Skocz do zawartości

Web Hosting Talk

  • arubacloud.pl

    Partner technologiczny

    Aruba Cloud jest marką usług cloud na rynku europejskim. Została stworzona w celu dostarczenia firmom kompleksowych rozwiązań Cloud niezależnie od ich planów i projektów.

 

Zdjęcie

Wordpress - jaki hosting?

Wordpress - jaki hosting?

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
32 odpowiedzi na ten temat

Wordpress - jaki hosting?

#21 krety3345

krety3345

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • 3 postów

Napisany 01 wrzesień 2016 - 19:28

Do kasacji


Edytowany przez krety3345, 01 wrzesień 2016 - 19:39.

  • 0

#22 is_wm

is_wm

    Weteran WHT

  • WHT Pro
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 878 postów

Napisany 01 wrzesień 2016 - 20:53

65 nie poleca na 103 opinie.

Czyli grubo ponad połowa waszych klientów odradza was.

 

103 opinie z pół miliona klientów to bardzo miarodajny wynik :D To najlepszy przykład ja bzdurny jest ten cały ranking. A jakaś firma ma 100 klientów i 100 pozytywnych klientów, czyli 100% ich poleca. A że wszystkie z tych opinii zostało kupionych, tudzież napisane przez samych pracowników? A kto by się tam tym przejmował, procenty się zgadzają ;)


  • 1

#23 home.pl

home.pl

    Stały użytkownik

  • Firma Bronze
  • PipPipPipPipPip
  • 103 postów
  • Firma:home.pl

Napisany 02 wrzesień 2016 - 07:14

Każdy ranking ma swoje dobre i złe strony. Nie negujemy negatywnych głosów, ale warto czasem zerknąć od kogo pochodzą. I mogę Ci z ręką na sercu odpowiedzieć, że spory procent tych ocen pochodzi od osób, które nie miały usług w home.pl, albo mają i nie ogarniają na tyle spraw technicznych, aby rozróżnić za co odpowiada home.pl a za co nie. Świeży przykład takiej oceny jest tutaj - http://www.webhostin...z_opinie/26904/

 

Niestety, trafił się też kiedyś jeden ananas, który wysmażył nam opinię 5x1/5 bo nie opłacał usługi przez 4 tygodnie i mieliśmy "czelność wyłączyć mu konto". Tak po prostu bywa, tak jest zbudowany Internet - łatwiej krytykować niż chwalić. A jak krytykować to już na całego. Bardzo zastanawiające jest, że w momencie próby wyjaśnienia sprawy w 90% przypadków panuje cisza po drugiej stronie - zero odpowiedzi, zero jakiejkolwiek refleksji.

 

I nie, nie uważamy, że każda negatywna ocena jest niezasłużona. Wszystkie opinie staramy się weryfikować pod kątem obsługi, przekazujemy je dalej. Nasze wewnętrzne badania i ankiety satysfakcji pokazują, że 90% klientów jest zadowolonych z obsługi. Czy to dużo? Dużo, ale nie na tyle, aby - uwzględniając skalę i liczbę klientów - zapobiec takim przypadkom jak ten powyżej. Jasne, że każdy chciałby posiadać 1000 pozytywnych ocen na WHT, ale nam zależy przede wszystkim na rozmowie z klientem, a nie rozdawaniem zniżek w zamian za ocenę 5/5 w rankingu. Naszym zdaniem najważniejsza jest jakość usługi i nad nią pracujemy przede wszystkim.


Edytowany przez home.pl, 02 wrzesień 2016 - 07:14.

  • 0

#24 kori

kori

    tibiawt.pl

  • Zbanowani
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 998 postów
  • Skąd:Złotów
  • Imię:Sławek

Napisany 02 wrzesień 2016 - 07:32

99% marketingu
1% jakości
300% ceny
  • 0

#25 devon

devon

    Stały użytkownik

  • Firma Bronze
  • PipPipPipPipPip
  • 327 postów

Napisany 02 wrzesień 2016 - 07:45

@home.pl długo będziecie to kontynuować i odpowiadać w tym wątku tylko na wybrane zarzuty? Wystarczy zobaczyć wasze FB - chwile ktoś pisze że coś nie działa. Skończcie tą kompromitację autor postu wybrał już hosting a większość użytkowników doradza że to Home to strata pieniędzy. Po co ciągniecie to dalej?


Edytowany przez devon, 02 wrzesień 2016 - 07:47.

  • 0

#26 home.pl

home.pl

    Stały użytkownik

  • Firma Bronze
  • PipPipPipPipPip
  • 103 postów
  • Firma:home.pl

Napisany 02 wrzesień 2016 - 08:03

devon, sorry ale nie będziemy chować głowy w piasek, choćby dlatego, że czujemy się zobowiązani aby wyjaśnić kilka rzeczy. Odnosimy się wyłącznie do kwestii poruszanych przez użytkowników w temacie WP w home. Jeżeli nie jesteś tym zainteresowany - możesz opuścić wątek. Ostatnie zgłoszenia które widzisz na tablicy FB dotyczą błędu połączenia od kilku ISP. Usługi tych klientów działały nieprzerwanie, a sprawa jest wyjaśniana. Co dokładnie nazywasz kompromitacją?


  • 0

#27 lucaspl

lucaspl

    Stały użytkownik

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 198 postów
  • Skąd:Kielce

Napisany 02 wrzesień 2016 - 08:11

99% marketingu
1% jakości
300% ceny

 

O ile nie polecę usług home.pl o tyle nie mogę patrzeć na posty takich dzieci jak Twoje. No naprawdę, 1% jakości? 99% marketingu? 300% ceny? Co za bzdury.

 

Mam nadzieję, że moderatorzy wreszcie zareagują i wyrzucą Twoje nic nie wnoszące do tematu posty. 


  • 3

#28 Lowka

Lowka

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • 21 postów

Napisany 24 listopad 2016 - 19:43

Na tanim Firehost mam wiele serwisów na WP jednocześnie i nic złego się nie dzieje. Przynajmniej jak na razie cała usługa działa nam naprawdę w porządku. Nie mamy żadnych problemów, działa to stabilnie i niezawodnie.


  • 0

#29 mondziu

mondziu

    Stały użytkownik

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 239 postów

Napisany 08 grudzień 2016 - 16:29

Home akurat nie miałem, ale siedziałem na innym drogim serwerze i na żadną specjalną jakość to się nie przekładało, więc nawet nie widzę powodów do tego, żeby wybierać drogie konta. Tym bardziej, że to właśnie na tanim koncie ta cała usługa działa mi naprawdę stabilnie. Tam wesoło nie było.


  • 0

#30 wladcapierscieni

wladcapierscieni

    Czasami na forum

  • Użytkownicy
  • 38 postów
  • Imię:A
  • Nazwisko:W

Napisany 13 grudzień 2016 - 12:39

Czy to jest temat ogólnie o hostingu czy o konkretnej firmie? Spodziewałem się, że pytanie o dobór hostingu może być skupiskiem reklam kilku firm ale nie tylko jednej :P

W zasadzie nie ma obecnie hostingu, który nie ujechałby stronki w Wordpress-ie. Ważny jest jednak umiar. Przy pierdyliardzie wtyczek i dodateczków, zegareczków, liczników nawet b. potężny hosting może mieć problem z wyświetlaniem takiej strony. 

Według mnie temat można zamknąć, bo niestety powstał śmietnik, który co jakiś czas będzie rozgrzebywany. Oczywiście jednak nie wtrącam się w kompetencje administracji.


Edytowany przez wladcapierscieni, 13 grudzień 2016 - 12:39.

  • 0

#31 literky

literky

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • 12 postów
  • Imię:Mateusz

Napisany 13 grudzień 2016 - 19:18

Jaki tam śmietnik. Skoro odkopałeś to się przyłączę. Po co zamykać? Jeden Home będzie się kłócił z każdym niezadowolonym klientem. To świetnie wpływa na ich marketing :)

 

Jakiś czas temu przenosiłem gotową stronę klienta na hosting w home.

 

1. Oczywiście hosting przepłacony, klient wybrał (lub zasugerowano mu) jakiś tam pakiet biznes, czy jak to się nazywało. Za cenę w okolicach złotówki, odnowienie 200-300 zł, już nie pamiętam dokładnie. Do tego dostał jeszcze 3 domeny w takiej promocji.

2. Nie dało się zainstalować strony, która na dwóch innych serwerach działała bez problemu. Ba, postawiłem tam czystego wordpressa i wskazałem, że to nie działa jak powinno, że problem jest po stronie hostingu.

 

Z BOK bawiłem się prawie 2 tygodnie, bo odpisywali co dwa dni. Nie rozwiązaliśmy problemu, skończyło się na typowej wiadomości z sugestią bym więcej się nie kontaktował. Mnie to wkurza, bo nie lubię zbytnio ludzi pracujących w branży IT, mimo, że sam prowadzę firmę działającą w tym zakresie. Dlatego choć pare razy pojawiłem się na tym forum by zapytać "Ludzie korzystający z home, sprawdźcie, czy to wam działa, bo u mojego klienta nie chce ruszyć" - ale się powstrzymałem. To nie moja sprawa. To o nich będą pojawiać się negatywne opinie, gdy znowu ktoś to odkryje. Zamiast poszukać źródła problemu marnowali mój czas i chcieli mnie zbyć. Spoko.

 

Udało nam się ostatecznie dostosować projekt do tego błędu. Klient ma niewygodnie, ale przynajmniej nie bije się codziennie w głowę, że zapłacił za coś co nie działa.

 

 

 

Takie firmy powinno się karać i bardzo dobrze, że pojawiają się niezadowoleni klienci, którzy chcą ostrzec innych.

 

-----

 

 

Wracając do tematu. Gdyby ktoś nie wiedział - po prawej na stronie jest ranking firm najwyżej ocenianych. Od siebie polecę Futurehost, bo korzystałem, korzystam wciąż, gdzieś tam wśród opinii można pewnie jeszcze znaleźć moją. Nigdy nie miałem problemów, czasami przedłużają za darmo konto, jeśli serwer zaliczy kilkugodzinny siad.


  • 0

#32 Lowka

Lowka

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • 21 postów

Napisany 10 styczeń 2017 - 19:09

Tutaj się zgadzam - każdy hosting powinien sobie poradzić z WP. Bardziej nasza rola w tym, żeby sobie odpowiednio dopasować pakiet i zoptymalizować samego cmsa. 


  • 0

#33 remik0

remik0

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • 7 postów

Napisany 14 marzec 2017 - 09:32

Kilka hostingów miałem już okazję przetestować. Wiem,że nie warto jest brać teraz pod uwagę jedynie ceny, ale warto jest zorientować się w tym jaka firma ma najlepszą obsługę i różne zabezpieczenia. Jak często robi kopie zapisy treści.

Nie miałem do tej pory żadnych problemów z hostingiem od firmy Kylos: https://www.kylos.pl/ . Ceny również mają ok. 


  • 0





0 użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników