Skocz do zawartości

c2h5oh

Użytkownicy
  • Zawartość

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Normalna

1 obserwujący

O c2h5oh

  • Ranga
    Nowy użytkownik

Informacje osobiste

  • Firma
    Giery.eu
  • Imię
    Maciej
  • Nazwisko
    Lisiewski
  1. Dzięki za pomoc - wygląda na to, że zostanę w HE tylko spróbuje jakiś rabat wynegocjować w ramach 'stary klient' i 'trzymam kilka serwerów' - łącznie z tymi klientów powinno starczyć jako argument.
  2. No dobrze, precyzyjniej powiem: to jest taki sam sprzęt jak w HE i taki sam pakiet transferu za 12% większe pieniądze (wg dzisiejszego kursu ojro)
  3. o, tu już jest ciekawie - co prawda identyczny jak e HE unmetered będzie trochę droższy (a jak dołożę DRACa za +30 ojro to sporo), o tyle upgrade do 4x300GB 15k rpm SAS + 8GB RAMu podniesie cenę tylko do 279 ojro (309 z drac).. do przemyślenia. Z drugiej strony jakbym korzystając z zapasu mocy przerzucił na niego nieco więcej to mógłbym te 100mbit w szczycie zapchać a za 250MBit trzeba bulić 250ojro ekstra :/.. wróć, ceny są netto, czyli mniej konkurencyjnie. Żeby jeszcze chciał mieć więcej miesięcznego transferu - 5TB przy obecnym tempie rozwoju będzie mało za kilka miesięcy. To jest oferta z hosteurope, tylko drożej.
  4. Nie zależy mi szczególnie na Polsce (albo nawet wcale) - byle europa
  5. Siedzę sobie aktualnie w hosteurope ze swoimi dedykami, ale powoli przestaje mi sprzęt wystarczać, a umowa się powoli kończy, więc myślę nad czymś nowym. Po 2h przegrzebywania forum wiem niewiele więcej, więc trochę na łatwiznę pójdę i poproszę o sugestie/oferty: Potrzebuje dwie sztuki dedyków, porządny sprzęt serwerowy (Dell, HP etc) - swego czasu przekonałem się jaka jest różnica w porównaniu z 'domowymi' pecetami: Proc: Xeon Quad Core / 2x Xeon Dual Core RAM: 4GB+ (wolałbym 8GB) Dyski: i 2x250GB SATA starczy Transfer w pakiecie tak z 5-10TB na każdy (obecnie 2 robią łącznie średnio 7TB, więc powinno starczyć Serwerów gier brak, więc ping do Polski (łącznie z tpsa) na poziomie 30-50ms jest ok. Mogę mieć http://www.hosteurope.de/produkt/Server-XL za 219ojro/m brutto (tyle wychodzi przy umowie na rok i z 4gb ramu) - znajdę gdzieś taniej takie parametry / lepsze parametry za tą samą cenę ?
  6. Scena VII (wielki powrot) wtorek, godzina 15:30 Paczki nie ma, miala byc przed 15:00. Telefon - nikt do mnie nie dzwonil, a paczke zgubili i trwaja poszukiwania. Po 10 min rozmowy: jednak ktos do mnie dzwonil, bo kurier ponoc mial ja miec, ale jednak nie mial. Nie wiedza gdzie jest. na 95% dzis jej nie dostane, postaraja sie ze mna jeszcze skontaktowac dzisiaj. Scena VIII (niespodziewana) wtorek, godzina 16:00 Telefon z UPS - przesylka zostala dostarczona o 15:00. Zastanawia mnie komu...
  7. AKT I (zawiązanie akcji) Scena I czwartek, wczesne godziny popoludniowe. Nadawca przesylki, z tych co maja specjalne ceny i warunki bo paczek jest dobrych kilka setek dziennie zglasza chec wyslania jeszcze jednej paczki, tej przeznaczonej dla mnie. Paczka ekspresowa z Warszawy do Warszawy. Odleglosc na 3 godziny z buta. Zamowiony i zaakceptowany termin dostawy: piatek, doreczenie poranne (09:00 - 12:00) Scena II noc z czwartku na piatek, ok 4-5 Kurier odbiera paczke od nadawcy i wiezie ja do magazynu ---pozniej--- godzina 8:40 paczka oficjalnie przyjeta do magazynu Scena III piatek, godzina 17:15 OK godziny 17:15 zainteresowany losem przesyłki odwiedziłem stolica.pl i wbiłem numer listu przewozowego - dowiedziałem się że nic dowiedzieć się nie moge, bo ustawa o ochronie danych osobowych i najpierw musze się zarejestrować. Pola obowiązkowe nie zawierają chyba tylko numeru buta - musiałem podać nazwe firmy i nip - po co? nie wiem. A gdybym tak nie mial dzialalnosci? Po rejestracji i logowaniu zmienia się... uwaga uwaga.. nic. nadal się niczego nie dowiem OK godziny 17:40 zaczynam dzwonić do UPS Polska/Stolica OK 18:00 nadal 'czekam na połączenie operatora' OK 18:05 dodzwaniam się, a raczej kobieta przypadkiem naciska cos na telefonie, bo słyszę normalne odgłosy biurowe, mieszanie kawy itp i dopiero po tym jak zacząłem mówić ktoś nerwowo podnosi słuchawkę i zaczyna coś do mnie mówić. Przepraszam oczywiście nie usłyszałem. Dowiaduje się iż przesyłka dotarla do magazynu przed 9:00, ale jej dalsze losy są nieznane - nie ma informacji czy kurier ją pobrał z magazynu, albo zwrócił. Jest za to enigmatyczny wpis ' nie było możliwości dostarczenia', którego to wpisu moja łaskawa rozmówczyni nie potrafi rozszyfrować. Następne rzeczy są jeszcze lepsze: W weekendy super szybka kurierska poczta nie działa. Dostawa w poniedziałek Przesyłkę mogę odebrać osobiście i to juz w poniedziałek Czy prowadzą wydawanie w weekendy? Tak, ale tylko jeśli paczka została najpierw przeniesiona z magazyny głównego do odbioru osobistego (o ile się orientuje 2 części tego samego budynku). Osoba władna to zrobić będzie dostępna już w poniedziałek. Czy istnieje jakakolwiek możliwość odebrania przesyłki wcześniej niż w poniedziałek, z pominięciem zbrojnej napaści na magazyn? Nie. Czy mogę prosić jakiegokolwiek przełożonego mojej rozmówczyni? Nie, bo go nie ma. I zgadnijcie co? Będzie w poniedziałek Z powodu opóźnienia przysługuje mi odszkodowanie, ale nie wyższe niż koszt nadania. Nadawca ma z nimi umowę i specjalne ceny z racji ilości przesyłek.. będzie na piwo. Z tesco. Rozmowczyni bierze moje dane i numer telefonu na wypadek koniecznosci kontaktu (i tak to jest na paczce) AKT II Scena I poniedzialek, 9:40 rano Dowiaduje sie, ze z niewyjasnionych przyczyn paczka zostala przesunieta do Doreczenia Wieczornego (17-21). Pewnie dlatego, zebym nie otrzymal jej za wczesnie. To co, ze wyraznie bylo zaznaczone, ze ma byc na rano, co jeszcze potwierdzilem w piatek.. Prosze o przyspieszenie sprawy. Rozmowczyni bierze moje dane i numer telefonu na wypadek koniecznosci kontaktu (i tak to jest na paczce + raz bylo juz brane) Scena II poniedzialek, 16:00 Zainteresowany brakiem zmiany statusu paczki (tracking w miedzyczasie zaczal dzialac) dzwonie jeszcze raz, zeby dowiedziec sie, ze paczka zostanie dostarczona zgodnie z planem w Doreczeniu Wieczornym i za moment zostanie wydana kurierowi. Z racji wczesniejszych problemow sprawa traktowana jest priorytetowo i jest nawet wyznaczona osoba, ktora ma dopilnowac wszystkiego. Rozmowczyni bierze moje dane i numer telefonu na wypadek koniecznosci kontaktu (i tak to jest na paczce + 2 razy podawalem) Uspokojony dziekuje i sie rozlaczam. Scena III poniedzialek 19:50 Nadal brak zmiany statusu paczki, dzwonie jeszcze raz. Jest bosko: Paczka nie zostala wydana kurierowi - lezy w magazynie. Moja rozmowczyni nie wie dlaczego Osoba odpowiedzialna za dopilnowanie wszystkiego polozyla na to wszystko laske Kurierzy wyjechali juz jakis czas temu i nie wroca dzisiaj Paczka nie zostanie wiec doreczona Paczki nie moge odebrac osobiscie - punkt wydawania jest czynny do 18-tej Nie moge rozmawiac z przelozonym rozmowczyni bo nie ma nikogo powyzej. Pracuja do 18. Dzial interwencji stworzony do zajmowania sie tego typu wpadkami zajalby sie nia natychmiast i dostarczyl paczke w zebach, gdyby nie fakt... ze pracuje do 18-tej Moja rozmowczyni nie jest w stanie przeslac sprawy wyzej, skontaktowac sie ze specjalnym numerem kontaktowym (bo go nie ma) ani w zadne inny sposob doprowadzic do dostarczenia paczki. Moze co najwyzej informowac i przyjac skarge. Przyjela Kurier twierdzi, ze byl u mnie w piatek - a nie byl, przez caly dzien ktos czekal (bo paczka miala byc juz rano), domofon byl sprawny (az poszedlem sie zapytac ochrony). Co wiecej bezczelny twierdzi ze zostawil awizo. Chyba w samochodzie w popielniczce. zamawiam dostarczenie jutro (we wtorek) w Doreczeniu Porannym Rozmowczyni bierze moje dane i numer telefonu na wypadek koniecznosci kontaktu (i tak to jest na paczce + 3 razy juz podawalem) AKT 3 Scena I wtorek, 9:05 rano Dzwonie upewnic sie, ze paczka zostanie doreczona zgodnie z ustaleniami. Rozmowczyni potwierdza i daje w swoim systemie Ponaglenie. Rozmowczyni bierze moje dane i numer telefonu na wypadek koniecznosci kontaktu (i tak to jest na paczce +4 razy juz podawalem) Scena II wtorek, 11:05 Nadal brak zmiany statusu - dzwonie. Paczka nie zostala wydana kurierowi. Nie wiadomo dlaczego Mimo, ze nie zostala wydana to o 10:20 kurier dzwonil w sprawie potwierdzenia godziny odbioru. Szkoda tylko ze do osoby (wymienionej w systemie z imienia i nazwiska), ktora to nie jest ani adresatem, ani nadawca przesylki. Ponoc to sa jedyne dane jakie ma w systemie, a na paczce nic nie ma i ja nic wczesniej nie podawalem Paczka wcale nie miala byc dostarczona w piatek - bzdury jakies opowiadam. A kurier wcale nie probowal sie do mnie dobic w piatek. A ja nie dzwonilem wczesniej w tej sprawie. Prosze o rozmowe z przelozonym rozmowczyni. Wykreca sie jak moze, w koncu jednak stawiam na swoim - sprobuje mnie polaczyc. Czekam 15 min, zeby sie dowiedziec, ze przelozony nie odbiera (albo bylo caly czas zajete, nie wiem juz), ale przekaze jak tylko bedzie i w ciagu 20-30 min mam sie spodziewac telefonu. Scena III wtorek, 12:20 nadal nikt nie dzwonil. odzywam sie jeszcze raz. pan Przelozony jest na zebraniu, zadzwoni jak tylko wyjdzie. Scena IV wtorek, 13:00 Pan Przelozony dzwoni. Nie moze wiecej niz moje wczesniejsze rozmowczynie, prowadzi rozmowe zgodnie z taktyka "Bardzo mi przykro, ale skoncz pan w koncu gadac bo nudne to i gowno mnie obchodzi, poza tym ja i tak nic nie moge". Grozba publikacji artykulu na stronei glownej serwisow internetowych o lacznej odwiedzalnosci 220 000 unikali na dobe wywoluje u niego wyprane z emocji 'no coz'. Nie moze mi pomoc. nie moze mi nic obiecac, ba, nawet nie moze mi zagwarantowac, ze dzisiaj sprobuja doreczyc paczke Scena V wtorek, 14:00 kontaktuje sie z nadawca, ustalamy, ze jesli nie dostarcza natychmiast paczki to maja ja zwrocic, ja w miedzyczasie dostane druga o takiej samej zawartosci, ktora odbiore osobiscie. Pracownicy nadawcy (posiadacza konta VIP w UPS Polska/Stolicy) nekaja ich telefonami. Ustalamy deadline dla UPS na 15:00 Scena VI (wielki final) wtorek, 14:45, juz w trakcie pisania tego posta Dzwoni pan Przelozony zeby oznajmic mi, ze kurier bedzie za 15 min. Przepraszam nie uslyszalem. Scena VII (wielki powrot) wtorek, godzina 15:30 Paczki nie ma, miala byc przed 15:00. Telefon - nikt do mnie nie dzwonil, a paczke zgubili i trwaja poszukiwania. Po 10 min rozmowy: jednak ktos do mnie dzwonil, bo kurier ponoc mial ja miec, ale jednak nie mial. Nie wiedza gdzie jest. na 95% dzis jej nie dostane, postaraja sie ze mna jeszcze skontaktowac dzisiaj. Scena VIII (niespodziewana) wtorek, godzina 16:00 Telefon z UPS - przesylka zostala dostarczona o 15:00. Zastanawia mnie komu... Czesc druga tej fascynujacej opowiesci bedzie dramatem sadowym, poniewaz zamierzam dochodzic odszkodowania za straty wynikajace z zaniedban po stronie firmy kurierskiej, a ich regulamin sprytnie i zupelnie niezgodnie z zaleceniami UOKiK ogranicza wysokosc odszkodowania w przypadku opoznienia do kosztu wysylki.
  8. Doszedlem do wniosku, ze dobrze byloby akceptowac platnosci karta w moim malym biznesie netowym, problem jest taki, ze wszystko do czego dotarlem (allpay, payu, plasnosci.pl, platnosci24.pl) kosi mniej wiecej tyle samo - ok 2,9% kwoty transakcji. Niby nie az tak duzo, ale niebezpiecznie blisko polowy dochodu.. pytanie brzmi czy mozna (sensownie) taniej, czy mam zapomniec o kartach i dalej akceptowac tylko przelewy?
  9. [szukam] Serwer Dedykowany

    a moze http://www.webperoni.de/index.php?menu=por..._proddef=910044 + bonusowy transfer? (razem 84ojro) wzglednie http://www.webperoni.de/index.php?menu=por..._proddef=910045 + bonus (105ojro)
  10. Czemu Niemcy ?

    Serwery w polsce niekoniecznie musza oznaczac niskiego pinga - w serwerydedykowane.pl bez lacza premium masz 45-90ms z neostrady. W webperoni mam ok 50 (przez caly dzien) a place sporo taniej za mocniejszy sprzet.
  11. drop w iptables na ip/zakres?
  12. Uwaga Nowi Naciagacze Domenowi Gnets !

    To teraz maile pisza? Do mnie dzwonili..
  13. Domeny w Onet.pl

    a ja podlinkuje - mam nadzieje, ze wybaczycie inne forum - bo nie chce mi sie przeklejac: http://forum.optymalizacja.com/index.php?showtopic=24147
  14. [opinie] Vpol.pl

    Zdecydowanie jest to najprzyjemniesza tego typu firma z jaka mialem okazje pracowac (fakt, z 4 tylko, ale zawsze). Zalety: 1. Dobry kontakt 2. Wyjscie naprzeciw potrzeb klienta - gdy byla sytuacja wymagajaca dostepnosci kogos z obslugi o 4-5 nad ranem nie bylo problemu - sam nawet sie zaoferowal. Bez dodatkowych oplat. 3. Dobre ceny Wady: faktycznie dostepni zwykle tylko w godzinach urzedowania, ale czesto mozna kogos zlapac i poznym wieczorem. Powiadomienia o wygasnieciu sa. Pierwsze dostalem na 28 dni przed, drugie na 21 przed - nie wiem jak jest dalej, nie sprawdzalem.
×