybrzeze.info: nie mam co prawda brata, ale dziękuje za opinię . Pozdrawiam, Patryk
  11. Witam, lexus16: wszystkie serwery dedykowane u nas są unmanaged - tak więc w tym wypadku przeciwnie do kont shared czy reseller zupełnie nie odpowiadamy za to jak skonfigurowała go osoba która "przygarnęła" Cię na serwer - jest to sprawa użytkownika, który posiada dany serwer dedykowany. pozdrawiam z i365.pl
  12. Coż, wygląda na to, że w całym Internecie od ponad półtora roku mamy prawie samych dobrych kolegów, albo.. po prostu naprawdę problem nie dotyczy wszystkich. Zacznijmy od tego, że nasz Apache nie używa keep-alive. A jeśli łącze "nie wyrabia się" do jednego konta na tym serwerze to do innego też nie będzie. PasjeGSM podałem Panu jako przykład gdy informował nas Pan o błędach MySQLa aby pokazać, że w serwisie na tym samym serwerze, który używa go dość mocno, tylko dodatkowo jest zoptymalizowany wszystko jest ok. Zamiast Pasji mogę podać także inne serwisy - np. www.medialink.pl, www.tkp.org.pl czy dowolne inne "do wyciągnięcia" z listy top100.. Istnieje - są to logi . W żadnym momencie nie napisałem, że zabraniamy instalacji jakiegokolwiek oprogramowania, ani, że jest winny VBulletin co nie zmienia tego, że nawet najlepszy skrypt można zepsuć nie używając go prawidłowo. Oprócz VBulletinu na pańskim koncie działa kilkadziesiąt innych skryptów, korzystających z tego samego loginu. W razie dalszych pytań zapraszam najlepiej ponownie na PW, bądź też do naszego BOKu, bo wątpie, żeby to był właściwy temat na dalszą dyskusję.
  13. Witam, w momencie kiedy napisał Pan tego posta sytuacja z serwerem s4 była już ustabilizowana, a odpowiednia informacja została wysłana do Użytkowników. Nasz support był dostępny przez cały czas za pośrednictwem telefonu oraz e-maila, ale w przypadku takich awarii jak ta (gdzie o godzinie 1 w nocy czasu amerykańskiego nastąpiła poważna awaria infrastruktury sieciowej CISCO i reset configów w naszym private switchu) trudno jest napisać coś więcej ponad to, że związani z nami ludzie pracują nad jej rozwiązaniem. Głównym problemem była strefa czasowa, gdyż pierwesze działania mające na celu poprawę sytuacji nastąpiły około 8 rano, a serwer stał się bezproblemowo dostępny z każdego miejsca na Świecie parę godzin później. Bardzo przykro nam z powodu rozmiaru tej awarii (zwłaszcza, ze od kwietnia co miesiąc serwer s4 mógł pochwalić się 100% uptime), ale niestety nie była ona w pełni zależna od nas. Każdy z Użytkowników otrzyma odpowiednie wynagrodzenie za dzisiejsza awarię o czym pisaliśmy w przesłanej do Użytkowników tego serwera korespondencji. Wiele razy dyskutowałem także z Panem za pośrednictwem naszego systemu ticketów, jako osoba odpowiedzialna w i365.pl przede wszystkim za sprawy techniczne nad wadami posiadanego przez Pana systemu w ramach strony Simracing i jego konfiguracji, a także sugerowałem możliwe optymalizacje. Nie dalej jak dziś w wątku o Progreso czytałem o problemach jednego z ich Użytkowników z systemem WordPress, tutaj jest tak samo - ograniczenia muszą działac, w przeciwnym razie Pańska strona zamiast 30% czasu procesora w peaku (co jest bardzo wysokim wynikiem nawet zważająć na to, że serwer jest dwuprocesorowy) zajęłaby 100% zasobów uniemożliwiając działanie innym Użytkownikom. Nie widzę także niczego złego w 15 sekundowym timeoucie Apacha, sam limit PHP jest ustawiony na większy, tak, aby np. skomplikowane skrypty używane przez Użytkowników w ramach Crona działały bez problemów. Jeśli zapytania są ok PHP nie "czeka" na bazę - tylko je wykonuje. Jeśli brak indexów, w bazie straszą nadmiary, to query może trwać i 50 sekund, a liczba połączeń w kolejce będzie rosła i roosła. A proxy w kolejce do serwera i komunikaty "zero sized reply" to często następna pułapka - ale tego chyba już nie muszę tłumaczyć. Pozdrawiam
  14. Witam, problem dziś na serwerze s8 był wybitnie sprzętowy - rebuild RAIDu po padzie jednego z dysków i wymianie hotswap skutkował pewną utratą wydajności przy jakiś poważnych operacjach dyskowych, a fora Przema wykonują takich całkiem dużo . Pozdrawiam z i365.pl.
  15. Witaj, ach, czyli dobrze skojarzyłem, że jesteś tym użytkownikiem który obraził się na jednego z naszych konsultantów w zamian za to, że nie dostałeś żadnych gratisów jako jak to pisałeś "user WHT"? Coż, nawet mimo to mogłeś się z nami skontaktować jeśli miałeś problem z cPanelem, a dodalibyśmy tą domenę za Ciebie. Niektórzy providerzy, jak i też firewalle blokują ruch na niestandardowych portach i niektóre czynności do wykonania w CPanelu czy dowolnym innym panelu stają się problematyczne - po to jednak jesteśmy 24h na posterunku, żeby pomóc. Pozdrawiam z i365.pl, Patryk Wichrowski.
×