Skocz do zawartości

Chmurka.pl

Firma
  • Zawartość

    42
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

3 Normalna

1 obserwujący

O Chmurka.pl

  • Ranga
    Czasami na forum

Informacje osobiste

  • Firma
    Chmurka.pl

Metody kontaktu

  • Strona WWW
    https://chmurka.pl

Informacje profilowe

  • Płeć
    Kobieta
  1. Witam serdecznie, wszystkie nasze pakiety spełniają te kryteria: - dostęp SSH - zainstalowany moduł pdo_pgsql Zapraszamy do zapoznania się z ofertą: https://chmurka.pl/serwery/
  2. SSH multiplexer z innym protokołem: http://www.rutschle.net/tech/sslh.shtml SSH na innym porcie + mosh (jeszcze jeden port): https://mosh.mit.edu/ (dla stabilności połączenia)
  3. Zamiana MariaDB na PerconaDB

    Jeśli to jest DirectAdmin, to /etc/systemd/system/mysqld.service pochodzi z DirectAdmin'owego CustomBuild. Poza tym, żadne paczki nie powinny instalować nic do /etc/systemd, tylko do /lib/systemd.
  4. Ustawienie daty

    Na nowszych systemach (z systemd): timedatectl set-timezone Europe/Warsaw Na wirtualnych maszynach, jak wspomniany, sieciowa synchronizacja czasu nie ma zbytniego sensu.
  5. Proxmox HA

    Nie potrzeba oddzielnych maszyn typu "storage". Zakładając, że zintegrujesz dowolne wspierane rozwiązanie storage, to aby mieć klaster Proxmox, potrzebujesz logicznie minimum 2 maszyn. Natomiast aby mieć automatyczną migrację (failover), potrzebujesz już 3 maszyn - jedna robi za arbitra. Wtedy dowolne 2 maszyny, które mogą się ze sobą prozumieć, ustalają, że ta trzecia padła. W przeciwnym wypadku, będziesz miał split-brain - padnie sieć pomiędzy dwiema maszynami, obie "pomyślą", że ta druga nie działa i przejmą usługę. Oczywiście, zakładając, że masz możliwość fizycznego przekierowania ruchu automatycznie (przepięcie IP, czy podobne zabiegi).
  6. Serwer OVH i pytania

    W tym przypadku najlepiej pozostawić decyzję doboru odpowiedniego serwera administratorowi, który wykonuje konfigurację i/lub stały nadzór. Jeśli nie potrafiłby tego dobrze wybrać, to najpewniej samej konfiguracji również nie. Na źle dobranym serwerze też nie da się nic dobrze postawić, dlatego nie warto przeliczać, czy wyjdzie parę złotych taniej za sam serwer, czy nie. Opłata "za człowieka" (czyli administratora) powinna kilkakrotnie przewyższyć kwotę za maszynę...
  7. [wybór] do 1500 zł/rok

    Przy wymaganiach tego rzędu, biorąc pod uwagę obciążenie generowane przez skrypty, zalecamy pakiet 10 GB w cenie 249 zł netto rocznie lub 24 GB w cenie 549 zł netto rocznie. Pakiety różnią się limitami zasobów, szczegółowo opisanymi na stronie: http://www.chmurka.pl/serwery W razie pytań, zachęcamy do kontaktu z nami.
  8. Konta pocztowe dla firmy

    Czy rozwiązanie oparte na serwerze Zimbra wchodzi w grę? Funkcjonalności bardzo podobne - webmail, autoresponder, listy mailingowe i aliasy są. Do tego Exchange ActiveSync.
  9. Serwer OVH i pytania

    OVH wykrywa błędy dysków w HW RAID automatycznie i wymieniają. SW RAID trzeba samemu monitorować, co zazwyczaj jest "problemem". HW RAID od OVH zawsze ma baterie, więc można też powyłączać cache w OS i uzyskać większą wydajność. To prawda, że Software'owy RAID jest bardzo dobry, jednak OVH zawsze ma taki sam sprzęt na wymianę.
  10. [dyskusje] chmurka.pl

    Wszystkie serwery zostały przywrócone do działania i znów pracują na pełnych obrotach. Dziękujemy za cierpliwość.
  11. [dyskusje] chmurka.pl

    @Mateusz, to nawet nie awaria. Jak było wspomniane, problem powoduje atak DDoS. Na bieżąco dodajemy do firewall'a adresy, z których jest przeprowadzany, a na poziomie Centrum Danych staramy się atak zupełnie zablokować. Nie spoczniemy dziś, dopóki atakowany serwer nie zacznie ponownie działać.
  12. [dyskusje] chmurka.pl

    Potwierdzamy problem z dostępem do części kont. Spowodowane jest to trwającym atakiem DDoS i wycięciem dostępu do kont przez centrum danych. Jesteśmy w stałym kontakcie z jego obsługą i pracujemy nad wyeliminowaniem problemu. Jest to pierwsze, tak poważne ograniczenie dostępu do serwerów. Do tej pory, od początku roku, średni uptime wszystkich kont wynosił 99,998 %. Sytuacja ta nie ma żadnego związku z pracami nad panelem klienta, które dobiegają końca. Do Państwa dyspozycji przez całą dobę pozostaje Biuro Obsługi Klienta, które udziela bieżących informacji o trwających pracach.
  13. [dyskusje] chmurka.pl

    Witam, Odnotowaliśmy drobne problemy techniczne z serwerem strony firmowej - szewc zgubił buty :-) Notka techniczna dostępna jest tutaj: https://www.chmurka.pl/aktualnosci/4 Wszelkie pytania można zadawać dzwoniąc na infolinię (801 044 099), pisząc e-mail (biuro@chmurka.pl) lub komunikując się na forum WHT i profilu Facebook - wszystkie kanały komunikacji są na bieżąco obsługiwane. Jednocześnie zapewniamy, że serwery i strony Klientów działają bez przerwy i bez problemów.
  14. Poszukuję dobrego hostingu www

    Zachęcam do zapoznania się z ofertą Chmurka.pl : https://www.chmurka.pl/serwery Serwer 1 GB w cenie niespełna 73 zł brutto rocznie. Atuty: transfer bez limitu, wsparcie 24/7, nielimitowana liczba baz danych, brak ograniczenia wielkości bazy danych, dyski SSD, automatyczne kopie bezpieczeństwa. I kilka innych - zapraszam na stronę oferty. ; )
  15. Drodzy klienci i użytkownicy WHT, Od 03.01.2012 roku działa nasz profil na Facebook.com - zachęcamy do jego śledzenia. To właśnie tam znajdziecie drobne ogłoszenia związane z działalnością Chmurka.pl. Nie zabraknie również szybkich konkursów z gadżetami firmowymi i kodami promocyjnymi do zdobycia! Z noworocznym pozdrowieniem, Zespół Chmurka.pl
×