Skocz do zawartości
sara-narat

Portal z kreatorem stron

Polecane posty

Cześć wszystkim, chciałam was zapytać o to czy mieliście styczność z firmami które oferują strony z kreatorem? Bo natknęłam się na taką firmę :http://pl.mfirma.eu/ i może już ktoś z was się z nimi zetknął i wie jak przebiega współpraca. Nie znam się na robieniu stron dlatego pytam. A szukam czegoś prostego i też nie mam specjalnych wymagań co do strony. Ma być prosta, informacyjna. U nich mi się podoba bo można sobie przez tydzień popróbować możliwości kreatora i też łatwo się tam poruszać. Też widziałam że jest tam coś takiego jak monitorowanie fraz. Może znacie jakieś inne proste kreatory które mogłabym sobie porównać? Z góry dziękuje za wszelką pomoc i radę :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Strony z kreatorów niestety nie są najlepszej jakości. Same szablony nie są powalające ponieważ są robione w większości na ilość, a nie na jakość.

 

Zamiast wydawać 300zł na rok na taki kreator, lepiej dołożyć 200 i zapłacić komuś za zaprojektowanie strony. Potem zostaje tylko płacić za domenę i hosting, więc koszt strony poza jej utrzymaniem jest jednorazowy, a nie jak w tym przypadku miesięczny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Szczerze nie brałam pod uwagę takiego rozwiązania. :) Chciałabym mieć dostęp zawsze do swojej strony bez osób trzecich. Nie raz słyszałam historie, że ktoś zlecił wykonanie strony i później nie miał dostępu do edycji albo musiał ponownie komuś zlecać aktualizację strony a tego chciałabym uniknąć. Możliwe że jestem trochę przez to przewrażliwiona dlatego nastawiłam się na kreator żeby mieć nad wszystkim kontrolę od początku do końca. Swoją drogą nie myślałam, że obecnie zlecenie wykonania strony jest teraz takie tanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach