Skocz do zawartości


 

Zdjęcie

Poprawna konfiguracja poczty az.pl

Poprawna konfiguracja poczty az.pl

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
8 odpowiedzi na ten temat

Poprawna konfiguracja poczty az.pl

#1 maccossac

maccossac

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • 6 postów
  • Imię:Jonasz
  • Nazwisko:Stańczyk

Napisany 11 maj 2017 - 18:02

Witam, czy ktoś wie jak poprawnie skonfigurować pocztę na az.pl. Wczoraj zakupiłem tam pierwszy raz, zwykły hosting z domeną. Po założeniu konta pocztowego, chciałem przetestować. I na jedne skrzynki wiadomości dochodzą, na inne dochodzą jako spam a na inne w ogóle nie dochodzą. W przypadku Gmaila/Interii/Wp wiadomości dochodzą normalnie, Yahoo/Outlook wiadomości dochodzą tylko jako SPAM, choć jeśli chodzi o Yahoo również zdarza się, że wiadomość w ogóle nie dojdzie. Z onetem to jest kompletna porażka bo testując na kilku skrzynkach w tej domenie, na żadną wiadomości nie dochodzą, nie pojawiają się kompletnie nawet w spamie. Czy ktoś ma pomysł jak poprawnie to skonfigurować? Z góry dziękuję za pomoc i proszę o jak najprostsze wytłumaczenie.

 

 


  • 0

#2 behemoth

behemoth

    Weteran WHT

  • Firma Bronze
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1237 postów
  • Skąd:Łódź
  • Firma:swhosting.pl
  • Imię:Jakub

Napisany 11 maj 2017 - 18:07

Wyślij testowego maila na adres wygenerowany tu https://www.mail-tester.com
I sprawdź wynik :)
  • 0

#3 maccossac

maccossac

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • 6 postów
  • Imię:Jonasz
  • Nazwisko:Stańczyk

Napisany 11 maj 2017 - 19:04

Ocena 5,7/10, tutaj zamieszczam screena https://www.dropbox.com/s/atbyjq2mk694r9t/wht.png?dl=0 

Jednak nie mam zielonego pojęcia jak to naprawić. 


  • 0

#4 behemoth

behemoth

    Weteran WHT

  • Firma Bronze
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1237 postów
  • Skąd:Łódź
  • Firma:swhosting.pl
  • Imię:Jakub

Napisany 11 maj 2017 - 20:47

Wyślij ten screen do supportu. Powinni to od ręki poprawić.
  • 0

#5 maccossac

maccossac

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • 6 postów
  • Imię:Jonasz
  • Nazwisko:Stańczyk

Napisany 11 maj 2017 - 21:00

Cóż, przesłałem tego screena do supportu, to poprosili, żebym edytował wcześniej dodany prze mnie rekord spf co nie przyniosło żadnej zmiany.


  • 0

#6 kafi

kafi

    Weteran WHT

  • WHT Pro
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3412 postów

Napisany 12 maj 2017 - 10:04

Nie przyniosło zmiany, bo rekord SPF jest niepoprawny.

 

ip4:adres, a nie ipv4:adres

 

Po zmianie odczekaj 24 godziny aż zmiany w DNS się rozpropagują i spróbuj ponownie testować


  • 0

#7 maccossac

maccossac

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • 6 postów
  • Imię:Jonasz
  • Nazwisko:Stańczyk

Napisany 13 maj 2017 - 13:46

Poprawiłem rekord i w mail-tester.pl jest już w miarę OK (https://www.dropbox....i/wht2.png?dl=0). Po odczekaniu ponad 24H, wykonane testy wciąż nie przyniosły żadnego rezultatu cały czas jest tak jak było i nic nie uległo poprawie. 


  • 0

#8 kafi

kafi

    Weteran WHT

  • WHT Pro
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3412 postów

Napisany 13 maj 2017 - 14:28

Zgłoś się, aby usługodawca ustawił ci dla adresu IP poprawny revdns.


  • 0

#9 Piotr_5

Piotr_5

    Nowy użytkownik

  • Nowy
  • 1 postów

Napisany 13 wrzesień 2017 - 15:40

cześć,

 

nie chcę zakładać nowego wątku, więc podepnę się pod ten.

Mam problem z konfiguracja MS Outlook do skrzynki az.

Przez jakiś czas korzystałem z poczty webowej, później uruchomiłem outlooka.

Po uruchomieniu programu ten ściągnął mi pocztę przychodzącą, lecz nie elementy wysłane.

Napisałem do supportu AZ, ale odesłali mnie do help-a w outlooku.

Sprawdzałem wielokrotnie i wszystkie parametry (nr portów i hasła) są OK.

 

Czy ktoś może mi podpowiedzieć jak ściągnąć te wiadomości?

 

 


  • 0





0 użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników