Skocz do zawartości
K.Miksa

Exportal.pl (netdirekt) Dziwna Sprawa / Utrata Danych I Zmiana Os Bez Proszenia O To

Polecane posty

Nieee, wystapimy o starty w wysokosci 2k Euro do netdirekt, za odciecie 4 IPkow oraz niedostepnosc serwera z powodu ddosu.
A jestes pewien, ze w regulaminie nie ma zapisku o odpowiedzialnosci ND w takich sytuacjach? Bo jezeli to ich standardowa procedura (a takie wrazenie odnioslem) to bylbym bardzo zdziwiony, gdyby takiego nie bylo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jestem z firmy ktora instaloala Panu K.Miksie wszelkie uslugi na serwerze.
Taki profesjonalista a poprawnie pisac nie umie? Dziwne :)
Chyba logiczne, że kupując dedyka, powinieneś mieć pojęcie do czego on służy, tak samo jak kupujesz samochód to musisz mieć prawo jazdy...

co dla nas jest logiczne i do zaakceptowania to dla "profesjonalisty" juz nie :)

Dziwne że do tej pory z usług zarówno exportalu jak i netdirekt korzystało b. dużo osób i jakoś nikt nie narzekał, a każdy chwalił sobie ich usługi. Może trudno zrozumieć, że za cenę malucha nie dostanie się nowego marcedesa ?
Wiesz, wiekszosc to potrafi zrozumiec ale jak zwykle znajda sie wyjatki od reguly..
Coz problem wiekszy jest z exportal a nie ND. To jakby kto inny czytac nie umial. I wiem co pisze wierz mi czlowieku.

Tak, problem z exportal to nie potrafisz kilku rzeczy zrozumiec. No ale dalej twierdz sobie bzdury- przynajmniej sie posmiac bedzie mozna :)

 

Nieee, wystapimy o starty w wysokosci 2k Euro do netdirekt, za odciecie 4 IPkow oraz niedostepnosc serwera z powodu ddosu.

 

ND napewno sie przestraszy twoich "strat". No coz- pomarzyc dobra rzecz:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Niestety niektorym nic nie pasuje.

 

Zaoferowalem Panu serwer

 

Intel Celeron 2.4GHz

512MB RAM

80GB HDD

2000GB transferu

 

zamiast

 

Intel P3 1GHz

512MB RAM

20GB HDD

1000GB transferu

 

w tej samej cenie....

 

Jezeli Panu bedzie brakowalo RAMu to moze Pan wydac dodatkowe 25PLN miesiecznie aby miec 1GB - nie jest to tak duzo w porownaniu do tego ile Pan wydaje na administracje.

 

Jezeli ciagle uwaza Pan, ze go oszukalem to nie mamy chyba o czym mowic.

 

Serdecznie pozdrawiam.

Dino Strzeminski

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Oferta Pana Dino jest według mnie jak najbardziej opłacalna(w ramach rekompensaty) a według mnie tamten się tylko popisuję ileż to na administracje wydaję.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Oferta Pana Dino jest według mnie jak najbardziej opłacalna(w ramach rekompensaty) a według mnie tamten się tylko popisuję ileż to na administracje wydaję.
Tez uwazam, ze oferta OK. Chociaz dziwie sie tu troche dinkowi, bo takie sprawy powinno sie jednak zalatwiac miedzy soba, a nie na forum ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

szczerzę to bym tego gościa olał. jak dogadać się nie może to dowidzenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

p: w tym wypadku, skoro user tak wszystko rozdmuchuje na forum IMHO dobrze, że także Dinek gra w otwarte karty..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja.. mam serwery w netdirekt.de od ponad roku i nie mam z nimi żadnych problemów. Moze mialem szczescie ;)

 

a wyzej wymieniona oferta z exportalu np.: dla mnie jest bombowa :)

 

bo mi wcale nie zależy na maszynie, tylko na transferze..i nie sciagam tam zadnych torrentow itp... po prostu mam tam powlaczane takie uslugi ktore wymagaja duzej wymiany danych..

 

np.: jestem ciekaw jaka oferte bym dostal za PIII733 z 2GB transferu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
p: w tym wypadku, skoro user tak wszystko rozdmuchuje na forum IMHO dobrze, że także Dinek gra w otwarte karty..
Hmm... Z jednej strony racja. Z drugiej strony ja (jako osoba postronna) odbieram to jako 'marudzenie' na forum, zwalanie winy na druga strone i wypisywanie jaka to ona jest zla. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W sumie można chyba kończyć temat.

 

Dobrze ze firma exportal poczuwa się do odpowiedzialności, źle ze nie potrafi odróżnić maszyn klientów. Rekompensata w takiej sytuacji musi być. Ale ja bym to zrobił inaczej, to znaczy opłacił fakturę za usługę konfiguracji serwera jaką zapłacił mój klient. Chyba że nie było faktury -nieładnie- wtedy rozwiązanie z darmowym okresem jest jak najbardziej na miejscu.

 

Jeśli klient byłby bardzo denerwujący starał bym się docelowo "pozbyć" go z listy klientów. Kulturalnie - oczywiście, nie przedłużył bym mu po prostu umowy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dinkowi, bo takie sprawy powinno sie jednak zalatwiac miedzy soba, a nie na forum wink.gif
powinno:) ale wiesz, rozni sa ludzie :)
W sumie można chyba kończyć temat.

tez tak mysle i wyslalem prosbe do moderatora o zamkniecie tematu.

Ale ja bym to zrobił inaczej, to znaczy opłacił fakturę za usługę konfiguracji serwera jaką zapłacił mój klient

wiesz, wszystko ok, ale popatrz na proporcje - server zapewne kolo 100 zl a administrator za 800 ? Cos chyba jednak tu "smierdzi" ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Postwienie serwera przez najtansza firme z tym co bylo kosztuje jakies 1400 zl minimum wiec 800 zl za taka usluge nie jest chyba jakims wielkim wydatkiem. I chodzi o zasady, a nie o koszta juz. Niestety ale prawda jest taka ze iedy klient pisze z obuzeniem bo mu dane zniknely i support sie przyznaje i na zyczenie klienta nie mozna uzysac jakiegokolwiek kontaktu z przelozonym, a technik klamie ze wlasnie sie z nim rozmawia to chyba jest to nie na miejscu. Na koniec technik unika odpwoiedzi na jakeikolwiek pytania i mylac okienko gg pisze cos w rodzaju "burzy sie burzy ale teraz jakos umilkl" to chyba tu tez jest cos nie tak. Mimo wszystko technik chyba powinien przeprosic za swoje zachowanie bo to on jest dla klienta a nie klient dla niego. Dodatkowa sprawa to ze ponoc problemow zadnych nie bylo poza tym jednym przypadkiem. Jedank tutaj okazalo sie ze jednak to nei prawda. Ciekawe ile jeszcze jest nieznanych takich przypadkow. Nie jest argumentem ze skoro jest to tanie to nie mozna sie czepaic obslugi. Jak ktos kupuje laptopa za 2500 zl a inny za 10000 zl to kiedy sie popsuje ten tani laptop to nikt nie powie nabywcy ze przykro nam moze go pan wyrzucic bo byl tani. Jeszcze mniej przekonujacy jest argument ze takie przypadki sie zdazaja i ze nie ma co narzekac. Dziwne jest takze ze firma zajmujaca sie serwerami nie mogla spelnic pierwotnej propozycji, czyli zainstalowac system gentoo z cala konfiguracja, proponowali systemy debian, fbsd i inne. Dlaczego? Mysle ze poprostu technik by nie podolal i cos za co wzielismy 800 zl za 2 dniowa prace to technik by musial siedziec i poswiecic czas na w pelni reczna konfiguracje ktorej musialby sie nareszcie nauczyc zamiast popijac kawe i mowiec ciagle "nie da sie" bo taki obraz technia krazy po internecie i szczegolnie tech supportowi on pasuje. Poza tym technikowi zajelo by to zapewne tydzien o ile bylby kompetentny a z tym no coz ... kazdy wie jak to jest. Wkoncu za male pieniadze czego mozna wymagac po wyksztalceniu takeigo technika. A exportal sam mowi ze jest tani wiec wnioskuje ze technicy tez sa tani. To jest koniec sporu. A pojawil sie ten watek wogole na tym forum by wlasnie zmusic firme do dzialnia. I dziwne ze wczesneij nie chceili rozmawiac kiedy okazalo sie ze ktos z firmy informatycznej do nich zadzwonil i pojawil sie text publicznie to zaraz byla chec rozwiazania problemu. Jest to hipokryzja.

 

PS. Moja ortografia nie ma nic do umiejetnosci informatycznych jakie swiadcze. mam mature i studia wiec nierozumiem argumentu kogos tam kto raczyl mi zwrocic uwage iz jezeli nie jestem polonista nie moge byc dobrym informatykiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dziwne jest takze ze firma zajmujaca sie serwerami nie mogla spelnic pierwotnej propozycji, czyli zainstalowac system gentoo z cala konfiguracja, proponowali systemy debian, fbsd i inne. Dlaczego? Mysle ze poprostu technik by nie podolal i cos za co wzielismy 800 zl za 2 dniowa prace to technik by musial siedziec i poswiecic czas na w pelni reczna konfiguracje ktorej musialby sie nareszcie nauczyc zamiast popijac kawe i mowiec ciagle "nie da sie" bo taki obraz technia krazy po internecie i szczegolnie tech supportowi on pasuje. Poza tym technikowi zajelo by to zapewne tydzien o ile bylby kompetentny a z tym no coz ...

Zaproponowali zapewne takie systemy jakie sa standardowe. Firma z tego co sie orientuje sprzedaje serwery dedykowane a nie ich konfguracje. Konfiguracja to sprawa klienta.. jesli on chce miec gentoo- ok, ale na wlasne ryzyko. Wynajecie administratora nie bylo w gestii firmy a w gestii klienta- wiec dlaczego firma mialaby jeszcze sie ukladac przed klientem? Moze jeszcze skonfigurowac mieli, poinstruowac jak sie to obsluguje i moze jeszcze opieka administracyjna 24h? Moze do tego dorzucic jeszcze tak 2 lata darmowe bo klient jest taki a nie inny i szuka taniej sensacji tam gdzie jej nie ma? A moze .... Nikt z klientem ktory placi 100 zl nie bedzie sie ukladac tym bardziej jak on postepuje tak a nie inaczej. Moim zdaniem exportal zaproponowal dobre warunki a to ze klient ich nie chce przyjac- jego sprawa i tyle. Temat uwazam za wyczerpany a dalsze drazenie go za bezcelowe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dobra Panowie. Koniec dywagacji i łapania za słówka.

Klient stracił wszystkie dane na serwerze przez pomyłkę partnera firmy Exportal.

Firma ta zaproponowała ugodę, notabene bardzo sensowną moim zdaniem,

a już z pewnością inną niż ta do której przywykliśmy wszyscy obserwując nasz rynek IT.

Czy autor wątku na nią przystanie? Inna sprawa...

Koniec i kropka. Zamykam temat.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

×