Skocz do zawartości


 

Zdjęcie

Homecloud - problemy od wczoraj

Homecloud - problemy od wczoraj

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
8 odpowiedzi na ten temat

Homecloud - problemy od wczoraj

#1 kubik.private

kubik.private

    Nowy użytkownik

  • Nowy
  • 0 postów

Napisany 29 listopad 2016 - 08:58

Od wczoraj rana (conajmniej) niektóre VPSy na homecloud pozostają niedostępne - nie odpowiadają na żadnym porcie.

 

Infolinia informuje o "przejściowych trudnościach", nie wiadomo jaki będzie czas rozwiązania problemu. Wieczorem nasze VPSy ruszyły, jednak obecnie, jak widzę, znowu nie działają. 

 

Podobne zdarzenie, jednak trwające krócej, miało miejsce około miesiąca temu. Zasadniczo jestem niemile zaskoczony jakością usługi - typowy hosting w homie zawsze był OK, tutaj niestety jest dużo gorzej.



#2 okm

okm

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • 0 postów

Napisany 29 listopad 2016 - 10:35

Mam taki są problem, pani na infolinii poinformowała mnie że to problem z ich oprogramowaniem sieciowym które dostarcza im inna firma i stąd te kłopoty. U mnie problemy są od niedzieli do dziś, ciekawe jak długo więc zastanawiam się nad ekspresową migracją bo klienci jeszcze grzecznie ale już mają nerwa. Zastanawiam się nad godaddy bo u nich helpdesk jest naprawdę rewelacyjny, mam tylko taki z tym kłopot że wszytko u mnie jest na plesku a oni maja wszytko na cPanel. 



#3 tym

tym

    Weteran WHT

  • WHT Pro
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1153 postów
  • Skąd:Poznań
  • Firma:DG

Napisany 29 listopad 2016 - 11:32

To była kwestia czasu zanim posypie im sie Plesk...



#4 lucaspl

lucaspl

    Stały użytkownik

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 210 postów
  • Skąd:Kielce

Napisany 29 listopad 2016 - 11:38

Plesk jak plesk, Odin to zlepek różnych softów, które potrafią wybuchnąć w każdym miejscu :) 



#5 okm

okm

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • 0 postów

Napisany 29 listopad 2016 - 11:52

odin jest rowniez w az.pl i po zmianie panelu na odin szczerze odradzam klientom az.pl



#6 kubik.private

kubik.private

    Nowy użytkownik

  • Nowy
  • 0 postów

Napisany 29 listopad 2016 - 17:30

U nas z pleska ani cpanelu nie korzystamy, ale wymagamy od hostingodawcy umów o powierzenie przetwarzania danych osobowych. To jest ich duży plus, bo mają takie coś z automatu. No i ceny całkiem konkurencyjne.

 

Natomiast faktycznie, ten ich odin to jakiś dramat jest. Zawsze dostaję białej gorączki jak mam z tego korzystać - tak nieintuicyjnego panelu jeszcze nie widziałem.

 

Nasze serwery zaczęły działać. Niech tak już pozostanie.


Edytowany przez kubik.private, 29 listopad 2016 - 17:30.


#7 okm

okm

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • 0 postów

Napisany 01 grudzień 2016 - 09:19

a u mnie znów wszytko zdechło, nawet restartu nie mogę zrobić, dostać się do logów ani do konsoli, totalna dupa



#8 Gość_patrys_*

Gość_patrys_*
  • Goście

Napisany 01 grudzień 2016 - 10:12

Awarie zdarzają się każdemu, więc tu polecał bym kontakt z supportem, bo narzekanie na forum raczej nie pomoże.

W przypadku VPS jest spora konkurencja więc za pewne po fali niezadowolenia wybierzecie sobie coś innego.

 

Fakt w Polsce jest słabo jeżeli chodzi o oferty Cloud, ale zawsze mamy oferty zagraniczne, a ms przy WEB nie robią różnicy ;)



#9 home.pl

home.pl

    Stały użytkownik

  • Firma Bronze
  • PipPipPipPipPip
  • 127 postów
  • Firma:home.pl

Napisany 01 grudzień 2016 - 11:28

Witajcie,

 

wypada nam jedynie potwierdzić, że utrudnienia na przestrzeni ostatnich dni rzeczywiście występowały i przeprosić naszych klientów za powstałe utrudnienia. Błąd w infrastrukturze sieciowej spowodował, że cześć usług VPS i Pro Cloud, znajdująca się na konkretnych kontenerach była okresowo niedostępna z zewnątrz lub działała zauważalnie wolniej, odpytywanie ich za pomocą zewnętrznych narzędzi mogło kończyć się time'outami. Sytuacja była o tyle specyficzna, iż nawet po wdrożeniu stosownych fixów błąd wracał po kilku/kilkunastu godzinach. Nasi administratorzy podjęli w tej sytuacji decyzję, aby zoptymalizować działanie usług i zmigrować część z nich, jak również zaktualizować środowisko. Od razu odpowiem może na ewentualne zarzuty - utrudnienia nie wynikały z oversellingu (tak, wiemy, że jest to "ulubione" zjawisko w przypadków VPSów, ale my tego unikamy - stąd brak w naszej ofercie regularnych usług za 5 zł/mc), źródło problemu było inne. Na chwilę obecną problem został zażegnany, jednakże w dalszym ciągu monitorujemy status usług, aby upewnić się, że wszystko gra w najlepsze. Dmuchamy i chuchamy na serwery naszych klientów :)

 

Za wszelkie problemy, downtime'y i opóźnienia przepraszamy. W kwestii rekompensaty zapraszamy do kontaktu wraz z numerem subskrypcji - do każdego zgłoszenia podejdziemy indywidualnie i zaproponujemy stosowne rozwiązanie: https://homecloud.pl/o-nas/kontakt/


Edytowany przez home.pl, 01 grudzień 2016 - 11:29.






0 użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników