Skocz do zawartości

abinthenet

Użytkownicy
  • Zawartość

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Normalna

1 obserwujący

O abinthenet

  • Ranga
    Nowy użytkownik
  1. OVH down

    Moje 3 serwery od prawie godziny są dostępne, mam nadzieję że już tak zostanie.
  2. [opinia] netiz.pl

    Gwoli sprawiedliwości muszę napisać, że dostałem dziś zwrot pieniędzy za nieskuteczne przedłużenie konta, choć żadnej informacji zwrotnej...
  3. hitme.pl padlo

    Muszę się trochę przyłączyć do krytycznych uwag na temat tego hostingu. Mam na tym ip (188.116.3.215) budgetowe konto z dwiema mało odwiedzanymi stronami i muszę powiedzieć, że rzeczywiście szybkość działania nie jest powalająca (odnoszę to względnie do innych hostingów o podobnych parametrach,na których mam swoje strony). Na ten serwer zresztą zostałem przeniesiony z innego po tym jak przez pewien czas w ogóle moje strony nie były dostępne. Po przenosinach tez przez pewien czas (parę dni) były kłopoty z wyświetlaniem stron, korespondowałem z supportem ale poprawiło się dopiero jak przestałem używać ich dns-ów. Teraz jakoś tam chodzą ale żeby "śmigały" to nie mogę powiedzieć. System ticketów tez nie działa jak powinien, w zasadzie nie udało mi się tą drogą uzyskać kontaktu ale muszę przyznać, że kontakt mailowy był dobry.
  4. [opinia] netiz.pl

    No to jeszcze parę słów o firmie Taurus - Ilona Majchrzak prowadzącej m.in. usługi hostingowe pod marką Netiz.pl. Ciąg dalszy moich perypetii. Jak pisałem, po opłaceniu bieżącego abonamentu próbowałem się skontaktować z firmą aby odblokowała moje konto. Bezskutecznie. Maile wysyłane z wielu, różnych kont na pocztę w domenie netiz.pl były wszystkie odrzucane. Wiadomość zostawiona na poczcie głosowej numeru +48.519578703, który można znaleźć w internecie jako należący do tej firmy pozostała bez echa. Jako, że prawie po dwóch tygodniach od zapłaty konto nadal było zablokowane wysłałem maile na adresy podane na stronach www z innymi przedsięwzięciami tej firmy (www.korekta-tekstow.pl, www.racek.pl, www.jusee.pl) z oświadczeniem o rezygnacji z usługi i prośbą o zwrot zapłaconej kwoty. Tym razem maile musiały dojść bo nie dostałem zwrotu, ale raport o skutecznym dostarczeniu wiadomości. Odzewu jednak żadnego. Za to... Dziś w skrzynce poczty tradycyjnej znalezłem fakturę VAT za opłacony wspomniany abonament! Faktura wydrukowana, z pieczątką, ręcznie podpisana (przez Ilonę Majrzchak), na kopercie naklejone tradycyjne znaczki. Program z auomatu tego raczej sam nie zrobił. Pani Ilona jednak potrafi zarejestrować przychód swoje firmy. No a konto, które teraz jest mi już oczywiście zbędne nadal jest zablokowane! Tak działa właśnie działa hosting Netiz.pl i firma Taurus Ilona Majchrzak.
  5. [opinia] netiz.pl

    NIe wiem po co ten sarkazm. Nie jestem adwokatem tej firmy, wręcz przeciwnie, wygląda że straciłem przez nich kilkadziesiąt złotych i i dwie strony www. http://www.netiz.pl/.../dane-bilingowe
  6. [opinia] netiz.pl

    Z tym akurat nie ma problemu:
  7. [opinia] netiz.pl

    Oczywiście, że sprawdzałem te dane. Pod numerem telefonu +48.519578703 zgłasza się poczta głosowa (zostawiłem wiadomość) , znalazłem nawet jakiś numer faksu: 32 440-13-33 - po wybraniu słychać komunikat "nie ma takiego numeru". Jak pisałem po wysłaniu maila pod, którykolwiek z adresów: biuro@netiz.pl, serwis@netiz.pl, finanse@netiz.pl natychmiast przychodzi wiadomosć zwrotna: I to niezależnie z jakiego konta wysyła się wiadomość (wp. onet, gmail i jeszcze parę innych, w tym webmail obsługiwany przez serwer netiz.pl) Znalazłem także kilka innych przedsięwzięć tej firmy: www.korekta-tekstow.pl www.racek.pl www.jusee.pl wszędzie tylko adresy mailowe do kontaktu. Zaraz tam chyba spróbuję powysyłać maile ale to "lekka" żenada...
  8. [opinia] netiz.pl

    Wie ktoś może jak się skontaktowac z tą "firmą"? Przeoczyłem termin płatności i konto zostało zablokowane, gdy się zorientowałem wysłałem szybko pieniądze i wysłałam maila z informacją o płatności i prośbą o odblokowanie konta. Niestety ich serwer pocztowy odrzuca całą korespondencję (próbowałem wysłąć maila z poczty 6 różnych dostawców, w tym także z ich własnego webmaila!). Innego kontaktu na stronie nie ma, znalazłem jakiś numer telefonu w internecie ale zgłasza się tylko automatyczna poczta (zostawienie tam wiadomości także nic nie dało). Byłem ich klientem od 3 lat...
  9. XXL-WEB Padło

    Moje strony hostowane u nich na razie działają.
  10. [opinie] klatka.pl

    Ja też hostuję w tej firmie strony od kilku lat. Generalnie hosting należy stabilnych ale od czasu do czasu wprowadzają jakieś zmiany i nie raczą o tym powiadomić swoich użytkowników. Dotyczy to także takich zmian jak zmiana IP! Właśnie wczoraj miała miejsce po raz drugi taka sytuacja. W moim przypadku skutkuje to na przykład tym, że zakupione w dotpay przez klientów mojego serwisu kody dostępu nie działają i od rana dostaję reklamacje. Raczej już nie przedłużę abonamentu.
  11. eboss.pl, nets.pl

    Też zabieram od nich swoje strony. W ten sposób to już długo działać nie będą.
  12. eboss.pl, nets.pl

    No i znowu problem. Serwer co prawda działa ale Apache stoi. Od rana, więc teraz już jest ponad 10 godzin. Na maile nikt nie odpowiada, na telefony też.
  13. eboss.pl, nets.pl

    Zgadza się. Brak odpowiedzi na maile dotyczące awarii i nie odbieranie telefonów w trakcie jej trwania, przez tak długi czas też zbyt dobrze świadczy. Przyznam jednak, że na przestrzeni chyba miesięcy od kiedy mam u nich konto pad zarejestrowałem po raz pierwszy. Zobaczymy jak będzie dalej...
  14. Leżą, telefonu nikt nie odbiera...
  15. hostit.pl całkowicie padł?

    No, przynajmniej się zreflektowali, przeprosili i dali rekompensatę, nawet nie taką symboliczną. Oczywiście mam nadzieję, że tak długi przestój nie będzie już miał miejsca.
×