zbenek12345 0 Zgłoś post Napisano Luty 21, 2017 Hejo. Mało takich wątków. Pytanie mam, a dokładnie mi chodzi o to czy praca jako helpdesk, service desk analyst coś w deseń supportu technicznego 1linia jest trudna? Jak to wygląda praktycznie(tak ogólnie)? Co należy przyswoić, aby się tam dostać? Jak wygląda praca na liniach wsparcia 2 i 3? Odpowiedzi mile widziane p.s rozumiem, że polityka firm jest najważniejsza, ale chociaż trochę zdradźcie jak to jest. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
zbenek12345 0 Zgłoś post Napisano Luty 21, 2017 Już w pierwszym poście zaznaczyłem, że wiem o istnieniu polityk bezpieczeństwa. Jednak ogólnie na czym to zależy w liniach L1, L2 czy L3? Jakie najważniejsze wymagania są potrzebne na pierwsza? W korporacji i mniejszej firmie. Wiem, że w duzym korpo angielski musi być na wysokim poziomie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze Zgłoś post Napisano Luty 21, 2017 Wymagania podstawowe: - umiejętność biegła w posługiwaniu się google - znajomość angielskiego żeby ogarnąć dokumentację - odporność na stres - znajomość oferty firmy prawie na pamięć i umiejętność rzeczowo wytłumaczyć różnicę - musisz znać panele, na których pracuje dana firma (np. DA, CPanel czy inne dziadostwo ) a no i kultura żeby nie było problemów. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach