Skocz do zawartości

shmayek

Użytkownicy
  • Zawartość

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Normalna

1 obserwujący

O shmayek

  • Ranga
    Nowy użytkownik
  1. [opinie] Hekko.pl

    Cena może nie jest wygórowana, ale od pewnego czasu serwer chodzi tragicznie wolno, statystyki pokazują, że strona wczytuje się czasem nawet do 11 sekund (to oczywiście bardzo skrajny przykład) ale szybkość działania jest na prawdę na bardzo niskim poziomie. Dla porównania ta sama strona po przeniesieniu na inny hosting otwiera się błyskawicznie. Z BOKu dostałem info, że był atak DDoS na serwer i mam wrażenie, że od tego czasu szybkość działania jest właśnie taka jak opisałem. Jako, że nie dostałem od nich żadnej odpowiedzi na moje uwagi dotyczące działania hostingu, to zacząłem się rozglądać za nowym dostawcą.
  2. No to skoro beda rownolegle 2 VPSy to bez problemu bede mogl zaktualizowac wszystkich swoich klientow. A ze tak jeszcze zapytam czy w mailu dostane jakas informacje z kiedy jest ta kopia na nowym VPSie, to znacznie ulatwiloby prace. Popracujcie nad tym kontaktem i bedzie ok. Wszystko jest do zrobienia. Pozdrawiam shmayek
  3. Ok, jesli to awaria to w porzadku, jestem w stanie zrozumiec brak informacji, bo zazwyczaj awarie maja to do siebie, ze nie informuja o sobie z wyprzedzeniem. Bardziej chodzi mi o to, ze jak wczoraj dzwonilem to ktos (nie pamietam kto konkretnie) poinformowal mnie, ze TRWA przenoszenie do innej loklizacji (a jesli trwa przenoszenie to chyba bylo zaplanowane). I zostaly szybko rozwiazane. Tu musze przyznac ze jak zdarzala sie jakas awaria to szybko reagowaliscie. Doceniam to. No takie zycie, ja tez wczoraj tylko przepraszalem swoich klientow, ale to tez sa na szczescie ludzie i kazdy byl w stanie zrozumiec to (na szczescie bylismy przygotowani na takie zdarzenia). No i tu dochodzimy tez do sedna. To jak to z tymi przenosinami? Sa w trakcie czy dopiero beda? Jesli dopiero beda, to dajcie znac kiedy (najlepiej w nocy z soboty na niedziele), jak dlugo potrwaja i jaki bedzie nowy adres IP, a wtedy nie bedzie zadnego problemu bo kazdy sie przygotuje, poinformuje swoich klientow i wszyscy beda zadowoleni Pamietajcie, ze podstawa to kontakt z Waszej strony. Odpiszcie czasem na maila z pytaniem co sie stalo, zamiesccie informacje gdzies w panelu na Waszej stronie, wyslijcie SMSa, cokolwiek, zeby bylo wiadomo, ze pilnujecie tego wszystkiego. Moze przydalby sie jakis biuletyn informacyjny? Nie bojcie sie napisac, ze byla awaria, bo i tak wiekszosc zauwazy Pozdrawiam shmayek
  4. Moja opinia jest taka. Używamy i to dość intensywnie VPSa postawionego u nich. Na początku zdarzały się jakieś awarie, ale wszystko było szybko naprawiane. Potem przez dłuższy czas, albo nie było żadnej awarii, albo ja nie zauważyłem, ogólnie w porządku. Ostatnio jakby nasiliły się różne problemy, ale to co zrobili wczoraj to mocne przegięcie. Otóż chce się zalogować do VPSa, ale ten nie odpowiada. Szybki ping, niestety nie e akurat coś, ale dalej nic. Więc dzwonię, a gość mi oznajmia, że przenoszą te VPSu do nowej serwerowni i że nie będzie działało i że zmieni się adres ip. No i krew mnie zalała. Na moje pytanie dlaczego nie poinformowali o tym klientów, pan odpowiedział, że (dopiero) wyślą maila (do dziś nie doszedł) Jak można robić takie zmiany BEZ WCZEŚNIEJSZEGO POINFORMOWANIA swoich klientów o tym??? Przecież to jest jakaś porażka. Ja rozumiem, że awaria, że zdarza się, ale przenoszenie serwerów to raczej zaplanowane było. Co ja mam powiedzieć swoim klientom??? Nosz kur... nóż się w kieszeni otwiera. Od razu dostałem kilka telefonów od swoich klientów co się dzieje i jak długo nie będzie działało, i co ja mam im powiedzieć? Na szczęście przygotowany byłem na taką sytuację, ale dostali ode mnie pierwszą żółtą kartkę. Teraz rozglądam się za innym dostawcą, żeby w razie kolejnej żółtej kartki (a w związku z tym i czerwonej) móc bez problemów przenieść się gdzie indziej. Póki co dałem im szansę, na naprawienie błędów, bo każdemu się może zdarzyć, mają szansę na wyciągnięcie odpowiednich wniosków. Acha na maile, też rzadko odpisują. A szkoda. Panowie z logout/biznes-hosting poprawcie komunikacje ze swoimi klientami i zadbajcie o bezawaryjność, a będę z Wami długo (a w najbliższych planach mamy zakup kilku dużych VPSów i nie tylko). Pozdrawiam shmayek
×