Skocz do zawartości


 

Zdjęcie

hosting oferta

hosting oferta

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
15 odpowiedzi na ten temat

hosting oferta

#1 devops

devops

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • 4 postów

Napisany 22 sierpień 2017 - 09:59

jaki hosting polecacie? szukam czegoś dobrego, ofertowo zbliżonego do mydevil - w szczególności dysk ssd (75-100GB), limity dot. pamięci i procesów, ale coś z lepszym panelem. Mile widziane ssh, letsencrypt oraz mongodb. Lokalizacja: Polska

 

dzięki


  • 0

#2 webh

webh

    Stały użytkownik

  • Firma Bronze
  • PipPipPipPipPip
  • 103 postów
  • Firma:Ultimahost.pl Szeliga sp.j.

Napisany 22 sierpień 2017 - 11:55

Dzień dobry,

W naszej ofercie znajduje się hosting o standardowej pojemności 50GB, który w razie czego możemy rozszerzyć w ramach stworzenia oferty indywidualnej.Poza mongodb posiadamy wszystkie pożądane przez Pana parametry.
 

Jeśli chodzi o zasoby - każdy klient hostingu w chmurze otrzymuje gwarantowane zasoby CPU i pamięci RAM: 1 vCPU, 2GB RAM. W zależności od obciążenia strony www parametry te będą bezpłatnie skalować się do 4 vCPU, 8GB RAM.

Ponadto:
- kopie co 1h, dostępne 21 dni do tyłu
- cloudowy charakter usługi - niezawodność
- wszystko na dyskach SSD

  • 0

#3 Rysiu512

Rysiu512

    Czasami na forum

  • Użytkownicy
  • 42 postów
  • Imię:Lukasz

Napisany 22 sierpień 2017 - 13:30

 


- kopie co 1h, dostępne 21 dni do tyłu

 

 

Jak wyglądają dokładniej te kopie? Co 1h jest pełny backup? Dostępne 21 dni do tyłu?

21*24 = 504.


  • 0

#4 webh

webh

    Stały użytkownik

  • Firma Bronze
  • PipPipPipPipPip
  • 103 postów
  • Firma:Ultimahost.pl Szeliga sp.j.

Napisany 22 sierpień 2017 - 13:39

 

Jak wyglądają dokładniej te kopie? Co 1h jest pełny backup? Dostępne 21 dni do tyłu?

21*24 = 504.

 

Tyle kopii masz dostępnych, są one dostępne w formie snapshotów.


  • 0

#5 webh

webh

    Stały użytkownik

  • Firma Bronze
  • PipPipPipPipPip
  • 103 postów
  • Firma:Ultimahost.pl Szeliga sp.j.

Napisany 22 sierpień 2017 - 15:26

Mała poprawka - snapshoty godzinowe są z ostatnich 6 godzin, potem są kopie 6-godzinowe na następne 3 dni, reszta to snapshoty dzienne. Tak czy inaczej w razie potrzeby jest szansa się cofnąć o te 21 dni ;-)


  • 0

#6 www.mzone.uk

www.mzone.uk

    Weteran WHT

  • Firma Bronze
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6192 postów
  • Skąd:Great Britain
  • Firma:MZone Group
  • Imię:Ireneusz

Napisany 22 sierpień 2017 - 19:05

Zapraszam do naszej oferty, idealny w tym przypadku będzie serwer z Serii PRO:

 

http://www.pl.mzone.uk/shared/pro

 

  • 4 kopie zapasowe do dyspozycji z różnych okresów
  • monitoring systemu co 30 sekund + darmowy monitoring strony dla klienta
  • wykresy obciążeń
  • kilka wersji PHP, w tym najnowsza 7.1
  • support 24/7 jeden z najlepszych, konkretny, szybki, pracujemy w niedziele i święta
  • zniżki dla stałych klientów do 30% oraz program partnerski
  • używamy tylko markowych maszyn w tym przypadku Dell na porcie 1Gbps

Dla lokalizacji PL, koniecznie należy to podać przy zamówieniu, domyślnie lokalizacja GB.


Edytowany przez www.mzone.uk, 22 sierpień 2017 - 19:03.

  • 0

#7 MyDevil.net

MyDevil.net

    Stały użytkownik

  • Firma Bronze
  • PipPipPipPipPip
  • 179 postów
  • Firma:ADMIN.NET.PL (MyDevil.net)

Napisany 23 sierpień 2017 - 12:27

Dzień dobry,

możesz nam napisać czego brakuje w naszym panelu? Ciągle pracujemy nad ulepszaniem panelu jak i naszych usług - każdy feedback bierzemy pod uwagę. Oprócz webowego interfejsu udostępniamy możliwość wykonania wszelkich operacji z poziomu SSH przy pomocy polecenia `devil` co umożliwia np. oskryptowanie powtarzających się operacji lub masowego wykonywania poleceń.

Dzięki za informacje ;)
  • 0

#8 devops

devops

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • 4 postów

Napisany 24 sierpień 2017 - 09:17

Dla przykładu w mydevil nie widziałem nigdzie opcji:

- migracji kont pocztowych z innego serwera

- opcji kopii zapasowych wraz z pobraniem zapisanych kopii (pliki, bazy)

 

Do tego interfejs jest taki "surowy" - w przypadku większej ilości stron/kont email/baz zarządzanie tym jest bardzo utrudnione - brak wyszukiwarki lub jakiegokolwiek filtrowania to duży minus.

 

Plusem jest narzędzie z poziomu CLI (niestety również brak możliwości zarządznia backupami), szybkość i niezawodoność (oby tak dalej), mongodb oraz oczywiście oferta.

 

Minusem panel i nazwa :P


  • 0

#9 MyDevil.net

MyDevil.net

    Stały użytkownik

  • Firma Bronze
  • PipPipPipPipPip
  • 179 postów
  • Firma:ADMIN.NET.PL (MyDevil.net)

Napisany 24 sierpień 2017 - 12:00

Rozumiemy, dziękujemy za cenne spostrzeżenia.

Większość przydanych dla użytkowników operacji staramy się opisywać na naszym wiki:
- migracja kont pocztowych z innego serwera: https://wiki.mydevil.net/Imapsync
- kopie zapasowe: https://wiki.mydevil.net/Backup

Obie te operacje są w planach do pełnej integracji i automatyzacji w naszym panelu (i devilu).
Jeśli chodzi o dostęp do kopii - aktualnie dla plików jest możliwy w każdym momencie, są w katalogu ~/backups/local/ i w przyszłości będą dostępne zrzuty baz MySQL/PostgreSQL/MongoDB na podobnej zasadzie. Teraz udostępniamy kopie baz po skontaktowaniu się z nami.

Faktycznie brakuje filtrowania danych w panelu - postaramy się dodać taką możliwość w następnej wersji.
Na chwilę obecną można z poziomu SSH filtrować np. przy pomocy grepa: `devil www list | grep domena.pl`

Jakbyś miał jeszcze jakieś sugestie to pisz śmiało tutaj albo bezpośrednio do nas :)

Edytowany przez MyDevil.net, 24 sierpień 2017 - 12:00.

  • 0

#10 Klaris

Klaris

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • 4 postów

Napisany 25 sierpień 2017 - 12:31

Home.pl - ludzie piszą różne rzeczy ale jeśli zapytasz stałych klientów, użytkowników, to Ci odpowiedzą, że faktycznych problemów jest niewiele i są rozwiązywane szybko (średnio w 24 godz za pośrednictwem BOK). Jeśli klient ma rację, często przyznawane są rekompensaty. 

 

Konkurencja jest bardzo duża, decyzje często podejmuje się na podstawie obsługi klienta (czasu reakcji i podejścia konsultantów) oraz intuicyjności w usłudze (dla początkujących, laików). 

 

Home.pl ma teraz promocję i usługę można testować za darmo do końca roku. Jak coś Ci się nie podoba albo wyskakują błędy zgłaszasz to na forum konkursowym i masz szanse na wygranie dodatkowych usług za darmo, w tym hostingu biznes na 2 lata.


  • 0

#11 Gość_Pokuć_*

Gość_Pokuć_*
  • Goście

Napisany 25 sierpień 2017 - 12:35

Super. To kolejny twój post w którym przedstawiasz home.pl jako super firmę. Próbujesz ich bronić ale to się za bardzo kupy nie trzyma, serio.

 

Od promocji w masówkach i PSL-u zachowaj nas Panie!


  • 0

#12 Gość_bhu89_*

Gość_bhu89_*
  • Goście

Napisany 25 sierpień 2017 - 18:47

Home.pl - ludzie piszą różne rzeczy ale jeśli zapytasz stałych klientów, użytkowników, to Ci odpowiedzą, że faktycznych problemów jest niewiele i są rozwiązywane szybko (średnio w 24 godz za pośrednictwem BOK). Jeśli klient ma rację, często przyznawane są rekompensaty. 

 

Konkurencja jest bardzo duża, decyzje często podejmuje się na podstawie obsługi klienta (czasu reakcji i podejścia konsultantów) oraz intuicyjności w usłudze (dla początkujących, laików). 

 

Home.pl ma teraz promocję i usługę można testować za darmo do końca roku. Jak coś Ci się nie podoba albo wyskakują błędy zgłaszasz to na forum konkursowym i masz szanse na wygranie dodatkowych usług za darmo, w tym hostingu biznes na 2 lata.

24h to szybko?  ;)


  • 0

#13 www.mzone.uk

www.mzone.uk

    Weteran WHT

  • Firma Bronze
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6192 postów
  • Skąd:Great Britain
  • Firma:MZone Group
  • Imię:Ireneusz

Napisany 25 sierpień 2017 - 19:58

(średnio w 24 godz za pośrednictwem BOK)

 

 

 

Niesamowicie szybko jak na firmę z milionowym budżetem i tysiącem pracowników, u nas i w większości innych firm klient musi czekać aż  max godzinę ...


  • 1

#14 Klaris

Klaris

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • 4 postów

Napisany 13 wrzesień 2017 - 21:45

Szacun dla Was. Chwali się podejście do klienta. Niestety nie wiem jak szybko zazwyczaj bok odpowiada w home, czy 24 to standard czy raczej najdłuższy możliwy czas, który zdarza się rzadko. Prawda jest taka, że home to jednak ogromna firma, znikąd sie to nie bierze. Jakimś cudem musi mieć klientów, zadowolonych klientów. A jak to z nimi bywa, nie piszą na forach. Piszą tylko Ci z negatywnymi odczuciami... 

 

Wielka firma to plusy i minusy. To decyzja każdego. Teraz można ich usługi testować za darmo, nie zobowiązująco w ramach konkursu i samemu można sobie wyrobić zdanie.


  • 0

#15 Rysiu512

Rysiu512

    Czasami na forum

  • Użytkownicy
  • 42 postów
  • Imię:Lukasz

Napisany 14 wrzesień 2017 - 20:35

24h? To chyba jakaś pomyłka?

Ja w swojej obecnej firmie jestem już jakiś czas i kompletnie chyba nigdy nie dostałem odpowiedzi po 24h.

A nawet było tak, że w niedzielę o 23:30 pisałem i dostałe odpowiedź po 15 minutach.

I aby nie było nie wiem ile ticketów wysłałem ale było to raczej ponad 50.


  • 0

#16 medicot

medicot

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • 3 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Firma:Hostingeo
  • Imię:Tomasz
  • Nazwisko:Jędrus

Napisany 26 wrzesień 2017 - 14:02

Ja ci mogę polecić hekko albo iq mają dobre ceny zwłaszcza hekko w iq jest drożej troche


  • 0





0 użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników