Skocz do zawartości


 

Zdjęcie

Problem z pocztą roundcube na serwerze vps hitme.pl

Problem z pocztą roundcube na serwerze vps hitme.pl vps roundcube poczta hitme.pl e-mail

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
5 odpowiedzi na ten temat

Problem z pocztą roundcube na serwerze vps hitme.pl

#1 Dawider

Dawider

    Nowy użytkownik

  • Nowy
  • 2 postów

Napisany 29 czerwiec 2017 - 13:35

Witam.

 

Od tygodnia nie mogę zalogować się na swoje skrzynki e-mail na serwerze VPS hostingu hitme.pl.

 

Kontaktowałem się z hostingiem, jednak przez ten czas niczego nie dowiedziałem się, nie mogę nadal się zalogować, wiec zakładam, że nic nie została naprawione, nawet nie zostały ustalone przyczyny tego problemu.

 

Przy próbie logowania się na roundcube nie wyskakuje żaden błąd, po prostu jest biała plama... Gdy odświeżam stronę, wyskakuje komunikat "Błędne żądanie! Nie zapisano danych." I tak jest na każdej przeglądarce, nie tylko na moim komputerze. W przeglądarce Opera i Vivaldi wyskakuje inny komunikat przy próbie logowania. "Ta strona nie działa Serwer nie może teraz obsłużyć tego żądania."
 

Podałem nawet hasło i login do administracji hostingu, tez pewnie nie mogą sie zalogować, skoro nie odpisują od 2 dni.

 

Co ciekawe, stworzyłem nowe skrzynki e-mail, aby sprawdzic, czy z nimi też będzie problem. Okazuje się, ze nie ma problemu z nowymi kontami... Tylko z tymi, których używasz juz od kilku lat.

 

Czy ktoś z was miał taki problem? Proszę o pomoc:)

 

 

 

Załączone pliki


Edytowany przez Dawider, 29 czerwiec 2017 - 13:38.

  • 0

#2 tb3.pl

tb3.pl

    Czasami na forum

  • Firma Bronze
  • 45 postów
  • Firma:Agencja Interaktywna CENTIB
  • Imię:Kasjan
  • Nazwisko:Rogal

Napisany 29 czerwiec 2017 - 13:44

Czy te skrzynki email nie są czasem pełne?

Problem występuje tylko na jednym koncie klienta? (pisząc inne masz na myśli inne konta klienckie - nie email?)


  • 0

#3 Dawider

Dawider

    Nowy użytkownik

  • Nowy
  • 2 postów

Napisany 29 czerwiec 2017 - 13:48

Konta są bez limitu. Na jednym e-mailu zajęte jest 200 MB na drugim 500MB. Ani na jeden, ani na drugi nie można się zalogować. Dwa opisywane przeze mnie e-maile są przypisane do dwóch różnych domen. (nie chce ich nazwy tutaj podawać).


  • 0

#4 nnd_newbie

nnd_newbie

    Stały użytkownik

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 156 postów

Napisany 29 czerwiec 2017 - 13:55

To VPS zarządzalny, że hitme.pl ma Ci to naprawiać? Jak nie to wbijaj przez SSH i debuguj. Jak nie potrafisz to ściągaj admina albo rób zlecenie na WHT.

 

Jak zarządzalny to hitme.pl ma dostęp administracyjny i dopóki go nie otrzymasz to możesz tylko kijkiem popędzać hitme, żeby się pospieszyło.

 

EDIT. Właśnie zwróciłem, że napisałeś że podałeś dostęp do serwera adminom hitme.pl czyli raczej nie zarządzalny. Myślę, że zaraz się ktoś zjawi i powie "Logi!! Bo szklanej kuli nie mamy". Lepiej zrób zlecenie.


Edytowany przez nnd_newbie, 29 czerwiec 2017 - 13:59.

  • 0

#5 tb3.pl

tb3.pl

    Czasami na forum

  • Firma Bronze
  • 45 postów
  • Firma:Agencja Interaktywna CENTIB
  • Imię:Kasjan
  • Nazwisko:Rogal

Napisany 29 czerwiec 2017 - 13:57

To sprawdź jeszcze czy konto nadrzędne nie wyczerpało limitu miejsca.

Pewnie masz panel directadmin?

Sprawdź czy limity w panelu pokrywają się z limitami quota - użyj repquota (ostatnio mieliśmy podobną sytuację - w DA pokazuje limit 20GB, repquota pokazał 5GB)


  • 0

#6 HaPe

HaPe

    Weteran WHT

  • WHT Pro
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1581 postów
  • Skąd:Kraków
  • Firma:www.9h.pl
  • Imię:Hubert
  • Nazwisko:Nodżak-Pluta

Napisany 29 czerwiec 2017 - 16:26

Czy czyściłeś cache przeglądarki?


  • 0






Także otagowane jednym lub więcej z tych słów kluczowych: vps, roundcube, poczta, hitme.pl, e-mail

0 użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników