Skocz do zawartości

Simpay

Użytkownicy
  • Zawartość

    19
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    1

Simpay wygrał w ostatnim dniu 7 Luty 2017

Simpay ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

3 Normalna

1 obserwujący

O Simpay

  • Ranga
    Nowy użytkownik
  1. Szukam Serwisu SMS PREMIUM (NIEPELNOLETNI)

    Witajcie, ze względu na wiele niedomówień które jest przy rozliczaniu osób prywatnych z SMS Premium, stworzyliśmy film https://www.youtube.com/watch?v=Bo2CKBmUiws który wyjaśnia: Ryzyko kontroli skarbowej przy zwykłej wypłacie na konto lub PayPal Ryzyko zakwestionowania umowy o dzieło na umowę zlecenie przez ZUS Rozliczanie za pomocą umowy zlecenie bez statusu ucznia, oraz z. Oraz w kolejnych firmie https://www.youtube.com/watch?v=U0UGBf-lyks omawiamy jak przy własnej działalności gospodarczej, mając sprzedaż do 8500 zł możemy ponieść 550 zł kosztów, a przy sprzedaży do 15000 zł raptem 750 zł, w rezultacie dając nam w pełni opodatkowane i legalne pieniądze.
  2. Witajcie, ze względu na wiele niedomówień które jest przy rozliczaniu osób prywatnych z SMS Premium, stworzyliśmy film https://www.youtube.com/watch?v=Bo2CKBmUiws który wyjaśnia: Ryzyko kontroli skarbowej przy zwykłej wypłacie na konto lub PayPal Ryzyko zakwestionowania umowy o dzieło na umowę zlecenie przez ZUS Rozliczanie za pomocą umowy zlecenie bez statusu ucznia, oraz z. Oraz w kolejnych firmie https://www.youtube.com/watch?v=U0UGBf-lyks omawiamy jak przy własnej działalności gospodarczej, mając sprzedaż do 8500 zł możemy ponieść 550 zł kosztów, a przy sprzedaży do 15000 zł raptem 750 zł, w rezultacie dając nam w pełni opodatkowane i legalne pieniądze.
  3. Witam, W chwili obecnej dzięki zastosowanym limitom (dziennie maksymalnie 100 zł netto [brutto 123 zł], miesięcznie 500 zł netto [brutto 615 zł]) fraud u naszych klientów przy całym ich ruchu wynosi ok. 0,16% (1,6 ‰ Promila). Czym się cechują fraudowe transakcje? Tak jak napisaliśmy wcześniej, osoba dokonuje dużej ilości płatności z jednego numeru telefonicznego. Operatorzy również z tym walczą, dlatego gdy widzą nienaturalny ruch przy nowym numerze telefonu - zazwyczaj po jednym dniu od masowych transakcji blokuje możliwość wysyłania SMS Premium do czasu uregulowania rachunku. Niezwykle rzadko zdarza się tak, aby fraud występował z pojedynczego numeru. Nawet jeżeli, to nasza firma bierze go na siebie. Dlatego fraudy do 100 zł netto wartości SMS pokrywa Simpay. Natomiast jeżeli użytkownik z jednego numeru otrzyma fraud na 125 zł, to cały koszt pokrywa nasz Partner. Staranie również dobieramy partnerów z którymi współpracujemy. Jeżeli oferowana przez niego usługa sprzyja fraud'om (np. wymiana SMS na gotówkę), to wolimy odmówić współpracy ze względu na dobro ogółu. Jest to odgórna polityka narzucona przez operatorów, i my jako firmy współpracujące z nimi musimy się dostosować.
  4. Fraudy to jest zmora wszystkich providerów płatności SMS Premium. Aby im zapobiegać, nasza firma: - Ustaliła dzienne oraz miesięczne limity płatności z danego numeru telefonu - Potencjalne fraudowe transakcje weryfikuje bezpośrednio u operatorów. - Zgodnie z naszą polityką, fraudy do 100 zł nasza firma "bierze na siebie". Dzięki dziennym/miesięcznym limitom, Pana klient musiałby wysyłać SMS przez kilka dni aby przekroczyć kwotę, którą byśmy egzekwowali od Partnera. Potencjalne numery-fraud mają to do siebie, że próbują wykonać maksymalną ilość płatności jednego dnia, aż do momentu gdy operator zablokuje im SMS Premium do czasu zapłacenia rachunku.
  5. Witaj, W chwili obecnej głównie nasza oferta jest skierowana do mieszkańców Polski, i rozliczenie odbywa się za pomocą przelewu na Polski rachunek bankowy. W pewnych wyjątkach, również wysyłamy na PayPal. Jeżeli byłbyś zainteresowany, zapraszamy do indywidualnego kontaktu - kontakt@simpay.pl
  6. Przypuszczamy że są to działania konkurencji .. Na naszym profilu FB również otrzymaliśmy kilka wpisów z typową kryptoreklamą. Zamiast zniżać się do tego poziomu, wolimy postawić na jakość i poszerzanie zakresu naszych usług. Wciągu najbliższych kilku miesięcy pojawi się naprawdę dużo zmian
  7. Witam, Nasz support pod telefonem jest dostępny od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17. W tym czasie również odpowiadamy na wszystkie przychodzące wiadomości. Ciężko mi Pana w jakikolwiek sposób zidentyfikować, ponieważ Pana login nie występuje w naszej bazie danych oraz z tego co widzę to konto na tym forum zostało założone tylko w celu napisania opinii na temat naszego serwisu. Niemniej jednak na wszystkie wiadomości staramy się odpowiadać maksymalnie wciągu kilku godzin. Jeżeli ma Pan więcej zastrzeżeń - prosimy o kontakt za pomocą prywatnej wiadomości poprzez forum.
  8. Potwierdzamy że w dniu wczorajszym (w niedziele) wystąpiły chwilowe problemy z komunikacją API dla kilku naszych partnerów. Usterka była spowodowana faktem migracji na silniejsze serwery ze względu na coraz większą ilość rejestrujących i korzystających klientów z naszego serwisu. Natomiast nie do końca się zgodzę z opinią, że nasz support nie podjął jakiejkolwiek reakcji ponieważ przez cały dzień pracowaliśmy nad jak najszybszym usunięciem problemu. Był on na tyle lakoniczny, że tylko dla niewielkiej grupy naszych partnerów on występował i nasi webmasterzy mieli nie lada problem w celu zlokalizowania źródła usterki. Na chwilę obecną wszystkie niegodności zostały już zażegnane, oraz każdy nasz partner został stosowanie poinformowany oraz poinstruowany odnośnie zaistniałej sytuacji. W tym momencie możemy serdecznie Pana przeprosić, oraz zagwarantować że owy błąd nie wystąpi już ponownie. Zainwestowaliśmy naprawdę dużo czasu i pieniędzy w nasz serwis, przez co nie możemy pozwolić sobie na utratę marki oraz zaufania.
  9. Odświeżam temat aby potencjalnie zainteresowane osoby miały szanse zapoznać się z naszym systemem płatności. Pozdrawiam
  10. Witam, Ze względu na liczne zapytania dotyczące rozliczania dochodu za SMS Premium, przygotowaliśmy specjalny artykuł opisujący cały proces, łącznie z potencjalnymi konsekwencjami nierozliczenia się z fiskusem. https://simpay.pl/blog/SMS_Premium_a_Urzad_Skarbowy Aby być na bieżąco z wszystkimi nowinkami mobilnych płatności, zapraszamy do polubienia naszego fan-page https://www.facebook.com/simpaypl Pozdrawiamy.
  11. Drodzy użytkownicy, Ze względu na liczną ilość otrzymanych zapytań, informujemy o umożliwieniu rejestracji partnerom prywatnym! Oraz podwyższeniu natychmiastowo wypłacanej kwoty do 80% w trakcie okresu rozliczeniowego. Przykład - Jeżeli do połowy miesiąca uzyskałeś przychód z SMS na poziomie 2 tys zł, SimPay na Twoje żądanie, do 24 godzin wypłaci 1600 zł. Pozostała kwota, czyli 400 zł zostanie rozliczona na koniec miesiąca. Klienci indywidualni będą rozliczani z uzyskanych środków za pomocą umowy-zlecenie, która będzie generowana przy zleceniu dyspozycji pierwszej wypłaty. Zapraszamy do zapoznania się naszą ofertą. https://simpay.pl https://simpay.pl/dokumenty/oferta_handlowa_simpay_21_05_2015.pdf Pozdrawiam, Krzysztof Wojdak
  12. Witam, Mam przyjemność zaprezentować Państwu dedykowaną ofertę handlową naszego systemu płatności https://simpay.pl https://simpay.pl/dokumenty/oferta_handlowa_simpay_21_05_2015.pdf Informujemy że dla partnerów z webhostingtalk.pl jesteśmy w stanie zaoferować (w zależności od obrotów) 75% lub 100% wypłacanej prowizji w trakcie okresu rozliczeniowego! Co to oznacza? SimPay wypłaci Tobie prowizje za uzyskane SMS-y Premium w ciągu 24 godzin od zlecenia dyspozycji wypłaty. Nie musisz już czekać do końca miesiąca na zakończenie okresu rozliczeniowego aby otrzymać należne środki. Oferta jest ważna tylko do 07.06.2015 r. Jeżeli jesteś zainteresowany, zapraszam do indywidualnego kontaktu kontakt@simpay.pl Pozdrawiam
  13. Witam, Z dniem 01.05.2015 r., zaktualizowaliśmy nasz regulamin z korzyścią dla potencjalnych partnerów. Zostały usunięte wszystkie "nakazy oraz zakazy" Uważamy że jest on w chwili obecnej o wiele bardziej przejrzysty. W przypadku każdego sporu, w pierwszej kolejności dążymy do polubownego rozwiązania sprawy. Również informujemy o stworzeniu dedykowanego modułu dla WHMCS. Jest on w pełni z automatyzowany, z funkcją dopasowania najbliżej wartości SMS do opłacenia zamówienia. Podgląd znajdą Państwo na stronie https://simpay.pl/dokumentacja-api Pozdrawiam, Krzysztof Wojdak
  14. Dziękuje za wstępne zapoznanie się z naszą ofertą. Nasz regulamin został tak skonstruowany, aby wykluczyć potencjalne nadużycia (Wypłaty pieniędzy z telefonu, organizowanie konkursów bez zgody ministerstwa, gry loteryjne itp.) Oferując usługę, gdzie Pana klient będzie otrzymywał wartość dodaną, w postaci dostępu do płatnej części serwisu, przedłużenia licencji lub innych przywilejów - proszę się o nic nie martwić. Nasz regulamin nie zawiera żadnych "kruczków" działających na niekorzyść Partnera. Proszę o sprawdzenie skrzynki spam. Podczas intensywnych testów nasz system wysyłał bardzo dużą ilość powiadomień, przez co niektóre filtry zaklasyfikowały nasze wiadomości jako spam. Pozdrawiam Jeżeli mimo tego nie otrzymał Pan wiadomości od nas, proszę o kontakt z Biurem Obsługi Klienta kontakt@simpay.pl, aktywujemy Pana konto ręcznie. Przepraszamy za wszelkie wynikłe niegodności.
×