Skocz do zawartości


 

Zdjęcie

Morele.net - Czas realizacji zamówienia

Morele.net - Czas realizacji zamówienia

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
17 odpowiedzi na ten temat

Morele.net - Czas realizacji zamówienia

#1 Roothek

Roothek

    Stały użytkownik

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 161 postów
  • Skąd:+48.81
  • Firma:DB MEDIA
  • Imię:Damian

Napisany 27 lipiec 2017 - 16:34

Witam, czy ktoś z Was zamawiał na morele.net części do komputera?
Zamówiłem części w poniedziałek, zapłaciłem we wtorek wieczorem i liczyłem, że dostawa będzie najpóźniej na piątek (zresztą taką date mam w u nich w systemie. Okazuje się, że akurat karty graficznej, którą zamówiłem nie mają. Żadnych informacji nie podali tylko ja dzwoniłem od wczoraj i ich support mówi różne wersje. A to, że jest na innym magazynie, a to, że dystrubutor się nie wywiązał. Kompletne nieposzanowanie czasu klienta. Odradzam zakupu u nich.

#2 Vasthi

Vasthi

    Weteran WHT

  • WHT Pro
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 647 postów

Napisany 27 lipiec 2017 - 16:41

Tak i nie mam dobrych doświadczeń. Niestety musisz się uzbroić w cierpliwość :)

#3 Gość_patrys_*

Gość_patrys_*
  • Goście

Napisany 27 lipiec 2017 - 16:45

Tak, zamówiłem dziś rano też laptopa... zamówienie opłacone i nie potwierdzone do teraz.

W chwili zamówienia była wysyłka na poniedziałek 31.07.

Chwile temu infolinia powiedziała, że jest szansa, że wyślą 7 sierpnia jeżeli zaakceptują jutro.

Brak słów.



#4 Gość_nrm_*

Gość_nrm_*
  • Goście

Napisany 27 lipiec 2017 - 17:06

Tak, ciągle zamawiam w morele, przy remoncie chyba wszystkie AGD, RTV też tam brałem. Nawet wczoraj coś kupiłem. Raz też reklamowałem uwalonego procka - dostałem nowego. 

 

vV8iXkZ.png



#5 Gość_patrys_*

Gość_patrys_*
  • Goście

Napisany 27 lipiec 2017 - 17:13

Ostatnie moje zamówienie tam było prawie rok temu, zawsze było sprawnie no ale dziś...

2017-07-27 11:13:19 Nowe (1/4)
 
I ten tekst, że może 7 sierpnia będzie wysłane...
 
Choć hmm jak nie zostało zaakceptowane to raczej można anulować i powinni zwrócić środki ?


#6 MatX_

MatX_

    Stały użytkownik

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 106 postów
  • Imię:Mateusz

Napisany 27 lipiec 2017 - 17:42

Ostatnio zamawiałem u nich we wtorek, dzisiaj przyszło, być może te problemy są następstwem tego, że przedwczoraj ich strona nie działała przez jakiś czas w godzinach wieczornych poza tym dostałem mail o wysłaniu zamówienia i po kilku godzinach ponownie..

 

A anulować można w każdej chwili :) 



#7 nnd_newbie

nnd_newbie

    Stały użytkownik

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 156 postów

Napisany 27 lipiec 2017 - 19:16

Z mojego doświadczenia to jest firma która nie stockuje towaru, a przynajmniej robi to mało i dla ograniczonego asortymentu. Zamawia towar u dystrybutora jak jest potrzeba (czyli zamówienie). Stąd opóźnienia, albo wręcz brak towaru chociaż status na ich stronie mówił coś innego.

 

Poza tym oszustami chyba nie są: pieniądze zwrócą, zamówienie anulują, tylko irytacja zostanie.



#8 xWangan

xWangan

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • 6 postów

Napisany 27 lipiec 2017 - 19:16

Zamawiałem już kilka razy, za każdym razem zamówienie było u mnie w przeciągu 2-3 dni, z wyjątkiem jednego zamówienia do odbioru osobistego. To mogłem odebrać już następnego dnia w godzinach popołudniowych.

 

589878ab3707ddd039fcdca3fb7f93f5.png



#9 Gość_Kamikadze_*

Gość_Kamikadze_*
  • Goście

Napisany 27 lipiec 2017 - 19:27

Ja czekałem czasem nawet 20 dni. Zależnie od tego czy mają w magazynie jednym czy sobie dosyłali z innego.

 

morele_597a304d13001.png



#10 Roothek

Roothek

    Stały użytkownik

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 161 postów
  • Skąd:+48.81
  • Firma:DB MEDIA
  • Imię:Damian

Napisany 27 lipiec 2017 - 19:53

Ja czekałem czasem nawet 20 dni. Zależnie od tego czy mają w magazynie jednym czy sobie dosyłali z innego.

 

morele_597a304d13001.png

 

To co oni pieszo z magazynu "dosyłają"? :blink:

 

U mnie tak to się prezentuje:

 

Status zamówienia: Nowe (1/4)

Data złożenia zamówienia: 2017-07-24 18:11:16
Data dostawy: 2017-07-28

 


Edytowany przez Roothek, 27 lipiec 2017 - 19:56.


#11 Gość_nrm_*

Gość_nrm_*
  • Goście

Napisany 27 lipiec 2017 - 20:44

Z mojego doświadczenia to jest firma która nie stockuje towaru, a przynajmniej robi to mało i dla ograniczonego asortymentu. Zamawia towar u dystrybutora jak jest potrzeba (czyli zamówienie). 

 

Teraz się tak robi ehandel, zupełnie normalne (dropshipping i te sprawy). Towary wychodzą już bezpośrednio z wielkich centrów towarowych/od producentów. Skonczyły się czasy niepotrzebnego trzymania stuffu u siebie.

 

Problemem jest to że jedni są bardziej orgarnięci, inni niestety mniej. 



#12 nnd_newbie

nnd_newbie

    Stały użytkownik

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 156 postów

Napisany 27 lipiec 2017 - 21:01

 
Teraz się tak robi ehandel, zupełnie normalne (dropshipping i te sprawy). Towary wychodzą już bezpośrednio z wielkich centrów towarowych/od producentów. Skonczyły się czasy niepotrzebnego trzymania stuffu u siebie.
 
Problemem jest to że jedni są bardziej orgarnięci, inni niestety mniej. 

Na szczęście jeszcze nie każdy: Komputronik, X-Kom. Są też więksi którzy mogą dyktować warunki i zaalokowac część towaru tylko dla siebie. Inni niestety się męczą. Nie da się przedstawić poprawnie dostępności towaru jeśli cały towar może zniknąć w ciągu ułamka sekundy, wykupiony przez inny podmiot. A potem się przeprasza klienta, "że za tydzień", "że dystrybutor się nie wywiązał", "że błąd magazynowy". Z takich sklepów najlepiej zamawiać jak się nam nie spieszy.

#13 Gość_Dew_*

Gość_Dew_*
  • Goście

Napisany 28 lipiec 2017 - 07:42

W ostatnim czasie zamawialiśmy sporą partię routerów wifi (200 sztuk) na dostarczenie potrzebowali około tygodnia. Przy czym wszystkie pudełka były oklejone taśmą firmy abcdata, i adresowane bezpośrednio z abc...

Edytowany przez Dew, 28 lipiec 2017 - 07:43.


#14 theONE

theONE

    Weteran WHT

  • Firma Bronze
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1253 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Firma:Dataspace.pl

Napisany 28 lipiec 2017 - 08:15

Nie wiem czemu się dziwisz, dystrybutorem nie są, towar skądś kupują, wolałbyś aby paczka z routerami robiła pół polski po magazynach czy prosto z głównego szła. 



#15 Gość_nrm_*

Gość_nrm_*
  • Goście

Napisany 28 lipiec 2017 - 10:44

Hah, morele wysłało godzinę temu nr przewozowy paczki, a 30 minut temu kurier dostarczył, a paczki nawet jeszcze nie ma w systemie DHL :D zamówione: 2017-07-26 22:15:31, dostarczone: 2017-07-28 11:30. Nie narzekam ;) Idę po piwo aby wytestować tę lodówkę ;)



#16 Gość_Kamikadze_*

Gość_Kamikadze_*
  • Goście

Napisany 28 lipiec 2017 - 11:09

 

To co oni pieszo z magazynu "dosyłają"? :blink:

 

U mnie tak to się prezentuje:

 

 

Akurat zamówienie było spore i czekałem na jakiś produkt dłużej czy nawet kilka produktów. Reszta zamówień powiedzmy zamawiałem w niedzielę, paczka była we wtorek lub w piątek maksymalnie.

 

Im więcej rzeczy zamawiasz tym dłużej możesz czekać :)



#17 Gość_patrys_*

Gość_patrys_*
  • Goście

Napisany 28 lipiec 2017 - 11:16

No u mnie trzeba było anulować.

Przy zamówieniu było, że poniedziałek dostawa, dziś telefonicznie powiedzieli, że nie wiedzą kiedy, bo muszą się kontaktować z dystrybutorem.

Wcześniej było lepiej ;)



#18 Roothek

Roothek

    Stały użytkownik

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 161 postów
  • Skąd:+48.81
  • Firma:DB MEDIA
  • Imię:Damian

Napisany 28 lipiec 2017 - 11:40

Mi Pani z infolinii powiedziała, że mogą bez karty graficznej wysłać  :blink:







0 użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników