Skocz do zawartości
zbenek12345

[Pytanie] Jak to jest w pracy helpdesk/service analyze desk ogólnie support?

Polecane posty

Hejo.

Mało takich wątków.

Pytanie mam, a dokładnie mi chodzi o to czy praca jako helpdesk, service desk analyst coś w deseń supportu technicznego 1linia jest trudna? Jak to wygląda praktycznie(tak ogólnie)? Co należy przyswoić, aby się tam dostać?

Jak wygląda praca na liniach wsparcia 2 i 3?

Odpowiedzi mile widziane :)

p.s rozumiem, że polityka firm jest najważniejsza, ale chociaż trochę zdradźcie jak to jest.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Już w pierwszym poście zaznaczyłem, że wiem o istnieniu polityk bezpieczeństwa. Jednak ogólnie na czym to zależy w liniach L1, L2 czy L3? Jakie najważniejsze wymagania są potrzebne na pierwsza? W korporacji i mniejszej firmie. Wiem, że w duzym korpo angielski musi być na wysokim poziomie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze

Wymagania podstawowe:

- umiejętność biegła w posługiwaniu się google

- znajomość angielskiego żeby ogarnąć dokumentację

- odporność na stres

- znajomość oferty firmy prawie na pamięć i umiejętność rzeczowo wytłumaczyć różnicę :)

- musisz znać panele, na których pracuje dana firma (np. DA, CPanel czy inne dziadostwo :D)

 

a no i kultura żeby nie było problemów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×