Skocz do zawartości


 

Zdjęcie

snipcloud.pl - opinia / pomoc

snipcloud.pl - opinia / pomoc SaaS

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
Brak odpowiedzi na ten temat

snipcloud.pl - opinia / pomoc

#1 czif

czif

    Nowy użytkownik

  • Nowy
  • 3 postów

Napisany 30 październik 2017 - 18:18

W Snipcloudzie miałem serwery przez 8 miesiecy i wszystko było dobrze do czasu jak musiałem przywrócić backup przy pomocy ich panelu sterowania. Niestety został uszkodzony serwer jak i  sam backup. Wszystkie dane w snipcloudzie przepadły.

 

Po zgłoszeniu na helpdesk awarii serwera w chmurze, ZETO Poznań wycięło z panelu sterowania opcję backupu i .... zamknęło moje zgłoszenie. 

 

Czy ktoś z forumowiczów jest w podobnej sytuacji co ja ?

 

Zdjęcie jak wygląda obecnie panel sterowania:

 

https://zapodaj.net/...aed2d7.jpg.html

 

 






Także otagowane jednym lub więcej z tych słów kluczowych: SaaS

0 użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników