Skocz do zawartości
perwert

Problemy z UTI

Polecane posty

Te akcje znane są od 2-3 lat, jak jeszcze adweb miał się całkiem dobrze :) I jak widać oberwała m.in. firma, która z adwebem nie miała nic wspólnego.

  • Upvote 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Klient nasz pan to on decyduje, ma prawo sprawdzić informacje więc w czym problem? Jak wspominałem nikt go nie zmusza jest tylko propozycja zawsze może powiedzieć że nie jest zainteresowany nikt od nas do niego już nie zadzwoni

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Adam Szendzielorz

informowaliśmy tylko co zresztą było prawdą że firma ADWEB straciła partnerstwo z NASK w wyniku zaniedbań ze swojej strony serwery i tak nie działały nawet nie było czego przenosić.

 

Mam kilku klientów, a także kilku klientów moich klientów, którym próbowaliście wciskać kit, że moja firma (Progreso - wymieniona z nazwy - nie mająca nigdy nic wspólnego z Adwebem) i firma mojego klienta (nieważne teraz jaka) jest na skraju bankructwa i proponujecie szybką migrację aby nie utracić danych.

 

Rzadko kiedy komuś źle życzę. Szanuję zdrową konkurencję. Szanuję szczególnie firmy z krajowym kapitałem (choć akurat Wy się rozwijacie m.in. dzięki dotacjom unijnym). Ale wiesz co? Gińcie!

Edytowano przez Adam Szendzielorz (zobacz historię edycji)
  • Upvote 3

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To jest niby oficjalna komunikacja firmy? "obserwujemy.... spokojnie ..." po tych wpisach. Jak widać marketing u was też mocno leży ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

informowaliśmy tylko co zresztą było prawdą że firma ADWEB straciła partnerstwo z NASK w wyniku zaniedbań ze swojej strony serwery i tak nie działały nawet nie było czego przenosić.

Może zapodajcie wytyczne dla pracowników jak mają mówić przez telefon ( aby pozyskać klienta ) przecież macie gotowe formułki ...

I każdy oceni jacy z was "janusze biznesu"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

sprawa ADWEB jak mniemam? inaczej to stek bzdur, proponujemy tańsze serwery jeśli klient płaci drożej u konkurencji ale to prawo każdej firmy zaprezentować swoją ofertę

 

Ale nie w chamski sposób, dzwoniąc do np. moich klientów i mówiąc im że firma w której maja domeny upada (a tutaj akurat OVH, przy czym ja pośredniczyłem przy rejestracji). To jest jawne oszustwo, już nie wspominając o chamstwie i braku etyki z Waszej strony.

 

Do mnie ostatnio też jakaś geniuszka od Was dzwoniła, jak powiedziałem że nie mam z nią o czym gadać to się rozłączyła - ani dziękuję, ani sp...

 

Faktycznie, klient ma prawo wybrać i mam nadzieję, że na naciągaczy się nie będą decydować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

Mam kilku klientów, a także kilku klientów moich klientów, którym próbowaliście wciskać kit, że moja firma (Progreso - wymieniona z nazwy - nie mająca nigdy nic wspólnego z Adwebem) i firma mojego klienta (nieważne teraz jaka) jest na skraju bankructwa i proponujecie szybką migrację aby nie utracić danych.

 

Rzadko kiedy komuś źle życzę. Szanuję zdrową konkurencję. Szanuję szczególnie firmy z krajowym kapitałem (choć akurat Wy się rozwijacie m.in. dzięki dotacjom unijnym). Ale wiesz co? Gińcie!

jestem tylko pracownikiem którego dziwią wasze komentarze w mojej grupie nikt nigdy nic takiego nie robił powiem więcej od roku praktycznie po takich firmach jak CS, ovh , albo inne które maja trudne metody przejścia do nas nie dzwonimy po co czas marnować skoro kilka milionów domen czeka w home nazwa i az. Trzeba też zauważyć że firma nie może odpowiadać być może bo wcale nie twierdzę ze tak było za techniki manipulacyjne jakiegoś pracownika.

 

To jest niby oficjalna komunikacja firmy? "obserwujemy.... spokojnie ..." po tych wpisach. Jak widać marketing u was też mocno leży ;)

nie oficjalna jestem pracownikiem nie prezesem

 

Może zapodajcie wytyczne dla pracowników jak mają mówić przez telefon ( aby pozyskać klienta ) przecież macie gotowe formułki ...

I każdy oceni jacy z was "janusze biznesu"

standardowa formułka to : zbliża się koniec okresu rozliczeniowego dla państwa domeny niedługo otrzymają państwo proformę na kwotę ok. 100 zł proponujemy obniżenie kosztów do..... i tyle jeśli są państwo zainteresowani rekomendujemy również porównanie oferty hostingowej. - co ci nie pasuje w tego typu zwrocie ja tak mówię od 2 lat mniej więcej w skrócie

 

Skończą się dotacje to i firma się skończy :)

 

skoro tak twierdzisz to na pewno

 

 

Ale nie w chamski sposób, dzwoniąc do np. moich klientów i mówiąc im że firma w której maja domeny upada (a tutaj akurat OVH, przy czym ja pośredniczyłem przy rejestracji). To jest jawne oszustwo, już nie wspominając o chamstwie i braku etyki z Waszej strony.

 

Do mnie ostatnio też jakaś geniuszka od Was dzwoniła, jak powiedziałem że nie mam z nią o czym gadać to się rozłączyła - ani dziękuję, ani sp...

 

Faktycznie, klient ma prawo wybrać i mam nadzieję, że na naciągaczy się nie będą decydować.

oceniasz firmę po jednej geniuszce która może była na okresie próbnym ? cały czas mamy rekrutacje bo otwieramy nowe zespoły więc nie zawsze jest to wina firmy czasami pracownik mimo przeszkolenia jak ma mówić idzie własnym torem staramy się to wyłapywać ale nie ogarniesz rozmów tylu pracowników. Zawsze mogłeś zgłosić skargę na nasz bok jeśli poczułeś się urażony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Adam Szendzielorz

jestem tylko pracownikiem którego dziwią wasze komentarze w mojej grupie nikt nigdy nic takiego nie robił

Robił i robi to cały czas. Ostatni przypadek (o którym wiem!) miał w moim przypadku miejsce ok 4 dni temu. Na forum wiele osób i innych firm zgłaszało podobne incydenty.

 

Trzeba też zauważyć że firma nie może odpowiadać być może bo wcale nie twierdzę ze tak było za techniki manipulacyjne jakiegoś pracownika.

WTF!? Firma nie odpowiada za działania swojego pracownika?? Niezły burdel tam musicie mieć w takim razie.

  • Upvote 2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

widzę że rozumiesz tylko to co chcesz zrozumieć , zgłaszało incydenty he he człowieku jak firma zgłasza że traci klientów bo uti zadzwoniło to chyba jej problem nie ? klienci zgłaszają ? w takim razie nie skorzystali z naszej propozycji więc w czym problem? Obetnijcie ceny może wtedy przestaną odchodzić. Z oVH uda się raz na miesiąc jakąś domenę przenieść bo są tańsze o parę złotych od nas i klientowi sie średnio to opłaca chyba że ma kilkaset domen wtedy możemy negocjować, ale jak się ma pośredników z marżami to wtedy klienta cena już nie jest taka atrakcyjna i tu was boli. Co do oskarżeń jakoby firma sugerowała upadek jakiejkolwiek firmy stanowczo zaprzeczam no może oprócz ADWEB ale to już inna bajka i w sumie po fakcie bo większość klientów sama pouciekała do innych operatorów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z kim wy dyskutujecie. Nie ma sensu. Nawet posta po polsku nie potrafi poprawnie napisać :)

Polonista się znalazł ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Adam Szendzielorz

i tu was boli.

Kurcze teraz to już nie wiem kto jest dla mnie Januszem marketingu roku 2016 - Juszczyk z Adwebu, czy Wy. Trudno rozstrzygnąć :) Bez odbioru.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Pokuć

O ile jeszcze można w jakiś sposób zrozumieć nękanie klientów z tańszą propozycją (każdy mail czy telefon tego typu uważam za irytujący spam) na zasadzie "u nas jest taniej, warunki takie same, chodź Pan do nas", a czym innym jest wrzucanie insynuacji o problemach finansowych firmy i wzbudzanie u klientów niepokoju i chamskie wykorzystywanie tego. Najpierw w człowieku zasiać niepokój, potem go zastraszyć że będzie offline a na końcu okazać mu miłosierdzie że mu pomożecie z dobrego serca żeby tylko do was przeszedł. TO SĄ STALINOWSKIE METODY !!!

  • Upvote 2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

oceniasz firmę po jednej geniuszce która może była na okresie próbnym ? cały czas mamy rekrutacje bo otwieramy nowe zespoły więc nie zawsze jest to wina firmy czasami pracownik mimo przeszkolenia jak ma mówić idzie własnym torem staramy się to wyłapywać ale nie ogarniesz rozmów tylu pracowników. Zawsze mogłeś zgłosić skargę na nasz bok jeśli poczułeś się urażony.

 

Ja Was już zgłosiłem gdzieś indziej i wkrótce się dowiedzie gdzie i w jakiej sprawie.

  • Upvote 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
widzę że rozumiesz tylko to co chcesz zrozumieć , zgłaszało incydenty he he człowieku jak firma zgłasza że traci klientów bo uti zadzwoniło to chyba jej problem nie ? klienci zgłaszają ?

 

Jesteście ogromną firmą SA i szeregowy pracownik wchodzi w polemikę z ludźmi na forum? Nie ma u was jakiegoś gościa od PR, że Ty musisz pisać jakie to duży zespół macie i ile dobrych ludzi zatrudniacie?

 

Raczej nie wtrącam się to takich polemik, ale czytając Twoje posty, gdybyś był moim pracownikiem,dawno byśmy już się pożegnali grzecznie.

Robisz bardzo zły ton w odpowiedziach, zero taktyki, szacunku czy nawet zrozumienia, że niektórzy chcą Ciebie nakręcić.

 

Nie odbierz mnie źle, ale będzie lepiej dla firmy, jeśli ktoś poważny zacznie odpowiadać na te oczerniające waszą firmę posty, bo narazie to wygląda na amatorszczyznę.

 

To tylko dobra rada.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A może trzeba zapytać inaczej...

 

Jest ktoś dorosły w tej firmie?

  • Upvote 3

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli w mojej firmie pracownik obsługi prowadziłby taką rozmowę w imieniu mojej marki (pomijam poprawność języka) pewnie następnego dnia wypowiedziałbym mu umowę. Naprawdę sobie pozwalacie żeby firmę reprezentował pracownik który składa wypowiedzi na poziomie praktycznie gimnazjalnym. Ja jako użytkownik mogę pisać co chcę - ale zobacz jak zachowują się tutaj firmy. Czy naprawdę firma nie posiada działu PR który potrafi złożyć jedną sensowną wypowiedź używając wielkich liter oraz pozbawioną takich kolesiowskich odzywek ?

 

// Brawo Lewy 2:0 :)

Edytowano przez devon (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

1. Domenoman jest zweryfikowanym przez administracje przedstawicielem firmy?

2. Naprawdę nie szkoda Wam czasu na kontakt z takim człowiekiem?

 

Pisać oficjalny mail do właściciela firmy, i zamknąć tą szopkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

1. Domenoman jest zweryfikowanym przez administracje przedstawicielem firmy?

Nie, konto nie jest zarejestrowane w domenie tej firmy ani nie jest w żaden sposób zweryfikowane.

Może to być zwykły troll.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie, konto nie jest zarejestrowane w domenie tej firmy ani nie jest w żaden sposób zweryfikowane.

Może to być zwykły troll.

 

I dziękuje. Trol, nie trol - nie jest oficjalnym przedstawicielem firmy. Za debilizm i zaśmiecanie tematu należałaby się nagroda kilku osobom (w tym i mnie, bo równie dobrze mogłem to zgłosić, jednak miałem na celu uzmysłowienie ludziom pewnych kwestii). Żadna z firm nie ma obowiązku funkcjonowania na żadnym forum, a osoba wypowiadająca się w jej imieniu nie zweryfikowana w żaden sposób przez administracje jako oficjalny przedstawiciel firmy powinna dostać blokadę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A może trzeba zapytać inaczej...

 

Jest ktoś dorosły w tej firmie?

 

dokładnie!!

 

Ed

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

I dziękuje. Trol, nie trol - nie jest oficjalnym przedstawicielem firmy. Za debilizm i zaśmiecanie tematu należałaby się nagroda kilku osobom (w tym i mnie, bo równie dobrze mogłem to zgłosić, jednak miałem na celu uzmysłowienie ludziom pewnych kwestii). Żadna z firm nie ma obowiązku funkcjonowania na żadnym forum, a osoba wypowiadająca się w jej imieniu nie zweryfikowana w żaden sposób przez administracje jako oficjalny przedstawiciel firmy powinna dostać blokadę.

 

Nikt tutaj nie będzie marnował czasu na weryfikację czy człowiek podający się za pracownika firmy X rzeczywiście nim jest - to w interesie FIRMY jest to, żeby zawrzeć głos i ewentualnie naprostować sytuacje, które nie mają nic wspólnego z rzeczywistością. Jeśli firma jest na tyle beznadziejna, że nie tylko nie ma żadnego przedstawiciela na forum i nie zabiera głosu w takiej sprawie, ale też przyzwala na takie wypowiedzi to świadczy wyłącznie o niej i mówiąc szczerze jest to bardzo dobra przestroga dla osób które być może chciały z niej skorzystać (i nie tylko klientów), tak więc jak najbardziej takie tematy są potrzebne.

 

Nie próbuj na siłę regulować tego jak powinno wyglądać WHT - nie jesteś tutaj ani moderatorem ani administratorem. Jeśli Ci coś nie odpowiada, znajdź przycisk zgłoś i załatw to na priv, a nie zabieraj głos w temacie, który nijak twojej osoby nie dotyczy.

Edytowano przez Archi (zobacz historię edycji)
  • Upvote 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Patrząc na emocjonalne wpisy autora tematu można wysuwać teorię że to on pogrąża dalej ta firmę i nie potrafi się pogodzić z źle podpisaną umową. Neguje praktyki firmy ale teraz to już przesada. Gdy temat ucichł, wypowiedziało się konto które ma 3 posty, teraz ktoś podszywał się pod pracownika i zmienił dane na "trol" - ponieważ nikt więcej już tu nie odpisał. Jakby zdesperowany człowiek szukał jakiekolwiek atencji. Do autora tych "trol" postów, masz naprawdę duże problemy z sobą że chciało ci się takiej prowokacji. Zamknijcie ten temat i dodajcie notkę że UTI może wypowiedzieć się w temacie (moderator otworzy temat) - skończmy szkopkę autora.

Edytowano przez devon (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

×