Skocz do zawartości


 

Zdjęcie

Windows 10 Kaspersky Intrernet Security 17 problem z cygwin

Windows 10 Kaspersky Intrernet Security 17 problem z cygwin cygwin windows10

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
2 odpowiedzi na ten temat

Windows 10 Kaspersky Intrernet Security 17 problem z cygwin

#1 lantan Grzegorz Czerwiński

lantan Grzegorz Czerwiński

    Nowy użytkownik

  • Firma Bronze
  • 14 postów
  • Skąd:Gdańsk
  • Firma:lantan
  • Imię:Grzegorz
  • Nazwisko:Czerwiński

Napisany 10 styczeń 2018 - 12:39

Mam następujący kłopot, może ktoś już to przerabiał. 

Kaspersky  Internet Security 17 w dramatyczny sposób spowalnia działanie jakichkolwiek skryptów bash działających w cygwin, do tego stopnia że muszą go wyłączyć na czas ich działania. 

Żadne próby dodawania wykluczeń nie dały pozytywnych rezultatów. 

Czy mogę jeszcze cokolwiek zrobić poza pożegnaniem się z Kaspersky ?

 

Będę wdzięczny za jakiekolwiek sugestie i pomysły na rozwiązanie problemu. 

 


  • 0

#2 Mega_88

Mega_88

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • 19 postów
  • Imię:Paweł

Napisany 10 styczeń 2018 - 14:41

Cześć !

Miałem podobny problem z Kaspersky, ale on akurat spowalniał mi działanie stron www (bardzo długie ładowanie) i co ciekawe tylko na hostingach od jednego operatora. Na innych hostingach/serwerach te same strony działały płynnie.

 

Na początku jak pracowałem na serwerach u tego operatora to na ten czas wyłączałem Kasperskiego, ale ile tak można :D Więc napisałem do nich, podesłali mi jakiś program do analizy samego działania ich programu na moim PC + krótka instrukcja. Wysłałem im raport, oni odesłali mi tylko informację, że mam ręcznie zaktualizować Kasperskiego

 

Sam Kasperski się nie aktualizuje do najnowszej wersji więc trzeba to robić ręcznie. Aktualizacja i problem znikł. Sprawdź może u Ciebie będzie to samo, a jak nie to napisz do nich może Ci pomogą.


  • 0

#3 lantan Grzegorz Czerwiński

lantan Grzegorz Czerwiński

    Nowy użytkownik

  • Firma Bronze
  • 14 postów
  • Skąd:Gdańsk
  • Firma:lantan
  • Imię:Grzegorz
  • Nazwisko:Czerwiński

Napisany 10 styczeń 2018 - 16:20

Dzięki !

 

Faktycznie, wymusiłem aktualizację do wersji 2018 i wygląda na to że problem zniknął.

Wcześniej odinstalowywałem starą wersję i był problem z licencją, wystarczyło nadinstalować na działającą wersję.

 


  • 0





0 użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników