Skocz do zawartości

Polecane posty

Witam, zainstalowałem ostatnio na vps (debian 7) vestacp. Mam problem ponieważ nie mogę dostać się do tych stron bezpośrednio po ścieżce, jestem zielony jeszcze w tym ;C . Pierwsza otwiera się po wpisaniu IP/index.html ale drugiej nie mogę otworzyć ip/home/admin/web/strona czy jest jakaś inna metoda? druga sprawa to że przypisałem dns ale nadal nie przekierowuje na moją stronę.

post-41522-0-93276000-1468311185_thumb.png

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze

To tak nie działa.

 

Jak dodałeś IP to wpisujesz tylko IP. W Web dodajesz później domenę i edytujesz DNSy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

domenę mam przypisaną na moją stronę, dns też no chyba że coś źle przypisałem. Ale chciałbym też dostać się do nich bez dns a nie mogę ;/ bo tak bym sobie zrobił przekierowanie na folder.

 

Edit. Wiem co masz na myśli. Główna strona vesty ma być na IP tylko inne strony mają być na osobnych domenach

Edytowano przez MiNt95 (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze

Możesz sobie wyedytować plik hosts w Windowsie i podmienić adres IP żeby wskazywał na Twój serwer.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

czyli za każdym razem jak chce wejść na inną stronę muszę zmieniać hosts dopóki domena nie zacznie działać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

hosts tak średnio działa ;/ wgl mam kupioną domene na home i nie wiem czy coś źle robię ale ciągle mi nie działa. Wziąłem darmową na tk i zobaczymy jutro czy ogarnie.

 

edit: na home nie mogę zmienić rekordu A żeby wklepać IP VPS

Edytowano przez MiNt95 (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto