Skocz do zawartości
Cad0s

SMTP Error ?

Polecane posty

Witam mam mały problem Roundcube wysyła i odbiera pocztę bez problemu ale mam problem z skonfigurowaniem klienta pocztowego gdyż każdy wyrzuca błąd

Nie można nawiązać połączenia z „SMTP server”. Sprawdź host/port oraz połączenie sieciowe.

Logi

22 16:12:37 login authenticator failed for (User) [91.200.12.164]: 535 Incorrect authentication data (set_id=exmerge)
2016-12-22 16:12:57 H=(91.196.48.243) [185.125.6.107] rejected EHLO or HELO ADRES IP : HELO is an IP address (See RFC2821 4.1.3)
2016-12-22 16:13:20 SMTP call from server.DOMENA.PL  [ADRES IP] dropped: too many unrecognized commands (last was "

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W logach masz wszystko napisane że problem dotyczy autoryzacji użytkownika. Pytanie na jakim porcie nasłuchuje usługa i czy np używa połączenia szyfrowanego. Druga sprawa czy nazwa użytkownika to pełny adres email czy tylko pierwszy człon przed @

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak mogę to sprawdzić aby dojśc do likwidacji błędu ?


W logach masz wszystko napisane że problem dotyczy autoryzacji użytkownika. Pytanie na jakim porcie nasłuchuje usługa i czy np używa połączenia szyfrowanego. Druga sprawa czy nazwa użytkownika to pełny adres email czy tylko pierwszy człon przed @

exim

#EDIT#7:
daemon_smtp_ports = 25 : 587 : 465
tls_on_connect_ports = 465

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×