Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Sync.pl

SYNC.PL WIELKI SPADEK W RANKINGU - WYJASNIENIA

Polecane posty

Widzę że cvv.pl znikneło z rankingów .

Co się stało że super wspaniały hosting z potężnymi gwarancjami nagle wstrzymał sprzedaż kont ?

mamy podpisane potężne umowy gwarancyjne, więc w razie jakichkolwiek "problemów" dłuższych niż 15 minut dziennie, lub spadku uptime poniżej 99 % z ich winy dostajemy potężne odszkodowanie, po czym wypłacamy odszkodowanie klientom

 

I widzę że cvv.pl już nie jest na Vserwerze w niemczech tylko na zeus.sync.pl

Czyżby "nowa" marka nie wypaliła?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A wytłumaczenie w "mojej" sprawie nadal nie ma...

 

No cóż... można się było tego spodziewać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość adamszendzielorz
Centrala gadu gadu ? Oprogramowanie ggbot + linux debian + wine + power gadu-gadu.

 

A po co Ci ten ggbot ?:) Siedzi, czuwa i loguje wszystko co do niego klienci pisza jak jestes w szkole czy jak ? ;-) Udaje, ze w firmie jest ktos w normalnych porach pracy? Tylko czemu udaje - czyzby tych 6 adminow istnialo tylko w Twoim pieknym umysle ?:) Znasz znaczenie slowa "centrala"? Ggbot to oprogramowanie ktore tylko i wylacznie udaje prawdziwego uzytkownika, nie ma nic wspolnego z prawdziwa centrala, czyli urzadzeniem (czy nawet oprogramowaniem) ktore potrafiloby sterowac i przekazywac przychodzace polaczenia czy wiadomosci :)

 

Probujesz wszystko uciszyc wiazanka slow ktorych jak pewnie sadzisz nikt nie zna? Uzywanie emulatora windowsa w linuxie to juz dla mnie totalny nonsens i wyraz skrajnej glupoty. Chcesz uzywac linuxa - uzywaj linuxa, chcesz uzywac windowsa - kup go, chyba ze Cie nie stac. Jest wiele klientow gg pod linuxa.

 

No i nie odpowiedziales na mojego posta -> czy adres siedziby firmy SYNC to adres Twojego zamieszkania? Mnie to nie obchodzi ale przynajmniej kilku na tej grupie (potencjalnych lub niestety juz klientow) jak najbardziej.

Jak dla mnie chyba EOT, chyba - bo mam nadzieje ze procz odpowiedzi na moje pytanie wiecej sie juz nie odezwiesz ;)

pozdr.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Niedogadanie z niemiecką firmą narazie wstrzymane ale pracujemy nad tym.
Niedogadac to sie mozna z kumplami, umawiajac sie z nimi na piwo - w interesach sa umowy. Ale coz, pisz dalej - chetnie sie posmiejemy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Skąd my to znamy? Sync też miał kilka reaktywacji/rewolucji itp, po których zawsze pojawiały sie problemy.

A klienci którzy nabyli wcześniej konta oczywiście otrzymali obiecane potęrzne odszkodowania? (z tych potęrznych gwarancji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ech... widze ze jedynym sposobem na komunikacje z "firma" sync.pl jest pisanie na publicznym forum...

 

maile sa olewane ( czytaj lekcewazone ) totalnie.

dogadac sie z wami nie mozna,

ktos sie wlamal przez wasz serwer, skasowal mi jedno z kont

( stalo tam duuuuze forum, ktore z plikami i baza mialo 100 MB (!) )

gdy postawilem forum z backupa, postalo 2 dni - znow im sie ktos wlamal.

a ja stracilem nastepne konto.

 

Codziennie wysylalem po jednym mialu ze mi konta zginely, ze porsze o wyjasnienie, ze chce dostac logi z dani wlamania... NIC. Zero odzewu, dopiero gdy poszedlem do kancelarii prawnej, i poprosilem o porade, poslalem kolejnego maila ze wyslalem 5 wiadomosci i ze sprawa jest zgloszona do kancelarii, dostalem odpowiedz ze logi poszly. Poszly - ale nie doszly...

 

A na dodatek dowiedzilem sie ze moje 5 maili ( przypominam po jednym dziennie ) zostaly zaklasyfikowane jako spam i odpowiedz opoznia sie o 72 godziny - bo przeziez ich 'beszczenie' spamowalem...

 

1. logow nie mam

2. serwer moze dziala i lepiej, ale sciagnie plikow z serwera to udreka. Predkosc sciagani waha sie w granicach 1 - 20 kilo / s...

3. zero kontaktu...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Fobi

Witamy na forum, co do tej firmy to mozna juz ksiazki pisac. Nastepnym razem wybierzesz powazniejsza firme co napewno wyjdzie Ci na dobre.

 

Pozdrawiam,

Bartek :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Panie "Widmo", jakim mailu, nic nie widze w histori o żadnej kancelari, logi zostały przez nas wysłane sprawa zamknięta. Włamanie nastąpiło przez tzw. wejście w sesje z Pańskiego komputera, ip, które się włamało na PAńskie konto było z tej puli z której Pan zwykle :)

 

Proszę z nas głupków nie robić bo my sobie na to nie pozwolimy.

 

Tymbardziej, jezeli liczy Pan na szybbsza odpowiedź z tytułu ostów na forach.

 

Nie jestesmy serverownia.pl nas tak się zrobić nie da.

 

Ciekawui mnie fakt, że od kilku dni niema żadnego maila, że na każdy była odpowiedź, że wcale co 1 dzień maili Pan nie wysyłał.

 

Proszę nie robić scen, zapomniał Pan, że internet nie jest anonimowy, na wszystko są logi, historia maili także istnieje.

 

Uważa Pan, że jeżeli wysyła Pan po 2 maile na każdą naszą skrzynke to nie jest spam ? www.bofh.org.pl/anty-spam/simple-polish.htpl

 

Najprosztrza definicja spamu.

 

2. Jeżeli by Pan troszke pomyślał, skontaktował by się z nami i sprawe wyjaśnił niestety nie będę sprawy na forum wyjaśniał, tym bardziej, w tym momencie Pana ignoruje więc może zrozumie Pan, że szantaz to nie jest dobre wyjście z sytuacji.

 

3. 0 kontaktu, no oczywiście, ostatnie 7 dni każda wiadomość ma odpowiedź, jeżeli to dla Pana jest zero kontaktu, to może my zaczniemy Pana tak spamować jak Pan nas ? Po kilka maili od razu na wszystkie Pana skrzynki, choć z artykułu do którego link przytoczyłem można wywnioskowac, że lubie sieć, aczkolwiek nie lubie ludzi, którzy nie myślą zanim coś zrobią :)

 

Pozdrawiam,

Miłej nocy

 

Edit: A jeżeli nie dochodzą kilku megower pliki to trzeba było podac inny adres zwrotny.

 

Edit2: Zdejmuje ze spam listy, jednak jeżeli dostaniemy poraz kolejny serie maili osobiście zgłosze informacje do providera skrzynki, oraz Pańskiego łącza.

 

Edit3: Fobi, nie mieszaj sie.

 

Edit4: Niestety funkcji ignorowania niema, poprostu nie widzę Pańskich postów, od teraz są dla mnie niewidzialne :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witam,

 

 

Edit3: Fobi, nie mieszaj sie.

 

Edit4: Niestety funkcji ignorowania niema, poprostu nie widzę Pańskich postów, od teraz są dla mnie niewidzialne :)

 

Fobi jest administratorm i ma prawo się mieszać, a tak pozatym czyżby sync.pl ze swoimi informatykami bali jednego człowieka?

 

Pozatym nie wiem jak mozna ignoro3ac klienta. Kolejny wyraz niepowagi. Czy jeżeli by ta sprawa wylądowała w Uwadze albo innej interwencji tez by pn powiedział do kamery, że jej nie widzi :wink:

 

Pozatym to nie jest definicja i jest napisana po polskiemu :-P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Podrzuciłeś niezły pomysł. Panowie z "Uwagi" chętnie zajęliby się nakręceniem reportażu o działalności Sync.pl. To coś w sam raz dla nich. A wystarczy tylko dać cynk do TVNu...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie jestesmy serverownia.pl nas tak się zrobić nie da.

 

Oczywiście że nie jesteśćie i nigdy nie będziecie, bo zawsze zostaniecie najgorszym hostingiem w kraju, i żadne cvv, h4u wam nie pomoże

 

 

Uważa Pan, że jeżeli wysyła Pan po 2 maile na każdą naszą skrzynke to nie jest spam ? www.bofh.org.pl/anty-spam/simple-polish.htpl

 

Ty człowieku chociaż to czytałeś? Spam to jest niechciana poczta w najprostrzym tłumaczeniu, więc jeśli listy klientów są dla ciebie niechciane, to pozdrawiam i wogóle co ty jeszcze w tym hostingu robisz

 

 

2. Jeżeli by Pan troszke pomyślał, skontaktował by się z nami i sprawe wyjaśnił niestety nie będę sprawy na forum wyjaśniał, tym bardziej, w tym momencie Pana ignoruje więc może zrozumie Pan, że szantaz to nie jest dobre wyjście z sytuacji.

 

 

Jak się skontaktować jak w firmie pracuje jeden dzieciak, który ma pewno teraz egzamin gimnazjalny i nie ma czasu odebrać maili

 

 

 

Edit3: Fobi, nie mieszaj sie.

 

Zdejmuje ze spam listy, jednak jeżeli dostaniemy poraz kolejny serie maili osobiście zgłosze informacje do providera skrzynki, oraz Pańskiego łącza.

 

2 maile , to seria maili, no tak serwer synca się przeciąży jak się go obsługiawać nie umiem, zgłoszę do pańskiego łącza, to świadczy o twoim wieku, widać że nie masz nawet pojęcia co to jest, to ja powiem ci że ŁĄCZE CI NA PEWNO ODPOWIE

Znowu atakują nie popłacz się, prawda jest taka dopóki mieszkańcy naszego kraju będą dalej patrzeć na cenę to ten hosting będzie miał zyski , czego wam nie życzę, a jak ludzie zmądrzeją pójdą w końcu z torbami

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Fobi

A to ciekawe, nie zauwazylem tej "prosby" o nie "mieszanie sie".

 

Przemilcze tym razem :) ale i tak wszystkie tematy zwiazane z sync.pl beda trafiac do Piaskownicy, chyba ze trafie na "ten" post (pozytywny), ale to chyba juz tylko ja mam taka nadzieje.

 

Pozdrawiam,

Bartek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bardzo ciekawy sposób na załatwienie klienta:

 

Uważa Pan, że jeżeli wysyła Pan po 2 maile na każdą naszą skrzynke to nie jest spam ?

 

Czyli jak ktoś ma 2 problemy w ciągu dnia to już nie zostanie obsłużony?

 

Ale nie dociekając już czy takie e-maile doszły czy nie to rozumiem klienta, który potrzebuje pomocy i widząc, że Sync.pl odpowiada na forum po prostu tu chciał wyjaśnić sprawę. Idźmy dalej - wypowiedź Widmo wcale nie jest złośliwa, a odpowiedź Sync.pl jest atakiem na osobę swojego klienta.

 

Napiszę jak można to załatwić lepiej - może to pomoże Sync.pl :) :

- z pewnych względów ukazał się post na forum (nienajlepiej świadczący o firmie) - co bym zrobił?

1. na posta na pewno bym nie odpowiedział publicznie (zwłaszcza takim tonem) tylko napisałbym na PW PRZEPRASZAJĄC klienta za niedopatrzenie oraz poprosiłbym o ponowne przedstawienie swoich problemów

2. Potem bym wyjaśnił, że żaden e-mail w takiej sprawie nie dotarł, poprosiłbym o wysłanie kolejnego, aby znaleźć przyczynę dlaczego tak się stało.

3. Oczywiście ekspresowo załatwiłbym sprawę klienta i ostatecznie poprosił o komentarz na forum, że zaszło nieporozumienie lub jeśli dyskusja nie posunęła się dalej po prostu o edycję posta.

 

Po takiej interwencji mamy zadowolonego klienta (nawet mimo problemów jakie wystąpiły wcześniej).

 

Przecież to takie proste. Każdemu przecież mogła się zdarzyć podobna sytuacja, jednak klient nie pojawia się zdenerwowany na publicznym forum - ciekawe dlaczego??

 

Zasada "klient nasz pan" w tym wypadku powinna być stosowana i nawet czasem jeżeli klient racji nie ma, a wynikłe problemy to jego zaniedbanie - wystarczy to po prostu mu uprzejmie wyjaśnić. Jeśli jakiekolwiek problemy pojawiły się z winy firmy powinna przyznać się do błędu, a co do rekompensaty można zawsze się porozumieć.

 

Ale się rozpisałem :), ale mam nadzieję, że to pomoże kilku osobom

 

Pozdrawiam

 

PS. Sync.pl - proszę nieodebrać mojego posta jako atak - tylko życzliwość :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

sync się czuję przez wszystkich atakowany, fajna nazwa tego działu piaskownica bo faktycznie te rozmowy o tym hostingu są jak w piaskownic

 

od 2 tygodni jak tylko włączam na neta wchodzę na sync.pl i klikam live-chat, jeszcze nigdy nie zauważyłem tam tych 6 operatorów :cry: to po prostu parodia jest , dzieciak kupił sobie licencję i nie wiadomo po co , dla zabawy chyba

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a tak przy okazji ... nie wiem czy zauwazyliscie kolejne znikniecie z rankingu pewnej firmy/strony hostingowej ? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sync się czuję przez wszystkich atakowany, fajna nazwa tego działu piaskownica bo faktycznie te rozmowy o tym hostingu są jak w piaskownic

 

od 2 tygodni jak tylko włączam na neta wchodzę na sync.pl i klikam live-chat, jeszcze nigdy nie zauważyłem tam tych 6 operatorów  :cry: to po prostu parodia jest , dzieciak kupił sobie licencję i nie wiadomo po co , dla zabawy chyba

 

Z livechatu zrezygnowaliśmy... dawno. Na jego miejsce w kwietniu pojawi się elinia.

 

Pozdrawiam

 

PS: "Czyli jak ktoś ma 2 problemy w ciągu dnia to już nie zostanie obsłużony?"

 

Zostanie obsłużony z tym, że to były 2 maile o tej samej treści wysłane sekundowym odstępie...

 

Ps2: Panie Fobi: Żeby się Pan na przeciągu kilku (2-3) miesięcy nie zdziwił :))

 

Przepraszam za mój wyższy post ale na działania coniektórych ludzi niemam słów.

 

PS3: Reszty postów komętowac nie będę, bo po co? Żeby odpowiedzieć musiałbym zniżyć się do poziomu wypowiedzi coniektórych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PS3: Reszty postów komętowac nie będę, bo po co? Żeby odpowiedzieć musiałbym zniżyć się do poziomu wypowiedzi coniektórych.

Zniżyć się? Oj, najpierw przestudiuj słownik poprawnej polszczyzny, bo po rażących błędach w pisowni mniemam, że jedynym niższym poziomem jest underground - a żaden z użytkowników tego forum tak nisko nie upadł...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sync się czuję przez wszystkich atakowany, fajna nazwa tego działu piaskownica bo faktycznie te rozmowy o tym hostingu są jak w piaskownic

 

od 2 tygodni jak tylko włączam na neta wchodzę na sync.pl i klikam live-chat, jeszcze nigdy nie zauważyłem tam tych 6 operatorów  :cry: to po prostu parodia jest , dzieciak kupił sobie licencję i nie wiadomo po co , dla zabawy chyba

 

Z livechatu zrezygnowaliśmy... dawno. Na jego miejsce w kwietniu pojawi się elinia.

 

Pozdrawiam

 

PS: "Czyli jak ktoś ma 2 problemy w ciągu dnia to już nie zostanie obsłużony?"

 

Zostanie obsłużony z tym, że to były 2 maile o tej samej treści wysłane sekundowym odstępie...

 

Ps2: Panie Fobi: Żeby się Pan na przeciągu kilku (2-3) miesięcy nie zdziwił :))

 

Przepraszam za mój wyższy post ale na działania coniektórych ludzi niemam słów.

 

PS3: Reszty postów komętowac nie będę, bo po co? Żeby odpowiedzieć musiałbym zniżyć się do poziomu wypowiedzi coniektórych.

 

 

 

Nie wyrobiłeś się z kosztami livechatu i trzeba darmową zainstalować, ta ale nie wiem jak zrezygnowaliście jak dalej tam istnieje ich plansza, nie ma co tu dyskutować czy na livechacie, elini, obojętnie gdzie i tak nikt tam nie będzie siedzieć więc to dla ściemy i tak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie wyrobiłem się ? Nie, zrezygnowaliśmy. Wybieramy elinie i nie darmową tylko na kilku operatorów - płatną.

 

Pozatym nie twoja sprawa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość McN

Ja chciałem kiedyś Resellera na Sync.pl ale jak napisałem maila z pytaniem to do tej pory nie dostałem odpowiedzi...

 

Może najpierw zainwetować w skrzynke e-mail a potem jakieś dodatki :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nie wyrobiłem się ? Nie, zrezygnowaliśmy. Wybieramy elinie i nie darmową tylko na kilku operatorów - płatną.

 

Pozatym nie twoja sprawa.

 

 

Oczywiście to tylko twoja sprawa tak jak twój hosting i wszystko z tobą związane to co ty dzieciaku tu jeszcze robisz??? Ciekawe czy tam się wyjasniła sprawa z megastacją i konkursem, nie chce już przypominać tego ale jesteś zwykłum oszustem SYNC

 

 

Szkoda że tu jeszcze bana nie masz, taki spokój byłby

 

 

Do postu wyżej : NIE KUPUJ NIC NA SYNC.PL NAPRAWDĘ DOBRĄ RADE CI DAJE!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.
Zaloguj się, aby obserwować  

×