Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
kabi

Własny serwer

Polecane posty

Chciałbym rozpocząć własna działalnośc hostingową jednak w tej kwesti jestem kompletnie zielony dlatego prosze o pomoc.

Nie chodzi mi tutaj o odsprzedawanie miejsca na resal....(niewiem jak to się pisze :)) tylko o swój własny serwer)

Prosze o jakieś obszerne informacje na ten temat

zaznacze że do wydania mam ok 15.000 zł

PozDro

 

Wysłany Pon Sty 10, 2005 10:22 pm:

 

interesują mnie też strony o administracji serwerem dedykowanym

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Chciałbym rozpocząć własna działalnośc hostingową jednak w tej kwesti jestem kompletnie zielony(...)
Dlatego sie za to nie bierz.
(...)niewiem jak to się pisze(...)
Pisze sie "reseller" - sell, seller, reseller.
Prosze o jakieś obszerne informacje na ten temat  

zaznacze że do wydania mam ok 15.000 zł

Jesli masz do wydania tyle, to proponuje Ci 2 rzeczy:

- wez sie za cos innego (to dobra rada)

- zaplac komus, kto sie na tym zna i pomoze Ci stworzyc oferte (sam i tak nie jestes w stanie tego prowadzic)

 

Praktycznie ja widze tylko te dwa wyjscia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

napisz do mnia maila pastwa@o2.pl mysle ze cos razem wymyslimy, jestem informatykiem z doswiadczeniem, czekam na maila.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kabi za 15tys to kup sobie jakis pub i uwierz ze wyjdziesz na tym lepiej jak...

 

za 15 tys. to mozesz kupic co najwyzej krzesla i stoliki do pubu :P

 

 

a tak wracajac do tematu ... to 15 tys. zl mozna ... szybko wydac a na zwrot tej kasy mozna sie nie doczekac.

Za hosting radze brac sie tym co maja wiedze na ten temat, maja dobrych adminow, maja duzo znajomych firm ktore na 100% na starcie by sie przeniosly do tej nowej firmy hostingowej, no i trzeba znac sie na marketingu - no bo w jakis sposob trzeba co miesiac pozyskiwac po kilku/kilkunastu/kilkudziesieciu klientow.