Skocz do zawartości


 

Zdjęcie

Nie dochodząca poczta z Google APPS

Nie dochodząca poczta z Google APPS

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
5 odpowiedzi na ten temat

Nie dochodząca poczta z Google APPS

#1 Dexieco

Dexieco

    Stały użytkownik

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 134 postów
  • Skąd:Skierniewice
  • Imię:Tomasz
  • Nazwisko:Klimek

Napisany 15 kwiecień 2017 - 15:54

Witam,
od jakiegoś tygodnia mam problem z pocztą.
 
Maile utrzymuje na serwerach Googla .. Wysyłam maile do różnych osób i dostawców i nie dochodzą, nie ma ich nigdzie ani nie ma zwrotek..
 
Jedyną zwrotkę dostałem kilka dni temu, i nie mogę rozszyfrować/rozwiązać problemu ..
W konfiguracji nic nie było zmieniane .
 
Zwrotka :

 

This is the mail system at host mail-a.ebi.pl.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<serwis.vapro@assecobs.pl>: host 172.17.0.11[172.17.0.11] said: 554 rejected
    due to spam URL in content (in reply to end of DATA command)

Final-Recipient: rfc822; serwis.vapro@assecobs.pl
Original-Recipient: rfc822;serwis.vapro@assecobs.pl
Action: failed
Status: 5.0.0
Remote-MTA: dns; 172.17.0.11
Diagnostic-Code: smtp; 554 rejected due to spam URL in content

 


  • 0

#2 volt123

volt123

    Często na forum

  • Użytkownicy
  • 59 postów
  • Imię:Damian

Napisany 15 kwiecień 2017 - 16:15

Diagnostic-Code: smtp; 554 rejected due to spam URL in content

 

Jako, że to google apps, to zakładam, że host nie jest na żadnym RBL, możesz sprawdzić czy sam email nie jest na jakiejś blackliście. Zobacz też czy w stopce albo treści maila masz jakiś kawałek nagłówka/linka/tekstu, który może powodować false-positiva.


  • 0

#3 Dexieco

Dexieco

    Stały użytkownik

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 134 postów
  • Skąd:Skierniewice
  • Imię:Tomasz
  • Nazwisko:Klimek

Napisany 15 kwiecień 2017 - 16:44

 

Jako, że to google apps, to zakładam, że host nie jest na żadnym RBL, możesz sprawdzić czy sam email nie jest na jakiejś blackliście. Zobacz też czy w stopce albo treści maila masz jakiś kawałek nagłówka/linka/tekstu, który może powodować false-positiva.

 

Sprawdziłem tutaj, i 3,8 wynik ..

https://www.mail-tester.com/web-e2rja

 

Gdy wyśle nawet "gołego" maila z podpisem to itak zwrot
 

 

Imię nazwisko
mobile: +48 000 000 000
email: kw@icecreamfactory.pl
www.icecreamfactory.pl

 


Edytowany przez Dexieco, 15 kwiecień 2017 - 16:48.

  • 0

#4 Majka

Majka

    Regularny użytkownik

  • Użytkownicy
  • 91 postów
  • Firma:MZone Group
  • Imię:Beata

Napisany 15 kwiecień 2017 - 17:13

A spróbuj wysłać maila testowego z podpisem tylko twoje imię i nazwisko (bez adresu strony, adresu e-mail i telefonu komórkowego w podpisie).

 


  • 0

#5 Piotr GRD

Piotr GRD

    Weteran WHT

  • WHT Pro
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 521 postów
  • Skąd:Szczecin

Napisany 15 kwiecień 2017 - 18:24

Nie wiem czy to ma czy nie ma wpływu na traktowanie poczty jako spamu, ale czy nie miałeś tam u siebie jakiegoś włamu niedawno i z tego względu Twoją witrynę uznano za spamerską? W Google wciąż widzę taki jeden wynik:

Windows 8.1 Product Keys for All Editions 32Bit/64bit - {Latest}
icecreamfactory.pl › Windows
16 lut 2017 - {Updated} windows 8.1 Product Keys for those Models (Pro, Ulitmate Enterprise, Core, Single Language) for 32bit / 64bit and 100% working.

  • 1

#6 nnd_newbie

nnd_newbie

    Stały użytkownik

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 156 postów

Napisany 18 kwiecień 2017 - 07:50

I dodaj wpis SPF. W tym konkretnym przypadku chyba nie pomoże, ale ogólnie lepiej mieć dodany. Dla Google Apps prawidłowy wpis to:

v=spf1 a mx include:_spf.google.com ~all

  • 0





0 użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników