Skocz do zawartości
kacper3355

Domena z cyfrą

Polecane posty

Hej. Co sądzicie o domenach z cyfrą? Np. 6hours.pl. Czy jest jakaś różnica przy pozycjonowaniu takich domen?

 

Zastanawiam się, czy to nie wpłynie negatywnie na zapamiętywanie takiej nazwy, bo niektórzy mogą mylić cyfrę ze słowem (np. 6 z sześć) i w konsekwencji nie trafiać na stronę. Co sądzicie?

 

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie tak dawno prowadziłem rozmowę ze znajomymi na temat domeny w podobnej formie właśnie, dlatego przedstawię to, co jako swoją opinię wyraziłem wtedy właśnie.

 

Nie znam się na tzw. "SEO", więc w tej kwestii się nie wypowiadam. Szczerze mówiąc nie bardzo mnie interesuje jakieś "pozycjonowanie", dla mnie najważniejszy jest zawsze bezpośredni wpływ strony i jej adresu na żywych odwiedzających, na ludzi, wpływ pośredni poprzez wyszukiwarki ma dla mnie drugorzędne znaczenie, a same boty wyszukiwarkowe i ich algorytmy w ogóle mają u mnie niski priorytet.

 

Skupiłem się na tym jak nazwa domeny będzie przekazywana potencjalnym i rzeczywistym klientom (chodziło tam o stronę dla małej firmy usługowej). Z przekazywaniem w formie linków na forach, w emailach itp. nie ma problemu. Publikowanie nazwy w formie pisemnej na różnego rodzaju ulotkach, wizytówkach też nie powinno stanowić problemu. Ale czasem przecież rozmawia się z kimś twarzą w twarz, albo przez telefon - czy wtedy nie pojawi się problem?